חלום בלהות - נבחרת צרפת

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י תומר22, ‏29/5/08.

  1. Lahmagik Member

    הצטרף ב:
    ‏23/3/08
    הודעות:
    306
    לייקים שהתקבלו:
    0
  2. chiae Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/08
    הודעות:
    39
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין בעיה , חדל תיאוריות! כמו שכתבת ,מה בשטח ? גומיס אפס - דעה שלי לפי מה שראיתי ממנו עד עכשיו , גולם מוחלט ,הקשר בינו לבין כדורגל מקרי אם בכלל קיים .

    אני יחזור לכאן עוד עונה עוד שתיים ועוד שלוש ,גומיס לא ישחק במועדון גדול כי הוא אפס מוחלט ,אין לו שום כישרון ושום דבר מעבר לשחק בינוני מינוס וגם מה שיש לשחקן ממוצע אין לו ,הוא פשוט אפס .

    זה הכול ,זה מה שאני חושב ,בזה אני בטוח ,אנחנו נראה מי צודק ....אני לא חושב שיקח זמן עד שהבלוף הזה יתפוצץ ,עונה הבאה אני מניח .
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/6/08
  3. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם לומר את האמת, לפני היורו הזה כלל לא שמעתי על גומיס. מההופעות שלו מול רומניה והולנד גם אני התרשמתי שמדובר בגולם. הוא נראה ממש אדיש וחסר תועלת.

    הלכתי למה שאפשר למצוא ביוטיוב - הבחנתי שיש לו בעיטה טובה מכל הטווחים ומבנה גוף חסון, אבל הוא לא ממש מהיר וזריז והדריבל שלו נראה בינוני וגמלוני. כישרון גדול לא הייתי קורא לו, יותר בכיוון של חלוץ לגיטימי לליגה הצרפתית.

    מה שבטוח, אסור לצרפת שהוא יועדף על פני נאסרי ובנזמה, וזה די ברור לכולם שטרזגה היה צריך לקבל את המקום בסגל על חשבונו.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏16/6/08
  4. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לגומיס יש את כל הנתונים כדי להפוך לחלוץ מפלצתי כמו דרוגבה. הוא מאוד צעיר, והסטטיסטיקות שלו עד עכשיו מספיק טובות יחסית לשחקן צעיר שבא מקבוצת אמצע טבלה בצרפת. זה בסה"כ הטורניר הגדול הראשון שלו, כל הקבוצה משחקת חרא ויש לו מאמן דפקט, אז למה להאשים אותו במשהו? הוא לא זה שאמור לסחוב את הנבחרת על גבו.

    אחרי הבכורה שלו בבוגרת של צרפת, ראיתי כמה סרטונים שלו ביוטיוב, והוא נראה מבטיח מאוד. חלוצים כמוהו יכולים ליפול רק בקטע המנטלי, ואם יש לו ראש על הכתפיים והוא יתנהל נכון, אין סיבה שלא יקרע רשתות ברמות הכי גבוהות.
     
  5. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    למה בדיוק גומיס הוא גולם?
    כי הוא נתן שני משחקים לא טובים כמחליף?
    גם דל פיירו וקסאנו לא שיחקו טוב עד עכשיו, אז הם גם גלמים?
    לשחקנים הצרפתים לא ברור מה הם עושים על המגרש,
    אז אתה מאשים דווקא את השחקן שהמאמן זורק אותו למים הכי עמוקים שאפשר ואומר לו "תציל אותי"?

    אם מדביקים כינויים לשחקן זה או אחר על סמך כמות כזאת לא משמעותית של משחקים, אז גם תוראם וגאלאס הם זוג גלמים, לא ככה?

    (ד.א, ברור שבנזמה וטרזגה לצורך העניין צריכים להיות מועדפים על פניו, אבל לא זו הנקודה.
    ד.א 2, אי אפשר להתסמך על יוטיוב, זה רק הדברים הטובים שהשחקן עשה. אני מניח שזה ברור לכולם אבל בכל זאת צריך להיזהר מזה..)
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏16/6/08
  6. chiae Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/08
    הודעות:
    39
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הבעיה באנשים כמוך זה שאתה (כמו לא מעט כאן ) מדבר באוויר , אני לא מצליח למצוא פוטנציאל או כשרון בגולם הזה ,באמת שלא .
    וגם אני לא שמעתי עליו לפניי הצמד המפורסם (או שלא עקבתי בדריכות אחר הליגה הצרפתית או שעשו ממנו כוכב גדול מדיי רק בגלל הצמד )

    בכול מקרה ,ממה שהספקתי לראות ,2 משחקים ,גולם מוחלט ,התנועה,הטכניקה ,צורת המשחק - הוא פשוט לא מתאים לרמות האלה .

