התחתית הבוערת: מי תצטרף למכבי הרצליה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Emil, ‏22/12/07.

  1. a.m Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/06
    הודעות:
    1,289
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין טעם להחזיק שוער זר כשהוא מקבל כל כך הרבה שערים, הוא סתם מבזבז משבצת של זר שיכול להגיע בינואר במקומו, תום אלמדון שוער טוב, אבל כשהוא על המגרש הוא זקוק לביטחון וזו הבעיה אצלו.

    לגבי מכבי ת"א, אין מה לדאוג לה, עכשיו, כשהיא בתקופה טובה ועוד הכסף שיגיע לחיזוק בינואר, הקבוצה תישאר בליגה, אבל לדעתי, מכבי ת"א צריכה להיפרד מניר לוין, כי עם כל הכבוד לו, מכבי ת"א, במיוחד עכשיו, צריכה להשתדרג, גם בעמדת המאמן.

    הפועל ת"א לדעתי היא מועמדת ראשית לירידה, הקבוצה מתה, אם לא יהיה שינוי משמעותי, שום דבר לא יעזור לה (אולי שייע...).

    בני יהודה ואשדוד יאבקו על היורדת השנייה, כשלדעתי, בסופו של דבר בני יהודה תרד.
     
  2. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון לעכשיו, קשה לי לראות את מכבי נאבקת בתחתית עוד הרבה זמן. הקבוצה סבירה לחלוטין, ובהחלט שווה יותר ממקום 11-12. ההגנה אמנם עדיין לא יציבה, אבל מרכז הקישור הוא מהטובים בליגה, כשיש חסרונות בולטים בקשר אחורי ושחקן כנף שמאלי. ההתקפה בסדר, קמנאן ועזרן רק צריכים לעלות על הדף הנכון עם חדד והם יקבלו הרבה יותר הזדמנויות ממה שהיה. גם אם מאזן החוץ ימשיך להיות נוראי, בבלומפילד מכבי תצבור נקודות, אין לי ספק. הקהל עדיין מגיע ותומך 90 דקות, וזה יקרה ביתר שאת עם הרכישה של שניידר והתחושה של ניקוי אורוות ויציאה לדרך חדשה. וכמובן, 5 מיליון השקל לרכש לא יזיקו בכלל.

    באשר לאשדוד, השינויים הגדולים בהגנה יכולים לפעול רק לטובתה - יותר גרוע מהמצב הנוכחי כבר לא יהיה. אדג'יי נכשל כישלון חרוץ וטוב שהועזב, צמד בלמים חדש ושוער חדש בהחלט יכולים לשפר את מעמדם. אשדוד התרגלה להציג משחק מהנה, ואפשר רק לקוות לטובתם שיחזרו להנאה מהמשחק שהייתה להם בשנתיים האחרונות.

    הפועל...אוי הפועל...דווקא הבנתי שהם יעמידו תקציב רכש שינוע בין 2 ל-3 מיליון שקלים, שזה סכום מכובד בהחלט לקבוצת תחתית. הפועל צריכה בצרוה דחופה חלוץ עם טאץ' טוב, הגיע הזמן להכניס כמה כדורים לרשת. הסגל שעומד לרשותה לא משקף את המיקום הנוכחי, ולמרות הכל אני לא מאמין שהם ירדו ליגה. הקהל, שדחף אותם קדימה כ"כ חזק בפעם האחרונה שהם התמודדו על הירידה, קצת איבד אמונה, קצת נטש אותם, ואם הוא לא יחזור ובענק - הם עשויים להקלע לבעיה. הקהל הוא היתרון הגדול שלהם על אשדוד, הרצליה ובני יהודה, ובלעדיו...המצב לא יהיה טוב

    הרצליה ובני יהודה לא מראות יותר מדי ניצוצות של כדורגל. כפי שאריאל אמר לפני, בני יהודה חייבת לחזור לשכונה אם יש שם רצון להשרדות. רק סיר הלחץ הזה יעשה חסד לקהל שלהם וידחוף את השחקנים באטרף, כמו בימים הטובים. הרצליה, אם לא תצליח להתמודד עם בוקסנבוים (בין אם ישאר ובין אם יעזוב), גורלה יהיה רע. קשה לי להאמין ששוב יפגעו שם בינגו בפגרה כמו בשנה שעברה...

