חצי גמר המונדיאל: צרפת פוגשת את בלגיה

הנושא בפורום 'פורום מונדיאל 2018' פורסם ע"י Sarek, ‏10/7/18.

  1. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    6,683
    לייקים שהתקבלו:
    1,102
    משחק חלש מרדים, אבל צרפת מרוויחים את המקום בגמר ביושר לעומת היריבה שלה שתגיע חצי בטעות. צרפת הולכים לטאטא את מי שיבוא
     
  2. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,325
    לייקים שהתקבלו:
    2,054
    מין:
    זכר
    Var,

    צודק משום מה חשבתי שהוא אימן ביורו 16.
    יש לי בלאק אאוט על היורו הזה מהרבה בחינות.
     
  3. benbenjo Member

    הצטרף ב:
    ‏18/6/18
    הודעות:
    93
    לייקים שהתקבלו:
    73
    מין:
    זכר
    אחרי המכה קטנה בכנף שקיבלו הצרפתים ביורו, לא צריך היה להיות דוקטור לכדורגל בשביל לדעת שהרגע הגדול של החבורה הצעירה הזו בוא יבוא, והנה כנראה שכבר פה. משחק לא טוב של הצרפתים, גריזמן לא פגע לא ממטר ולא מסנטימטר, אמבפה הראה שלמד טריק או שניים מאביו הרוחני ניימאר, והפליא בביצועיו בתחום ההתחזויות וסתם בטינוף של המשחק כמו בקטע ש"גנב" את הכדורגל בשל לבזבז זמן, על פניו הכל חוקי ויש שיגידו אפילו הכרחי, אבל מקווה שהבחור יבין שלהיות שחקן אדיר זה לא מספיק, ויגלה גם את הספורטאי שבו. לוריס מבחינתי מועמד חזק לשחקן הטורניר, ההצלה פה, וההצלה שם הם ההבדל בין הדחה בשמינית לבין זכייה בתואר, וכמובן הציוות של וראן ואומטיטי פשוט מושלם, קו ההגנה החזק בעולם כיום.
    בלגיה פשוט נזק לעיניים, והרבה לחובתו של המאמן, העלה הרכב של שחקים אפורים שלא היו מסוגלים לתת שער גם נגד הנבחרת הישראלית, דמבלה וצ'אדלי פשוט לא שחקנים ברמה של חצי גמר מונדיאל, פלאיני זה וואן טריק פוני, מה שיש לו זה הגובה, וכאשר משחק מול שחקנים עם משחק ראש טוב משלו כמו היום, פשוט זרע לבטלה, דה ברויאנה לא מפוקס, והאזר פשוט לא מסוגל לעשות הכל לבד, מקווה שהבלגים "ימציאו" עוד חלוץ נורמלי לצד לוקאקו כי אחרת לא רואים אותם עושים את קפיצת המדרגה.
    צרפת הפייבוריטית המוחלטת לזכייה, אבל בטורניר הזה כבר ראינו שהכל באמת יכול לקרות.
     
    גלץ אוהב/ת את זה.
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,800
    לייקים שהתקבלו:
    5,898
    עד לשער ראיתי בהחלט משחק שאי אפשר להגדיר מרדים. אומטיטי גרם למעשה לשיעמום, אבל אז התגלו הבעיות של הבלגים. יש להם במספר עמדות שחקנים נהדרים, אבל זה בסוף היום לא מספיק מול נבחרת הרבה יותר טובה.

    כשאתה מתאר את הזאר, דה ברוינה, קורטואה וטיפה לוקאקו אתה מדבר על שחקנים מצוינים. הקטע הוא שמי שמשלים אותם מאד בינוניים. פלאיני, צ'דלי, מוסא דמבלה או ויטסל פשוט לא מספיק טובים. ההגנה לא רעה, אבל אין לך שם קילרים כמו וראן ואומטיטי.

    בסוף היום הבלגים עשו אחלה טורניר, אבל צרפת פשוט חזקה מדי בשבילם. מול יפן הם ניצלו את הנאיביות וחוסר הגובה של היריבה שלה. מול ברזיל התוצאה גם יכלה להיות הפוכה.

