זכרונות מאיטליה- דיון התיירות האיטלקי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Nesta, ‏4/8/06.

  1. Paolo Maldini שחקן ותיקים

    הצטרף ב:
    ‏1/11/03
    הודעות:
    4,350
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    מיכל (לא את, "נשמה צהובה") שנעלמה משום מה צילמה פעם תמונות במשחק בסן סירו של מילאן נגד סלטיק אם אינני טועה.
     
  2. מילאנזי בנשמה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/03
    הודעות:
    115
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טיול לדרבי המילאנזי - מיועד לאוהדי מילאן בעיקר:

    כל מי שרוצה להצטרף לטיול לדרבי המילאנזי באיטליה שיגיב כאן.

    אז ככה, התכנון הוא לנסוע לאיטליה בחודש אוקטובר (העשירי) למשך 10-11 ימים.
    הכוונה היא לטוס לאיטליה ולבקר במשחקים הבאים:
    22.10 - מילאן - פאלרמו (בסאן סירו, SERIE A)
    29.10 - מילאן - אינטר (בסאן סירו, SERIE A)
    01.11 - מילאן - אנדרלכט (בסאן סירו, ליגת האלופות)

    הרצון שלי הוא לבקר במשחק גם בארטמיו פראנקי של פיורנטינה ובלואיג'י פראריס של סמפדוריה, אבל זה תלוי במועדי המשחקים.
    ישנה גם אפשרות לצרף משחק ב-25.10, קייבו מול מילאן בסטאדיו בנטגודי, כיוון שהעיר ורונה לא רחוקה ממילאנו.
    כמו כן יש כוונה לבקר במקומות יפים באיטליה כגון מילאנו, פירנצה, סאן ג'ימינייאנו, אגם קומו.
    כמובן שהשאיפה היא לבקר בכמה שיותר משחקים אבל לא בטוח שיתאפשר. הכול בהתאם לנסיבות. הדבר שבכל מקרה חייבים לכסות זה את הדרבי המילאנזי.

    כל מי שרוצה להצטרף, מדובר בעסק לא זול (לדעתי כ-1800 יורו בערך), שירשום כאן הודעה וייצור קשר באייסיקיו 348169348 או במסנג'ר izharbanai@hotmail.co.il

    רק תעשו את זה בהקדם כי אם רוצים להגיע לדרבי צריך להזמין כרטיסים כמה שיותר מהר.

    ישנה גם אפשרות להצטרף לחלק מהטיול, כל אחד לפי רצונו
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏16/9/06
  3. מילאנזי בנשמה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/03
    הודעות:
    115
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש גם אופציה לטיול כזה, לאוהדי מילאן ורומא:

    נוחתים במילאנו בתאריך ה28
    מוצאים מקום להיות בו במילאנו ואז נראה מה הלאה
    ב29 יש לנו זמן ללכת בבוקר לקופת האצטדיון למצוא כרטיסים לדרבי כי יכול להיות שיהיה הכל גמור
    ב-30 לחודש מטיילים במילאנו על פי המידע שנאסוף
    גם ב 31 כנראה עושים דברים בעיר
    ב-1 משחק של מילאן אנדרלכט בערב צריך למצוא כרטיסים בבוקר

    ביום למחרת זה ה2 לחודש אורזים חפצים ועוברים לפירנצה מחפשים אכסנייה
    ב-3 בחודש נובמבר מטיילים בפירנצה
    הולכים לראות מקומות עלפי מה שנאסוף מידע על פירנצה
    ב4 בחודש מטיילים בבוקר ובצהרריים עוברים לרומא
    כדי שבערב נהיה ברומא כבר בתוך מקום שיהיה איפה לישון
    ב-5 לחודש נובמבר אנחנו בבוקר מחפשים כרטיסים לרומא פיורנטינה
    ובערב המשחק כנראה
    אחר כך יוצאים לבלות לחגוג ברומא עם האוהדים או מה שלא יהיה
    אח"כ ב-6 בחודש מטיילים ברומא
    ב-7 בחודש גם מטיילים ברומא
    ב8 גם מטיילים ברומא
    ב9 גם מטיילים ברומא
    ב-10 מטיילים ברומא עושים מה שנמצא

    כמובן שהכול ניתן לשינוי אבל בעיקרון התבנית כזו לפי הסדר:
    מילאן-אינטר, מילאן-אנדרלכט, רומא-פיורנטינה, מילאן-רומא
     
  4. מילאנזי בנשמה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/03
    הודעות:
    115
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה הדרך הטובה ביותר להשיג כרטיסים לדרבי המילאנזי בעוד חודש?
    והאם 120 יורו יספיקו לי לרכישת כרטיס לקטגוריה השניה?
    וכמה זמן כדאי לי לנחות במילאנו לפני הדרבי כדי להשיג כרטיס?
     
  5. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    תתקשר למילאן פוינט כלשהו.אבל אל תתאכזב ותופתע אם המזכירה לא יודעת אנגלית....
     
  6. milanezi22 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/4/04
    הודעות:
    862
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ביקור שלי באיטליה, בפארמה ומילאנו לפני שבועיים

    פארמה:
    פארמה זו עיר שקטה ומאוד ידידותית לתיירים ומטיילים, האוטובוסים מקיפים את העיר ונוסעים עד לשעה 23:00 בלילה. תחנת הרכבת נמצאת במרכז העיר מעל המרכז ההיסטורי של העיר. יש חנויות של קבאב ושווארמה במרכז העיר ומי שרוצה לחסוך קצת בעלות הארוחה ישלם 3.5 יורו על שווארמה בפיטה. הלאפות שם מאוד קטנות כך שבארץ המצב הרבה יותר טוב בקטע הזה. באיטליה הם מסתפקים בPANINO (סנדויץ עם נקניק, שניתן לשלב אותו עם גבינה וחזירים, תלוי מה מבקשים). לחסה הם קוראים שם SALATO ולדייאט קולה קוראים COLA LIGHT.
    לפני המשחק כולם אוהבים לטייל ברחוב הראשי PIAZZA GARIBALDI ולהרביץ כמה פיצות טובות, ולשטוף הכל עם בירה קרירה. בהמשך הרחוב יש את הSTRADA DE REPUBLICA שנפגשת עם המזרקות (VITORIO EMANUALLE II). לכיכר המרכזית של המגרש קוראים PIAZZA RISORGIMENTO. יש גם את הנהר המפורסם TORRENTE שחוצה את כל פארמה, מעל הנהר יש 5-6 גשרים, כאשר 2 מהם דיי קרובים למגרש, משהו כמו רבע שעה הליכה.

