ולנסיה 2012/13: בעיצומו של הקרב על ליגת האלופות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Valencianista, ‏10/7/12.

  1. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש לך דוגמאות למשחקים האלו? בהם היא שיחקה 'אובר התקפי'? אם זה יהיה ממשחקים באירופה בכלל אני אשמח.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/7/12
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עוד איזה תיקו במאסטייה מול ריאל ונקודה סנסציונית בקאמפ-נואו לא היו משנים דבר עבור ולנסיה של אוני אמארי. אם נשווה בינה לבין יתר קבוצות הצמרת - ולנסיה לא נכשלה יותר מהשאר במשחקים הישירים. היו לה גם 'משחקים שווים' ואף יותר נגד ברצלונה. הבעייה של ולנסיה הייתה שבטח בשנתיים האחרונות, בלי ויאה וסילבה(ולפעמים יחד איתם) - היא שיחקה את הכדורגל הכי חסר השראה מבין קבוצות הצמרת שהתמודדו איתה נקודתית בכל עונה על המקום השלישי. מבחינת תוצאות אמארי היה בסדר אבל הכדורגל היה לא טוב. לא מספיק אמון בפאבלו הרננדז, בחואקין לפעמים וכן הלאה.

    לסרחיו קנאלס יש משהו ברגליים ואני זוכר את הצמד שלו בפיחואן נגד סביליה. אבל עבר הרבה זמן מאז. אולי היה נכון עבורו להיות מושאל לקבוצה בקאליבר כזה. ספק כמה הוא ישחק בולנסיה גם אם לא יפצע. גאגו לעומת זאת הוא אפילו לא פוטנציאל. בלי השם 'ריאל מדריד' בחתך לפי הקריירה - הוא עוד היה חוזר לארגנטינה. שחקן רך מידי, לא מצטרף מספיק טוב להתקפה והוא אחד מאותם שחקנים 'שיכול לשחק טוב אם יש לידו איזה קשר רציני'. גם אני יכול לשחק טוב אם היו לידי צ'אבי אלונסו, מקאללה או רדונדו.
     
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לא יודע איזה מערך מתוכנן לולנסיה העונה, אבל אם ישחקו עם צמד קשרים מרכזיים שעושים הגנה אז אפשר להסתדר גם בלי "גרזן אמיתי". הם לא יהיו הראשונים ולא האחרונים לעשות זאת.

    לא אתה לא, והאמת שגאגו שיחק השנה טוב בלי שאף אחד מהשמות שציינת שיחק לידו.
     
  4. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יהיה באמת מעניין לראות איך גאגו ישחק, הרבה פה מדברים על כך שברומא הוא היה טוב העונה ואני כאחד שבקושי יצא לי לראות משחקים שלמים של רומא, נוטה להאמין להם. השאלה, אם הוא יצליח להביא את זה לידי ביטוי גם בספרד עם ולנסיה בקבוצה די שונה בתכלית.

    דור, רק אם אתה בהגנה ועם היירו ליד, אפשר להיות שקטים, גם אז לא בטוח.
     
  5. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איפה אמרי ניסה לשחק כדורגל? בכל משחק פחות או יותר. ולנסיה היא הקבוצה היחידה שלעולם לא עשתה בונקר מול ברצלונה, אפילו במשחקים בקמפ נואו. גם נגד ריאל הוא לא עשה בונקרים. כמה קבוצות ראיתם משחקות התקפי נגד ריאל בחוץ כפי שולנסיה שיחקה ב0-0 העונה?

    מעבר לכך, זה לא מקרי שבמצב של יתרון 1-0 ואפילו 1-1 שמהווה תוצאה טובה במשחק חוץ (נגד לברקוזן) הקבוצה שלו קיבלה שני גולים במתפרצת. הוא תמיד ניסה לשלוט ולהיות דומיננטי.

    אנשים מבלבלים בין טעויות במערך לבין זהירות. גם כאשר הוא שיחק זהיר יחסית זה עדיין היה במסגרת מערך שכלל ניסיון לשלוט במשחק ולהחזיק בכדור יותר מהיריב.