    צרפת צריכה לקחת את הגביע, אבל זה יהיה רק משחק אחד...מבחינתי ההתאחדות הצרפתית תשים את זידאן על הקווים אחרי המונדיאל, אבל זה לדעתי רק יקרה אם הם יפסידו בגמר.

    וממש מילה אחרונה. כהולנדי אני מאד מרוצה שלשכנים שלי עדיין אין גמר ברזומה שלהם :D
     
    גלץ אוהב/ת את זה.
  5. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    משחק ברמה גבוהה מאוד, ממש נהנתי.
    אדן הזאר פשוט מדהים, הכדור דבוק לו לרגל.
     
  6. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    6,683
    לייקים שהתקבלו:
    1,102
    לא יודע .. לא ראיתי את השער לייב, כי זה הרדים כבר לפניו, גם ביירין נרדם באמצע חח [emoji38] אני לא לבד בתחושה

    https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180710/c6fc396652041573e2329396e6a9d13d.Xxx

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  7. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    3,000
    לייקים שהתקבלו:
    722
    ראיתם את המסירות של אמבפה? כדור גדול לבפאר שהחמיץ. כדור גדול מהאוויר לז׳ירו ועוד כדור ענק לז׳ירו שהרס את שער הטורניר. מדברים הרבה על ז׳ירו שהוא השחקן המשלים בהתקפה ומספר 9 והכל טוב ויפה. זה לא שהוא לא תורם, הוא פשוט לא ברמה של נבחרת צרפת.

    לוקאקו לא הורגש אבל הבלמים של צרפת די טיפסו עליו ולפחות פעם אחת הוא יכל לקבל פנדל. פשוט כל התחום של תפיסות ברחבה עדיין מאוד אפור ותלוי בשופט. חבל גם שהשופט לא שרק פאול ברור על הזארד על סף הרחבה. אולי בלגיה היו עושים מזה שיוויון. ואפרופו הזארד. הדריבלים שלו מדהימים והוא גם משחק לעומק ומנסה ליצור מצבים. הוא פשוט לא מספיק קטלני מול השער. גם היום הוא ביזבז כדור גדול שקיבל מדה בריונה בתחילת המשחק. במקום לקחת את הכדור לכיוון השער הוא משך שמאלה ושיחרר בעיטה די עלובה בשמאל.

    יהיה קשה מאוד לנצח את צרפת בגמר. שיהיה בהצלחה לאנגליה.
     
  8. Sir Alex Las' Killa

    הצטרף ב:
    ‏15/10/05
    הודעות:
    3,098
    לייקים שהתקבלו:
    489
    הבעיה שצרפת גם תהיה שם, ועם שלד זהה להיום ובתוספת כישרונות שיצברו ניסיון. אז עדיף שהבלגים יתפללו לא לקבל אותם לפני הגמר.
    להגיע לחצי גמר מונדיאל וגמר יורו יהיה הישג מכובד (במיוחד שהיריבה היא צרפת).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/7/18
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  9. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,565
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    כל הזמן דיברו על טונות של כישרון בבלגיה, אבל הכישרון הזה כנראה לא מתחלק באופן שווה. מגן אחד בלבד והוא לא היה זמין אתמול וחלוץ חוד אחד.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,681
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    למה חלוץ חוד אחד? יש גם את מרטנס ובאטשואיי. לגבי הסגל, עוד לפני המונדיאל דובר על כך שהוא חזק רק מדה ברויינה צפונה(בטח לאור הניפוי של ניינגולאן) 2 הפיבוריטיות הברורות היו ברזיל וצרפת. אני חושב שעצם זה שבלגיה הדיחה אחת מהן זה הישג גדול.
     