    מלון: קודם כל אני חייב להמליץ על המלון המצוין ARTE HOTEL שנמצא צפונית לאצטדיון טארדיני. כ3.5 קילומטר מהמגרש וכ2 קילומטר ממרכז העיר. יש אוטובוס קו 2 או קו 13 שמגיעים לשם כל 10 דקות. וליד המלון יש מרכז מסחרי גדול שניתן לעשות שם קניות בסופר ולהסתובב בחנויות המותגים השונות. המלון הוא 3 כוכבים ושילמנו 30 יורו ללילה כולל ארוחת בוקר וחדר עם מרפסת, מקרר, פן , מזגן מקלחת וטלוויזיה עם 2 ערוצי הSKY SPORT שרואים שם תקצירים של הליגה האיטלקית ומשחקים בשידור ישיר.
    כמו כן תצטיידו בשיחון/מילון כלשהו לפני הנסיעה לאיטליה כדי שיהיה לכם קל יותר לשאול שאולות כאשר אתם מחפשים משהו בדחיפות או רוצים לברר משהו חיוני.

    המישחק:
    ב15 לספטמבר הגענו לטארדיני.....קו 8 מגיע לאיצטדיון.....כמו כן על תחנות האוטובוס רשום תחנה בשם STADIO FS שזו תחנת האיצטדיון.....למי שהולך ברגל, יש את המזרקות המפורסמות ברחוב המרכזי בפארמה.....אם מגיעים מהשדרה הראשית PIAZZA GARIBALDI אפשר לתפוס גם שם את קו 8 או להמשיך לרחוב הבא(ללכת יישר) חותכים ימינה בקיוסק שם והולכים יישר כ400 מטר עד שרואים בצד שמאל מגרש כדרוגל.
    אני מזכיר שבימי ראשון הרחוב הראשי בעיר סגור והאוטובוסים מורידים אנשים לאורך הנהר שניחצה ע"י הגשרים, ומשם ההליכה למיגרש/לרחובות הראשיים קצרה.
    קנינו כרטיסים בקופות, שנמצאות מחוץ לתחומי המיגרש. מה שמוזר זה שבכדי לקנות כרטיסים ליציעים של האולטראס של מילאן צריך להזמין מהאינטרנט (אתר TICKETONE) או לקנות בבנקים, אין אפשרות לקנות בקופות. הכרטיסים שלנו היו על קו האמצע לצידי המיגרש, קומה 2, ועלו 45 יורו לכרטיס( מקומות חבל"ז). היו גם זולים יותר ב30 ואפילו ב15 אבל העדפנו לשבת במקום טוב, אם לא עם האולטראס אז עדיף מקום איכותי שנראה את המישחק בצורה אידיאלית. באותו היום המיגרש היה פתוח, אז נכנסנו לעשות כמה תמונות בטארדיני והמחזה היה מדהים. אצטדיון קומפקטי ויפהפה, מסודר ומטופח, יציעים דו קומתיים. בחלק שמול יציע הכבוד מקומות הישיבה מחולקים לקטגוריות...של קומות, ישיבה לצד המיגרש וקרנות לצד המיגרש....ובחלק שבו נמצא יציע הכבוד אין מחיצות והכל זה חלקה אחת. יש שומרים כמובן שמפקחים על הסדר, אבל לדעתי ניתן לדלג שם למקומות טובים יותר בלי שמישהו ישים לב. אנחנו ישבנו מול יציע הכבוד בצד השני של המיגרש (ראו בתמונות)

