ולנסיה 2012/13: בעיצומו של הקרב על ליגת האלופות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Valencianista, ‏10/7/12.

  1. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גאגו שחקן מאד מוכשר (להיכשל בריאל זה באמת לא קנה מידה לכלום), אבל הוא עוד שחקן של 50-50 (או 30-70 לצד הגנתי אם נתקטנן), לצד באנגה וטינו קוסטה שהם גם שחקנים בסגנון הזה. בשורה התחתונה, כרגע אין לולנסיה אף קשר אחורי קלאסי מלבד אלבלדה המזדקן.

    השאלה אם זה קישור שיכול לעבוד במשחקי חוץ קשים נגד יריבות עדיפות על הנייר או במשחקים גדולים באלופות.

    מצד שני, אם הפער במחיר בין המחיר שלו למחיר הנדרש על בורונו סוריאנו יכול להנחית בולנסיה את גמירו למשל, זו יכולה להתברר כעסקה טובה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/7/12
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    עמי, מבלי להיכנס בכלל לאם גאגו יהיה מתאים או לא לולנסיה, העונה שלו ברומא הייתה טובה ובמחיר הנכון הם היו משאירים אותו כנראה (כנראה, כי התחלף מאמן). למעשה, בשנה החולפת, כולל ההופעות בנבחרת, גאגו חזר להיות השחקן שהיה בבוקה ואני מאוד נהניתי מהמשחק שלו גם אם הוא לא שחקן מהטובים בתפקידו בעולם.

    מי שהעביר בזמנו את באנגה לשחק קדימה יותר עשה פשע לשחקן ובכלל, באנגה היה צריך להתפתח כסינקו וגם דפק הופעות מרשימות ככזה בצעירותו (יותר מגאגו שנמכר בסכום לא מידתי). אבל היום כבר בעייתי להחזיר אותו אחורה.
     
  3. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    במשפט אחד - הוא פשוט לא ישדרג את ולנסיה. הוא שחקן טוב אבל לא אחד שיכול להקפיץ אותם מדרגה ולנסות אפילו לאיים על המקום השני (יומרני קצת אבל עדיין) אולי עם באנגה וטינו קוסטה זה איכשהו יסתדר, אבל אני חושב שולנסיה תעשה נכון אם היא תביא שחקן קצת יותר 'גרזן' לשחק לצידהם. לא סגור על זה, אבל יש זמן עד שבאנגה מחלים מהפציעה ההזויה ההיא, לא?

    אפרופו ולנסיה, קראתי שהם בדרך להעביר את קנאלס סופית אליהם אם סעיף בחוזה שריאל תוכל להעביר אותו אליה בסכום מסויים. אם זה אכן יצא לפועל זה יהיה נהדר עבורם, למרות כל הפציעות, קנאלס שחקן צעיר ואין סיבה שהוא לא יהיה שם אחד השחקנים הכי טובים שיש. מה שכן הם יזדקקו להרבה סבלנות.
     
  4. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הבנתי מה ההבדל בין לאיים "אפילו עם המקום השני" לבין לאיים על המקום הראשון?

    הנחת הבסיס היא שזו אותה קפיצת מדרגה שפירושה לעשות מעל 90 נקודות בעונה.

    כל עוד הרמה והיציבות של ברצלונה וריאל נשמרת, את זה לא לולנסיה ולדעתי אף קבוצה אחרת בעולם לא יכולה לעשות על פני עונה של 38 משחקים. שמדברים על "קפיצת מדרגה", מתכוונים להשגת לפחות חלק מהמטרות של: לעשות 75 נקודות בעונה, להיראות יותר טוב במשחקים הישירים מול שתי הגדולות, להגיע לחצי גמר האלופות עם הגרלה טובה וקצת מזל ולא לפשל בכל משחק גדול, כפי שולנסיה עשתה בעונות האחרונות. להבדיל, אלו מטרות לא קלות, אבל בהחלט אפשריות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/7/12
  5. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    בכל האתרים הספרדים מדברים על זה כבר באופן רישמי, גאגו שחקן ולנסיה ונמצא כבר ברגעים אלה בולנסיה, הוא השתכר ב1.5 מיליון יורו לעונה ל-4 שנים, והסכום שתשלם ולנסיה הוא קרוב ל-8 מיליון יורו למרות שהידיעות סותרות יש כאלה שאומרם 5 יש כאלה 8.

