התחתית הבוערת: מי תצטרף למכבי הרצליה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Emil, ‏22/12/07.

  1. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    תתפלא, אנחנו בשנות הלוזון, זה יותר גרוע משנות השבעים.
    זאת לא תהיה קומבינה, פשוט חודש לפני סיום העונה, במקרה כן, יחליטו בהתאחדות שכבר זמן רב צריך להגדיל את הליגה, ושלמעשה זה מעשה שהם עוד תכננו הרבה קודם. שום דבר שהוא לא חוקי, מפתיע? ממש לא.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏18/3/08
  2. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לעשה, זה מאד לא חוקי
    שינוי על מבנה הליגות יחול רק בשנה שלאחר ההודעה, ולא על אותה עונה עצמה
    אתה מוזמן לבדוק בתקנון
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    להגיד עכשיו מי תצטרף לליגה הלאומית בייחד עם בני-יהודה, זה מאוד קשה, הכל עניין של מומנטום זמני. מה שכן, בעוד שני מחזורים ניהיה הרבה יותר חכמים כאשר יימשכו קרבות ראש-בראש בין קבוצות התחתית.
    אני חושב שמכבי פ"ת נמצאת גם היא בסכנת ירידה. בניגוד להפועל, מכבי ואשדוד, אין לקבוצה קהל. עכשיו גם האלו המעטים שבאים הם נגד המערכת וזה בוודאי לא מועיל(למרות שקראתי בעיתון שהמחאה נגד לוזון תיפסק ושההנהלה והאוהדים מיישרים קו). פ"ת אומנם 6 נקודות מהקו האדום אבל זה נזיל מאוד, וכמו שהיא נראית כל קבוצה בליגה יכולה לנצח. זה לא שהקבוצה משחקת רע, הקבוצה פשוט לא רוצה. השחקנים עומדים על המגרש ובאים להעביר את הזמן, הם מחכים שהמשחק ייגמר. הקבוצה לא רצה, פשוט ככה. ההגנה שהייתה החלק החזק של הקבוצה בשנים האחרונות נמצאת בעונת שפל(הזדקנה), פרט לאוהד כהן שלטעמי בלעדיו פ"ת באותה סירה עם הרצליה והתל-אביביות. ההתקפה נחלשה מאוד עם עזיבתו של עומר גולן, וכעת לא ברור למה קדוסי לא מקבל קרדיט מלא. לירן כהן נחלש ואין בעל-בית.
    הפועל כפר-סבא קבוצה שמחלקת מתנות אבל אני מעריך שהיא לא תרד, היא תבטיח את הישארותה כמה מחזורים לסוף. הכישרון האדיר שיש לה בחלק הקדמי ישאיר אותה בליגה. אבל האמת, אני רוצה לראות אותה נכנסת למאבק, אני מקווה שההנהלה שלהם תאפשר למישהו אחר לקחת את המושכות בקבוצה ולא לאוחנה שנכשל שם שנתיים רצוף.
    אגב, מצחיק שפתאום נשכחו הבעיות של אשדוד. היא ניצחה שני משחקים בקלאסה, אני מפרגן מאוד והיא נראית טוב, אבל הלו, יש להם אותה הגנה שספגה וספגה וספגה ולא הפסיקה לספוג. יש להם שוער שהחלוצים צוחקים עליו. אני למשל מתקשה לראות את אשדוד חוזרת עם נקודות מבלומפילד, כי מכבי בבית שלה קבוצה אחרת, מסכים עם אמיל. היא יוזמת יותר והשחקנים עולים עם מוטיבציה גבוה ולא מנומנמים כמו ברוב משחקי החוץ. הפעם גם מכבי לא תגיע עם האף למעלה.
    את מכבי הרצליה לדוגמא אני לא יודע איך לנתח. בלי לזלזל בהם(יש לי המון כבוד אליהם), אין שחקן אחד בקבוצה הזו שהייתי לוקח להפועל(ויש לנו סגל רע). ממכבי הייתי מביא את קמאנן, שבחון ואסוס, מאשדוד את דוד רביבו, שריקי, מקרייב, אוחיון, מכפר-סבא את ישראלביץ, לוז, יבואה, בקיצור הסגל של הרצליה לא משהו בכלל. הקבוצה בעלת סגל קצר מאוד - כפיר אדרי מגן ואיתן עזריה מגן בצד השני(באגף ההפוך לרגלו החזקה). אבל, למרות זאת הרצליה לא מוותרת ולא קל לנצח אותה. יש להם מאמן מצויין, פרדי דוד מפיק מהם את המקסימום. שיימן השנה נותן שקט בניגוד לאשתקד, ועוד דבר טוב שאפשר לומר עליהם שהרצליה היא קבוצה מגובשת, הם כמו גוש אחד מה שאתה לא יכול לומר על הפועל, מכבי או אשדוד של לפני התקופה החיובית.
    מה שהכי יפה בקרבות התחתית, זה שלא יהיו משחקים לא ספורטיבים. לכל קבוצה בליגת העל יש על מה לשחק(הצעירים בבית"ר ייתנו הכל כדי להרשים ואני חושב שנגד מכבי והפועל שום יעלה בהרכב אופטימלי).
    משהו בקשר לבני-יהודה: קראתי בעיתון מעריב טור על אלי כהן והזדהתי. לטעמי אלי כהן לא היה צריך לקחת את משרת המאמן בבני-יהודה. זה נשמע לא חכם לומר זאת עכשיו, אבל באמת שזו הייתה ההרגשה שלי. נראה שאלי כהן בא לאמן את בני-יהודה בשביל לעשות את הכסף, בשביל לחזור בכוח למקצוע שהוא אוהב(וזה לא שיש לו בעיות כלכליות). לא בטוח שאלי-כהן האמין בכלל שאפשר להשאיר את הקבוצה בליגה. מאזן הנקודות שלו גרוע יותר מזה של שירזי ושהוא קיבל את הקבוצה המצב היה הפיך בהחלט, הוא לא שינה שום דבר פרט להבאתו של ברדון(גם שירזי היה מביא זר בוודאות) ומרטינוביץ הבינוני.
     