    הגענו לאזור המגרש כשעה וחצי לפני תחילת המשחק, הכרטיסים ביד כמובן, הרבה דוכנים של מזכרות לא היו והמחירים היו דיי בשמיים. אני בכל זאת הצלחתי להוציא בטעות צעיף של פארמה מקורי ב6 יורו בלבד, כאשר בחנות אחרת ראינו אותו ב10-12 יורו. אמרתי למוכר שם SEI שזה 6 והתכוונתי בכלל לSETTE שזה 7, אבל הוא עשה לי ששש עם האצבע כדי שהשותף שלו לא ידע, והביא לי את הצעיף במחיר מציאה. כך שבמהלך המישחק ובכניסה למיגרש הייתי עם צעיף של פארמה עליי, ולאחר זמן מה פשוט הכנסתי אותו לתיק והתחלתי לעודד את מילאן כמובן. אין כמו לתת כבוד ליריבה ובמיוחד אם זו קבוצה איטלקית עם מסורת עשירה כמו פארמה מימי תומאס ברולין.
    הכניסה לצ'נטראלה EST (היציע הצפוני אם מגיעים מכיוון צפון איטליה) נמצאת בחלק המערבי של המיגרש והיינו צריכים לעשות סיבוב שלם כדי להיכנס. בכניסה הייתה בעיה מסויימת עם הכרטיסים שלא התקבלו בשערים האוטומטיים. על כל כרטיס היה רשום את השם שלנו וניכנסו עם דרכון צמוד אלינו, כנראה שנגמרה שם תקופת הספסרות ודיי קשה להיכנס למיגרש עם כרטיס אחר. לאחר בדיקת תיקים קצרה ששכחתי ממנה בכלל, כיוון שכבר התחלתי לצעוד למיגרש בהתלהבות, כשלפתע עצר אותו שוטר והחל לדקלם משהו באיטלקית מהירה, תחילה חשבתי שהוא רוצה לבדוק את הכרטיס, ואז הוא הצביע על התיק שלי והבנתי שהוא מעוניין לבצע בדיקה (טוב נו בארץ זו שיגרה וכשאתה באיטליה אתה שוכח מכך). הכל עבר בשלום במיוחד שאין בקבוקי מים בתיק ועלינו ליציע שלנו. המקומות היו דיי גבוהים, ותכלס שקנינו את הכרטיסים ניתן היה לבחור את המקום כי הכל משורטט להם שם במחשב ויש אפשרות לבקש יותר למטה אם יש מקום פנוי כמובן. אבל ראינו מצוין את המיגרש ומה שהיה מיוחד בטארדיני זה האווירה. מאחורי השער המזרחי ישבו הטיפוזי של פארמה וכבר לפני המישחק החלו להתגרות באולטראס של מילאן שהגיעו מצוידים בדגלים, מגפון והמון אנרגיה . הטיפוזי של מילאן לא נשארו חייבים וצעקו להם בחזרה PARMA PARMA VAFALCULO. ועוד כל מיני קריאות שגרמו לנו לגחך על המקוריות של "הברכות". אוהדי מילאן הגיעו למיגרש ברכבות מיוחדות ובאוטובוסים מיוחדים מתחנת הרכבת, הכל בליווי שוטרים צמוד עם סוסים וכלבים, מערך מתוגבר שכולל ציוד של פיזור הפגנות, חליפות, קסדות ושלדות מגן. יש יריבות עצומה ברמות שאין לכם מושג בין ערים באיטליה, אוהדי מילאן הצעירים בני ה14-18 נוהגים לקלל כל אחד שזז בפארמה במיוחד לאחר המישחק, לכן מן הסתם המשטרה ערוכה מראש לאירועים מהסוג הזה. במיגרש עצמו ראינו שוטרים עם כלבי תקיפה לצורך זהירות, אבל כל זה מסביב וכמעט שאין צורך להפעיל את מערך האבטחה הכבד הזה לאורך המישחק ולפניו. אז כמו שאמרתי לפני המישחק הקהל החל להתחמם ומחנות האוהדים צעקו ללא הפסקה במשך שעתיים אחד על השני ושרו שירים וברכות. מיד איך שדידה הגיע למיגרש והחל להתאמן שמענו קריאות מצד האולטראס בסגנון היאללא דידה!! דידה!! והשוער מצידו מחזיר לאוהדים במחיאות כפיים וחיוכים. ואז עובר לסריות תרגילים והקפצות שלא יביישו את רונאלדיניו. ויליאם, מאמן השוערים המבוגר עם עוד מאמן צמוד מחממים את דידה לפני כל מישחק. לאחר מכן עולים כל השחקנים, מוזר היה לראות שקאקא לא הגיע לחימום וזה דיי הפחיד אותי לא לראות את הSMOKIN BIANCO בטארדיני. גם שאר השחקנים מקבלים עידוד כל אחד בנפרד. נקצר קצת את ההקדמה למישחק ונעבור למישחק עצמו. מילאן החלה דיי טוב, הקהל דחף אותה לאורך המישחק, אם כי הטיפוזי פארמה לא נשארו חייבים והשרופים שלהם חיממו את הקהל עם מיקרופונים ודגלים משלהם. לא ראינו ייחס מיוחד לג'ילה, אם כי באולם של האיצטדיון יש פוסטרים של ג'ילה ובמגרש פה ושם שלטים שמכוונים לשחקן.
    על מהלך המישחק לא צריך לספר הרבה, אבל מהזווית שלנו, מילאן שיחקו טוב, פסים קצרים , תנועה טכנית מאוד במיוחד סדורף, ברוקי ואוליברה. גם פארמה היו מאוד מסוכנים וכל המישחק שומעים עידוד בלתי פוסק מהקהל של שני הקבוצות. ביציע שלנו גם מידי פעם רואים איזה איטלקי עצבני קופץ בקריאות גנאי לשופט. לקראת הדקה ה30 היה כדור חופשי, אני התוכחתי עם איטלקי מבוגר שלצידי מי ייקח את הכדור, הוא טען סדורף ואני פירלו...לבסוף הוא צדק, וראינו כדור חופשי אדיר של ההולנדי בצורת בננה קשתית מתיישב לו עמוק ברשת של פארמה, הלם בצד הפרמאי- ואקסטזה בצד המילאנזי, התחבקנו ביציע וקפצנו כמו מטורפים, לאיטלקי שלצידי היה דגל של מילאן, הוא בא עם הנכד הקטן שלו. אני בשיא הטירוף חטפתי לו את הדגל מהידיים כי הוא נופף בישיבה, והתחלתי לנופף בעמידה וכל היציע הסתכל עלי כי היו הרבה אוהדי פארמה מבוגרים במקומות הישיבה במרכז.אך אני עוד מימי הדרבי שנה שעברה לא מתרגש מקהל היריבה, האהדה שלי לרוסו-נרי עצומה, וגם כאן לא נשארתי חייב.
    במחצית השנייה סימיץ הציל גול בטוח, מהזווית שלי הכדור כבר היה ברשת אבל ממש ברגע האחרון הוא שלח רגל והציל אותנו. היו עוד כמה טעויות בהגנה אבל יצאנו מזה, עד המסירה המדהימה של פירלו לקאקא אשר למזלי ניכנס במקום ג'ילה שנפצע), דהירה שלו עם 2 מגינים עליו, עוד מקדמה קצרה, השוער החל לצאת כי היה בטוח שהוא יגיע לפני קאקא לכדור, אבל איפה הוא ואיפה קאקא, הסילון הגיע ראשון לכדור ועבר את השוער שהספיק לתפוס את הרגל של קאקא. השופט שרק ללא היסוס, פנדל מושלם שלו-בעיטה מדייקת לפינה הימנית גמרה את הסיפור. מילאן יוצאת מהטארדיני עם ניצחון ובמינוס 2 נקודות בטבלה.
    לאחר המישחק הקהל של מילאן נישאר במיגרש מסיבות ביטחוניות, ורק שעה אחרי המישחק פיזרו אותם בליווי משטרתי צמוד לאוטובוסים. ישבנו איתם באוטובוס, לפני שהחלה הסיעה הם ניסו לפתוח בצורה ידנית את הדלתות האחוריות, כמובן ששום אוהד לא שילם על הנסיעה, הכל מתוכנן שם בצורה מוזרה. אחרי מאמצים רבים הם הצליחו לפתוח את הדלת בכוח, האוטובוס היה מלא עד 0 מקום, המשוגעים הוציאו את הראשים מהחלון והחלו לקלל כל מה שנראה כמו אוהד או תושב של פארמה. בינתיים עוד כמה אוהדים ואוהדות התפלחו להם לאוטובוס ואחרי כמה דקות החלה הנסיעה בעיר, וכל כמה שניות שמענו איזה אוהד מילאן צועק קללה עסיסית מהאוטובוס. לאחר ההגעה לרכבת התחתית כל אוהדי מילאן נכנסו לרכבת שחיכתה במיוחד להם, ומדובר בכמה אלפים טובים שהגיעו לעודד.
    לאחר ההגעה לתחנת הרכבת היינו צריכים להגיע למלון שנמצא במרחק של 2 קילומטר מהתחנה, ובדיוק ירד גשם דיי חזק, אז חיכינו כ20 דקות בתחנה עד שהגיע הקו שלנו והגענו למלון בשלום לאחר מישחק מרתק ומלא באווירה.

    אז אם נדבר עוד קצת על העיר, יש ברחוב הראשי גאריבאלדי המון חנויות ומסעדות, ובסוף הרחוב יש שוק של סינים או תאילנדים של אוכל ובגדים. הרובע העתיק והמרכזי של העיר גם מאוד יפה ושווה לבקר בו, פארמה מאוד שקטה וכיף להסתובב שם. ובהחלט אם תהיה לי הזדמנות לחזור לשם אעשה זאת בכיף כי עדיין לא ראיתי את כל העיר במלואה.

