חצי גמר אלופות: ההכרעה עוברת לשבוע הבא

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י תומר22, ‏22/4/08.

  1. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מטראצי אף פעם לא בא בא לשבור רגליים, הוא תמיד הולך לכדור. נו באמת, אתה קיים?! קשה לי להאמין שיש בן אדם שחושב שמטראצי גם היום לא הולך לרגליים, הוא ראה שטורס משיג אותו-הוא נכנס בו בלי שום קשר לכדור. אם הייתי שופט הייתי מרחיק אותו סתם כי רשום לו "מטראצי" מאחורה.

    האמת, לפי מה שראיתי-למנצ'סטר פשוט לא הייתה ברירה. הרי אם אתה בא לעשות בונקר, אתה לא עולה עם רוני, פארק, רונלדו וטבס, כאשר סקולס מאחוריהם. זה פשוט מאוד-הלחץ שברסה עשתה על כל המגרש גרם להם ללכת אחורה ואחורה ולהעיף כדורים. לא יכולתי לספור כמה פעמים ואן דאר סאר בעט אחרי מסירה של המגן\בלם. זה לא שזאת הייתה התוכנית שלהם, כי כשיש לך את רוני טבז ורונלדו אתה לא עושה בונקר בשום מגרש ובשום מקום. פשוט מאוד-ברסה גרמה להם ללכת אחורה, ועוד אחורה ועוד אחורה. כשהם התחילו יפה הם הצליחו לחבר כמה מסירות וראו שהם ניסו, והם כן התקיפו לפעמים עם 4-5 שחקנים. אז אני לא חושב שככה פרגסון רצה שהמשחק יתפתח, אבל השחקנים הגיבו ככה באופן אוטומטי ולא פרגסון ולא אף אחד היה יכול לשנות את זה. גם במידה וברסה תשחק ככה באולד טראפורד, עם הלחץ המטורף הזה-גם שם נאי מאמין שמנצ'סטר לא תצליח לפתח התקפות. הרי בכל זאת-היו להם שתיים שלוש היזדמניויות, וההיזדמנויות שלנו היו בגלל לחץ שהחלק הקידמי הפעיל, לא יותר מזה. כאשר ניסינו לנהל בשקט מהאמצע הגענו למצב אחד של אטו אם אינני טועה, וזהו.
    ובכלל, בלי שום קשר, למרות שהמשחק של מנצ'סטר היה מגעיל מאוד, בעיקר בזכותנו-אני גם מצדיע להם על היכולת ההגנתית המדהימה שלהם שהם הציגו מולינו. הפעם, לשם שינוי זה לא אשמתנו שלא כבשנו, אלא יותר מנצ'סטר שכמעט אף שחקן שלנו לא ניצח שחקן שלהם באחד על אחד, ועם כן-לרוב זה היה באמצע והוא הוכשל מהר. בכל זאת-סקולס וקאריק לא איזה פראיירים שיתנו לצ'אבי ולדקו להשחיל להם או לעבור אותם בקלות. הסיבה היחידה שדקו היה לא ממש טוב מבחינה התקפית היא סקולס שעשה לו בית ספר והראה לו באמת מי נותן את הטון באמצע (למרות ההשחלה שהוא קיבל מצ'אבי) דקו הבין מה עומד מולו ושחרר מהר כדורים ולא התמזמז, ומצד שני היה לו משחק לחץ אדיר והוא דחף את הקבוצה כמו בימים הטובים. באחד על אחד-שוב, סקולס לא פראייר של אף אחד.

    לסיכום-מנצ'סטר הוציאו תוצאה טובה, כל הכבוד להם, אני גאה בקבוצה שלי שפשוט שיתקו אותם כמעט לאורך כל המשחק.

    נ.ב
    אדון ריקלמה, אל תהלל אותנו כ"כ הרבה, גם מילאן הייתה קבוצה מדהימה כשהם זכו, גם לריאל הגיע ב-10 שנים האחרונות לזכות בכל תואר שהיא זכתה באירופה ולעוד קבוצות אחרות. ברסה אולי הציגה את הכדורגל הכי יפה, אבל לקבוצות אחרות בהחלט הגיע לזכות כשהן זכו. לא לכולן, אבל לרובן.
    אה ואגב, ברסה בחיים לא שחקה בונקר-היא לא יודעת מה זה הגנה, איך היא תדע מה זה בונקר? ביום שנידע לעשות הגנה, אני גם יבקש לעשות בונקר במשחקים מסוימים. ולא, אני לא מתבייש, התוצאה מעל הכל.