  4. bayer04 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/9/05
    הודעות:
    1,109
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמו שנאמר- לא לוקחים קבוצה חולה, שאין לה סיכוי להירפא, אחרת גם אתה נדבק במחלה.

    (ומחלה עוצרת לך את הקריירה...)
     
  5. Pele Member

    הצטרף ב:
    ‏6/3/08
    הודעות:
    880
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמנם לא כל כך יזכרו לאלי כהן את הירידה הזאת כ'שלו' אבל הוא בהחלט קצת פספס. הבנאדם הביא 6 נקודות מתוך 36 (אני צודק?). אני מניח שכולם ציפו ממנו לקצת יותר.. היו לו מספיק משחקים כדי לשנות משהו בצורת המשחק שלהם, ואפילו התלהבות מוגברת לא יצא לנו לראות
     
  6. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מחזור אחד לסיום עונת 2007/2008 בליגת העל, ו-ה-כ-ל עדיין פתוח. כצפוי(תלוי למי), שני התל-אביביות נשארו, מכבי הרצליה ירדה סופית לליגה השנייה, וישנן עוד ארבע קבוצות בסכנת ירידה - הפועל כפר סבא, מכבי פ"ת, בני יהודה ומועדון ספורט אשדוד.

    התחתית:

    8. אשדוד - 36 נקודות (-18)
    9. בני יהודה - 35 נקודות (-13)
    10. מכבי פ"ת - 34 נקודות (-12)
    11. הפועל כפר סבא- 34 נקודות (-18)
    12. מכבי הרצליה - 30 נקודות

    כרגע, הפועל כפר סבא היורדת לליגה השנייה, ומכבי פ"ת נשארת מעל לקו האדום רק בזכות הפרש שערים עדיף, מחזור אחד לפני סיום העונה.

    כפי שרואים בטבלת הליגה, כפר סבא נמצאת במצב הכי גרוע, גם מבחינת המיקום, וגם מבחינת הקבוצה שהיא פוגשת במחזור הסיום. הקבוצה של אלי אוחנה תתארח אצל הפועל ת"א, אך היא יכולה להתנחם שהפועל סיימה את העונה, נשארה ליגה כפי שרצתה, ופנייה כבר לעבר העונה הבאה. עם זאת, הפועל קבוצה מספיק חזקה, והיא לא תפתח רגליים, במיוחד בפעם האחרונה שלה העונה נגד הקהל שלה.

    מכבי פ"ת תתארח אצל מכבי הרצליה שאין לה על מה להילחם, ולפי דעתי, הנקודות בכיס של ניצן שירזי. מכבי הרצליה ירדה ליגה, אין לה על מה להילחם, גם לא על הכבוד. אם לא מזמן חשבנו שהמשחק הזה הולך לקבוע את אחת היורדות לליגה השנייה, מכבי פ"ת או מכבי הרצליה, עכשיו הכל נראה אחרת. מכבי פ"ת חייבת לקחת את הנקודות. הכל תלוי בה.

    בני יהודה נעצרה אחרי שבע נצחונות רצופים וכעת היא רחוקה רק שני נקודות מהקו האדום. למזלה, שבוע הבא היא פוגשת את מכבי ת"א, שנשארה בליגה, יכולה להכריז רשמית שרן בן שמעון מאמנה החדש ולהתחיל רשמית בהכנות לעונה הבאה. ישנו יתרון נוסף לבני יהודה והוא שהמשחק ייערך בביתה, וכאשר היא צריכה את האוהדים לצידה, הם לא מהססים לרגע ובאים. ראינו דוגמא לכך בשבוע שעבר. לפי דעתי, בני יהודה תנצח את המשחק.

