"זה הזמן שנבחרת ישראל תחזור לאסיה"

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י מכבי או המוות, ‏29/2/08.

  1. kfiros Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/07
    הודעות:
    1,649
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בוודאי שזה יעשה נזק בלתי הפיך. נכון שבדרך כלל הישראליות לא מגיעת לליגת האלופות ולא במיוחד מצליחות באופ"א, אבל תמיד חשוב לדעת שהשמיים הם הגבול ותמיד אפשר להתקדם. כשאתה באסיה אין לך לאן לשאוף להגיע, גביע אסיה הוא בדיחה אחת גדולה, אפילו לא משתווה לאופ"א מבחינת רמת הקבוצות ויכולת יצור רווחים. אני בספק אם קבוצות ישראליות יוכלו להשתתף בו לאור העובדה שקרוב ל50 אחוזים מהקבוצות שם מגיעות ממדינות איסלאמיות.


    נ.ב מדובר בכתב אנטי-ישראלי שכותב באינדפנדנט המזוהה עם הפלסטיניים ולוקח חלק גם בהמערך הפרו ערבי של עיתון הגרדיאן.
     
  2. C.F.C Member

    הצטרף ב:
    ‏7/2/08
    הודעות:
    435
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לנבחרת זה יעזור, אבל המחיר שהליגה והמועדונים ישלמו יהיה כבד מדי. שלא נדבר על הבעיה הפוליטית. ואתם שוכחים שיחסית לגודל של המדינה שלנו אנחנו לא כשלון כזה גדול. אבל אם כבר עברנו יבשת, עדיף לנו לקפוץ לאפריקה. זה יכול לעזור מאוד לכדורגלנים שלנו לעבור לאירופה ובנוסף גם יפתור את הבעיה הפוליטית. ובאופן כללי יהיה לנו יותר קל באפריקה מאשר באסיה. ועדיין זה יפגע קשות במועדונים.
     
  3. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    מצד חאד, זה יעזור לנבחרת לעלות למונדיאל, הקרוב אבל לא יותר מזה, ולמה, ברגע שישראל לא באירופה אז אין אוליגרכים כמו גיאדמק שישיקעו בכדורגל המקומי כי לא יהיה טעם להשקיע בקבוצות שמתמודדות במסגרת גביע אסיה שלא עוזר בגרוש, מבחינה כלכלית ובמחינה פרסומית, ומכיוון שהאוליגרכים לא יבואו הרמה של הכדורגל בארץ יירד וככה יירדו הסיכויים שלנו גם עללות שוב למונדיאל דרך אסיה.
     
  4. C.F.C Member

    הצטרף ב:
    ‏7/2/08
    הודעות:
    435
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא מסכים איתך בנוגע לאוליגרכים. אנשי עסקים נכנסים לכדורגל הישראלי בגלל אהבה לספורט (ברוב המקרים), בגלל חיבה לקבוצה שהם רכשו, בגלל רצון להתפרסם, בגלל צרכים פוליטים או פשוט מתוך רצון לעזור לקהילה (תופעות נדירות כמו שירצקי), הם לא באים רק בגלל הצ'מפיונס, ליגת האלופות זה רק בונוס. ועם או בלי אוליגרכים, הסיכויים שלנו לעלות למונדיאל לא ישתנו.
     
  5. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    אם כבר לעבור, אז זה לעבור רשמית לאירופה כלומר, עם מדינת ישראל הייתה שייכת לאיחוד האירופי, אז שחקנים מישראל לא היו נחשבים לזרים והיו יכולים לשחק כמעט בכל מקום על פני אירופה ולהתקדם ברמה, מה שכיום לא יכול לקרות מכיוון שישראלים נחשבים לזרים על פני אירופה ובלי שום קשר גם על שאר הגלובוס.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏1/3/08
  6. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא נראה לי
    באפריקה יש נבחרות חזקות בהרבה מבאסיה, כשאפשר לציין על קצה המזלג את קמרון, ניגריה, גאנה, מצרים וחוף השנהב.
    בקשר לעניין האיסלאם, תרשה לי להזכיר לי שהוא נפוץ מאד באפריקה, כשקרוב ל50% מתושבי היבשת מאמינים בו. ידעת שקיים רוב מוסלמי בחוף השנהב וניגריה, למשל? בלי להזכיר את הברורים מאליהם, כמו כל מדינות צפון אפריקה, צ'אד, סומליה, סנגל, סודאן וכו'...