    ולנסיה של בניטס שיחקה כדורגל יותר הגנתי מזו של אמארי. ומצחיק לדבר על "הפחדנות של אמארי נגד ברצלונה", כאשר הוא שיחק נגד ברצלונה יותר התקפי מאשר הקבוצות הגדולות ביותר באירופה שיחקו במפגשים מולה. מוריניו נגד ברצלונה שיחק הרבה יותר זהיר מאמארי. והוא שיחק כך למרות כלים טובים בהרבה על הנייר (בהשוואה לכלים שהיו לאמארי).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/7/12
  6. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    במידה והוא ישאר בריא (שזו שאלה גדולה), קנאלס יהיה השחקן הבולט של ולנסיה ושחקן נבחרת בעתיד הקרוב מאד. למעשה הוא היה כזה כבר העונה בין הפציעות שלו. הוא ללא ספק שחקן יותר מוכשר ממאטה, שזה אולי לא אומר הרבה לחלק מהכותבים פה, אבל זה עדיין שחקן נבחרת קבוע עם תג מחיר רציני.

    אני חוזר בפעם המיליון: אי הצלחה בריאל מדריד היא באמת לא קנה מידה לכלום. יש כל כך הרבה שחקנים שלא קיבלו הזדמנות בריאל והפכו לכוכבים בקבוצות אחרות (או שהיו כוכבים לפני כן ונקברו על הספסל בריאל).

    אני מזכיר שגם קאניזארס, מאטה וסולדדו היו ריג'קטים של ריאל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/7/12
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ולנסיה של בניטס יכלה להתבסס באופן מבוהק על ההגנה - החל מצמד הקשרים האחוריים הפנטסטיים אלבלדה ובראחה וכמובן עם אז'אלה בשיאו ושוער מעולה כמו קניזארס מאחורה. קשה להגיד שלוולנסיה הנוכחית היו את האיכויות האלה. אמארי לא היה בונקריסט טהור אבל בטח שלא שיחק התקפי. ולהיפך, לא דיברתי בכלל על המשחקים נגד ברצלונה וריאל מדריד, אלא על כל מיני תיקווים מעצבנים במאסטייה, 1-1 כאלה נגד 'קבוצות פח'. אני זוכר מערך הזוי שלו נגד אתלטיקו מדריד בגומלין חצי גמר הליגה האירופית כשולנסיה חייבת לכבוש.
    אגב, 'לתקוף בראבאק' נגד ברצלונה בקאמפ-נואו זה לא חכם. ולנסיה לא באה להתפרע אבל קצת יותר זהירות לא הייתה מזיקה. הוא חזר עם 5 חתיכות הביתה וזה לא מעניין שהוא ניסה לשחק התקפי. בסגנון כזה צריך לשחק מול כל מיני חטאפה ומאיורקה.

    בנוגע לקנאלס - כששאלו את ראול על היורש שלו הוא הצביע על מוניאין. מאטה לא השחקן הכי מבריק(למרות שלכו ליוטיוב ותראו את התרגיל שהוא עשה לאלביול באימון הנבחרת לפני איזה שנתיים) אבל הוא חזק מנטאלית ולא סתם הוא בצ'לסי.
    לא שופט את קנאלס לפי מה שקרה בריאל, אני אומר באופן כללי שהוא נזרק למים העמוקים גם אם היה עוצר בולנסיה קודם. עונה אחת טובה בסנטאנדר(2009-10) זה לא מספיק מכל הבחינות. הכי חכם היה לרכוש אותו ולהשאיל אותו עונה נוספת. אגב, כלל לא בטוח שיהיה שחקן הנבחרת הבוגרת בקרוב. אם אתה שואל את דל-בוסקה, הוא מעדיף עוד קשרי מרכז שדה מובהקים שישחקו על החצי ליד דאבל צ'אבי: חאבי מארטינז, אנדר הררה, בנאט..
     
