חצי גמר ליגת האלופות בצל ימי הזיכרון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י WellNeverDie, ‏12/4/12.

  1. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,492
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    אני לא זוכר מתי משחק ליגת האלופות שודר בערוץ זר. מאז המונדיאל ביפן ודרום קוריאה הוט דואג להוציא ערוצים כאלה מחבילת הבסיס.
     
  2. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,492
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    העולם החופשי כן עובד ככה. רק אנחנו משחקים באח גדול עם יממה של אבל פומבי שכוללת עמידת סוריקטה. ביום הזיכרון הראשון סוריקטה אחת, בשני שתי סוריקטות. כי לאח הגדול איכפת פחות מהנספים בשואה.
    נבדוק עד כמה אנחנו צבועים עם הסקר, מי יפעיל את הסופקאסט?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/4/12
  3. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שאלה טובה אבל התשובה מבחינתי ברורה. גם אם הקבוצה שלי הייתה משחקת בערב יום הזכרון לחללי מערכות ישראל/שואה - אני בטוח שלא הייתי רואה את המשחק, אולי רק בסיום מתעדכן בתוצאה ורואה רק למחרת.

    אני פשוט מאמין וגם בצבא יצא לי לראות כמה דברים שבהחלט צריך לכבד ואם יש יום בשנה שצריך לעשות כן זה בטח אז, וגם בימים אחרים.

    מנגד, אני לא אבקר אף אחד שרוצה לראות את המשחק של קבוצתו. איש באמונתו יחיה. בגלל זה גם לא אכפת לי מהשידורים, הרי די ברור לעין שמי שבאמת ירצה - יוכל לצפות וזכותו לעשות זאת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/4/12
  4. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    רונן,

    אני מתכנן לצפות במשחק הראשון בין צ'לסי לברצלונה (ואצפה גם בגומלין אם הוא יהיה בעל ערך ספורטיבי). במקרה שהבלוז יכבשו שער חשוב, אגיב כמו כל אוהד המייחל לנצחונם ואצרח בשמחה. האם בכך אינני "מפריע לאווירת האבל"? האם המדינה מתכוונת לחסום את האינטרנט ביום השואה ויום הזכרון כדי שלא אבדר את עצמי? אם לא, מדוע היא בכל זאת חוסמת את ערוצי הטלוויזיה - אף על פי שצפיה בהתמודדות על המסך הרחב לא תסב לי ולו ניצוץ נוסף של אושר?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏12/4/12
  5. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    הכל צריך להיות במידה והמידות האלה הן לא משהו קבוע. למצוא הסברים הגיוניים למה הממשלה כן עושה X זה קצת קשה ואפילו מגוחך. זה שהערוצים הישראלים וערוצי הבידור מפסיקים את שגרתם ועוברים לשידורים בהתאם לאווירת היום או מפסיקים את השידורים זה מעשה סמלי. לא באמת עושים חישובים מה יגרום לאנשים יותר לצפות ויותר לשמוח ופחות להתרכז בזכר הנספים...

    אני לא חושב שבימי זיכרון צריך שכל אזרח יהיה באבל, אבל המדינה כולה כן צריכה- ומדינה גם כוללת אזרחים, וצריך לעשות פעולות כלליות שיכניסו את האזרחים לאבל (וכשזה בשוק שבו הממשלה שולטת כמו הטלוויזיה כאמור זו לא בעיה, בניגוד לאינטרנט שזה יהיה מסובך יותר), הפסקת שידורים באמת עושה את זה, ניתוק אינטרנט לא.

    אבל כל זה לא רלוונטי כי כולם מסכימים שצריך להפסיק את הערוצים הישראלים, לא להפסיק את הערוצים הזרים וכולם אומרים שלא יהיו באמת שידורים בערוצים הזרים (כמעט אף פעם לא תמצא גם, חברות הכבלים והלווין דואגות לזה עם זכויות על הערוצים שלהן...)
     
  6. Yaniv "Rey de Copas hay uno solo"

    הצטרף ב:
    ‏22/4/08
    הודעות:
    3,583
    לייקים שהתקבלו:
    60
    מין:
    זכר
    את המשחק חצי הגמר של צ'לסי נגד ליברפול (שגרנט אימן שנפל על יום השואה) אני זוכר ראיתי בערוץ זר כלשהוא, אני דיי בטוח בערוץ טורקי שבחבילת הבסיס.

    ובנוסף אני כמעט משוכנע שגם המשחק בין איינדהובן למילאן בחצי הגמר של 2005 גם שודר בערוץ זר עם אותה סיטואציה.


    עריכה : הנה מצאתי את הכתבה.


     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/4/12
  7. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    במילים אחרות - אתה צבוע. חסימתם של ערוצי הכבלים והלווין לא תתרום דבר ל"אווירת האבל הכללית של המדינה": מרבית צופיה האדוקים של "האנטומיה של גריי" (במקרה הזה, ייתכן שמדובר דווקא בצופות) אולי לא יוכלו לצפות בפרק שישודר ביום רביעי הקרוב על המרקע הביתי, אך בה בעת - שום דבר לא ימנע מלפחות 90% מהם להיכנס לאתר האינטרנט של יס ו"לחרוש" את כל פרקי האחרונה; גם אוהד כדורגל אשר מעוניין לצפות בהתמודדות בין בארסה לצ'לסי צריך בסך הכל מחשב עם חיבור לאינטרנט על מנת "להפר את אווירת האבל". אם כך, מדוע אתה ממשיך לעודד את נקיטתה של מדינת ישראל בצעדים נטולי כל אפקטיביות (כמעט) - סגירת פאבים, הפסקת שידורי ערוצי הכבלים והלווין והחשכת מתחרים זרים? האם אתה, בדומה למרבית אזרחי הארץ, מעוניין בסך הכל בהרגעת המצפון שלך - ופחות ב"שמירה על כבודם" של ניצולי השואה וחללי מערכות ישראל?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏12/4/12
  8. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,492
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    מאז שעברתי לדיגיטלי עם 999 ערוצים מיותרים אני לא יודע אלו ערוצים יש לי. אבל אינטרסטאר הטורקי בטוח לא בחבילת הבסיס שלי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/4/12
  9. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    מעבר לזה שיש 10% או פחות שירצו אבל לא יוכלו לראות כדורגל או את האנטומיה של גריי שזה לא העיקר, כמו שאמרתי כבר- הצעד הזה הוא סמלי בלבד.

