ולנסיה 2012/13: בעיצומו של הקרב על ליגת האלופות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Valencianista, ‏10/7/12.

  1. viValencia Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    109
    לייקים שהתקבלו:
    11
    מין:
    זכר
    ראיתי את המשחק היום של אליפות אירופה עד גיל 19 ספרד-צרפת
    וזה רק חיזק לי את הדעה שפאקאו אלקסר שחקן גדול עם פוטנציאל גדול,
    יודע הרבה יותר מ-רק לכבוש שערים, במשך 120 דקות לא הפסיק לרוץ ולעזור
    בהגנה, כבש ובישל וגם נתן בסוף פנדל מעולה שהעלה את ספרד לגמר הטורניר(יום ראשון 21:30 יורוספורט)
    באמת שחסר לפלגרינו לייבש אותו העונה.
     
  2. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    פאקו היה גיבור המשחק אתמול, לפני שנכנס עד הדקה ה55 ספרד בקושי הגיעה למצבים, והייתה בפיגור 1-0, 5 דקות לקח לו לבשל כמו ענק לדלאפואו, אחרי זה לכבוש בעצמו עם סיומת נהדרת ולבשל שוב לקאטלוני.

    כשרון מפחיד פאקו, והשנה הוא חייב לקבל הזדמנויות, האמת אנ לא יודע כבר עם עדיף שגאמיירו יעזוב, ושפאקו יהיה המחליף של סולדאדו ויעשה רוטציות עם ז'ונאס.

    פשוט אי אפשר לבזבז כשרון כזה, התנועה שלו, הסיומת, הטכניקה שלו ואפילו מסירות יש לו, הוא יכול להפוך לאחד הטובים בעולם בתפקידו, והוא רק בן 18.

    ולנושא אחר, מההמאט טופאל נפרד מהאוהדים והשחקנים:

    ''החיים לקחו אותי למקום חדש, השנתיים שלי פה היו בלתי נשכחות, בעיר הגדולה הזאת, אני רוצה להודות בהזדמנות זאת לבאורליו ואסקז ויורנטה, לכל הצוות ולאוהדים''.

    ''לעולם לא אשכח את המסטאייה ואת האוהדים שנתנו לי אהבה גדולה וגרמו לי להרגיש בבית, תודה לולנסיה שנתנה לי הזדמנות לשחק במועדון כזה ובליגה הטובה בעולם, אני תמיד יהיה אוהד ולנסיה מאיסטנבול, amnut.

    :aaa8:

    ידיעה חמה, טינו קוסטה נשאר בקבוצה!
     
  3. ValenciaCF Member

    הצטרף ב:
    ‏26/4/09
    הודעות:
    661
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דבושי עובר לניוקאסל תמורת 7 מליון פאונד, חבל... רציתי לראות אותו יותר מאת פריירה!
     
  4. ValenciaCF Member

    הצטרף ב:
    ‏26/4/09
    הודעות:
    661
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין ביינתים חדש לא בקשר למגן שמאלי, לא בקשר לחלוץ ולא בקשר לקשר אחורי, מה ניסגר? אני רוצה את גאמיירו
     
  5. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    אם ולנסיה תצליח להחתים אותו בהשאלה עם אופציית רכישה, היא תעשה את עסקת העונה מבחינתה. לצערך (ולצערי במידה מסויימת, פיתחתי מעט חיבה לולנסיה מאז ימי איימאר) אין הרבה כסף ויש צורך בחיזוק רציני בעמדות מפתח, כמו שציינת מגן שמאל וקשר אחורי, הייתי מוסיף אפילו איזה שחקן כנף. ולנסיה יכולה להרכיב קבוצה מצויינת בתור הרכב ראשון, אבל במידה וייפצעו לה שניים או שלושה שחקנים בו זמנית, העונה עלולה - שוב - לקרוס.

    כולי תקווה שיצליחו להביא שניים-שלושה שחקנים לפני תום חלון ההעברות.
     
  6. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    golding,

    טעות, הנקודה הכי חזקה של ולנסיה בעונות האחרונות זה העומק, בטח ובטח ביחס לקבוצה לא עשירה במיוחד. זו גם הסיבה שבעונות האחרונות היא לא פעם מקדימה בטבלה בסוף העונה קבוצות ששיחקו כדורגל הרבה יותר טוב ממנה (אתלטיקו מדריד ובילבאו בעונה שעברה לדוגמה), אבל חסרות עומק להתמודד בכמה חזיתות או עם פציעות.

    לא חושב שיש קבוצה באירופה שמחזיקה שני שוערים ברמה שיש ולנסיה. יש מעט מאד קבוצות באירופה שהיו להן שני מגינים שמאליים ברמה כזו. זו קבוצה שהעלתה מהספסל (שההרכב מלא) שחקנים כמו פבלו הרננדז, פראחו, טינו קוסטה וטופל, חוליית קישור לגטימית לקבוצת שיפולי צמרת בכל ליגה בערך.