    שטות אחת-ברסה לא הייתה כובשת 2 במידה והפנדל היה נכנס גם אם פרדינדד היה מקבל צהבת וואן דר סאר היה מקבל ידיעה שאישתו בהריון מאברה. לא היינו מכניסים להם 2, בטח לא עם ההגנה, או הבונקר שהם עשו. תחפש כמה קבוצות כבשו למנצ'סטר יותר מגול אחד, מעניין אותי לדעת מי הזוכות המאושרות.
    שטות שנייה-מה זה בישבילך לתפקד נפלא בהגנה? ש-4 יהיו מול 5-6 שחקני ברסה ויצליחו לעצור אותם? זה כמעט בגבול הבלתי אפשרי פעם אחרי פעם. 7 שחקנים תקפו את מנצ'סטר כמעט כל התקפה, מה אתה בידיוק רוצה שהם יעשו מבחינה הגנתית? ישארו 4 ויגידו לרוני לעלות ולא לרדת עם המגן שלו\לחפה על המגן בצד שלו (האגריבס)?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/4/08
  2. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחלה תגובה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/4/08
  3. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    כתבתי שזה שטות כי אף אחד לא יודע איך המשחק יתפתח אחרי שער בדקה כל כך מוקדמת. כן, אפילו לא אתה.
    באותה מידה שיכלה להיות הצגה של היונייטד, ברסה יכלה לתת לה 3 חתיכות עם תצוגה חלומית וחד פעמית, כמו שמילאן נתנה למנצ'סטר וכמו החזרה של ליברפול נגד מילאן בגמר, אתה יכול לספור כמה פעמים מילאן ספגה שלוש ב-6 דקות לפני שליברפול עשתה לה את זה?

    מצטער, מה שהיונייטד עשו זה לא הגנה נפלאה. בשבילי הגנה זה ההגנה שמילאן עשו נגד היונייטד בחצי גמר בשנה שעברה, מה שריאל מדריד עשתה בקאמפ נואו השנה, ויש עוד הרבה מאוד שלא עולה לי לראש.
    מילאן בחצי גמר שיחקה כדורגל שוטף, תקפה כל המשחק ומנצ'סטר בקושי התקרבה לשער שלה. במשחק של ריאל בקאמפ, היא נתנה חתיכת תצוגת הגנה, שממהלכי הגנה גדולים היא יוצאת להתקפות קטלניות. יונייטד פשוט לא עשתה את זה.
    ראיתי קבוצה היסטרית שנראית כמו ילדים בני 16 שלא יודעים אפילו להרחיק כדור.


    בושה לכדורגל.



    מילאן בשנה שעברה הייתה קבוצה שחוץ מתצוגות נגד באיירן בחוץ ומילאן בבית לא עשתה הרבה. וכולם יכולים להעיד על זה.
    בקשר לריאל - אתה צודק, טעיתי... באותה שנה שהם לקחו הגיע להם לא פחות מברסה של לפני שנתיים.

    בקשר לבונקר, ברסה יודעת טוב מאוד מה זה בונקר. היא לא צריכה שתלמד אותה מה זה, נראה לי שגבי מיליטו ומארקז יודעים יותר טוב ממך מהי הגנה. אבל היא אף פעם לא תעשה בונקר ותסריח את הדשא. בגלל זה היא הקבוצה שאני הכי נהנה לראות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/4/08
  4. Fergie's Legend Member