    החשכת הערוצים הזרים אגב, היא סתם ספקולוציה שהתגלתה כלא נכונה אלא פשוט לא יהיה שום שידור בערוצים הזרים שיש בחבילות הכבלים והלווין, למרות שגם אם יוחלט להחשיך את הערוצים הזרים בימים האלה- אני לא אצא בקריאות שישראל היא דיקטטורה.

    ואוף טופיק: אתה לא מסכים שצריך להפסיק את השידורים בערוצים הישראליים ולסגור את כל מקומות הבילוי בימים האלה?
     
  10. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,185
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    כמו שמי שרוצה לאכול חמץ, יכול לקנות פיתות לפני פסח ולאכול בזמן החג אצלו בבית, אין סיבה שמי שרוצה אצלו בבית לראות כדורגל, לא יהיה יכול.
    אני בדיעה שכל אחד צריך לעשות מה שטוב שלו. עם המהלך הזה שלהם, קשה להגיד שהשאירו לכולם את זכות הבחירה.
     
  11. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    לפי איתן הבר "פעם" לאף אחד לא באמת היה סיכוי לאכול חמץ בפסח, וגם יש חקיקה שאמורה להגביל על אנשים לאכול חמץ בפסח באופן עקיף, כדי לעצב תרבות מסוימת שהמדינה רוצה לראות (ובגלל עוד אלף סיבות פוליטיות), אבל זו כפייה דתית וזה נחשב לחמור יותר מ...כפייה לאומית.
     
  12. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    אין שום פן סמלי בהחשכת ערוצי כבלים ולווין ביום הזכרון. סתם לשם השוואה, אקטים כמו הורדת הדגל לחצי התורן או דקת דומיה (צפירה) הם מעשים סמליים אמיתיים, אשר מעידים על מתן כבוד והתייחדות עם זכר הנופלים. מה "סמלי" בכך שערוץ הספורט וערוצי הסדרות של יס אינם משדרים דבר במשך 24 שעות, אך בה בעת האתרים שלהם פתוחים לכל החפץ בבידור והנאה?

    לא, אני לא מסכים עם זה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏13/4/12
  13. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    סמלי זה שבימים האלה כל הערוצים עוברים לשידורים במתכונת ברוח היום (וגם אתרי האינטרנט השונים יתנו דגש ליום הזה, אם כי לא יפסיקו את המתכונת הרגילה), וככה "דוחפים" לאזרחים את הערכים שהמדינה רוצה. לממשלה גם יש שליטה גדולה יותר על הטלוויזיה מאשר על האינטרנט, כך שהיא יכולה לעשות את זה מבחינה מעשית ולחסום את האינטרנט- לא. הצעד גם של חסימת הערוצים הוא כן מקובל על ידי רוב הישראלים, לחסום את האינטרנט לא יכניס אותם לאבל, אלא יגרום להם להתקומם.

    גם הצפירה לא מחייבת אף אחד לעמוד דקת דומיה ומי שרוצה יכול להמשיך בעיסוקיו, אבל זה סמלי, וזה עובד.
     
  14. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    טוב,
    אם אף אחד לא חוסם ערוצים זרים רק בגלל יום אבל לאומי, הרי שהדיון הסתיים.
     
  15. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    הלוואי שכל אחד מהערוצים היה עובר לשידורים ברוח המועד (אני דווקא אשמח לצפות בכתבות על קבוצות כדורגל בגטאות השונים, למשל). מה שרובם המוחלט עושה הוא פשוט להקרין שקופית על המסך ולהורידה רק לאחר 30 שעות.

    החשכת ערוצים וסגירת פאבים בימי הזכרון למיניהם הינם צעדים אשר לא יקנו לאזרחים שום ערכים פטריוטיים, כשם שצום והתנזרות מחשמל וטלוויזיה למשך 24 שעות לא יהפכו בריון מפחיד לאדם שוחר שלום; הקניית ערכים הינה תולדה של תהליך ארוך ומתמשך (חינוך), לא של איסור רגעי כלשהו שבלאו הכי אינו משפיע על מרבית האזרחים. בקיצור, אם אתה כל כך מעוניין בשטיפת מוח מצד הממסד אודות החיילים ההרוגים וכיבוד זכרם - כדאי שתציע למלא את העיתונים בתמונות "יזכור" למשך כל ימות השנה. זה ינחיל בנו "ערכים" אמיתיים.

    אם כך, הרי שהמדינה תקנה את "ערכיה" לאזרח הישראלי הממוצע רק כל עוד הם אינם פוגעים בנוחיותו הזמנית בצורה כבדה מדי. גם כן עקרונות...
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏13/4/12