    הפיתרון היחיד לנבחרת הישראלית הוא אירופה, נקודה. ההתאחדויות באסיה ואפריקה מלאות ביותר מדי מדינות עוינות שכן יערבו פוליטיקה, וגם אם לא הסיכון הביטחוני גדול מדי. אוקיאניה זה בדיחה (בטח בלי אוסטרליה), והאמריקות רחוקות מדי.
     
  7. הפועל א.א.פחם Member

    הצטרף ב:
    ‏20/1/08
    הודעות:
    171
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בוודאי אירופה היא הפתרון היחיד...

    אבל אתם מצחיקים אותי כשמדברים על רמת הכדורגל שהיא תיפגע!!
    חבר'ה שתבינו... אין לנו כדורגל בישראל!
    הכדורגל שלנו מתחרה על ההשתפות בליגת האלופות ולא יותר..וכשמגעים.. מקבלים השפלות..

     
  8. C.F.C Member

    הצטרף ב:
    ‏7/2/08
    הודעות:
    435
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן נכון אתה צודק. שמכבי חיפה שיחקה נגד ליברפול הסקאוזורים שחטו לה את הצורה כאילו אין מחר, ושחיפה שיחקה נגד אולימפיאקוס, פרטיזן בלגרד, צ'סקא מוסקבא, ליבורנו, מנצ'סטר יונייטד ועוד בכלל קרקסו לה את הצורה. וגם הפועל ביישה את המדינה כשהיא התמודדה מול מילאן, צ'לסי ועוד. די לקשקש, היו לנו כמה מישחקים גרועים, אבל גם כמה הצלחות נחמדות.
     
  9. שאולי Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/07
    הודעות:
    59
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ארסן וונגר אמר מתישהוא שלשחקן זר לוקח עונה להתאקלם, ורק אחרי עונה אפשר להתחיל לשפוט אותו (לא יודע אם וונגר אמר בדיוק אותם מילים אבל זה הסגנון). אותו דבר אנחנו, אנחנו עדיין בשלבי התאקלמות ועדיין מוקדם לשפוט אותנו.
    בכללי, אנחנו צוברים ניסיון באירופה ולאט ולאט גם ההצלחות מגיעות. בסך הכל בעשור האחרון יש לכדורגל הישראלי הצלחות די טובות בזירה האירופית - רבע גמר המחזיקות, רבע גמר אופ"א, פעמיים שלב הבתים של הצ'מפיונס (וגם מרחק יריקה ולברקוזן אחת מעלייה לשמינית גמר הצ'מפיונס), 3 פעמים שלב הבתים של אופ"א (כולל שמינית גמר אופ"א). וגם אסור לשכוח כמה מקרים שהיו כ"כ קרובים כמו רוזנבורג וההפסקת חשמל, מאלמו ודוידוביץ' והיד של ארבייטמן, קופנהאגן וקאלה. אז נכון שעדיין יש פאשלות כמו סנטה קולומה, ההפסד מול קבוצה טורקית מליגה שנייה, ההדחה מול גלוריה ביסטריצה ועוד, אבל עדיין התקדמנו מאוד מאז התקופה של התבוסות (ב"ש עם ה-0-10 מול רודה והתבוסות מול בארסה, בית"ר עם ה-0-6 מול בנפיקה). אם בעבר היינו עפים מול קבוצות כמו פ.צ. ברוז', זלצבורג, גראסהופרס, ז'ילינה, היום אנחנו מדלגים מעליהם מקלילות. ואני גם מאמין שככל שיעבור הזמן אנחנו נתאקלם יותר ונתקדם יותר.