    מצד אחד גאגו לא גרזן, אבל הוא יותר הגנתי מטינו קוסטה ובאנגה, לא יודע עם איזה שידרוג יותר מטופאל שעזב, אבל בהחלט מעניין.

    עכשיו ולנסיה תעבור ליעד הבא שזה מגן שמאלי, סיקיירה מאוד קרוב לפי כל הדיווחים.

     
  6. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הסברתי את עצמי טוב, כוונתי היא שאם ריאל ובארסה בליגה משלהן, ולנסיה צריכה להיות בליגה משלה ולבסס את עצמה במקום השלישי הרחק מכל שאר הליגה, האמת שהשנה הם התחילו בצורה הזו אבל לקראת היישורת האחרונה הם דעכו וכמעט אפילו איבדו את המקום השלישי. למאלגה נראה כי יקח עוד זמן להתחבר ואני לא יודע כמה רכש (אם בכלל, לא התעדכנתי האמת) נעשה שם הקיץ - ככה שמבחינת ולנסיה לשאוף למקום השלישי בפער רציני מהמקום הרביעי צריך להיות בהחלט בהישג יד.

    אגב, ולנסיה נראתה טוב מאד העונה נגד בארסה וריאל, אני לא זוכר מה היה בקאמפ נואו נדמה לי שזה נגמר בחמישייה - אבל במאסטייה זה נגמר בתיקו כשמסי שם כמדומני החמיץ פנדל (במסגרת הגביע) ובמסגרת הליגה נגמר בתיקו 2-2, ריאל ניצחה בשיניים 2-3 ומנגד בברנבאו הסתפקה בתיקו מאופס, בקיצור לא חיים קלים לגדולות היו נגד הקבוצה של אמרי ( זה הזמן להגיד -ברוך שפטרנו מעונשו של זה). אני לא חושב שיהיה ריאלי מבחינתי להגיע לחצי גמר ליגת האלופות, גם לא עם הגרלה נוחה, יהיה לה קשה מאד במקביל להצליח גם במפעל אירופאי וגם בליגה, נראה עד כמה הסגל שלה יהיה עמוק - בכל אופן, לאחר שהם יגיעו רחוק ככל הניתן עבורם בליגת האלופות, הם צריכים, במידה ויהיה להם צ'אנס לעשות קפיצת מדרגה בליגה האירופאית ולקחת את התואר הזה. זה יעד שעבורם יכול להיות בהחלט ריאלי.

    ממה שזכור לי מחצאי הגמר, הם היו קצת חסרי אונים השנה, חבל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/7/12
  7. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ולנסיה בעונה שעברה רק הלכו אחורה בהשוואה לשנתיים שלפני כן. הם סיימו מקום שלישי כי אתלטיקו נתנו לליגה סיבוב פור ובילבאו לא עמדו בעומס המשחקים של שלוש מסגרות. מבחינת כדורגל הם לא היו שווים מקום שלישי וראינו את פערי האיכות בינם לבין אתלטיקו של סימאונה בחצי גמר הליגה האירופית.

    לזכותם יאמר שהם סבלו ממכת פציעות קשה וכנראה גם מכך שאמרי איבד בשלב מסוים את חדר ההלבשה.

    ליגת האלופות? בשנים האחרונות הגיעו קבוצות פחות טובות מולנסיה לחצי גמר: ליון לפני שנתיים, שאלקה לפני שנה (בעיקרון גם צ'לסי לא בדיוק הייתה קבוצה גדולה, אבל להם יש ניסיון ובגלל ההגנה ודרוגבה, גם יכולת לשחק בסגנון שלונסיה אין מול יריבות עדיפות). מן הסתם הם לא יהיו פייבורטים, אבל עם הגרלה טובה וקצת מזל, הם בהחלט יכולים להשיג את זה. שוב, רק שבשביל סיכוי להשיג המטרה הזו, הם יצטרכו לשחק פחות התקפי ולעבור השתלת אופי.
    חשוב גם להבין שמעבר לענין הספורטיבי, יש בהצלחה גדולה יותר בליגת האלופות גם אספקט כלכלי שיכול מאד לעזור להם.