    אני מזכיר לך שבעונה שעברה הם שיחקו למעשה כמעט כל העונה ללא שני השחקנים אולי הטובים ביותר שלהם (באנגה וקנאלס) ובסך הכל החזיקו מעמד בצורה סבירה.


    עומק זו הבעיה האחרונה של ולנסיה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/7/12
  7. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    אני לא חולק עליך לגמרי.

    אין להם אף חלוץ שיכול לספק את הסחורה במידה וסולדדו פצוע, וכשהוא נפצע זה בא לידי ביטוי. שנה שעברה שני המגנים השמאליים שלהם היו טובים מאוד, ולכן ברוב המשחקים שניהם שיחקו, מה שהדגיש את העובדה שחסרים להם שחקני אגף או שחקני התקפה איכותיים (קנאלס היה פצוע, ולכן כנראה הייתה תלות רצינית במת'יו ובאלבה). עכשיו שאלבה נמכר, אין גיבוי איכותי למת'יו. מבחינת מגן ימני, פריירה יכול להתברר כהחתמה מוצלחת, אבל שוב - אין שום גיבוי איכותי ובמידה ולא ישתלב ולנסיה תהיה בבעיה. ברגאן נראה כמו ליצן על המגרש, ואין סיכוי שהייתי רוצה לראות את קבוצתי, במידה והייתי אוהד ולנסיה, מסתמכת עליו.

    מבחינת השוערים אתה צודק, ובנוגע לקישור אני מסכים חלקית. באנגה שחקן נפלא, טופל וטינו קוסטה שחקנים טובים מאוד לדעתי. אבל זה כל מה שיש להם להציע, בנוסף לאלבלדה שבגילו המופלג קשה לבנות עליו.

    הסגל שלהם רחוק מלהיות גרוע, אבל יש צורך בחיזוק עמדות מסויימות.
     
  8. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    גולדינג הפתעת אותי, טוב לדעת שיש עוד מסמפט של ולנסיה.

    אכן לולנסיה היה סגל עמוק מאוד בשנים האחרונות, וזה אחת הסיבות שהיא הצליחה לסיים שלישית ב-3 שנים האחרונות והצליחה להתמודד עם העזיבות של וייה, סילבה, מאטה, שאולי על הנייר החלישו אותה, אבל רק על הנייר.

    אבל אחרי העזיבה של טופאל, אדוריז, ואלבה, ולנסיה יודעת שהיא צריכה כרגע קשר אחורי דחוף כי אי אפשר לסמוך על אלבלדה בלבד בגילו המופלג, מגן שמאלי לרוטציה עם מאת'יו פחות חשוב אבל עדיין יש דיבורים חזקים כרגע על גיז'יירמה סייקירה הברזילאי המעולה של גראנדה, שהוא כרגע האופצייה המועדפת ויש גם את חוסה אנחל ודידק וילה במידה והעיסקה עם הברזילאי לא תצא לפועל, וכמובן חלוץ שכן יש דילמה יש את גאמיירו שיכול להגיע, אבל יש גם את פאקו אלקאסר שהשנה צריך לקבל דקות, וגם לא ידוע איזה תפקיד מיעד פלגרינו לז'ונאס האם כחלוץ(מה שאני מקווה שישקרה), או מאחורי החלוץ כמו שאמארי ישתמש בו.

    ולנסיה כרגע נמצאת בגרמניה למחנה האימונים של הקבוצה, הקבוצה תערוך בגרמניה 3 משחקים אימון נגד קבוצות מקומיות, ו-3 ימים אחרי שתחזור תשחק במסטאייה נגד פורטו למשחק הכנה נוסף.

    עוד שחקן שמדברים כרגע שיחליף את טופאל הוא וולטר גארגאנו האוורגוואי של נאפולי.

    טופאל עזב לפנרבחצ'ה, יש גם את דני פארחו, אל תספידו את הילד, הוא לא הראה עוד מה יש לו ברגליים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/7/12
  9. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    אני חייב להודות, יש לי אהבה בלתי מוסברת לגרגאנו. יש לו מנוע רציני, הוא לא מפסיק לרוץ ובכל פעם שאני צופה בנאפולי אני מתרשם ממנו לטובה. ללא ספק השחקן האהוב עליי בנאפולי, הלוואי שולנסיה תצליח להביא אותו.

    לא ראיתי מספיק מפארחו, אבל אשמח לראות אותו מקבל הזדמנויות.
     