    ובסוף, אחרי כל הניתוחים וכל הספקולציות, גם אני מאמין שאחת מקבוצות מרכז הטבלה עוד תצטרף לחגיגה הזו עד סוף העונה. כל אחת מהקבוצות שבדבוקה 2-7 מועמדת, בטח במידה ואחת או יותר מקבוצות התחתית תתחיל לטפס...
     
  3. number 1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/05
    הודעות:
    817
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מכבי ת"א - לדעתי עוד כחודשייים ישכחו בכלל שהיא היתה בתחתית. הקבוצה נראית הרבה יותר טוב במחזורים האחרונים, ועם עוד 2-3 שחקנים טובים שיצטרפו בפגרה היא תמשיך ביכולת טובה שתביא אותה לפחות למרכז הטבלה, או אפילו יותר מזה. בליגה שלנו מספיק סיבוב אחד טוב כדי להגיע רחוק. אני לא ארחיב עליה הרבה כי אני חושב שהיא לא תהיה שייכת "לתחתית הבוערת" בקרוב.

    מכבי הרצליה - קבוצה שלטעמי תתמודד נגד הירידה עד למחזורים האחרונים. הקישור הוא החלק הטוב ביותר של הקבוצה, והעונה עדיין השחקנים המרכזיים שם, בוקסנבויים וראדי, לא מזכירים את היכולת שלהם מבעבר. אם בוקסנבויים יעזוב, זו בכלל תהיה קטסטרופה. מצד שני, הקבוצה נמצאת במקום ה-9 במרחק של 3 נקודות מהקו האדום, ומצבה נכון לעכשיו יותר טוב מבעונה שעברה. אבל אז הגיע החיזוק המצויין שכלל את קמאנן ויא יא פטי. עמדה קריטית לדעתי לחיזוק היא עמדת החלוץ. מקאסי הוא החלוץ היחיד הסביר שם וגם הוא לא מפגין יכולת טובה. השוער הצעיר איתמר ניצן הוא הימור. לצד משחקים טובים יש גם כמה שערים שהיו באשמתו והוא די לא יציב. חשוב בשביל הרצליה שהוא יקבל ביטחון ולדעתי הוא עומד להיות שוער ליגה מצויין. לא ברור לי למה אבי ריקן, שהוא כישרון גדול ממחלקת הנוער של בית"ר לא מקבל שם דקות משחק. הבעיה הרצינית של הרצליה היא בעומק. אין להרצליה כמעט אף מחליף ראוי ואם 2-3 שחקנים מההרכב לא יוכלו לשחק במשחק ספציפי, לא משנה מול איזה קבוצה, די בטוח שהיא תפסיד.

    מ.ס. אשדוד - מועמדת ודאית לירידה. החיסרון הבולט שלה לעומת שאר קבוצות התחתית הוא בעמדת המאמן. חזן חסר הנסיון לא יוכל להוביל את אשדוד להישארות בליגה ובהנהלה לא נראה שהם הולכים לפטר אותו. לעומת אלי כהן, פרדי דוד ואלי גוטמן, אלון חזן הוא בהחלט החוליה החלשה. צוות ההתקפה הנהדר שליווה את אשדוד בעונה שעברה - הולצמן, עזרן ושריקי, התפרק. הולצמן רוב הזמן פצוע ועוד לא כבש העונה אפילו שער אחד, עזרן במכבי ת"א ורק שריקי נשאר ומספק את הסחורה. גם השחקנים החדשים מסודי וסופו לא מגלים יכולת טובה, ובכלל כל הסגל מאוד חסר בטחון. ואפילו לא דיברתי על הגנת אשדוד שלטעמי היא ההגנה הכי חלשה בליגה. לא ברור אם אלמדון יחליף את אג'י, כי אז חיפה יישארו בלי שוער שני, ולא ברור מה הכושר של כריסטיאן גונזאלס, וחוץ מהם לא ברור אילו שחקנים נוספים עשויים להצטרף.