  11. Gass12 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/07
    הודעות:
    7,339
    לייקים שהתקבלו:
    468
    מין:
    זכר
    ME2
    נבחרת בלגיה נסחבה חזק ע"י דה בריינה ואדן הזארד מגובה בשוער מהחלומות. כל שאר ההרכב שלהם לפחות חצי דרגה פחות.
    נבחרת צרפת לעומתם חזקים מאוד בשוער,בהגנה המפלצתית,קאנטה עילוי ופוגבה בשתי דרגות טוב יותר מהרמה אותה הוא מפגין ביונייטד, קישור אחורי מארץ החלומות והתקפה מפחידה.
    בהשוואה תחרותית אחד מול אחד צרפת מנצחת כמעט בכל עמדה.
    הצרפתים מנצחים גם בעמדת המאמן דשאן טוב יותר ממרטינז וגם הרבה יותר שנים בתפקיד.
    ללא שום ספק היא נבחרת טובה יותר מקרואטיה או אנגליה לכן היא מסומנת כזוכה הכמעט ודאית ובצדק.ועדיין ביום נתון במשחק אחד הכל יכול לקרות
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    צרפת בדרך לזכייה במונדיאל ואנחנו נזכור משחק אחד טוב שלהם ועוד מחצית אחת בקושי ומצבים נייחים וכל זה כשמדובר בנבחרת מפלצתית, אצלה אין באמת שום נק' תורפה, אפילו סימן השאלה לגבי המגנים - התבדה לחלוטין, שניהם מפתיעים ובגדול, וזה קצת חבל. מדהים לראות גם כמה הנבחרת הזו מוותרת מהר על הכדור, מוותרת לעצמה.
    מסכים לגבי בלגיה ופער מסוים שקיים, אני חושב ששחקני ההגנה הבלגים על הנייר מצוינים אך זה לא בא לידי ביטוי מספיק בטורניר, הם ספגו יותר מדי שערים, אבל אתמול זה היה פחות רלוונטי.

    אמרתי כמו שראיתם אתמול - חבל לי שמשחק עם פוטנציאל כזה גדול מוכרע על חודו של מצב נייח..אבל זו המגמה: גם פויול הכריע ככה את חצי הגמר בין ספרד לצרפת ב-2010, ארגנטינה עברה את הולנד בפנדלים ב-2014, צרפת עברה את פורטוגל במונדיאל 2006 עם פנדל של זידאן ועוד ועוד.
     
  13. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,415
    לייקים שהתקבלו:
    2,946
    כל הציפיות שנבנו פה על דמבלה, ובסוף הוא היה אולי החלש ביותר מבין שחקני בלגיה. כמובן שמשחק אחד לא אומר יותר , אבל וואו, לא כרטיס ביקור משו בכלל.

    קאנטה ומטווידי זה שילוב פשוט אימתני ,אנחנו כבר התרגלנו לאריק הזה של קאנטה לשכפל את עצמו באמצע משחק ולהיות בכמה מקומית , אבל זה היה נראה אתמול כאילו הוא לימד גם את מטווידי את הטריק הזה.
     
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    לא מבין את העליהום שהתפתח כאן על בלגיה. ברור שהסגל הזה לא מספיק מול הסגל הכי עמוק וטוב שיש בכדורגל הנבחרות, אבל מהר מאוד נשכח כאן שהיא הדיחה את ברזיל ושחצי גמר בשביל בלגיה זה לא מובן מאליו בכלל. עוד אני חושב שמגזימים בביקורת כלפיי ויטסל ודמבלה, כי גם פה קל לשכוח שפלאיני רחוק מלהיות שחקן לרמות האלה ולהרכיב אותו במאץ׳ מול שלישיית קישור כמו זו הצרפתית זו התאבדות לכל דבר.

    הבלגים נתנו קמפיין מצוין, המצטיינים שלי הם לוקאקו, האזר וקורטואה. דה בריינה, למעט משחק אחד, היה מאכזב.
     
  15. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    אני חושב שגריזמן נתן אתמול משחק מצוין. הוא היה האחראי הבלעדי על התקפות המעבר של צרפת, וראו בירור שכשפוגבה לא היה פנוי (וויטסל, בין היתר, דאג שזה יקרה לא מעט), מאטווידי, קאנטה ואפילו המגנים חיפשו את גריזמן כדי לחלץ אותם מהלחץ הבלגי. והוא עשה את זה פעם אחר פעם, גם באמצעות נגיעות אומן וגם באמצעות תנועה סופר מרשימה בשטחים צפופים.

    אז נכון, הוא היה קצת wasteful באזור הרחבה ואין לו את הכוח המתפרץ המטורף של מבאפה, אבל מבחינתי הוא היה איש המשחק יחד עם ואראן.