  8. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    זו הייתה הבעיה הכי גדולה של אמארי בולנסיה. אפשר להוציא את חואקין מהמשוואה, אבל שחקנים כמו פאבלו הרננדז שהזכרת, ובעונה האחרונה גם את פיאטי, פארחו, ריקרדו קוסטה וטינו קוסטה. אלו שחקנים שאמארי לא ספר, במיוחד לא בחלק הראשון של העונה, ובמקומם הוא העדיף לעלות את אלבלדה הקשיש, אריץ אדוריז וגם ויקטור רואיז חסר הניסיון. אמנם לחלוץ שהגיע ממאיורקה היו כמה רגעים לא רעים בכלל, אבל הוא לא השחקן שצריך לפתוח כל הזמן בהתקפה, ובשלב מסוים גם אמארי הבין זאת. הבעיה היא שאז, היא תפקד עם ג'ונאס כקשר פליימייקר ולא כחלוץ חוד, מה שהברזילאי יודע לעשות טוב יותר. לולנסיה יש עומק בסגל שהמאמן צריך לנצל אותו ולחלק כמות דקות שווה פחות או יותר בין שחקנים כמו פאבלו הרננדז, פיאטי, ג'ונתן ויירה ופגהולי באגפים, ואותו דבר בקישור האחורי בין גאגו, טינו קוסטה ופארחו בתור השחקן שישחק לצד באנגה. כל אחד מהם יכול להיות טוב מאוד ליד הארגנטינאי אם הוא לא ייפצע. הבעיה היא שהעונה אמארי העמיס יותר מדי על שחקנים מסוימים, בעוד היו כאלה שבקושי קיבלו דקות, כמו מי שהזכרתי ממקודם.

    לא עקבתי העונה הרבה אחרי רומא, אבל לידו היה את דניאלה דה רוסי, קש"א מצוין שלא קשה לשחק טוב לצידו בקישור האחורי. הנוכחות שלו כקשר אחורי ביורו האחרון, במשחקים שבהם הוא לא שיחק כבלם, עזרה מאוד לפירלו ובלעדיו זה לא היה כ"כ פשוט להיות אחד ממצטייני היורו.

    בקשר לקנאלס, הבעיה מצד ולנסיה היא שאם קנאלס יממש את הפוטנציאל שלו וישחק כפי שהוא יודע בלי שום פציעות, הוא יעזוב לריאל מדריד בעונה הבאה תמורת 9M יורו, סכום ממש לא גבוה עבור השחקן שבהחלט יכול להיות השחקן הבולט בולנסיה. זה בגלל שריאל הכניסה בהסכם העברתו סעיף רכישה בחזרה של 9M אחרי עונה ו-10M אחרי שתי עונות, לפי מה שהבנתי.

    יש הבדל גדול בין שחקנים שלא קיבלו הרבה הזדמנויות בריאל כמו VDV או היגוואין בעונה האחרונה, מהסיבה שפשוט יש שחקנים טובים יותר שיכולים לשחק בהרכב במקומם. גאגו קיבל לא מעט הזדמנויות אצל שוסטר, פלגריני וחואנדה ראמוס, ובכל פעם נכשל מחדש ושיחק כמו נקבה, רך מדי ובקושי עושה תאקלים. בצדק האוהדים קראו לו ליידי גאגו. לא יודע עד כמה הפוטנציאל שלו גבוה מספיק בשביל להביא את ולנסיה לחצי גמר ליגת האלופות, מה שולנסיה בהחלט יכולה עם טינו קוסטה/פארחו לדעתי, אבל מצד שני, בקופה אמריקה הוא בהחלט היה לא רע ועובדה שגם מרסלו, שבזמנו חרב את משחקי הבלאנקוס בדיוק כמו גאגו, עשה שיפור ענקי תחת המאמן הנכון (מוריניו במקרה הזה), וכרגע הוא המגן השמאלי הטוב ביותר בספרד כל עוד מצבו של אבידל עדיין לא ברור. אני לא אומר שגאגו יכול להיות הטוב בתפקידו, כי בינתיים אני אפילו לא ראיתי אצלו את הפוטנציאל, מה שראיתי ב-2010 אצל מרסלו, אבל הא בהחלט יכול להיות טוב אם ישחק לצד קש"א רציני כמו באנגה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/7/12
  9. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראוליטו,

    מה ההגדרה שלך ל"לשחק התקפי"?