    אולטראס פארמה:
    http://i98.photobucket.com/albums/l265/sheva23/157.Xxx
    http://i98.photobucket.com/albums/l265/sheva23/155.Xxx
    http://i98.photobucket.com/albums/l265/sheva23/159.Xxx
    http://i98.photobucket.com/albums/l265/sheva23/150.Xxx
    http://i98.photobucket.com/albums/l265/sheva23/147.Xxx
    http://i98.photobucket.com/albums/l265/sheva23/149.Xxx

    אבטחה:
    http://i98.photobucket.com/albums/l265/sheva23/180.Xxx

    היציאה הגדול שמכיל את תא הכבוד:
    http://i98.photobucket.com/albums/l265/sheva23/160.Xxx

    אולטראס:
    http://i98.photobucket.com/albums/l265/sheva23/181.Xxx
    http://i98.photobucket.com/albums/l265/sheva23/179.Xxx
    http://i98.photobucket.com/albums/l265/sheva23/178.Xxx
    http://i98.photobucket.com/albums/l265/sheva23/161.Xxx
    http://i98.photobucket.com/albums/l265/sheva23/156.Xxx
    http://i98.photobucket.com/albums/l265/sheva23/151.Xxx
    http://i98.photobucket.com/albums/l265/sheva23/146.Xxx
    http://i98.photobucket.com/albums/l265/sheva23/148.Xxx
    http://i98.photobucket.com/albums/l265/sheva23/145.Xxx
    http://i98.photobucket.com/albums/l265/sheva23/182.Xxx

    אני בפארמה:
    http://i98.photobucket.com/albums/l265/sheva23/142.Xxx
    http://i98.photobucket.com/albums/l265/sheva23/173.Xxx
     
  7. milanezi22 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/4/04
    הודעות:
    862
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מילאנו:
    מילאן אסקולי ב20.9

