חדשות, שמועות והעברות:: 2009/10

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ג'ורדן לאב אגדה, ‏1/7/09.

  1. roberto bagio Member

    הצטרף ב:
    ‏19/10/08
    הודעות:
    4
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1) אולי הוא לא רוצה לראות את מלו מחוץ לאיטליה כיוון שהוא מבין יותר טוב ממך כמה חשוב שהאיטלקיות ישמרו על השחקנים הטובים שלהן במדינה.
    2) למה אתה חושב שיובנטוס צריכה לשלם מחיר של 17-18, אפילו 20 מיליון יורו או לחילופין 15-13 עם הוספת שחקנים כמו מארקיזיו וג'יובינקו? ד'אגוסטינו לא שווה יותר מ-15 מיליון יורו, החירטוטים של פוזו בתקשורת על הצעה בסביבות ה-8 מיליון לא עובדות עליי.
    יובנטוס לא צריכה לעמוד תחת האיומים והסחטנות של קבוצה כמו אודינזה או כל קבוצה בכלל, במיוחד לא כשמשא ומתן הוא על שחקן שהוא לא סטאר. ד'אגוסטינו לא שווה יותר מ-15 מיליון יורו ואין שום סיבה שאודינזה תקבל עליו יותר מזה.
     
  2. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    בתור אוהד של הכדורגל האיטלקי, זה מובן בהחלט. בתור אוהד פיורנטינה, מי אם לא "רוברטו באג'יו" שכמוך אמור לדעת את היריבות בין שני המועדונים. האם קורבינו מתייחס לעניין כאוהד של הקאלצ'ו? אני בספק. רוצה לשמור על שחקן מצויין שרק האריך את החוזה שלו ומאוד מרוצה במועדון? אל תמכור אותו לאף אחד. בטח לא בשביל לחסוך 5 מליון יורו בין מכירה לקניה ולהשאר עם שחקן הרבה פחות טוב כמו לדסמה.
    עליי לא עובדים החירטוטים של עיתונאים בתקשורת שטוענים לסכומים הלא הגיוניים שציינת. בעלים של קבוצה לא יעשה מעצמו צחוק ויתן לתקשורת נתונים שיקריים אותם ד.א מנהלי יובה לעולם לא הכחישו. הסחטנות היחידה שאני רואה כאן היא ניפוח ראשו של השחקן ודרכים רקובות להוריד את מכירו. הסיפור הזה זהה למעבר של אמרסון מרומא בזמנו. פשוט מבחיל אותי שהכדורגל האיטלקי ממשיך לסבול את הביזיון הזה גם אחריי גירושו של מוג'י.
     
  3. roberto bagio Member

    הצטרף ב:
    ‏19/10/08
    הודעות:
    4
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא מדובר בחירטוטים - מדובר בשמועות עקביות. אז כנראה שהידיעות העקביות במשך מספר שבועות לא עבדו עליך אבל החרטוטים של פוזו הסחטן כן עשו את העבודה. אני בטוח שהוא הציג את יובנטוס כ-"חזירה" במשא ומתן כדי לגרום לד'אגוסטינו להישאר ולהבין את המצב. אגב, תחילה אודינזה דרשה על ד'אגוסטינו 25 מיליון יורו, אבל הם היו מוכנים לרדת תמורת השחקנים שציינתי בהודעתי הקודמת. אם זה לא מחיר מופרז בשביל שחקן שנותן עונה אחת טובה, אני לא יודע מה זה מחיר מופרז.
     
  4. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    תלוי מה ההגדרה שלך לד'אגוסטינו. אתה קורא לו שחקן שנתן עונה טובה, אני קורא לו שחקן שהיה כישרון ענק, נעלם, וחזר עם עונה מצויינת. זה שחקן שקאפלו נתן לו הזדמנות במשחק בוגרים של רומא כבר בגיל 18. מבחינתי, הוא עדיף על מלו ולדסמה. היתרון היחיד של הראשון על פני ד'אגוסטינו זה פיזיות - תכונה שאני לא חושב שקבוצה שמשחקים אצלה סיסוקו ומרקיזיו באמת משוועת לה.
     