    אגב, לפני שנתיים (עם הגרלה מהחלומות) הם היו כנראה מגיעים לחצי גמר, אלמלא מופע הלוזריות המחפיר שלהם מול שאלקה והטעות הקשה של אמרי שלא העלה את סולדאדו בהרכב במשחק החוץ מול הגרמנים.


    אתה צודק לגבי היכולת מול ריאל ובארסה. הייתי צריך לכתוב "תוצאות יותר טובות" במקום "יכולת יותר טובה". בסך הכל, מלבד שני משחקים (ה6-3 בבית מול ריאל וה5-1 מול ברצלונה) הם בדרך כלל שיחקו די שווה מולן. זה שוב חוזר (גם) לענין האופי וגם ליכולת לשחק יותר טקטי והגנתי שצריך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/7/12
  8. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סדרו קייטע - איך למשתמש עם המון ידע והודעות נפלאות (לכל הדעות) יש כזה כינוי פח? יש הסבר מתחוכמם מאחורי זה? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx

    אתלטיקו התחילה לשחק אך ורק שסימאונה הגיע, לפני זה הם היו כלום ושום דבר. אני לא יודע עד כמה אוהדי אתלטיקו יסכימו איתי אבל בפתיחת העונה הם היו פשוט מביכים.

    אמרי אמרי אמרי - אם יש משהו אחד חיובי בוודאות שבולנסיה עשו זה להעיף את המאמן הבינוני הזה, מועד לפורענות, החלטות שערורייתיות ויוביל אותם (במקרה הטוב) למקום השלישי ותו לא. שום שדרוג ואפס יכולת, הרבה פעמים שיש להם כבר הזדמנות ומרימים להם להנחתה הם איכשהו מפספסים ובועטים בדלי, המקרה עם סולדאדו הוא קלאסי אבל היה איזשהו משחק שהיה לו ספק פציעה, לא זוכר אם זה היה המשחק ההוא נגד שאלקה. אני חושב שלנגד עיניהם של ראשי ולנסיה, בשלב הזה, ועם פלגרינו - אין שאיפות להגיע רחוק כ''כ בליגת האלופות אלא ראשית (וחשוב ביותר) להעפיל משלב הבתים.


    ברור שישנן קבוצות פחות טובות מולנסיה שהגיעו לחצי הגמר בשנים האחרונות, אני חושב שגם כמעט כולן היו הרבה יותר עקביות מהקבוצה הזו ונראו יותר טוב הן באירופה והן ברמה המקומית בליגה כל אחת מהן (ליון והדריסה של צרפת למשל 6-7 עונות, עליונות מוחלטת, איפה הימים). נכון להיום, הם צריכים להתקדם צעד צעד ולראות מה יוליד יום, כשאני מניח שעיקר המחשבה שלהם ובצדק היא אל עבר הליגה.
     
  9. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השם שלי הוא פארודיה על שמו של שחקן הכדורגל המהולל סיידו קייטה. זה אמור להיות ברור, לא?
    מה החוכמה לקרוא לעצמך על שם שחקן כמו זידאן? קצת יחודייות, קצת ללכת נגד הזרם.


    ליון בעונה שהם הגיעו לחצי גמר סיימו במקום השלישי בצרפת (שזה פחות מכובד מלסיים מקום שלישי בספרד). שאלקה באותה עונה מדוברת סיימו במקום ה11 בבונדסליגה.

    זה גם לא ענין של יכולת, היות שגם שאלקה וגם לברקוזן בעונה שעברה היו פחות טובות מולנסיה גם משחקים הישירים. יותר מזה, ולנסיה הובילה בארבעת המשחקים מולן ועדיין ניצחה רק אחד. הכל חוזר ומתנקז למחסור חמור באופי וחוסר יכולת לשחק יותר טקטי ופחות נאיבי.

    אגב, אני לא חושב שאמרי מאמן בינוני מבחינת ידע או יכולת להעמיד קבוצה. הוא כן חסר את היכולת (שיש לסימאונה למשל) להחדיר בקבוצה שלו מנטליות מנצחת והוא שיחק לפרקים בסגנון שלא תמיד התאים ליכולות של הקבוצה שלו בהשוואה ליריבות. ולנסיה היא קבוצה מוכשרת, היא לא ברצלונה שיכולה כל משחק לשחק כאילו הכל תלוי רק בה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/7/12
  10. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפי ה"אס" ולנסיה רכשו גם את גאגו וגם את קנאלס (שבעונה שעברה היה מושאל) ב11.5 מיליון יורו שמתוכם 3.5 מהווים את החלק של גאגו בעסקה.