    במילאנו התאכסנו במלון 2 כוכבים שהיה דיי מרוחק ממרכז העיר, כ20 דקות נסיעה בטראם. מצד אחד זה טוב כי המחירים לא יקרים באזור וגם המלון לא היה ממש ייקר, כ36 יורו ללילה כולל ארוחת בוקר, מקלחת מזגן וטלוויזיה. ביקרנו קצת בדואמו, עשינו לא מעט קניות אם זה מזכרות/מרצ'נדייס/נעליים/בגדים וכו. ניתן למצוא מחירים סבירים ביותר שנעים סביב ה20-30 יורו לנעליים ובגדים.
    את הכרטיסים השגנו ביום המישחק בבאנקו אינטסטה BANCO INTESTA- שזו רשת בנקים גדולה מאוד במילאנו בפרט ואיטליה בכלל, אשר משמשים כספונסר של המועדון ומקבלים כרטיסים שאותם מוכרים לתושבי העיר ולתיירים במחירי עלות של הסן סירו.
    לקחנו כמובן כרטיסים למקומות של האולטראס בקומה השניה מאחורי השער המזרחי. הגענו למיגרש באמצעות המטרו, הקו הירוק,קו מיספר 3, יורדים בתחנת הLOTTO.
    המטרו באיטליה פועל בשיטת קווים מרכזיים כאשר לכל קו יש צבע משלו, המטרו נע לאורך המקומות המרכזיים בעיר כאשר ישנם 2 קווים נוספים שמתפצלים בצורה אלכסונית ומגיעים למקומות המרוחקים יותר של מילאנו. יש מיספר תחנות שתראו עליהם סימנים של צבעים ושמות של קווים נוספים, אחת מהתחנות היא הCENTRALE-צ'נטראלה שמסומנת בצהוב, התחנה המפורסמת במילאנו שם ניתן להחליף מיספר קווים כמו צהוב/ירוק/אדום ולהגיע ליעדים אחרים. הדואמו למשל שניחשב למקום התיירותי הגדול ביותר במילאנו מקושר לקו האדום LINEA UNO
    קו מיספר 1. בצ'טראלה תוכלו למצוא את תחנת הרכבות הגדולה של מילאנו שמפזרת לכל רחבי איטליה רכבות (תזהרו מהשרותים הכימיים שם, לא רק שהם בתשלום, תוכלו גם לתרגל שם את השדאות והשרדות בשטח בזמן עשיית הצרכים ופגיע במטרה-למי שלא הבין עדיין, אין אסלות, אבל זה רק בצ'נטראלה, בחלקים האחרים של המטרו לא ביקרתי אבל גם שם השירותים בתשלום, הכי טוב לנצל מסעדות כמו מקדונלדס ובורגר קינג כדי להתפנות).
    לאחר שיוצאים מהמטרו תופסים אוטובוס, יש מספר קווים שנוסעים לכיוון כמו 49, 72 או 95 או שלוקחים טראם מיספר 16, כזכור על התחנות רשום מסלול הנסיעה של הקווים . הרחוב/כתובת של האצטדיון היא VIA DURANI 24.
    ביום המישחק תמיד ניתן להבחין באוהדים שנוסעים לסן סירו ולבושים בחולצות וצעיפים של מילאן. המילאן STORE והמוזיאון נמצאים בשער 10 בצד המערבי של הסן סירו באזור של הקופות ומהצד של תחנות הטראם.
    אנחנו עשינו סיבוב קצר בחנות ובמיגרש יומיים לפני המישחק, והתברר שהקופות סגורות ויפתחו רק ביום המישחק, כי עם כל הכבוד לאסקולי אין טעם לפתוח את הקופות כי המיגרש לא יהיה מלא בשום מצב. אז עשינו עוד סיבוב בחנות ולמוזיאון לא נכנסתי הפעם כי כבר חרשתי עליו פעם קודמת.
    ביום המישחק טיילנו קצת במרכז העיר ואז נסענו למגרש כשעה וחצי לפני המישחק. עשינו סיבוב מרצ'נדייס 2 צעיפים מקוריים נכנסו לי לתיק ב8 יורו לצעיף, אבל הם מקוריים לפחות ועשויים מחומר טוב. נכנסו למגרש לאחר שהקפנו אותו כיוון שהגענו מהצד השני באוטובוס.לא היתה בעיה בכניסה למעט העובדה שאסור להביא בקבוקי שתייה. עלינו לקומה השנייה, והאוהדים שם היו ערוכים ומוכנים לתחילת הבלגן, בשביליהם זה שיגרה, בשבילי זו חוויה של פעם בחיים. אומנם דרבי מילאנזי באירופה זה לא, אבל עדיין הבריגאטה והאולטראס יודעים לעשות שמח בכל מישחק ביתי של מילאן.
    קודם כל ככה, לפני הכניסה ליציע יש דוכן מיוחד שמותר לו לפתוח מרצנדייס במיגרש, וכמובן קיוסק שמוכר בירות, נקניקיות וכיוצא בזה. במגרש עצמו הכל ערוך בצורה מסודרת, יש כ30 אנשי צוות שמחולקים לתפקידים, כמה שסוחבים את עמודי הרמקולים, מיקרופונים, מגפונים, שלטים, דגלים וכו. לאחר שמתמקמים לכל אחד תפקיד מוגדר, חלק מנופפים עם הדגלים לאורך רוב המישחק, חלק מניפים שלטים, יש כמה שיושבים עם הגב למגרש ומחזיקים מיקרופון בידיים, הם חייבים לדעת את כל השירים בעל פה, הם מדליקים את הקהל. משהו סגנון ה"חזן" בבית הכנסת, או המואזין אצל הדודים. במהלך המישחק מספיק שומעים את המונח SULIMANI וכל הקומה השניה עם הידיים באוויר. אם צריך מוחאים כפיים, המואזין נותן את הקצב, אם צריך לפתוח בשירה אז הוא מתחיל והשאר אחריו, וכך לאורך כל המישחק. למי שישים לב ניתן להריח בקלות חשיש וגראס שמעשנים חלק נכבד מהצעירים בזמן המישחק, הרבה גם באים שיכורים למישחק ועם הרבה כוח לעודד, ניתן לומר שזה סוג של בילוי אצלם, פחות הכדורגל יותר להיפגש עם כל החברים ולקחת חלק מסתלבט, כאשר ברקע רצים לך איזה קאקא ומאלדיני, וגאטוזו מדליק אותם מדיי פעם, עם איזה תנועת ידיים מפורסמת. לאורך כל המישחק ללא הפסקה יש עידוד מסיבי שכולל מגוון שירים רחב שלא יבייש את הקולקציה של מייקל ג'קסון. כמעט לכל שחקן יש להם שיר, לכל שיר יש קצב מיוחד, וכמובן שהמואזין מתחיל את כל הסיפור וכל השאר מצטרפים כאילו אומרים "אמן", וחסר להם אם לא. אותי המישחק פחות עניין, אם כי פה ושם הגענו למצבים, עיקר ההצגה נתן איך לא הטיפוזי שלנו. אסקולי מן הסתם לא הביאו קהל, ואם כן אז מעטים שהגיעו בהסוואה כדי לא לקבל בראש.
    היציעים של האולטראס מאחורי השער הימני (אם מסתכלים מדרום לצפון) היו מלאים, ואפילו מפוצצים עד אפס מקום, לכיוון הקרנות היה מקומות אבל הבעיה שמתרחקים מהאווירה והבלגן, וזה נהיה דיי ייבש לשבת בצד כאשר יש קרנבל לידך ממש. מחצית ראשונה עמדנו בקומה השניה של הקומה השניה, ייחד עם אוהדים ששרים אבל לא ממש משתוללים. את המחצית השניה הייתי חייב לעשות יותר לכיוון הבלגן, עמדתי ליד שני חברה איטלקים שיודעים טיפה אנגלית, הם אפילו פינו לי כיסא מיוחד וקיבלו אותי בברכה בלי להכיר אותי. הייתי עם מצלמת וידאו וקלטו שאני לא מקומי מן הסתם, אבל אין כמו אחוות אחים רוסונרים בזמן מישחק. אחרי השער של מארק בנגיחה בדקה ה66 התחבקנו כמו מטורפים בצעקות של FORZA DIAVOLI, המואזין כמעט נפל מהקומה השנייה בשיא ההתלהבות.
    ואז החל הריקוד המטורף,מין פוגו מודרני אם כי לא אלים במיוחד, השיכורים התעוררו לחיים וראיתי מחזה מרהיב של שורות שלמות נידחפות שמאלה וימינה, ושמחה מלוות בצעקות וצחוקים.
    הייתה גם תגבורת רצינית של כל האוהדים וכל האוהדים פה אחת פצחו בשירה בלתי רגילה שנמשחה עד לסיום המישחק. לאחר שריקת הסיום האוהדים מתחילים להתפזר כל אחד לכיוון שלו, אבל יש מיספר שחקנים במיוחד המחליפים שיוצאים לריצה קלה סביב המגרש, וביניהם כמובן ניתן לראות את סוס העבודה גאטוזו, שלמרות 90 דקות של עבודת פרך על המגרש משחרר את השרירים בריצה עם המחליפים. האוהדים עוד מספיקים לצעוק לרינו תודה על המישחק והכל. גם כשיוצאים מהמגרש הסן סירו מדהים, האורות נראים ממרחק רב והמחזה מדהים במיוחד בלילה. כל הדוכנים עדיין פתוחים, ניתן לאכול ולקנות דברים גם לאחר המשחק. קניתי איזה חולצה של ואן באסטן, חולצה שחורה של רינו עם בולדוג על הגב, משהו פצצה. עוד מעיל של איטליה ב15 יורו, ופליז פגז בצבע ביאנקו רוסו של מילאן, וכמובן כובע חמוד לחורף. חייב לציין שהבאסטות החלו להשתפר במוצרים שלהם, וסוף סוף רואים אצלהם חומרים איכותיים עם מדבקות של OFFICIALE עליהם. אני לא יודע לומר בוודאות אם זה מקורי אבל ללא ספק החומר ממנו עשוי המרצ'נדייס איכותי ביותר. בד"כ על חולצות מזויפות רשום UNOFICIAL PRODUCT, והן עשויות מחומר פלאסטי מעצבן כזה, וכמובן המידות שלהן -1 תמיד. למשל MEDIUM זה SMALL וכך הלאה. לא ממש מומלץ לקנות במיוחד לא למזג אוויר בארץ בחום שיש פה, לבישת חולצה מזויפת בארץ תהפוך אתכם לבויילר מהלך על שניים ותזיעו כמו מטורפים. לא אומר שעדיף מקורית אבל אפשר להסתפק בחולצת תריקו פשוטה עם סמל של מילאן, זה מה שעושים רוב האוהדים.
    לאחר המשחק תופסים טראם, עדיף כמובן לעשות זאת לפני השעה 00:00 בלילה. בד"כ אם תלכו עם כל האוהדים תראו שמחכים המון טראמים לאוהדים ומפזרים אותם ברחבי העיר. כל טראם מגיע למטרו, אבל אם אתם יודעים לאן הוא נוסע וזה קרוב למלון שלכם אז מה טוב. לדעתי למי שגר דיי רחוק ולא יודע איך להגיע אין כמו המטרו עם תחנות מסודרות וכו. התחנות של האוטובוסים והטראם לא תמיד מובנות, ובמיוחד בחושך עדיף ללכת על בטוח בכדי לא להסתבך.
    אם כבר ייצא והסתבכתם קצת אין כמו תחנה של מטרו לא משנה באיזה חלק של העיר, שתוביל אתכם בחזרה למקום בו אתם יודעים על בטוח איך להגיע ליעד. מומלץ כמובן לנסות ללמוד את רשת האוטובוסים והטראמים שמגיעים מיעד כזה או אחר למלון שלכם, אבל צריך קצת זמן להתרגל לתנועה במילאנו, ובייננו היא לא הכי ידידותית בעולם, במיוחד שלא יודעים את השפה, ואף אחד שם לא יודע אנגלית.

