חלק ב' - פרוייקט פתיחת העונה בבונדסליגה 2006/7

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏7/8/06.

  1. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,819
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    ישלנו מאבק אליפות רמזור - אדום - באיירן עוצרת. צהוב - דורטמונד מתכוננת. ירוק - ברמן נוסעת ולוקחת אליפות העונה. יוו איזה עונה הולכת להיות לנו.
     
  2. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    הכל אפשרי. אני מקווה שהעונה תיהיה צמודה ככל האפשר, כי הצלחתה של הליגה מאוד חשובה לי (במיוחד שבאיירן כבר לקחו כל כך הרבה אליפויות). אי אפשר לדעת אם אכן העניינים בברמן יתחברו, והם לא ימשיכו לאבד נקודות יקרות במשחקי החוץ, אבל הטענה שהם ישתפרו זה אכן ציינתי בסיקור. בליגת האלופות קשה לראות חצי גמר ממועדון גרמני. בעונה שעברה עם באלאק וזה רוברטו באיירן נראו רע, כי בעיקר שניהם היו עגלות (למעט השער הפוקסי שבאלאק נתן מול מילאן). העונה באיירן גם לא מספיק טובים, אומנם אין להם שחקנים כמו זה רוברטו (שחקן שההגנה נורא אוהבת כי הם יודעים שהוא הולך לעשות הכל חוץ מלבעוט לשער. שחקן שלא מאיים לשער ימשיך לחפש קבוצות ביוון), ויש את שוויני (שכן מאיים על השער) שצעיר מידי עדיין כדי להוביל מועדון למעמדים הללו. בברמן אם סיפור ההגנה החלשה אכן יפטר בגלל מטאסקר (ספק, אבל אמן), אז נראה שמינית גמר שוב, ואולי אולי גם רבע גמר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/8/06
  3. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    יוני, לצערי ראינו אתמול שדורטמונד רחוקה מלהיות מועמדת לאליפות.
    פיינאר הוא לא רוסיצקי וההגנה גם עם וורנס היא עדיין לא כ"כ יציבה. והצעירים...סאהין, ברנצסקה, קרוסקה וכו הרשימו במשחקי האימון אתמול כולם היו חלשים. ועל זה נאמר קל באימונים קשה בקרב. הפוך על הפוך בדורטמונד.

    חברים, בהזדמנות זה אני רוצה להודות לכל האנשים שלחו חלק בפרוייקט תחילת העונה. אף אחד מאיתנו הוא לא מכונת כתיבה, אבל זה אחד המקרים הבודדים שהאהבה מנצחת את העצלנות.
    המשפט האחרון תקף במיוחד לגבי סלע שעשה עבודה ענקית. תודה מגיע גם לעדי ( באייר 04) ולכל אחד ואחת שניתח, הגיב ועזר לנו לקבל עוד קצת צבע בפרוייקט. הפורום והאתר היחידי בארץ שמאפשר לכם לטעום מהקרם דה לשטרודל של הבונדסליגה http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/eusa_clap.Xxx