ולפעמים "החגיגה" נגמרת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Alvaro Recoba, ‏20/5/04.

  1. Beitar Je(w)rusalem Member

    הצטרף ב:
    ‏25/4/04
    הודעות:
    130
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עונה הבאה אתם תיהיו בתחתית.
    כי זה גוטמן. בכל קבוצה שהוא עובר בה הוא משאיר חרא שלוקח שנים לנקות אותו.
    בית"ר ירושלים רק עכשיו לאט לאט מתאוששת ממה שהוא עשה פה הבן זונה הזה.

    בהצלחה לכם, כי ב4 השנים הקרובות, לא נראה לי שתראו יותר ממקום 8
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/5/04
  2. E-tam-R Member

    הצטרף ב:
    ‏15/5/04
    הודעות:
    703
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בורטיי שוחרר ממכבי ת"א לאחר שגנב כסף
    פרסום ראשון: הנבחן הגנאי הודה שגנב כסף מחדר ההלבשה בקרית-שלום אך הכחיש שלקח את שעונו של עובד - החפצים הוסתרו אצל פנטסיל שאמר: אני בהלם.

    פרסום ראשון: לפני שבועיים עזב את ישראל חלוץ הנבחרת הצעירה של גאנה, ברנארד "דונג" בורטיי אחרי מספר ימי מבחנים והתרשמות במכבי ת"א - היום (רביעי) התברר שזה קרה לאחר שהחלוץ גנב כסף מחדר ההלבשה בקרית-שלום.

    כזכור, לפני כשבועיים, בשעה שראובן עובד סיים את אימון מכבי ת"א, מעט לפני חבריו, ונכנס לחדר ההלבשה, הוא גילה כי שעונו לא נמצא במקומו. תחילה חשב עובד כי מדובר במעשה קונדס, אולם עד מהרה הבהירו לו חבריו כי אין להם מושג היכן נמצא השעון שלו, וכי אף אחד מהם לא העלים אותו כתרגיל או מתיחה.

    בינתיים מתברר כי לא רק השעון של עובד נגנב מחדר ההלבשה. שחקנים בקבוצה התלוננו על כך שאלפי שקלים נגנבו מחפציהם בדיוק באותה התקופה. במכבי ת"א נחרדו נוכח הגילויים החדשים, לאור העובדה שאירועים מסוג אלו פשוט לא קורים במועדון. בקבוצה שקלו תחילה לערב את משטרת ישראל, אולם החליטו בסופו של דבר להמתין מספר ימים כדי לראות אם הבעיה באה על פיתרונה בעצמה.

    מתברר כי במכבי ת"א עשו תרגיל מחוכם. מנהל הקבוצה, משה עגייב, ביקש לפני אחד האימונים את מפתחות הרכב של ג'ון פנטסיל, שלא ממש הבין מדוע. התשובה היתה: הרכב צריך לעבור בדיוק כעת טסט במשרד הרישוי. בבדיקה ברכבו של פנטסיל, שם אופסנו חפציו של בורטיי, התגלה הכסף בנעליו ובבגדיו של החלוץ הגנאי. השעון לא נמצא.

    במכבי ת"א שוב התלבטו מה עושים וכיצד נוהגים בפרשה, ועירבו בסוד העניין את פנטסיל, שתחילה היה פשוט המום. פנטסיל היה זה שהמליץ לקבוצה להביא לישראל למבחנים את בוטריי, חברו לנבחרת האולימפית. אולי בגלל רגשות האשם, אולי בגלל תחושה פנימית, ואולי מסיבה אחרת, החליט פנטסיל לשים קץ בעצמו לפרשה. הוא נפגש מאוחר יותר מחוץ למתקן האימונים עם בורטיי והודיע לו כי הוא יודע שהוא לקח את הכסף ואת השעון ושגם במכבי ת"א מודעים לפרשה.

    בורטיי הכחיש תחילה כל קשר לדברים. הוא טען שאין לו יד ורגל בדבר, אבל אז החליט פנטסיל לשלוף בפניו את הקלף המנצח ואמר לו שבחדר ההלבשה מותקנות מצלמות ואירועיו מתועדים ומוקלטים. פה נשבר החלוץ, שהמשיך להכחיש כל קשר לעניין השעון, אולם הודה שהוא היה זה שלקח את הכסף.

    פנטסיל אמר לחברו שאם לא יודה במעשיו, מכבי ת"א מתכוונת להגיש נגדו תלונה במשטרה וייפתח נגדו תיק פלילי לקראת משפט. למרות כעסו, הפציר פנטסיל בכל הנוגעים בדבר שלא לערב את המשטרה, להסתפק בהחזרת הכסף ובעזיבה מיידית של בורטיי, לא רק את מכבי ת"א, אלא את ישראל. כך אכן היה, וכבר למחרת מצא את עצמו בורטיי על המטוס הראשון בדרך חזרה לגאנה.

    פנטסיל, שאישר היום את הסיפור ואת הפרטים, אמר ל-ONE: "אני לא מאמין שהדבר הזה קרה. אני עדיין בהלם. אני בשוק מהמעשה שעשה בורטיי. במעשה שלו, הוא הכתים את כל השחקנים הגנאים שמשחקים במדינת ישראל ועשה לגנאים שם רע. לא ברור לי מה בדיוק עבר לו בראש כשהוא עשה את מה שעשה".

    ואני אומר - שערוריה!
     
  3. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    או שזה מקרה חד פעמי,או שהמקרה רק מוכיח שיש דברים גרועים
    ושכונתיים יותר מהכדורגל הישראלי..
     
  4. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה שערוריה איזה שערוריה? השחקן הזה עשה עבירה פלילית, מכבי ופנסטיל לא רצו ללכת עם זה למשטרה, הוא חזר לגאנה, סוף סיפור.

     
  5. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לירן אתה מלך ואני כל כך אתה. צודק 100% http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/sad.Xxx