  10. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הם שיחקו עם שני מגינים שמאליים בהרכב כהחלטה מקצועית של אמארי. אף אחד לא מנע ממנו, לדוגמה, לשחק עם פבלו הרננדז (אני מתכוון אחרי הפציעה של קנאלס).

    השחקנים שהזכרתי בקישור הם שחקני ספסל. יש מעט קבוצות באירופה שהיו יכולות להעלות רביעיה ברמה הזו כשחקנים מחליפים. דווקא ברמת הרכב ראשון, אני לא חושב שיש להם קישור יותר חזק משל אתלטיק בילבאו נניח (מרטינז, אנדר, סוסאטה ומוניאין), ההבדל הוא בספסל. זאת סיבה מרכזית לכך שבילבאו סיימו רק במקום עשירי למרות כדורגל נפלא בחלקים ארוכים של העונה, בעוד וולנסיה, למרות כדורגל רע מאד בחלקים ארוכים לא פחות, סיימו במקום שלישי.

    לגבי החלוץ: לדעתי, הבעיה היא לא במחליף לסולדאדו- ג'ונאס עשה עבודה מצוינת כאשר הוא נדרש לשחק במקומו- אלא דווקא בציוות של שניהם יחד, שם ג'ונאס לא מצליח להביא את עצמו לידי ביטוי. אין לי סטטיסטיקה מול העיניים, אבל תחושתי את רוב השערים שלו הוא הבקיע במצבים שהוא שיחק במקום סולדאדו ולא לצידו, למרות שהוא היה שחקן הרכב די קבוע.

    אתה צודק לגבי עמדת המגן ימני.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/7/12
  11. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    לפי כל כלי התקשורת בספרד, ויאריאל דחתה הצעה של 9 מיליון יורו על ברונו סוריאנו, הקשר האחורי ששייך גם לסגל נבחרת ספרד.

    ויאריאל דורשת על הקשר לפחות 12 מיליון יורו.

    ברונו סוריאנו קשר אחורי טוב, שחקן שאני מכיר המון שנים, אבל אני חושב שמחיר הזה סביב ה-10 מיליון יורו אפשר למצוא אופציות טובות יותר אפילו, ברונו שחקן עם טכניקה לא רעה יחסית לקשר אחורי, הורס התקפות, גם יודע להתחיל מצויין התקפות, אבל הוא די רך ולא ממש אגרסיבי, הוא לא טוב יותר מטופאל שנמכר בחצי מחיר שולנסיה הציעה לויאריאל.

    במידה וירכש בסופו של דבר הוא יהיה רכש טוב, אבל שוב אפשר ללכת על אופציה טובה יותר לדעתי.
     
  12. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא בטוח שאפשר למצוא שחקן יותר טוב מסוריאנו ב10 מיליון יורו ולדעתי הוא בוודאי טוב יותר מטופל (לפחות בפוטנציאל). ובכל זאת אני מסכים עם רוח הדברים: ולנסיה צריכה שחקן יותר בולדוגי באופי שלו. כוסיות שיודעות להניע כדור יש לה מספיק והיא לא תנצח את ריאל וברצלונה או תגיע גבוה באלופות דרך כדורגל התקפי וניסיון לשלוט במשחק ולהיות דומיננטי בכל מצב.

    סביר להניח שההחתמה של פלגרינו מסמלת חזרה לכדורגל יותר בניטסי ושמנסים לשחק כך עדיף להביא גם כמה שחקנים "רעים".



     
  13. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אם כבר מדברים על כוסיות, אז הדיווחים האחרונים מ'מארקה', ו'האס' טוענים שפרננדו גאגו כבר סגור בולנסיה.

    מצד אחד זה יכול להיות מעניין, עם באנגה וטינו קוסטה הארגנטינאים, מצד שני שוב גאגו לא השחקן שציפו שיתפתח, והוא לא 'הרוצח' באמצע והוא לא מספיק אגרסיבי מה שולנסיה צריכה, לא ראיתי את אותו הרבה ברומא בשנה שעברה אבל כמדומני הוא לא היה שם להיט גדול.

    מה דעתכם?
     
  14. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אני מאוד אוהב את גאגו, היה את הסופר קלאסיקו בעונה הראשונה של פפ כשריאל באו עם ההרכב השני והוא נתן שם משחק אדיר. חבל שזה היה המשחק היחיד שלו שבאמת היה ברמה הנאותה.
    ברומא הבנתי שהיו די מרוצים ממנו, כנראה היה להם טיפה יקר.
     
  15. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    השמועות אומרות שריאל קיבלה את ההצעה של ולנסיה, שעומדת על 4 מיליון אירו.

    כמו שכבר ציינו, אין ספק לגבי הכישרון של גאגו, אבל אני לא משוכנע שהוא מתאים לצרכים הנוכחיים של ולנסיה. במחיר הזה הוא בהחלט רכש טוב.