    לעניות דעתי, "לשחק התקפי" זה ניסיון להיות הקבוצה היוזמת. ולנסיה של אמארי ניסתה להיות כזאת בכל משחק כמעט, כולל מול ברצלונה וריאל. זה לא "לשחק התקפי" על פי הגדרתך?
    גם במשחקים הנוראיים שלהם מול קבוצות נחותות בבית הם ניסו להיות הקבוצה הדומיננטית, הם פשוט שיחקו גרוע שזה משהו אחר. אין פה ענין של זהירות יתר אלא של יכולת לא טובה.

    אתה צודק בענין ההגנה שהייתה לבניטס (בעיקר אז'לה שהוא באמת שחקן ברמה אחרת ממה שיש לולנסיה היום). מצד שני, כאשר משחקים יותר סגור וטקטי, יש לשחקני הגנה נטייה להיראות יותר טוב. אפשר היה לראות את זה מצוין בליברפול של בנטיס שלא הייתה קבוצה גדולה הגנתית ברמת הפרסונל, אבל שיחקה מצוין כיחידה.
    נכון שאין שם אז'לה, אבל עדיין כמעט כל ששחקני ההגנה של ולנסיה הם שחקנים בינלאומיים של נבחרות מכובדות מאד. אין סיבה שההגנה שם תהיה כל כך שכונה כפי שהייתה לפרקים ארוכים מידי תחת אמארי.

    אגב הגנה, אחת הבעיות של ולנסיה בחצי השני של העונה הייתה ירידה חדה ביכולת של ראמי שהיה אולי הבלם המצטיין בליגה בסיבוב הראשון. והכושר הרע שלו המשיך גם ביורו, אולי למזלה של ולנסיה שניצלה מכך שקבוצות אחרות ינסו לרכוש אותו הקיץ. צריך לקוות מבחינתם שפלגרינו יצליח לאפס אותו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/7/12
  10. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לגבי קאנלס:

    ראשית, העובדה שמאטה בצ'לסי באמת לא אומרת הרבה בזכות עצמה (להזכיר לך את רשימת השחקנים האיומים שעברו בצ'לסי בעונות האחרונות?), למרות שאני כן חושב שמאטה שחקן יותר טוב ממה שעשו ממנו פה. אתה חושב שאם קאנלס יתן שתי עונות טובות ולא יחזור להיפצע, אחת מקבוצות הנפט לא תרדוף אחריו?

    הוא שחקן צעיר מאד (כולה בן 21 כיום) שעושה כרגע בדיוק את אותו מסלול שמאטה (ורבים אחרים) עשה לפניו. שוב, הוא יותר מוכשר ממאטה ויהיה טוב יותר במידה והוא יצליח להישאר בריא.

    אין ספק שלהגיע לריאל מדריד בגיל 19 ולהתחרות על מקום מול אוזיל וקאקה זה היה גדול עליו. מצד שני, אתה יודע, זה לא שאם היית שם את מוניאין, איסקו או כל כישרון ספרדי צעיר אחר באותה סיטואציה, הוא היה מצליח יותר. צריך גם לזכור שקנאלס לא כל כך מתאים לסגנון של ריאל (הוא יותר שחקן של פוזשן פוטבול, סטייל ברצלונה), כך אפילו באספקט הזה הוא היה בעמדת נחיתות.

    לעניות דעתי היה ברור העונה מהמשחקים שלו בולנסיה שמבחינת כישרון הוא בדרגה מעל החברים שלו (מלבד באנגה) מבחינת טיפול בכדור, ראיית משחק. הוא רק צריך להישאר בריא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/7/12
  11. viValencia Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    109
    לייקים שהתקבלו:
    11
    מין:
    זכר
    לגבי המגן השמאלי, מישל באסטוס זה נראה לי אופציה טובה לא?
    הוא יכול להתאים לסגנון, הבנתי שאין לו קבוצה כרגע נכון?
     
  12. ValenciaCF Member

    הצטרף ב:
    ‏26/4/09
    הודעות:
    661
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא קרוב לחתימה באל-עין מהאיחוד האמירויות, 10 מיליון יורו. הלוואי והיה מגיע איכשהו...

    אני לא מבסוט על החתימה של גאגו, אין לנו גרזן אחד בקבוצה, חוץ מאלבלדה המזדקן. כל כך רציתי את וולטר גרגאנו מנאפולי. זה הבחור המתאים.