    על פניו, גאגו ב3.5 מיליון יורו (אפילו ב 5 כפי שפורסם באתרים אחרים) זו עסקה מצוינת. השאלה האם הוא השחקן שולנסיה צריכה לתפקיד הקשר האחורי, היא אחרת.

    ברכישה של קנאלס יש הימור, אחרי שתי פציעות רצופות כל כך קשות (עבור ולנסיה 8 מיליון יורו זה לא סכום מבוטל), אבל לצד ההימור גם אפשרות לרווח גדול. קנאלס בריא יכול להפוך לשחקן של 30 מיליון יורו ויותר והם השיגו אותו במחיר כל כך נמוך, בגלל הפציעה.

    http://www.as.com/futbol/articulo/madrid-t...asdasftb_17/Tes


    התרגום לאנגלית מגוגל:



    Valencia and Real Madrid have reached an agreement for the transfer of Fernando Gago and Sergio Canales club Levante. The two players had previously given the 'ok' to Valencia for military ranks, in the case of Gago for the next four seasons, in the Channel, to stop being a loan and become Valencia for all purposes. Valencia, in fact, made ​​official the hiring of Argentina on its website. In selling channels missing only fringe, but in any case the Madrid reserve an option to buy.

    Valencia Gago pay for 3.5 million euros, while the price is agreed for eight channels. That is, the Madrid operation is bagged in 11.5 million.

    Fernando Gago, thus leaving the discipline of Real Madrid after four seasons in the state, although last year he played on loan in Rome. Argentina's resignation almost a 50 percent its current tab to accept the proposed economic-white. It is in Valencia, will review medical and will be presented on Friday at 18:00 am and is scheduled to join the team's concentration Mauricio Pellegrino at Marienfeld (Germany) on Saturday. Earlier, at 13:30, the player will pass medical examination at a clinic in Sanitas.

    Channels, in turn, dissociates itself from Real Madrid, although the target set is stored an option to buy. The Spaniard came to Mestalla last term on loan for two years. But Valencia wanted to keep it in property, even though it has undergone in the last twelve months two cruciate ligament injuries of the knee
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/7/12
  11. viValencia Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    109
    לייקים שהתקבלו:
    11
    מין:
    זכר
    רבע גמר תהיה מטרה סבירה בליגת האלופות, לעוף שוב בשמינית גמר זה ללא ספק אכזבה
    לקבוצה שלישית של ספרד- ובצדק. אני דווקא לא דואג, יש לנו את הסגל הכי טוב
    בשאר הליגה למרות המצב הכלכלי הקשה ומכירת שחקני המפתח, חסר שפלגרינו יחדיר בנו
    את האופי שלא היה לנו הרבה שנים ואפשר להגיע רחוק בצמפיונס, אבל בליגה כל עוד היציבות
    של בארסה וריאל תימשך ככה אפשר לחלום על המקום הראשון-שני.
     
  12. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא מאמן בינוני עבור ולנסיה, עבור ספרטק מוסקבה הוא יכול להיות מאמן מצויין. הכל תלוי בדרישות הקבוצה - עם ולנסיה הוא יכל לעשות קצת יותר והוא לא 'העיז' לטעמי מספיק.

    אני חושב שזה פחות עניין של אופי דווקא. למרות המצבים שהצגת של ליון ושאלקה, שהם דיי יחודיים - אני לא יודע בעשור האחרון כמה קבוצות במצב של שאלקה הגיעו לחצי גמר ליגת האלופות אם בכלל, אבל אין ספק שאופי בהחלט היה להם. (הם גם די ויתרו על הליגה אם אני זוכר נכון - לא סגור על זה אבל). זה איזשהו קומבינציה בין יכולת לבין אופי, וגם לצאת עם תוצאות טובות שמהן יהיה ניתן להעפיל (טקטיקה).