    בני יהודה - יילחמו עד הסוף על ההישארות. לכאורה יש לבני יהודה סגל לא רע בכלל שכולל את חיימוביץ' בהגנה, לוקמן בקישור ודוארטה בהתקפה, אבל משהו לא מתחבר עם כל השחקנים שהצטרפו השנה. לדעתי הבעיה הרצינית של בני יהודה היא בקישור. יוסי רוזן ירד עם הכח עמידר ר"ג ליגה לפני שנה, לוקמן וקובאצ'ביץ' שחקנים אפורים ואסי בלדוט מעולם לא היה המנהיג של בני יהודה. ככה שחוץ מהחלוצים אין ממש מי שיתן גולים, בניגוד להרצליה (בוקסנבוים וראדי) ואשדוד (מסודי ודוד רביבו). לגבי החלוצים - משה ביטון ודוארטה הם שחקנים בעלי יכולת מוכחת. ביטון היה נהדר בבני יהודה בקדנציה הקודמת שלו ודוארטה תמיד היה גולר בקבוצות קטנות. אבל השנה הם די מאכזבים. שניהם כובשים רק 5 שערים ביחד ואם אין שום שחקן מהקישור שייתן גולים, ככה נראית קבוצת ההתקפה הגרועה בליגה מלבד הפועל ת"א האנמית. לדעתי משהו בחיבור בין ביטון לדוארטה לא טוב ועסקה של אסולין תמורת ביטון תהיה משתלמת.

    הפועל ת"א - הקבוצה שהכי קשה לחזות כרגע מה הולך להיות איתה. עיקר הבעיה הוא כמובן בהתקפה. ההגנה דווקא די בסדר וסופגת הכי מעט שערים מבין קבוצות התחתית. הצעד הראשון שצריך לעשות הוא להעיף את פאביו ג'וניור "המציאה הגדולה" ולהביא במקומו חלוץ זר אחר, בעל יכולת מוכחת כדוגמת סמואל יבואה או חלוצים שגוטמן מכיר מהליגה בקפריסין. לגבי קשרים המצב בעייתי כי מבחינת ישראלים אין כל כך את מי להביא. אני הייתי מציע בעמדת הקישור לנסות להביא שחקנים שלא דובר עליהם כמו מאהרן ראדי, לירן כהן וליאור ז'אן. לטעמי שי אבוטבול לא צריך להיות שחקן הרכב, ולמרות שבאדיר נהיה עגלה, עדיין יש לו הרבה מה להציע, במיוחד במצב שנוצר. בנוסף יש להביא בלם זר במקומו של דוס סנטוס הפצוע. הפועל ת"א לא יכולה להסתדר בלעדיו במקום והזמן הקריטיים שבו היא נמצאת. את אבדג'י צריך להחליף בשחקן סטייל דה ברונו, לא בגלל שאבדג'י לא טוב, אלא בגלל שהוא לא מחובר לקבוצה. אם כל החיזוקים יתבררו כבינגו, הפועל ת"א עוד עשוייה לצאת מהתחתית לגמרי, אבל אם החיזוקים יהיו בגדר "פלופ" גם השם של הפועל ת"א לא ישאיר אותה בליגה, ועוד לפני המחזור האחרון.
     
  4. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    דוד אנריקה שמשחק בקולו קולו אלופת צ'ילה יגיע לקבוצה, בצוותא עם גונזלאס שבמשך החצי השנה האחרונה שיחק לא מעט (כלומר, כושר בהחלט יהיה לו). בנוסף, אלמדון כבר סגר לשנתיים באשדוד, וישמש כשוער הראשון של הקבוצה, במקומו של אדג'י ששוחרר. גם השוער השני, יניב בן יישי, שוחרר ובמקומו הגיע קובי שאלו.
    אין ספק ששלושת שחקני הרכש האלו (שני בלמים ואלמדון) יכולים בהחלט למצוא פיתרון להגנה האיומה שלה עד כה, ובתוספת למגן נוסף, ואולי אף חלוץ במקומו של סופו אשר מעמדו כרגע לא יציב, הקבוצה הזו יכולה להשאר בליגה, וגם צריכה עם סגל השחקנים הזה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏23/12/07
  5. שער 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/07
    הודעות:
    2,256
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים עם כל מילה.

     
  6. שער 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/07
    הודעות:
    2,256
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אובפמי, הפעם הגזמת.
    יש לכם ולבית"ר הרבה קהל, אבל תמיד טענתי שהאיכות קודמת לכמות.
    נשארנו בליגה ב- 2005 בעיקר בזכות הקהל. זה לא שאתם מנצ'סטר ואנחנו פולהאם (עם כל הכבוד לקוטג'רס כן?)
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    דבר חשוב שיש לי להגיד הוא שאני לא פוסל המצאות של כפר סבא או קרית שמונה במאבקי הירדה, אומנם כרגע המרחק שלהם הוא מאוד בטוח ויש להם סיבות להיות רגועים אבל תקופה לא טובה יכולה להכניס אותן למאבקים לא רצויים, הדברים נכונים בעיקר כלפי קרית שמונה שאולי לא תידע להתמודד עם תקופה לא טובה כאשר תגיע.

