ואיך זה שכוכב אחד מעז - ואז נעלם ?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Gianluigi Buffon, ‏24/9/10.

  1. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא מגוחך. הרי מכל מחזור שחקנים מגיעים אולי שניים לסגל הבוגרת, כל השאר מנופים או מחפשים קריירב במקום אחר, ואסולין לא שונה מהם. אם הוא ישראלי והוא מתקבל לברצלונה הוא צריך לוותר על זה עבור הפנימייה של גנק? הוא הגיע לשם בגיל 13, ההתפתחות המנטלית שלו לא היתה ידועה, לא לקבוצה ולא לו עצמו. הוא רצה לשחק, הם קיבלו אותו לפנימיה, לא קרה שום דבר רע. במקום בטוברוק הוא שיחק בברצלונה ב', עכשיו הוא ימשיך למקום אחר.
     
  2. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,259
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    גם בהזדמנות ללמוד את הכדורגל שלך באקדמיות הטובות ביותר טמון יתרון. אם הם רוצים אותך, ואתה מאמין בעצמך, אז למה לא. הזדמנות להתקבל למועדון כזה היא עניין גדול לא פחות מאשר לקבל ממנו הצעה כשהתבססת כשחקן.
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
  4. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מילה על גיא-ראיתי אותו כילד בטוברוק משחק, עקבתי אחריו כשהגיע לברצלונה. הסיבה האמיתית לכך שגיא לא בברצלונה היא לא בגלל שהוא חלש, או לא כזה טוב. הוא טוב, הוא כזה טוב, שאין לכם מושג. פפ אמר שהוא העתיד של המועדון, האנשים שראו את גיא יום יום אמרו עליו רק דברים טובים ושהוא העתיד לקבוצה הבוגרת. אבל מה לעשות-זה היה כשפפ אימן את ברסה ב' וגיא היה שחקן פותח לכל דבר ואחד משלושת השחקנים הכי טובים במחלקות הנוער, ביחד עם אלקנטרה ומונייסה. על שלושתם בנו הכי הרבה. מונייסה נפצע וכרגע "מדשדש" בברסה ב', תיאגו בסגל הבוגרת ומככב בנחרת הצעירה, וגיא נבעט לכל הרוחות ברגע שלואיס אנריקה נכנס לתפקיד. למה? לואיס אנריקה מאמן הרבה יותר "אפור" מפפ, לואיס אנריקה גם מהרגע הראשון פשוט לא אהב את גיא, והיה מאוד נוקשה. ההרכבים שלואיס אנריקה בוחר והשחקנים שהוא בוחר הם שחקנים אפורים, ולרוב על חשבונם של שחקנים יצירתיים, כמו גיא. גיא איחר לפתיחת האימונים בגלל הצבא אם אינני טועה, לואיס אנריקה ספסל אותו על זה לא מעט. אין לי הסבר למה לואיס אנריקה לא רצה את גיא, ולמה הוא פשוט מחק אותו לגמרי ונתן לו כ"כ מעט דקות, אבל זה לא גיא-זה לואיס אנריקה. הקסם ברגליים של הילד לא נעלם, ואני מקווה שינסה שוב באירופה לפני שיבוא לארץ להראות מה הוא יודע.

    בברצלונה אומרים שאם יש קסם, אז יש שחקן. צריך רק לדעת אין לטפל בו. לגיא יש קסם, הוא יכול להצליח בכל מקום. גם בליגה הכי קשוחה בעולם אעלק. רק שההורים והסוכן לא יפמפם לו את המוח, והוא יצליח.
     
  5. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,259
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    אולי זה יקרה, אבל האתר הזה אינו שונה מכל דיווח אחר בתקשורת. כלומר, אולי נכון ואולי לא, בטח לא רשמי.
     
  6. ARSI Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/05
    הודעות:
    3,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה תראה כמה קשוחה הליגה האנגלית כשהוא יעלה לבוגרים של מנצ'סטר סיטי או אולי אפילו בליגת המילואים בה הוא אמור להשתתף בינתיים.
    לדעתי גם הסיבה שלא החתימו אותו בבלקבורן האנגלית היא פיזית. זאת קבוצה שמתבססת על כח וכדורים ארוכים ונראה שזה לא בדיוק תפור על המימדים של גיא אסולין. בשביל לחזק עוד יותר את הטענה שלי, אני אציין שיש לא מעט קבוצות שמשחקות בסגנון הזה בפריימירליג (סטוק, בירמינגהאם,וולבס).
     
  7. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אם אני לא טועה זה לא שבלקבורן לא החתימו אותו, זה שהוא בחר לא ללכת להבחן\להתרשם שם כשהגיעה ההצעה מהסיטי, אבל תקנו אותו אם אני טועה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/10/10