וייה חוגג על רוסיה, 4-1 לספרד

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י לירן, ‏10/6/08.

  1. איגור .פ. Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/06
    הודעות:
    1,693
    לייקים שהתקבלו:
    9
    המשחק של הרומנים היה יותר גרוע מהמשחק של יוון שבדיה
     
  2. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,013
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    עברתי פה עכשיו על הטופיק ושמתי לב שבחלקו השני נפתחה פה סוג של חזית בין אוהדי ארסנל ונספחים אל מול אוהד יוון כפרט והנבחרת הזו ככלל. או אם תרצו קונפליקט בין ארסנליזם לבין היווניזם. אלא שלדעתי שני הצדדים לא שוניים כל כך האחד מן השני. כי אם מדובר בניגוד רדיקליסטי או עימות מקיוואליסטי. עימות בין שתי גישות קיצויות. האחת חורטת על דיגלה "הכל למען הנצחון" ואילו השניה "הכל למען הדרך". אין זה עמיות בין טוב לרע או בין אסור למותר. אף צעד לא נכון או אמיתי יותר. אולי חביב ואהוב יותר, אך לא מעבר.
    אם כי, חשוב לדעתי ששני הצדדים יכבדו גם את הגישה השניה, כי כאן דווקא כמו בטוב ורע אין קיום של האחד בלי משנהו. בלי מותר, אין אסור. כי מי היא ארסנל בלי צ'לסי, מי ספרד ללא יוון...

    בעניין המשחק של יוון, אני דווקא די רותקתי. לא שהיה משחק טוב ומהנה, אבל מאוד עניין אותי לראות איך שוודיה מגיבה למשחק היווני, מה עושים ומבצעים הצהובים כדי לפרוץ את הבונקר הכחול. והאמת, שרוב הטענות על פחדנות צריכות להיות מופנות דווקא אל שוודיה. לאורך המשחק השוודים פחדו לתקוף עם כל הכלים שלהם, לעתים מאוד רחוקות שותפו בהתקפות שלהם שחקנים אחרים פרט לרביעיה לארסון-זלאטאן-ליונברג-וילהמסון. מאמנם, לאגרבאק לא ביצע שום שינויים קיצוניים כדי לנצח את המשחק ולולא ההברקה של זלאטאן, אני מטיל ספק, דופי ואף בוץ על הסיכויים של השוודים לכבוש ולנצח.

    עוד לפני הטורניר לא ננתי ליוון סיכוי לעלות שלב, זאת כיוון שהשחקנים המרכזיים שלהם אשר ביורו הקודם היו בשלב בחייהם בו השנים שעברו מעניקות להם נסיון עברו בינתיים את הקו הדק הזה בו השנים המיותרות פוגעות ביכולתם.

    השוודים מבחינתם צריכים רק להודות על כך שזלאטאן כבש ואולי זה יפתח מבחינתו תקופה חדשה ופוריה בנבחרת. כי הם בהחלט יצטרכו אותו במשחקים הבאים.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏11/6/08
  3. spurs229 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/06
    הודעות:
    5,840
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם בארסנל זה "הכל למען הניצחון". הרבה יותר מאצל יוון.
    אמנם בעשור האחרון הם התחילו גם לשחק יפה, אבל ארסנל היא ארסנל. הגנתית, משעממת, רמאית, ו...מנצחת.
    תראו שאחרי שוונגר ילך המצב יחזור לקדמותו.


    Nevermore, נורא הצחיק אותי לראות שאתה, כאוהד ארסנל, מדבר על הצגות.
     
  4. BeitaReaLiverpool Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/07
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מניח שגם האנשים הפחות פטריוטים בפורום, יהיו בעד הנבחרת הישראלית והשוויצרית במוקדמות המונדיאל הבאים. אני ממש לא רוצה שהיוונים ישעממו למוות גם את המונדיאל.
    היה תענוג לראות את ספרד, ואת דוויד וייה.
    אני מפחד שיקרה מצב שמתחילים את הטורניר עם 3 הצגות, וברבע גמר עפים במשחק רע.
    בד"כ הנבחרת הספרדית עושה את זה, אני מקווה שהפעם היא תחרוג ממנהגה.
     
  5. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    16,013
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    עוד הספקתי לראות את ארסנל כמה שנים תחת ג'ורג' גרהאם, אבל 12 שנה תחת וונגר הם (אולי) מספיק זמן לשנות אידאולוגיה. מה גם שאני מניח שרוב אוהדי ארסנל בפורום לא אוהדים אותה מהימים שציינת אתה.
     
  6. Nevermore Member

    הצטרף ב:
    ‏17/11/06
    הודעות:
    1,841
    לייקים שהתקבלו:
    41
    מאוד רלוונטי לנושא.
    בחיי, ספרס229, כבר חשבתי שעברת את השלב הזה של לקשר את השנאה שלך לארסנל לכל טופיק ברחבי הפורום.
     