    מילאן אסקולי:

    הקהל:
    http://i98.photobucket.com/albums/l265/sheva23/263.Xxx
    http://i98.photobucket.com/albums/l265/sheva23/265.Xxx
    http://i98.photobucket.com/albums/l265/sheva23/256.Xxx
    http://i98.photobucket.com/albums/l265/sheva23/253.Xxx
    http://i98.photobucket.com/albums/l265/sheva23/255.Xxx
    http://i98.photobucket.com/albums/l265/sheva23/254.Xxx
    http://i98.photobucket.com/albums/l265/sheva23/250.Xxx
    http://i98.photobucket.com/albums/l265/sheva23/249.Xxx
    http://i98.photobucket.com/albums/l265/sheva23/248.Xxx
    http://i98.photobucket.com/albums/l265/sheva23/247.Xxx
    http://i98.photobucket.com/albums/l265/sheva23/246.Xxx
    http://i98.photobucket.com/albums/l265/sheva23/245.Xxx

    עוד כמה טיפים למי שיגיע למילאנו בעתיד:
    א. לא לקחת מוניות, אם יש לכם כסף מיותר אז סבבה, אבל מי שרוצה לחסוך שייסע בתחבורה ציבורית שמגיע לכל חלקי העיר בתדירות גבוה מאוד, וגם בשעות הלילה האוטובוסים והטראמים פועלים.
    מחירי מוניות יכולים להגיע ל40 יורו , כאשר את הנסיעה הזו אתם יכולים לעשות בחינם בטראם. אני כמובן לא ממליץ לאף אחד לעלות לטראם בלי כרטיס שצריך להעביר אותו במכונה שם, אבל אחוז המשלמים שם שואף ל0, לפעמים הייתה הרגשה שנוסע אחד מתוך אוטובוס/טראם שלם משלם. וכאשר יש משחק כדורגל, זו חגיגה אחת גדולה וכולם ביחד נוסעים חינם. ברכבות הסיפור שונה ושם ניתן למצוא בודקי כרטיסים, אבל באוטובוסים וטראמים נדיר שתראו בודק, במיוחד כאשר יש המון זרים כמו ניגרים ואינדונזים שנוסעים בתחבורה ציבורית ואין להם גרוש בכיסים.
    אם אתם רוצים לנסוע בצורה רשמית עדיף תקנו כרטיסים יומיים למטרו משהו כמו 3 יורו ליום, בכדי לחסוך כאבי ראש וקנסות מיותרים.

    ב. אל תסתובבו לבד ברחובות בשעות הלילה, יש פשע מאוד כבד במילאנו, בכל רחוב תראו איזה חבורה של גברים או ניגרים, עומדים ללא שום סיבה ומחכים אלוהים יודע למה, בד"כ הם יחפשו טרף קל, כמו איזה בכורה שהולכת לבד או איזה ילד צנום שנראה כמו טייר.
    מסיפורים שסיפר לנו עובד הקבלה במלון יש אונס כל יומיים במילאנו והרחוב הכי בטוח שם זה תחנת המטרו GARIBALDI כאשר לא רחוק ממנה יש מועדון בשם HOLLYWOOD שמגיעים לשם שחקני מילאן לבלות מדיי פעם, ולפי מה שהוא אמר מאלדיני אחראי שם על המקום.
    לא ממש יצא לנו לצאת לשם אבל היינו במקום וראינו את המועדון מבחוץ, נראה נחמד בסה"כ והרחוב דיי מרכזי באמת עם המון תיירים באזור.

    ג. היה לנו סיפור קצת לא נעים במלון, כאשר הגענו המקומות שלנו לא היו מובטחים מהאינטרנט אלא דרך טלפון שעשיתי למלון כי ידעתי שהוא לא ייקר. על הדף אצלי היה רשום 66 יורו והפקיד דרש 78 על מלון של 2 כוכבים. לאחר שהצגתי לו את הדף, הוא החל לבדוק ולהסתכל ואמר לי בסדר שיהיה 66, ואז הגיע איזה פקיד נוסף קצת יותר מתוחכם ממנו ואמר שזה בלתי אפשרי במחיר הזה ונצטרך לדבר עם המנג'ר של המלון. המנג'ר הגיע לאחר מספר שעות, אנחנו כבר התארגנו בחדר, והוא אמר לנו שלא ניתן לקבל במחיר הזה, אנחנו כבר בלי בררה אמרנו לא אין שום בעיה מה שתגיד, בכל זאת היינו שם רק ל3 לילות, הבדל של 100 שקל לא היה הורד אותנו, בסה"כ החדר היה בסדר גמור. בסופו של דבר שילמנו 73 יורו 36.5 כ"א ללילה. אבל המוסר השכל הוא להזמין תמיד מראש, ועדיף מסוכן שאתם מכירים. אתרים אינטרנט קצת קשה לסמוך עליהם, כי אני הזמנתי דרך אתר שהתברר שלוקח לו 48 שעות לבדוק אם יש מקום במלון, עד אז כבר אתר אחר מסיים את כל המקומות הנותרים בכל מילאנו. לכן מי שנוסע שיזמין כמה שיותר מוקדם ובאתר שהוא יודע שניתן לסמוך עליו. המלצה שלי היא לשלוח קודם אימייל לאתר לברר את שיטת העבודה שלהם, ורק אז להזמין. יש אתרים שלוקחים לעצמם 10 אחוז על ההזמנה, אז עדיף פשוט לקחת את שם המלון לחפש באינטרנט את האתר של המלון, להתקשר לשם לבד ולשריין מקום. יש מלונות שלוקחים יותר ייקר מהאתרים שמתעסקים בזה, ויש כאלה שלוקחים פחות, שווה לנסות בכל מיקרה.
    בכל אופן כדי לקבל ייחס נורמאלי עדיף לא לריב עם סגל המלון על כל יורו, כי אחרת זה יחזור אליכם בהפוכה, גם בשאלות שתרצו לברר, וגם ביחס לשאר הדברים שאתם אמורים לקבל מהמלון.
    ד. קניות: הסופרים במילאנו לא כל כך יקרים, במיוחד שתייה חריפה שזולה פי שניים עד 3 מהארץ, ייגר מייסטר עולה שם 45 שקל 8-10 יורו, בארץ עולה יותר מ120. תוכלו לקנות לכם לערב איזה בגט , ותיקנו לחדר איזה 150 גרם נקניק ומי שרוצה אותה כמות של גבינה. שישייה של מים מינראליים עולה שם משהו כמו 10 שקלים אולי קצת יותר, וכך גם שישה של קולה/ספרייט....מחירים דומים לאלה של הארץ, רק הירקות והפירות הרבה יותר ייקרים. למי שיצליח למצוא שוק במילאנו יימצא שם מחירים זולים הרבה יותר מהמיני סופרים.
    לגבי מרצ'נדייס: מחיר חולצה מזוייפת 10 יורו, כל מחיר אחר זה עבודה בעיניים, אלא אם כן אתם רואים שחומר החולצה איכותי יותר. על צעיף אל תשלמו יותר מ10 יורו, יש צעיפים מחומר חרא של צמר שאפשר להשיג ב4-5 יורו , ויש כאלה מחומר יותר טוב של צמר רך או צעיף ממשי כזה.
    קשה להתמקח עם האיטלקים, הם לא אוהבים את זה, אבל לאחר המישחק אפשר להוריד אותם קצת במיוחד כי הם לחוצים להתקפל ולמכור יותר. אם כי עדיין יש את העקשנים שלא מוכנים לוותר על אגורה. מומלץ לא ליפול בפח למחירים גבוהים ועדיף לעשות סקר שוק בכמה באסטות לפני שאתם קונים כי אחרת תדפקו, תמיד יהיה את המוכר שימכור זול יותר מהשכן שלו, וגם אם לא לפחות אתם יודעים שמה שקניתם שווה את המחיר.
    חולצה מקורית של מילאן דיי קשה להשיג, ראינו ביו טי פרי בארץ חולצה מקורית של קאקא ב60 דולר שזה מחיר סביר. במילאנו תמצאו אותה ב70 יורו מינימום, החרשנים אולי יוכלו להשיג זול יותר אבל זה משימה בלתי אפשרית שכן חולצה מקורית עולה לפחות 60 יורו באיטליה.
    בחנות הרשמית של מילאן אני בכלל לא ממליץ לקנות כי הכל שם ייקר בטרוף, פליז יעלה לכם 40 יורו, חולצה בלי שרוולים מעל 30 יורו, וכל מה שגדול כמו מעיל או מיכנס ארוך יעלה לפחות כפול, כמו 60 עד 70 יורו. אפשר אולי לקנות דברים קטנים כמו איזה כוס של מילאן ב10 יורו וכאלה, אבל אפשר למצוא בגדים של מילאן גם בבאסטות כך שעדיף קודם לנסות בשוק השחור.