    הצטרף ב:
    ‏15/7/07
    הודעות:
    930
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לאורך השנים נראו הרבה תצוגות כאלה ולא, זו לא בושה לכדורגל.
    זאת לא הייתה התוכנית משחק של פרגי. יש משחקים שלא הולך ולפעמים צריך לעשות הגנה והרבה. סלח לי, הקבוצה שנותנת תצוגות בליגה כבר שנתיים רצוף, קבוצה שניצחה את ארסנל 4-0 וניפנפה העונה את רומא וליון מעליה, זאת לא בושה לכדורגל. אתה בושה לכדורגל.
    המשחק אתמול לא הלך כצפוי ופרגי ויונייטד ההתקפית ב90% מהמשחקים נקלעו ללחץ רב של ברצלונה. תן לי קבוצה אחת שלא באה להתגונן בקאמפ נואו.
    אני כמובן לא תומך בכדורגל כזה, אבל שצריך תוצאה אז צריך וזה מעל הכל. תיקו 0 אחלה תוצאה ומקווה שנשתיק אותצך בגומלין. פאק אוף.
     
  5. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    תלמד מריאל מדריד. התצוגה שהיא נתנה בקאמפ נואו באמת תצוגה הגנתית ולא סתם בונקר מכוער.


    תסביר לי בבקשה מה הקשר לזה שהם הדיחו בקלות את ליון ורומא? מה אכפת לי בכלל מה הם עשו לפני זה. אני מדבר על מה שהיה אתמול וזה ב-ו-נ-ק-ר פחדני של פרגי ושל שחקני יונייטד.
    תוכנית משחק בתחת שלי.


    תשתיקו אותי בגומלין, אמרתי כבר שאני בעד כדורגל התקפי.
    מה זה פאק אוף?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/4/08
  6. Fergie's Legend Member

    הצטרף ב:
    ‏15/7/07
    הודעות:
    930
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה הקשר? הקשר הוא שככה פרגי עולה למשחקי חוץ, לפחות ברוב משחקי אירופה, נגד ליון שמנו גול ונגד רומא זה עבד כמו שעון, נגד בארסה זה כבר קלאסה אחרת והיא הקבוצה היחידה העונה בליגת האלופות שבאמת גרמה לנו לנסוג אחורה. זה לא קורה הרבה, יודע מה אני אקצין, זה לא קורה בכלל, בושה לכדורגל, נו טוב, לא הכל קרקסים של גביע ליברטמשהו.
    שורה תחתונה- עשינו מה שהיה צריך לעשות, אני אתן לך להוציא עצבים על המקלדת כי אני עושה כמוך אחרי כל משחק איטלקי שאני רואה.
     
  7. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    זה כבר מעבר לשלב הוצאת העצבים... כי עובדה שאף פעם לא התעצבנתי ככה אחרי משחק.
    דבר שעיצבן אותי זה שכל האנגלותחת למיניהם מנסים לתרץ את התצוגה הזאת, ועוד דבר שעיצבן אותי זה שהכדורגל הזה כבר שולט על העולם. אם קבוצה כמו מנצ'סטר עם כל כך הרבה כישרון התקפי עושה דבר כזה זה אומר הכל.
    אני יותר מעריך את הכדורגל האירופאי מהכדורגל הדרום אמריקאי בגלל שבדרום אמריקה כמו שאמרת הכל קרקסים.
    אבל הלוואי שאני יהנה ממשחקים באירופה כמו שאני נהנה ממשחקים בדרום אמריקה.
     
  8. Fergie's Legend Member

    הצטרף ב:
    ‏15/7/07
    הודעות:
    930
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם הכדורגל הזה השתלט על העולם זה באמת עצוב
    אבל המטרה מקדשת את האמצעים ופרגי הבין שכדי להצליח באירופה לפעמים צריך לעבות את הקישור למשל, לשחק רגוע יותר ומסודר, למשל בליגה (שאתה לבטח לא צופה בה) יונייטד משחקת אחרת מאשר שהיא משחקת באירופה. אתמול ושלשום זה קצת התכער, אבל היי, זוכרים מי זכתה, לא איך זכתה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/4/08
  9. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עזבו, אל תתווכחו. ריאל גם עשו בונקר ובמתפרצות היו קצת יותר קטלניים ממכם, שלא נדבר שהצליח להם כי הראש של זמברוטה ואבידאל היה בחול, לא כמו מול מנצ'סטר. ליגה ואלופות זה אותו דבר.
    בכל אופן, את הבחור הזה לא תזיזו מילימטר, עוד כמה זמן הוא יגיד "עם אנגלופילים אי אפשר להיתווכח הליגה הספרדית הטובה בעולם בלה בלה בלה בושה לכדורגל בלה בלה בלה כדורגל התקפי!"