    אשדוד נמצאת במצב הכי טוב מבין הקבוצות. שתי נקודות מהקו האדום, מארחת את מכבי חיפה שסיימה את העונה באופן רשמי, מקום שישי, לא למעלה ולא למטה, הזרים עזבו את הארץ, בקיצור - הנקודות אמורות וצריכות להיות להישאר באשדוד. חשוב לזכור שגם תיקו יכול להשאיר אותה בליגה, אבל לא בהכרח, תלוי במצבן של שאר הקבוצות.


    מארבע תירד אחת.
     
  7. idos87 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/08
    הודעות:
    743
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אלי כהן נכשל. זו עובדה. אם הוא היה נשאר בבני יהודה היא הייתה יורדת בטוחה.
    בהצלחה לאלי כהן בהמשך דרכו. לבני יהודה הוא לא מתאים.
     
  8. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בהקשר למשחקים של בני יהודה וכפ"ס, כדאי לזכור שאחת מהן תשחק ככל הנראה באיצטדיון ר"ג.
    אם יהיה זה המשחק בין הפועל ת"א להפועל כפ"ס, כפ"ס ללא ספק תרוויח מהעניין. הפועל מחוץ לבלומפילד תהיה מן הסתם פחות טובה, בטח ובטח באיצטדיון ר"ג המאד לא ביתי.
    מנגד, אם בני יהודה תיאלץ לארח בר"ג, היא זו שתפסיד את תחושת הביתיות. הקהל הגם ככה לא גדול במיוחד של בני יהודה לא יורגש יותר מדי באיצטדיון ר"ג מה שיכול להפריע מאד לקבוצה.

    המחזור הבא בלי ספק יהיה מרתק בצורה בלתי רגילה. נחכה כמה ימים לפני הימורים, שיהיו קצת מלומדים
     
  9. XabiAlonso Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    2,834
    לייקים שהתקבלו:
    2
    באופן כללי יהיה חבל לי על כפר סבא אם תרד, בכל זאת מדובר בקבוצה ואוהדים סימפטיים, אבל אולי אז מר אלי טביב יבין שאלי אוחנה הוא לא מאמן!
     
  10. Pele Member

    הצטרף ב:
    ‏6/3/08
    הודעות:
    880
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מוכן להקריב את בלומפילד בשביל זה.
    סיימנו את העונה, ועשינו את זה בצורה יפה היום בפ"ת.

    זה מוזר להגיד, אבל אם איבוד נקודות (לא משמעותי עבורנו) שלנו מול כפ"ס יעזור להוריד את הלוזונים אני אשמח לעשות את זה.
     
  11. idos87 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/08
    הודעות:
    743
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ה"לא מאמן" הזה השאיר את כפ"ס בעונה שעברה בליגה עם קאמבק מדהים. כנראה שטביב סמך על אלי אוחנה גם העונה, רק שהפעם הסיכוי לרדת גדול ביותר.
    המיקום העכשווי של כפ"ס מאוד מפתיע יחסית לתחילת ואמצע העונה. כפ"ס הייתה בטוחה במקום ה-6 ואז הגיעו כמה הפסדים רצופים שדירדרו אותה אל המקום שמוביל לליגה הלאומית. באמת יהיה חבל אם היא תרד.
     
  12. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    מכבי הרצליה לא תפסיד בשבת.
    אשדוד מבחינתי יכולה להיות רגועה, כנ"ל בני יהודה.
    כפר סבא צריכה ניצחון וזה סגור.

    הימור שלי שהלוזונים מצטרפים אלינו.
     
  13. Rudess Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    19,296
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הלוואי שמכבי פתח תקווה תרד.
     
  14. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    האירוניה היא שגורלה של מכבי פ"ת נמצא בידיה של...הפועל, ואחרי שהקבוצה הזאת נכנסה ובגדול לרשימת השנואות העונה אני לא מאמין שבשבוע הבא השחקנים יתאמצו יותר מדי מול כפ"ס.

    בכל אופן, אני מאחל להם מעומק לבי לרדת ליגה ולהדרדר במורד הכדורגל הישראלי עד לקרב הגדול מול בית שאן בליגה ב'.
     
  15. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למעשה, גורלה של מכבי פתח תקווה נמצא בידיה של....מכבי פתח תקווה...
    אם פ"ת תשכיל לנצח היא תשאר, הפרש השערים שלה עדיף בהרבה על זה של כפ"ס כך שגם ניצחון מינימלי ותבוסה של הפועל לא תשלח אותם לעכו וללוד.