    מסעדות ואוכל: יש המון מקדולנדס ובורגר קינג באזורים המרכזיים של מילאנו, באזורים המרוחקים יותר תמיד תוכלו למצוא את השווארמות, או את הפיצריות. מסעדות יקרות יותר כמובן וכל ארוחה במסעדה עם שולחנות בחוץ או ביפנים תעלה 10 יורו מינימום עם שתייה וכו. לכן ניתן לשלב, פעם להרביץ ארוחה טובה עם פאסטה או אוכל ביתי ולרוב להסתפק באיזה פאסט פוד, סגנון פיצה או שווארמה. כל אחד לפי הכיס שלו.

    ה. פירנצה:
    למי שמתכנן טיול לפירנצה, קודם כל הרכבות לשם יקרות משום מה, אולי הייתה לנו טעות כלשהיא בקניה, אבל בדקנו עם עוד נוסעת שהייתה איתנו, מפארמה לפירנצה 190 ק"מ עלה לי 30 יורו הלוך חזור כאשר ממילאנו לפארמה זה 7 יורו לכיוון אחד וזה 120 ק"מ.
    בעיר עצמה, עדיף לקחת אוטובוס מתחנת הרכבת למרכז העיר, כל האתרים הגדולים ממוקמים במרכז לאורך הנהר שעובר שם שנחצה ע"י הגשר המפורסם של פירנצה. ניתן גם להשכיר אוטובוס תיירים ליומיים ב15-20 יורו למעוניינים. זה למעשה רשת אוטובוסים של תיירים שנהוגה בכל אירופה בערים המרכזיות שיש שם תיירות לאורך כל השנה. האוטובוס נוסע במעגלים סביב כל האתרים ואם אתה מפספס אחד יבוא עוד אחד אחריו. מומלץ למי שלא אוהב ללכת ולחפש לבד לאן ואיך להגיע.
    בעיר עצמה לא חסר מה לראות, המון מוזיאונים ואומנות, הקתדראלה הגדולה, הפסלים בעיר העתיקה, הקיפה הגדולה והמפורסמת של פירנצה וכו. רק מה צריך להיזהר מזיופים במיוחד לא לקנות מניגרים שם שינסו לדחוף לכם מוצרים ותיקים מזויפים. כתבו בYNET שאם שוטר תופס אתכם קונים מוצרים מזויפים תם משלמים קנס של 10 אלף יורו לפעמים פחות תלוי במצב רוח שלהם.
    מומלץ להקצות לפירנצה לפחות 10 שעות, ולעשות מוזיאון או שניים בשביל ההרגשה הטובה. כמובן לא לוותר על איזה מסעדה טובה שיהיה לכם זיכרון טוב מהמקום ואם יהיה מצב להגיע לאצטדיון של פירנצה , הלו הוא הארטמיו פראנקי שכולל 47500 אלף מקומות, ואם זה בזמן מישחק אז מה טוב.
    בפירנצה של באסטות של תיקי עור, לדעתי רובם אמיתיים יש אזור שניחשב למיני שוק כזה כאשר בסופן של הבאסטות יש פסלון של חזיר ענק מנחושת. שם התיקים מעור אמיתי, שכן פירנצה ידועה במפעלי ייצור העור שלה, והמחירים שם סבירים ולא כמו בחנויות של גוצ'י שהכל מתחיל מ100 יורו ומעלה. ראינו שם הרבה תיירים משלמים בכרטיס אשראי, כך שניתן להניח שלמוכר יש עסק רשום באיטליה אחרת הביטוח של הויזה מטפל קשות באותם הגנבים.
    החנויות במיוחד באזור שנמצא מחוץ לטבעת המרכזית של העיר, נסגרות דיי מוקדם סביבות השעה שש בערב, כך שאם אתם מחפשים משהו זול לאכול עדיף תעשו זאת לפני שעות הערב, אחרת תמצאו את עצמכם כמוני משוטט ברחבי העיר למצוא מסעדה נורמאלית שלא קרובה למרכז בכדי לחסוך כמה יורו ובסופו של דבר חוזר עם ידיים ריקות ומסתפק שוב בפיצה היבשה ששכבה כמה שעות טובות על המדף ורק עברה חימום במיקרו.
    כאשר אתם קונים כרטיסים לרכבת בפירנצה תשאלו טוב טוב את הפקיד איזה רציף ובאיזה שעה הרכבת שלכם, וכדי להיות בטוחים תשאלו גם אנשים שמחכים לידכם האם זו רכבת ליעד שאתם מחפשים. אני מזכיר שאיטליה לא הכי ידידותית לנוסעה שלא יודע איטלקית, כי קצת קשה להבין שם את כיווני התנועה ואין שם ממש חיצים, ולפיכך מאוד קל לאבד את הצפון שם.