  5. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    "שמועות עיקביות" שלא אושרו על ידי אף צד = חירטוטים.

    דיאגוסטינו לא שווה 25 מליון יורו אך אף אחד גם לא דרש סכום כזה. לפוצו אין שום אינטרס להשאיר שחקן כנגד רצונו. מותר לו לצאת נגד הביריונות של יובנטוס שלא ספרה את אודינזה וניסתה לקחת ממנה את השחקן בסכום נמוך מדיי בעזרת לחצים מסוכנו של השחקן שלא רוצה להשאר בקבוצה. לפני 4 שנים, יובנטוס הציעה סכום דומה על אמרסון ואחריי שרומא דחתה את ההצעה, הודיע סוכנו שהשחקן נמצא במצב נפשי גרוע מאוד בגלל שההצעה נדחתה. זאת הדרך של יובנטוס לא מהיום, אבל לתקוף את הצד השני בתקשורת זאת חוצפה שעברה כל גבול.
     
  6. roberto bagio Member

    הצטרף ב:
    ‏19/10/08
    הודעות:
    4
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בעודי כותב לך אני נזכר מה פוזו אמר על קוואליראלה לפני שמכר אותו: "הוא אחד החלוצים הטובים בעולם ושווה כמו דייגו". על ד'אגוסטינו םוזו טען ש-"הוא אחד הקשרים הטובים בעולם ושווה 30 מיליון יורו".
    ברור שהוא אינו מתכוון לכך והמשחק הוא פסיכולוגי, אך גם ברור שהדרישות שלו מוגזמות.

    אם פרסומים עקביים במשך כמה שבועות רצופים בכל כלי התקשורת האיטלקית הינם חרטוטים, איני יודע איך אתה מגדיר שמועות אמינות, כנראה שאתה מעדיף להאמין לשטויות של פוזו מאשר לפרסומים האמינים כיוון שאתה פשוט שונא את יובנטוס, ולכן הוויכוח הזה הוא חסר משמעות - אדם שכותב מתוך כעס\שנאה ולא מתוך היגיון לא ישתכנע. את החוצפה בדרישתו לחצי בעלות על שחקנים כמו מארקיזיו וג'יובינקו לא אציין פעם נוספת. חוץ מזה, מה אתה מצפה שאחד הצדדים בעסקה יפרט לך את פרטיה? ממתי זה קורה? בעצם, אולי רק עם פוזו שעשה מעשה לא מוסרי ולא מקובל מתוך אינטרס כלכלי מובהק.

    "ההוכחה" היחידה שלך ל-"רמאות" של יובנטוס היא התקרית עם אמרסון שקרתה לפני ארבע שנים וע"י מנהל אחר, והסקת המסקנות שלך לגבי המקרה הנ"ל היא אישית בלבד (וכפי שציינתי - נובעת משנאה לקבוצה).

    לסיכום - פרשן רשת סקיי: "המו"מ נכשל רק בגלל אודינזה, אודינזה ניפחה יותר מדי את ד'אגוסטינו, נכון שהשחקן הזה הוא השחקן האיטלקי שעשה את ההתקדמות הכי גדולה בקאלצ'יו בשנתיים האחרונות, ונכון שהנתונים המיקצועיים נטו כגון חילוצי כדור, מסירות, בעיטות חופשיות, ראיית משחק, מיקום, הבנה טקטקית ועוד עושים אותו לאחד השחקנים הכי מקצועיים ומדוייקים שיש, אבל למרות כל זה אי אפשר לדרוש עבורו סכומי כסף כאלו גדולים וגם שחקנים מיובנטוס! זה בלתי אפשרי ויובנטוס צודקת בזה שהיא מעריכה שווי מסויים לשחקן ולא מעוניינת להתכופף לדרישות אודינזה, פוזו הוא איש עקשן מאד".