    23 שחקנים בסגל יש נכון לעכשיו (כולל צ'ורי דומינגז), עכשיו נישאר 2 מקומות, מגן שמאלי וחלוץ!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/7/12
  13. Valencianista Member

    הצטרף ב:
    ‏5/6/11
    הודעות:
    476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מתחיל המשחק מול Eintracht Braunscweig בגרמניה, ההרכב הפותח:

    Guaita, Barragan, Quintanilla, V Ruiz, Salva Ruiz, Pablo, Albelda, Tino, Guardado, Jonas y Soldado

    כדי לחסוך את השאלות:

    Quintanilla - http://www.asoccer.co.il/index.php?showtop...dpost&p=1650423

    Salva Ruiz - מגן שמאלי בן 17 שמשחק במסטאייה

    אין שידור למשחק, אבל אמור להיות תקציר.

    לפי ההרכב, המערך הוא 4-4-1-1 כמו של אמארי בזמנו כאשר ג'ונאס מתחת לחלוץ או שהוא 4-4-2 כאשר ג'ונאס משחק לצד סולדאדו. אין דרך לדעת כרגע http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx

    http://a.yfrog.com/img876/8311/9gezo.Xxx

    https://p.twimg.com/AyQseUJCcAAUDDq.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/7/12
  14. Roger_Federer Member

    הצטרף ב:
    ‏17/2/12
    הודעות:
    154
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש חדשות לגבי גאמיירו?
     
  15. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    כרגע אין איזכור בתקשורת על גאמיירו, אני מאמין שאחרי הרכישה של גאגו בולנסיה יעברו לסגור את עמדת המגן השמאלי וחלוץ. קצת סבלנות.

    לגבי מישל באסטוס שדיברו כאן כפנטזיה, אז אני ממש לא הייתי רוצה לראות אותו בעמדת המגן השמאלי בולנסיה, עם כל היכולת ההתקפית המעולה שלו, והוא שחקן אתלט ועם מבנה גוף מרשים ובעיטות אדירות, הוא הרבה יותר קשר שמאלי מאשר מגן שם לדעתי הוא די חור. אני מעדיף את סייקירה שושה גם הגנה לא רע ואם לא אז את אנחל ודידק הצעירים.

    פרננדו גאגו הוצג אתמול במסטאייה, וכבר היום הספיק לטופס לגרמניה למכנה האימונים של הקבוצה.

    לא ראיתי את משחק ההכנה הראשון של ולנסיה אתמול(היה שידור בכלל?), אבל קשה להסיק מסקנות ממשחק ראשון, לא ידוע לי עם ז'ונאס שיחק בעמדת החלוץ מה שאני מקווה שקרה ולא מאחורי סולדאדו, הגול שלו אתמול גם הגיע מהרחבה וחבל שחלוץ עם יכולת כזאת יהיה מסורס בעמדה שלא מתאימה לו, אני מקווה שפלגרינו יפנים את זה.

    כרגע ולנסיה עושה קיץ די טוב בהעברות, נפטרו משחקנים לא נחוצים כמו ברונו, דאלברט, אדוריז, מאדורו, העזיבות המשמעותיות הם רק אלבה וטופאל שלדעתי הביאו\יביאו להם מחליפים לא פחות ראויים, גאגו במקום טופאל לא יודע עם זה חיזוק אבל בהחלט רכש טוב במחיר שיגיע, וסיקיירה אם יגיע במקום אלבה זה יהיה מצויין וולנסיה לא תתחלש בעמדה הזאת מה גם שיש את מאת'ייה.

    עכשיו נשאר להביא רק מגן שמאלי וחלוץ, שאני מקווה שאם זה יקרה זה יהיה גאמיירו, והייתי אולי חושב על בלם, יש את ראמי, קוסטה וויקטור רואיז, אבל ריקרדו קוסטה כבר לא ילד, רואיז הראה בעונה שעברה נפילות ואולי עוד בלם רביעי לרוטציה יהיה הכרחי.

    סה''כ הפוטנציאל של ולנסיה גדול מאוד השנה, רק יהיה מעניין לראות איך פלגרינו משתלט על כל העסק הזה.