    בקיצור, זה לא יגמר. אני יצאתי מהמירוץ, מספיקים לי אלה בספרדי עם החכמולוג שלא יודע מה זה פוק אוף.

    נ.ב
    תבוא למאש ביום שלישי, זה בדיזינגוף אחלה פאב, רואים של כדורגל-האוהדות של מנצ'סטר עם האוהדים יסבירו לך בידיוק מה זה פאק אוף. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/cool.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/4/08
  10. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,403
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    הזלזול שלכם בכל מה שלא בריטי מדהים אותי כל פעם מחדש...
     
  11. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תגיד את זה לרפא בניטז.
     
  12. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    יוון אומרת לך משהו? יובנטוס של קאפלו? גרמניה מפעם?
    עד היום הסטיגמות נשארות. אז כן, זוכרים איך זכו.
     
  13. כחול-לבן Member

    הצטרף ב:
    ‏25/4/08
    הודעות:
    25
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היה משחק מאכזב מאחר ולא היו שערים, אני חושב שרונדאלנו היה המאכזב הגדול של המשחק, ולא רק בגלל החמצת הפנדל, הוא לא הורגש במשחק וזה הסיבה שמנצ'סטר היתה כל כך חלשה לטעמי, בברצלונה מאסי היה הרבה יותר במשחק הרבה יותר חי ודחף את הקבוצה שלו קדימה אחרי שהוא יצא נוצר חלל גדול במשחק של ברצלונה באמצע המגרש.

    אני חושב שבמשחק הבא רונאלדו היהי חייב להיכנס יותר טוב למשחק, הוא חייב לפתוח אותו בצורה מוצלחת על מנת להוביל אתה קבוצה שלו קדימה כי בלעדיו אין למנצ'סטר הרבה סיכוי מול ברצלונה בטח אל כזאת מאורגנת ומסודרת כמו שראינו ביום רביעי. ואין ספק גם שהמשחק הבא יהיה קרב ישיר בין רונאלדו ומאסי על התואר של כדורגל השנה ככה שמלחמה בטוח תיהיה שם.
     
  14. כחול-לבן Member

    הצטרף ב:
    ‏25/4/08
    הודעות:
    25
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אהבתי,

    באשר למשחק, זה נכון שליברפול היתה הרבה יותר טובה אבל מה שבסופו של דבר חשוב זה התוצאה. השער העצמי פה בדקה האחרונה לא עושה את צ'לסי ליותר גדולה אבל התוצאה בהחלט נותנת לה הרבה יותר ביטחון ושקט לקראת המשחק הבא. ככל שיעברו הדקות ליברפול תיהיה בלחץ וצ'לסי עם שער אחד תוכל לסגור את העניינים שם.

    המשחק הקרוב של ליברפול יחייב אותה להיות זאת שיושבת על צ'לסי וצ'לסי ידוע עם כקבוצה שיכולה לרוץ מהם קדימה ולסגור משחק עם שער אחד קטן, ליברפול בבעיה גדולה מאוד והיא תיהיה חייב למצוא את הרשת ב20-25 דקות הראשונות של המשחק אחרת זה יהיה אבוד מבחינתה.

    באשר למשחק שהיה, אני חושב שזה משחק שמבייש את הכדורגל האנגלי אני יכלול פה גם את מנצ'סטר. הקבוצות האנגליות ניראו רע מאוד למעמד חצי גמר ליגת האלופות, וביישו את המעמד הזה וגם הליגה האנגלית כולה לטעמי. ליברפול, צ'לסי, ומנצ'סטר חייבות לתת בגומלים משחקים טובים על מנת להחזיר את הכבוד של הליגה האנגלית.
     
  15. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחקתי כאן כמה הודעות מיותרות.

    אמנם התחת היה כאן נושא מרכזי השבוע, אבל את הוויכוחים על הנטיות המיניות תמשיכו באוף טופיק.

    נעול.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/4/08