    "ד'גאוסטינו יכול להצליח ביובנטוס מאד ויכול לגרום לה לעלות כמה מדרגות רק אם הוא ישחק בתפקיד שיתאים לו, הצבה קידמית מדי בשבילו לא תביא ממנו תרומה רבה מדי והוא יהיה עוד שחקן, כבר הבחנו שאם הוא משחק קרוב מדי לחלוצים או מאחוריהם או כקיצוני תרומתו אינה גדולה, הוא צריך לשחק בקישור האחורי לפני הקשר האחורי המקורי, משם הוא יכול לנהל את המשחק של יובנטוס בצורה מאד טובה, אבל שוב אני אציין, חרף כל זה, השחקן אינו שווה 20 מיליון יורו".
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/7/09
  7. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    לפי מה קבעת שהשמועות הן האמינות ודבריו של בעלים של קבוצה הם שיקריים?
    אם שמת לב, אני לא מתייחס לשמועות בתקשורת כלל, אלא רק לציטוטים של אנשי המקצוע המעורבים בפרשה. כל הנתונים שציינת הם בגדר שמועות ודעות של פרשנים. לפי אותם ציטוטים אני מרשה לעצמי להסיק שההתנהלות של יובנטוס כלפי אודינזה היא מזלזלת וביריונית. שנאתי את ההנהלה הקודמת של יובנטוס ואני מאוד מאוכזב שההנהלה החדשה ממשיכה באותו קו.
     
  8. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,911
    קובי זה אומנם רק ציטוטון אבל גיבוב כזה של שטויות לא שמעתי לא רק ממך אבל לא מאוד אנשים כבר הרבה זמן,ומוזר לי שזה יוצא ממך,אולי מתוך כאב על כך שהקבוצה לא מצליחה או על אותה 'גניבה' של יובה את אמרסון קאפלו וזבינה או לא יודע מה,אבל צא מהסרט.. נגע רע? למה לא תאמר זאת על מילאן,פיורנטינה וכל קבוצה איטלקית אחרת? למה לא על ראש ממשלת איטליה הקריקטורה הבזיונית שמנהל קבוצת כדרוגל.

    יובנטוס היא נגע רע? אין בעיה תביא בבקשה את כל אותם מונדיאלים שבהם איטליה הייתה=יובנטוס,שהרי הם שייכים לקבוצה יותר מלכל אחת אחרת.כנראה קצת נכנסת לסחור של כתיבה.

    איפה ההתנהלות הבזיונית? קלאודיו מרקיזיו וסבסטיאן ג'יובינקו מוכרים על ידי המועדון כשני הכשרונות הגדולים של דורם ביובה,אני בטוח שאם היו אלה אקווילני ודה-רוסי הרי היית אומר שפוצו יצא מדעתו,ומי הוא חושב שהוא,שהוא מעז לבקש כשרונות כאלה,ההנהלה גם חכמה,הם מבינים שאם אחד מהם יימכר,יכול להיות שבאמת יישפרו תמועדון,כי כמה שהמועדון ופררה מעריכים אותם,האוהדים אפילו אוהבים אותם יותר(ראה איום -אנחנו לא נבוא לשום משחק העונה של אוהדי יובנטוס אשתקד שכפאלרמו רצו את ג'יובינקו)

    להצהיר בפומבי שקבוצה רוצה שחקן זה לנפח לו תראש? רצו,הצהירו ניסו להביא ואודינזה נתנה אוליטמטומים ומכירים מגוכחים,אחרת ד'אגוסטינו כבר היה ביובה נכון? הרי מן הסתם אם לא הייתה בעיה להוציא סכומים על פאולסן לא תהיה בעיה להוציא גם על ד'אגו הרי שהדרישות היו מגוכחות ויש גבול לכמה שקבוצה מוכנה לרדת.

    בריונות של יובנטוס? המשכת דרכו של מוג'י? על מה לעזאזל אתה מדבר? יובנטוס הציעה 15 מיליון+פאולסן.
    ואגב מוג'י ואמרסון,הדרך שאתה מדבר עליה נקראת פסיכולגיה של עולם העסקים,היא חוקית כשרה והכל בסדר איתה.
     