    _____________________________________________

    אז רגע אם זה פרודיה שם המשתמש, למה לא קראת לעצמך אולגר? :aaarofl:
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/7/12
  13. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמרי דווקא מאמן מאד מעיז. יותר מידי למעשה. אחת הבעיות של ולנסיה הייתה במשחק האובר התקפי שלה, גם במשחקי חוץ מכריעים באירופה במצבי יתרון. מאמן "פחות מעיז" היה סוגר משחק במצב של יתרון 1-0 במשחקים המכריעים באירופה שהזכרתי ובוודאי לא מנסה לשחק כדורגל פתוח יחסית בברנבאו ובקמפ נואו כפי שאמרי ניסה לשחק פעם אחר פעם.

    ה-בעיה ה-גדולה של ולנסיה בתקופת אמארי הייתה בחוסר היכולת לנצח משחקים גדולים, כולל מול יריבות נחותות מהם על הנייר. וזה מתנקז, בין היתר, לחוסר היכולת של אמארי להנחיל לקבוצה שלו מנטליות חזקה ומנצחת. אם זה היה בעיקר הוא או בעיקר השחקנים, נראה העונה.

    עם כל זה, לא הייתי מזלזל ביכולת של אמרי להוביל את ולנסיה למקום שלישי שלוש עונות ברצף. נכון שזה נבע לא מעט מחוסר היציבת של היריבות, אבל זו בדיוק הנקודה: לפחות על היציבות מגיע לו קרדיט.

    אם משתמשים בזה כמדד, תקציבית ולנסיה הייתה בעונה שעברה רק במקום החמישי בליגה (אחרי מאלגה ואתלטיקו), לא הרבה לפני המקום השישי (סביליה). מגיע לאמרי קרדיט על היכולת שלו לפחות להבטיח כל עונה מקום באלופות בלי צורך במוקדמות, למרות אובדן שחקנים מרכזיים ובתקופה שסיום במקום כזה היה קריטי עבור המועדון מבחינה כלכלית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/7/12
  14. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אור, תזהר ממני. או או אוליגר!

    ----------------------------------------------------

    יאמר לזכותו שאמארי היה טקטיקן מצויין. הוא עשה לא פעם ולא פעמיים בית ספר לגורדיולה. אבל הטקטיקה שלו לא עבדה מול קבוצות נחותות ממנו ושם הוא נכשל, שלא נדבר על האופי שלו כמאמן-הוא נראה לי באמת חאמור גרם עם בעיות אגו ושליטה. מאמנים גדולים ידעו גם לנהל "מערכת יחסים" עם השחקנים הכוכבים הבעייתים שלהם ולגרום לחדר ההלבשה להיות מאוחד, אצל אמארי משהו פשוט לא עבד. מיגל שנא אותו, באנגה רב איתו, לוייה היו חילוקי דעות איתו, משהו שם פשוט לא פעל. הוא לא התנהג כמו מאמן מבחינה אישית. אין מה לעשות, יש לו מוח אבל לא את האופי. יכול להיות שבמקום אחר הוא יצליח לסחוף את השחקנים איתו גם מבחינת קוו חשיבה.

    ליידי גאגו? אני עדיין מחכה לראות אם הוא יממש את הפוטנציאל שלו. ברומא הוא היה לא רע לפי מה שאני שמעתי, אולי בולנסיה יהיה לו את החיבור. האמת, אחרי שברצלונה עשו פאסיו לריאל מדריד, אני בחיים לא אשכח לו את המבט המזלזל, המחייך והמתנשא למסי. כמה שמחתי שבעונות אחרי הוא אכל חרא מאיניסטה\צ'אבי\מסי כל פעם באמצע. שחצן, אני מקווה שהוא יכשל, אבל אני יודע שיש לו פוטנציאל לא רע בכלל.
     
  15. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    מי שאומר שאמארי העזיב יותר מדי, ושהוא היה התקפי מידי בולנסיה, כנראה לא ראה את ולנסיה בתקופת אמארי, אמארי היה אחד המאמנים הכי פחדניים שהכרתי, במיוחד במשחקים המכריעים ונגד הגדולות(בארסה וריאל), הוא תמיד עלה בהרכבים הגנתיים ולא העיז מספיק.

    אני יכול לתת 100 דוגמאות על הפחדנות של אמארי בתקופת ולנסיה.