     
  8. fego7 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/7/06
    הודעות:
    82
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עזרה דחופה

    אני נוסע ביום חמישי לאיטליה לאזור האגמים בצפון אני רוצה לבקר במילנאו וכמובן בסן סיראו ר
    הדרך מסובכת? קשה להגיע ?רציתי לקבל מידע ממי שהיה בסן סירו

    תודהה http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/10/06
  9. milanezi22 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/4/04
    הודעות:
    862
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תקרא את מה שרשמתי למעלה זה יכול לעזור לך....מאזור האגמים יש אוטובוסים לדעתי למילאנו
    משם כבר תסתדר כי כל הפרטים של הגעה למיגרש מופיעים בכתבה למעלה או במדריך למטייל באתר של מילאן
    http://www.acmfdd.com/site/modules.php?nam...=showtor&pid=11
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/10/06
  10. fego7 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/7/06
    הודעות:
    82
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה רבה
     
  11. saviola Member

    הצטרף ב:
    ‏14/8/05
    הודעות:
    1,177
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמובן שאי אפשר לקרוא את כל מה שכתבת, אבל זה פשוט מדהים. נקווה שיובה תחזור בעונה הבאה ואני ייסע לאיטליה כמו בשנים הקודמות. :aaa15:
     
  12. מיכל3 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/06
    הודעות:
    2,427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נשמע טיול מדהים אבי, שמחה לראות שנהנת http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx
    יופי של תמונות, במיוחד התמונות של הקהל במשחק נגד אסקולי.
     
  13. As Roma Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/06
    הודעות:
    192
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תמונות מדהימות.
    איזה יופי בקהל של מילאן שכולם מעודדים...
     
  14. מיכל3 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/06
    הודעות:
    2,427
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מישהו יודע כמה עולה כרטיס בערך לדרבי? ואם אפשר עדיין להזמין? אני מתכוונת לדרבי הקרוב בין
    מילאן לאינטר בסוף החודש..
     
  15. milanezi22 Member

    הצטרף ב:
    ‏13/4/04
    הודעות:
    862
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כרטיסים לדרבי אולי יוצאו למכירה באתר הרישמי ב16 לאוקטובר, צריך להיות עם היד על הדופק כי הכרטיסים במכירה מוקדמת באתר ניגמרים תוך שניות...למי שרוצה להגיע למישחק ולא לשלם לספסרים עדיף שיעשה זאת מוקדם ככל האפשר....הדרכים להשיג כרטיסים כרגע הם כאלה

    1. לברר בBANCO INTESTA מתי הם מקבלים כרטיסים למישחק...כזכור זה הבנק הגדול במילאנו והספונסר של מילאן והם מוכרים כרטיסים למישחקים
    2. להתקשר למילאן POINT השונים במילאנו ולנסות להשיג כרטיסים דרך הטלפון....
    3. לנסות להשיג מהאתר הרישמי של אינטר
    4. האתר הרישמי של מילאן, ב16 לאוקטובר אמור לפתוח את ההרשמה
    5. יש אפשרות להזמין דרך המלון בו אתם תהיו ע"י כתיבת מייל ושאלה אם הם יכולים להציע כרטיסים לדרבי
    אומנם תהיה עמלה אבל יהיה גם מקום נורמלי
    אני לא הכי ממליץ לקנות מספסרים, אבל עדיף לקנות מהם מאשר מISSTA שגרוע בהרבה מכל ספסר שקיים עלי אדמות...הם לוקחים פי 6 או 7 על כרטיס, ובמיקרה הזול פי 2

    חברים התחלתי לעלות חלק מהסרטונים שצילמתי לרשת....הבעיה היא שאני לא משתמש הרבה במצלמה, אלא רק שאני נוסע לחול וזה קורה פעם בשנה במיקרה הטוב....התוצאה היא חוסר ידע בצילום, וזה עוד מחמאה ליד מה שייצא.....המצלמה דיגיטלית, ושכחתי שאסור לזוז איתה בכלל בזמן הZOOM...ואתם יודעים שכאשר אתם עומדים עם האולטראס, כמעט בלתי אפשרי שלא לזוז, במיוחד שדוחפים כל שניה....
    אבל זה מה שייצא ולפחות אפשר לשמוע, גם אם הראש קצת כואב מהטילטולים של המצלמה....אני כרגע מנסה ללמוד קצת את נושא עריכת הוידאו ולעשות סרטונים ברמה גבוהה יותר,, שכוללים בין השאר גם לקיחת קטעים קצרים של 2 שניות, ולשלב עם איזה אפקט חמוד כמו שעושים בקליפים בערוץ הספורט...ואז אולי זה יהיה יותר יפה לעין.....ביינתים זה מה שייצא

    רק בקשה אחת לפני שאתם מורידים, אני אתן לכם גישה לחשבון שלי בGMAIL שלמעשה ישמש את הפורום מעתה והילך....לכן אני מבקש לא לשנות כלום בחשבון ולא לשלוח לעצמיכם הזמנות וכאלה...אם אני יראה שעושים בעיות בחשבון אני אפסיק את עניין העלאת החומר למייל וזהו...מי שרוצה הזמנה לגי מייל יכול לבקש יש לי מאות כאלה....כזכור הגימייל הוא המייל החינמי הטוב ביותר שקיים....אפשר לעלות לשם סרטונים שגדולים מ10 מגה, וגם תמונות ללא הגבלה...הוא מייל יציב בדיוק כמו מייל הספקית וכמעט ולא עושה בעיות....אפשר להעלות לשם במכה אחת עשרות תמונות וקטעי וידאו, בקיצור המייל המושלם, ממליץ בחום למי שעדיין נמצא בWALLA העלוב או ההוטמייל

    פרטי החשבון הם:
    שם משתמש: sheva25 (חח כן זה קיצור של שבצנקו, בוגד או לא, שחקן ענק ואחד הגדולים ששיחקו אצלנו)
    סיסמא: acmfdd

    יש שם בשלב הזה 5 סרטונים, בהמשך יגיעו עוד (למי שיש רעיון איך לשים את זה באתר איחסון שזה לא יימחק או משהו מוזמן להציע)...כרגע עניין המייל הכי הגיוני שנראה לי ומשם זה לא יימחק