    ודומנק אשם רק במשהו אחד - בזה שהוא בכלל משתף אותו ,אני יחזור על זה:

    צרפת הייתה במומנטום ,יצא מאלודה (שהיה טוב ) והיה אמור להכנס שחקן שיתרגם את המומנטום לשערים .
    גומיס לא הגיע למשחק הזה (וגם לא למשחק נגד הרומנים ) ,מהרגע שהוא נכנס צרפת שיחקה ב 10 שחקנים (אפילו 9 כי כול כדור שלו הוא איבד ) - וכמובן שמאז הכניסה שלו הלך המומנטום .

    בכול מקרה ,אני מאוד מקווה שנגד איטליה לא הגולם ולא אנלקה יקחו חלק אלה הייתי עולה עם אותו הרכב (במידה ווירה כשיר שישחק במקום מקלאלה ) ואת הנרי הייתי משאיר לא כי הוא טוב אלה כי הוא מושך 2 שחקנים באופן קבוע והנוחכות שלו גורמת לכך שריברי מאלודה וגובו מקבלים יותר שטח (אגב גובו הפתיעה מאוד לטובה )

     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ריברי:"ברגעים כאלו מתגעגעים לזידאן"

    http://img508.imageshack.us/img508/9343/76162986jp9.Xxx

    פראנק ריברי עדיין לא הרים ידיים למרות מצבה האנוש של הטריקולור, שחייבת לנצח מחרתיים את איטליה כדי להעפיל לרבע הגמר(אך זה עדיין לא תלוי רק בה, במידה והולנד מפסידה לרומניה אז צרפת חוזרת הביתה בכל מקרה). הוא יודע מה המפתח לניצחון - לשחק פתוח והתקפי יותר ולנצל את השחקנים המוכשרים שיש לצרפת בחלק הקדמי. "ברור שחשוב לא לספוג, כל שער יכול להיות מכריע, אבל חשוב גם להבקיע, וכדי להבקיע צריכים לתקוף עם מספיק שחקנים ולהיות רגועים. כל הנבחרת צריכה לתקוף ולהגן כיחידה אחת. נגד הולנד שיחקנו דווקא לא רע והיה איזון בנבחרת, אבל התוצאה הייתה קשה מאוד עבורינו. היינו חסרי מזל עד עכשיו. אף אחד בנבחרת לא חושב בכלל על אפשרות של הדחה כבר בשלב כזה. אנחנו מחכים בקוצר רוח למשחק נגד איטליה ובטוחים שנצליח לעבור אותו בהצלחה", אמר ריברי.
    ריברי מקווה מאוד שווירה יהיה כשיר לקראת המשחק נגד איטליה. "למרות שאיתו המצב היה יכול להיראות טוב יותר, דומאנק עשה בחוכמה שלא שיתף אותו משום שהוא לא היה כשיר במאת האחוזים. ויירה הוא אחד הקשרים הטובים בעולם ללא ספק. כשאתה יודע שויירה משחק בהרכב יש לך יותר ביטחון, אבל הנבחרת לא בנויה על שחקן אחד וגם ללא ויירה אנחנו מסוגלים לנצח את איטליה", אמר.
    השחקן דוחה את הדיבורים על עייפות של הנבחרת, כאשר הצהיר:"הכל תלוי במנטליות של השחקנים. אם מבחינה שכלית אתה חזק ומאמין בעצמך, אז גם הרגליים חזקות וקלילות בכל שלב של המשחק, כאילו התחלת לשחק רק הרגע".
    לקראת סוף הראיון שלו לתקשורת, ריברי כמובן הזכיר את זינדין זידאן, שהיה שותף בייחד איתו לשיפור הגדול של הנבחרת הצרפתית במונדיאל הקודם, אז הגיעה לגמר למרות שאת הניצחון הראשון שלה השיגה רק במחזור השלישי של שלב הבתים. ריברי הדגיש לא פעם שזידאן היה כמו מורה דרך בשבילו ושהיה תענוג לשחק איתו. הקשר ביניהם חזק, בה ברור. "במצבים כאלו אתה מתגעגע לשחקן כמו זידאן, שהיה לא רק שחקן ענק, אלא גם אדם ענק. גם כאשר הוא לא היה בשיאו, הנוכחות שלו הייתה שווה המון. השחקנים כאילו שיחקו בשבילו והיריבות התרכזו בו. בוודאי שזיזו יכל לעזור לנו במצב הנוכחי ואיתו הנבחרת הייתה נראית אחרת, אבל לצערו של עולם הכדורגל, זיזו כבר פרש".
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/6/08
  8. AVISEY Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/07
    הודעות:
    676
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בכל פעם שאני מדבר על צרפת וזיזו אני מעלה את זה, כמו שאמרתי שחקנים שיחקו בשבילו וכיבדו אותו, אוי זיזו זיזו, לא חסר רק לצרפת, אלא לכדורגל כולו ..
     