  7. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    spurs229,

    הנה, עוד משתמש שמסוגל לשחרר עקיצה על ארסנל גם בדיון על "השפעת בעלי ההון על פוליטיקאים".

    ובלי שום קשר לכך - אתה קשקשן עם דיפלומה.

    uritotti,

    גם אני אוהב לדבר גבוהה-גבוהה, אבל לעיתים אני תוהה אם אתה מבין מיהם המשתמשים שקוראים את ההודעות שלך בדיונים השונים...


     
  8. duck kc samara Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/06
    הודעות:
    808
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שרוסיה מגיע להיות, ניראה לי זאת הייתה טעות טקטית של הידניק זה היה נראה כאילו הוא אמר לשחקני הגנה במחצית להיות רק בהתקפה ולא הבנתי בכלל את הרכב שלו כל שחקניי הגנה שלו חוץ מגולודין יכולים לשחק בהתקפה איפה האחים ברזוצקיי וגם איגנשביץ אני בטוח שהם היו מסתדרים יותר טוב והיה הכל יותר מאורגן אני חושב עדיין לרוסיה יש סיכוי לא רע לצאת מהבית.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא מבין את אוטו רהגאל. הוא באמת חשב שמה שעבד לפני 4 שנים יצליח גם הפעם?; עם כל הכבוד ליוון על הזכייה המדהימה שלה ביורו הקודם, זה הושג בעזרת לא מעט מזל. למשל, בשלב הבתים הם פשוט גנבו תיקו מספרד, שהובילה 1-0, ישבה על השער של היוונים, החמיצה ושילמה על כך ביוקר. בחצי הגמר נגד צ'כיה, הנבחרת של נדבד לא הפסיקה לבזבז הזדמנויות ובגמר ברור לכולם מי הייתה הנבחרת הטובה יותר. אפילו ביורו הקודם הנבחרת שלו תקפה יותר מאשר במשחק אמש. הבעיטה היחידה שלהם לשער הייתה מרגלי באסינאס.
    ליוון דווקא יש כלים התקפיים טובים יותר מאשר ביורו שעבר, למשל גקאס שהיה מלך השערים של הבונדסליגה לפני שנתיים או שלוש...
    הגיע הזמן שזלאטן ייספק את הסחורה גם במדי הנבחרת, כל הכבוד על השער הנהדר שלו. גם להנריק לארסון הבלתי-נגמר מגיע קרדיט. כאשר השחקנים השבדים נראו לחוצים, הוא היה זה שהרגיע אותם והסביר להם איך מפצחים בונקר. שמחתי לראות גם את ליונברג ביכולת טובה יחסית. מקווה ששבדיה תנצח גם את רוסיה ובכך לא יהיו הפתעות, והשבדים יעלו בייחד עם ספרד לשלב הבא. אני נגד אנטי כדורגל כמו שיוון מציגה.
     
  10. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    איזה משחק נהדר היה בין ספרד לרוסיה. דויד וייה הוכיח איזה חלוץ ענק הוא, ואני מאמין שאחרי היורו הזה ולנסיה תוכל להוציא עוד כמה מיליונים מהקבוצות שרוצות אותו. שחקן נהדר. גם טורס היה טוב מאוד עד שהוחלף. אינייסטה גם כן נתן משחק נהדר כמו גם צ'אבי. המסירה, אגב, של אינייסטה לדויד וייה זאת אמנות. פשוט מסירה מדהימה.
    לגבי הרוסים, ההגנה שלהם פשוט לא יכלה לתפקד מול ההתקפה האימתנית של ספרד. למען האמת, ביום כזה נהדר של החלוצים של ספרד, לא הרבה הגנות היו מצליחים לעצור אותם. הם הגיעו לכמה הזדמנויות, אבל זה פשוט לא היה זה. חבל בשבילם שהשער המצמק הגיע ממש מאוחר מדי, כי אם לא, יכל היה להתפתח משחק מעניין מאוד.

    לגבי שוודיה-יוון, מחצית ראשונה רעה, מחצית שנייה הרבה יותר טובה מהשער האדיר של איברהימוביץ'. יוון משחקת כמו שהיא יודעת, הנעת כדור מעצבנת בחצי המגרש שלה בלי שלוחצים אותם. הם עשו את זה יותר מדי פעמים, וידעתי שבסופו של דבר הם יחפשו את הזמן הזה שהם היו עסוקים בו במסירות רוחב חסרות תועלת. השער השני אחד השערים היותר מזליסטים שיצא לי לראות. שער שכולו מזל.

    אני מקווה מאוד שכך ישאר ונראה את שוודיה תעבור אל שלב רבע הגמר. לא רוצה לראות את הרוסים בשלב הבא, בטח ובטח שלא את היוונים שמשחקים בצורה מגעילה ומשעממת.