    לגבי אסיה, הצעה דבילית ביותר. אולי פעם בארבע שנים הנבחרת תהיה במונדיאל, אבל מה נעשה במהלך ארבע השנים האלה? נצ'תעמם כשמכבי חיפה תשחק מול קבוצות תאילנדיות ובית"ר תשחק מול קבוצות סיניות, במקום לראות את טוטנהאם בבלומפילד ואת יובה ברמת גן.
     
  10. Diamond4Ever Member

    הצטרף ב:
    ‏27/2/08
    הודעות:
    70
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סליחה ?
    הרגע הזכרת פה כמה קבוצות שעולות ליורו\ולמונדיאל כמעט בקביעות,אל תשווה אותך אליהן,הן קיבלו קבוצות ובתים כמוך והם היו כמה פעמים ביורו ובמודניאל לעומתנו,שחוויני את זה פעם אחת -לפני 38 שנה.

    ולנושא:
    תראה,ישראל ברמה העקרונית אחת מ5 הנבחרות שהטובות באסיה,שהיא מתברגת עם יפן,עיראק,סעודיה ואני מתלבט בין סין לבין איראן. ( חושב שבכל זאת איראן לוקחת את סין די בקלות).
    אם ישראל הייתה משחק נגד קבוצות מהמזרח התיכון בשביל קדנציות כמו נודיאל ואליפות איסה,בוא נגיד שישראל הייתה עולה כל מונדיאל או כל אליפות אסיה,ואני אולי טיפה מגזים,אבל לפחות על הנייר,היינו חייבים לעלות.
    העניין הפוליטי הוא מאד נכון,זה די ברור שאם נשחק נגד קבוצות ערביות, יהייו פחות מאורעות ואיומים,זה בדוק.
    אבל תאכלס,אין למה לנסות,זה חסר סיכוי, הסיכוי שזה יצליח זו אותה הסתברות כמו שנעלה למונדיאל,אחרי 38 שנים של ישיבה וצפייה מהבית.
     
  11. basketball Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/07
    הודעות:
    42
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שהאנגלים יעברו לשחק עם האמריקאים. למה לא? ממילא הקשר הגאוגרפי ביניהם לבין מרכז אירופה הוא לא כזה גדול, הם יותר קרובים לתרבות של האמריקאים מאשר לתרבות באירופה.
    הם לא מצליחים לעלות לאליפות אירופה. למרות שנבחרת ישראל נתנה להם מתנה בנצחון על רוסיה, הם לוזרים כושלים.

    שלא ידחפו את האף לעניינים של אחרים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/3/08
  12. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחר פאר לא הייתה בדובאי אלא בדוחא. לישראל יש יחסים דיפלומטיים עם קטאר. לא היה שום מזרח תיכון חדש בשבועות האחרונים. עוד ליצן מבחוץ שחושב שהוא מבין משהו. אז עוד פעם נגיע למצב שאנחנו קופצים 20 שלבים במוקדמות כי חצי יבשת מסרבת להופיע למשחק, שוב ימציאו לנו פלייאופים קיקיוניים מול מדינה במקום ה-26 באירופה או ה-6 בדרום אמריקה או ה-2 באוקיאניה. הנבחרת תשחק 2-3 משחקים תחרותיים בשנה, וגם זה רק מול נבחרות שלא יחרימו אותה (למעט יפן, סין וקוריאה, אין נבחרות כאלה ברמה סבירה), אז למען השם, שמומחי הכדורגל למינהם שבאמת מאמינים שדרך הכרחת שחקני כדורגל לשחק ביחד אפשר למחוק עשורים של דם ישאירו את הדעות שלהם בצהובונים הבריטיים. ישראל היא לא החברה היחידה ב=UEFA שלא מייצאת שחקנים בכמויות לאירופה.