  9. idos87 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/08
    הודעות:
    743
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חבל שנבחרת מתנהגת כמו קבוצה ומתסמכת על שחקן מרכזי אחד. נבחרת אמורה להיות מורכבת מהשחקנים הכי טובים בעולם מאותה ארץ. כאשר אותם שחקנים צריכים שחקן שיעזור להם לשחק טובים הם כנראה לא מספיק טובים לנבחרת. ריברי צריך להבין שאין יותר את זידאן בצרפת והצרפתים חייבים לסמוך על עצמם בטורניר הזה. התוצאות עד עכשיו לא מאירות פנים לצרפתים ואני לא מאמין שנראה את צרפת עולה מהבית הזה לשלב רבע הגמר. נתראה במונדיאל 2010.
     
  10. Tony Adams Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    5,889
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש לי הרגשה שהכל יסתדר בסוף וצרפת תעשה את זה ותעלה. לדעתי היא פחות מפורקת מאיטליה ויש לה את הרצון הענק לנקום באיטלקים על הגמר לפני שנתיים. בכל מקרה אנחנו נראה משחק מאוד פיזי ובלי יותר מדי אטרקטיביות. זה יהיה משחק של 2 קבוצות שרוצות מאוד את העליה ויכסחו בשביל זה.
     
  11. AVISEY Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/07
    הודעות:
    676
    לייקים שהתקבלו:
    0
    במשחק ביניהם במוקדמות היורו , בסאן סירו (0:0) , ראיתי כדורגל מושלם , מושלם הכוונה בלי טעויות , ההגנה והקישור של שתי הנבחרות היו אז הכי חזקות בעולם , והיום ההגנות שלהם נחלשו(וגם הביטחון שלהם ירד) , נראה משחק קשוח וחזק , אבל תהיו בטוחים, שערים יהיו פה .
     
  12. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חייב לציין שגם אותי גומיס הפתיע לרעה. בינתיים, הוא לא עשה דבר מלבד לאבד כדורים. כמו כן, עושה רושם שהוא כבד מדי, וכפועל יוצא מכך - לא נייד מספיק. עם זאת, אי-אפשר לשפוט חלוץ על-בסיס שני משחקים בלבד (וגם בשני המשחקים הללו הוא עלה מן הספסל).

     
  13. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לקראת המשחק האחרון בשלב הבתים (ואולי גם האחרון של דומנק כמאמן צרפת - מי אמר דשאן?) מתכנן המאמן הצרפתי לחזור לשיטה של 4-4-2 כשריברי יתחיל באגף שמאל, כמו שהוא עושה בבאיירן מינכן, וגובו ישחק את הימני בקישור.

    כרגע, אפשר להגיד שקופה, גאלאס, טולאלן, ריברי, הנרי ובנזמה הם הבטוחים בהרכב. לעומתם, שחקנים כמו תוראם, סניול ומאקללה כבר לא כאלה באנקרים אחרי שחטפו ביקורות מכל עבר ועשויים לרדת לספסל, כמו גם מאלודה. פטריק ויירה לא ישחק.

    זה ההרכב המסתמן עפ"י האימונים של אתמול בערב: קופה; סניול (קלרק), גאלאס, תוראם (אבידאל), אברה; טולאלן, מאקללה (דיארה), גובו, ריברי; הנרי ובנזמה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/6/08
  14. y56kh Member

    הצטרף ב:
    ‏17/5/08
    הודעות:
    1,357
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האם יש לדומנייאק עתיד באימון כדורגל? (כי בנבחרת הוא גמר)
    "קומדיה של טעויות"
    גם מוציא את נאסרי שגם נכנס
    גם משחק הגנתי שהוא בפיגור

    והאם גרנט יגיע לנבחרת צרפת (בכל זאת הוא כבר עבד עם מקאללה, מאלודה ואנלקה בצ'לסי)-לא נראה לי סביר אבל צרפת זוכרים איך הוא הוציא תיקו בסטאד דה פראנס בצרפת של זידאן הנרי, טרזגה פבאיאן בארטז והרשימה עוד ארוכה)

    לדעתי גרנט לא יבוא אבל דומנאק בטוח יעוף
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/6/08
  15. BeitaReaLiverpool Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/07
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מחצית.
    מגעיל שהוא הוציא את נאסרי, זה מאוד מעצבן.
    הוא חייב להיות מפוטר. מה הוא עשה כדי לקבל את הנבחרת הלאומית?!