  9. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אין צורך לרדת עד כדי כך נמוך, עד כדי התגוננות על ההתנהלות של מוג'י, "פסיכולוגיה בעולם העסקים" שכזאת בכל מקום אחר כבר הייתה מכניסה אותו מזמל למקומו הראוי מאחורי הסורגים.

    חשוב לי להבהיר דבר אחד (שבעצם מבטל את 5 הפסקות שכתבת). אני מאוד מעריך את יובנטוס כקבוצה ונהנה מהכדורגל שלה, מאוד רוצה שהשחקנים שלה יצליחו באירופה, מעריך מאוד את השלד האיטלקי שלה והאמונה בשחקנים הצעירים. הציטוט שלי אליו בחרת להתייחס, מתייחס להנהלה שמזכירה לי את הקודמת בסאגה של דיאגוסטינו ואודינזה ומן הסתם לא לקבוצה או השחקנים.
     
  10. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    :aa1: רשמי: מרקו מרקיוני חתם בפיורנטינה. לפי הפירסומים הראשונים הויולה שילמו 2 מיליון אירו עבור חצי מכרטיסו של הקשר, כאשר מרקיוני עצמו הסכים לקצץ מיליון משכרו וצפוי להרוויח כ 1.2 מיליון אירו.

    עריכה: זו הודעה משמחת בריבוע! קורבינו הודיע שהגעתו של מרקיוני היא על חשבון דרנטה.

    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/icon_thumright.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/09
  11. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,911
    לרדת נמוך? אין שום קשר בין שחיתות לבין התנהלות עסקית לגבי רכישת שחקנים,תעשה הבדלה רגשית ותעבור רגע לתכלס,שום דבר שאמרת לא מבטל את הפסקות שכתבתי,ההתנהלות של יובה היא בסדר גמור,וזו זכותה המלאה להגיד כי אין היא תתקפל מאולטימטומים של קבוצה כזו או אחרת.אין בזה משהו פסול/לא מוסרי/ערכי או לא חוקי ויותר מזה אין שום סיבה בעולם שיובה לא תגיב או תפעיל לחצים מצד שלישי כדי להשיג את המטרה,ככה זה בעולם העסקים,קבל את זה.

    לגבי מרקיוני,מקווה בשבלו שיפרח סוף סוף,רק שלא ייפצע כי זה בעיקר מה שמנע ממנו להצליח אצלנו,הוא שחקן נהדר וחיזוק מצוין לפיורנטינה.חבל שלא הוצאנו מהם משו בתמורה..
     
  12. avdz7 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/4/07
    הודעות:
    3,307
    לייקים שהתקבלו:
    383
    מאחל בהצלחה למרקיוני. שחקן סימפטי מאוד, נקווה שהפציעות יפחתו.
     
  13. Juventini Gaetano Scirea היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏29/1/04
    הודעות:
    1,709
    לייקים שהתקבלו:
    506
    תודה רבה למארקו על כל השנים בשחור לבן. היה שחקן טוב מאד, שנתן מספר הופעות מצוינות, ואף בישל מספר שערים. השתלב מצוין ביובה והחליף בצורה ראוייה את קאמו שהיה פצוע במשך רוב העונה. מקווה שיצליח אצל פיורה, ויוביל את פיורה להישגים. בהצלחה!
     
  14. OR Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/06
    הודעות:
    611
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מתלבט ממה לשמוח יותר מבואו של שחקן איטלקי מבורך כישרון , או מאי בואו של דרנת'ה פלופ העונה הצפוי.
    מה שמעניין אותי כעת זה , האם זה תקדים למו"מ עם העברתו של מלו ?
     
  15. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    :aa1: היום בבוקר מרקיוני אומר שהוא טרם סגר על חוזה עם פיורנטינה.

    :aa1: זניט הגישה ללאציו הצעה בגובה 15 מיליון אירו עבור גוראן פאנדב. נשיא לאציו, מתמהמה עם התשובה בתקווה להגדיל את ההצעה ל-18 מיליון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/09