התקופה בתום החוזה בהולנד

הנושא בפורום 'אוהד לויטה מתארח באייסוקר' פורסם ע"י Ice Cream, ‏16/5/12.

  1. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    שלום אוהד, ברכות על ההישארות עם באר שבע והזימון לנבחרת. כמה שאלות:

    1. גוגל לא מסייע בזה, אז אני אשאל אותך ישירות: יש לך קשר משפחתי עם יאיר וקובי לויטה שהיו בתפקידים ניהוליים בהפועל כפר סבא?

    2. בתקופה שסיימת את החוזה בוואלביאק ועד שהגיעה ההצעה מבאר שבע- היו לך הצעות מהארץ או מהאירופה? שמרת על כושר בתקופה הזו? ואיך בכללי מרגיש שחקן בלי חוזה באף קבוצה?

    3. הנבחרת- אתה חושב שעצם המעבר להולנד והתגית של ליגיונר הובילה לזימון הראשון? והאם בכלל כשהיית עוד שוער בנבחרת הצעירה האמנת שכל כך מהר (יחסית) תגיע לבוגרת?
     
  2. אוהד לויטה Member

    הצטרף ב:
    ‏14/5/12
    הודעות:
    20
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז ככה. לשם הבהרה – אין קשר משפחתי בין יאיר וקובי לויטה, ממשפחת מייסדי הפועל כפר סבא, אל המשפחה שלי.
    הלאה. כפי שאמרתי לא מעט כשהתראיינתי, קשה מאוד להיות בלי חוזה ולהתאמן בצורה עצמאית. באותה תקופה הייתי אחרי שנתיים באירופה ורציתי מקום שיקדם אותי מקצועית, שמשם אוכל להגיע למקומות הגבוהים ביותר. היו הצעות ומו"מ אבל ההצעה הנכונה לא הגיעה. למזלי הפועל כפר סבא פתחה בפני את האופציה לשמור על כושר עם הקבוצה, ובמקביל התאמנתי באימוני כושר אישיים. בסופו של דבר זה השתלם כי כשההצעה של באר שבע הגיעה והחלטתי שהיא הנכונה בשבילי, לקח לי פחות זמן להיכנס לכושר משחק ושמחתי לשים את התקופה הזו מאחורי.
    לגבי הנבחרת, תמיד אני שואף ורוצה להיות חלק מהסגל ובהמשך גם לשחק. מבחינתי היה מרגש מאוד להגיע גם לסגל הבוגרים אחרי החוויות בנבחרת הצעירה. הנבחרת הבוגרת זה כבר סיפור אחר ואני מקווה להוכיח את עצמי.