    בקשר לקבוצות המדוברות, מכבי תיצא משם, אין לי ספק שמכאן והלאה מכבי תתפוס כיוון כלפי מעלה ולא נראה אותה קשורה למאבקי ההישרדות. הפועל נראית איום ונורא, אבל קשה לדעת מה יקרה איתה כי צריך לראות מה גוטמן מתכנן בפגרה, מה שבטוח השינוי חייב לבוא ובגדול כי איך שהפועל נראית כרגע אם היא תשאר באותה הצורה היא יורדת בטוחה.
    הרצליה אצלי היא כרגע הקבוצה העדיפה על פני אשדוד ובני יהודה, אבל הדברים יכולים בקלות להשתנות. נראה שבאשדוד לקחו ברצינות את המצב הקשה ומתכננים בכל מחיר לשפר את ההגנה, מה גם שבכל מקרה מבחינת סגל אשדוד עדיפה על פני 2 יריבותיה אז אני נוטה לחשוב שאשדוד יצאו מהתקופה הרעה ויצליחו לשרוד. בני יהודה במצב קשה מאוד, גם לה יש את הכלים לשרוד בכבוד וקשה לדעת מה יהיה....

    מה שבטוח, יהיה מעניין ואני מקווה שעד השנייה האחרונה.
     
  8. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    מכבי תל אביב נמצאת במצב הטוב ביותר. לא רק שמבחינה מקצועית היא זו שנראית הכי טוב, גם הרכישה של אלכסנדר שניידר תתן לקבוצה הזאת תנופה גדולה.

    כל 4 הקבוצות האחרות יכולות לרדת ליגה. הכל תלוי בשחקנים שכל אחת מהן תביא בחלון ההעברות. ראינו בשנה שעברה איזו מכבי הרצליה הייתה לפני ינואר ואיזו הייתה אחרי.
     
  9. גוניניו Member

    הצטרף ב:
    ‏29/11/07
    הודעות:
    108
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תחתית בוערת ועד הסוףף יאבקו 3-4 קבוצות על הירידה מכבי לא תרד ליגה משום שהיאא קובצה עם סגל שחקנים טוב שמתחבר ממשחק למשחק ונראה טוב וגם הרכישה של שניידר הם יביאו רכש טוב.הפועל מועמדת חזק לירידה אין לה כסף לרכישות כמעט סגל גרוע מקום אחרון לדעתי הפועל תרד עם אשדוד החלשה!
     
  10. GAL_XD Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/07
    הודעות:
    267
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קל להגיד עכשיו ..
    אחרי ינואר נראה [ !! ]
     
  11. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    להתפטר? אתה לא חושב שקצת הגזמת?
    למרות קבלת ההחלטות הלא נכונה של אלון חזן, בעיקר בהגנה, אלון עשה עבודה גדולה באשדוד, גם בתור מנכ"ל וגם בתור מאמן. שנה שעברה אשדוד שיחקה כדורגל נהדר תחת הדרכתו, למרות שיוסי מזרחי בנה את השלד, חזן חיזק את הקבוצה במספר שחקנים איכותים ושיחק כדורגל התקפי ויפה לעין.
    אמנם אלון חסר ניסיון, אבל אם באשדוד יתנו לו את הקרדיט, יגדל אצלם אחד המאמנים הטובים בארץ.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏26/12/07
  12. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,439
    לייקים שהתקבלו:
    2,305
    אני בניגוד לכולם בכלל לא מבין את ההתלהבות מחזן.
    על מה? הוא סיים את העונה במקום השביעי עם סגל שהיה ראוי להרבה יותר? כדורגל יפה לעין? נחמד,אבל ואוי ואבוי אם הוא לא היה משחק בצורה התקפית שאתה ניצל מירידה בסיבוב הראשון ויש לך את עזרן,שריקי והולצמן בעונה טובה מקדימה.

    הסגל שהוא בנה העונה במיוחד בחלק האחורי הוא ביזיוני, מיקי עטיה מגן ימני,מאור זוהר בלם? להביא את ודראן שלא הלהיב בבני יהודה בעונה שעברה בלשון המעטה בתור חיזוק שיתפוס משבצת של שחקן זר? לא מבין.

    לא מתלהב מחזן בכלל דווקא בעמדת המאמן בניגוד לקבוצות אחרות לאשדוד יש חיסרון.
     
  13. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בדיוק אני איתך, זה שהוא יודע לענות בצורה יפה בתקשורת לא אומר כלום, חזן בשבילי עדיין לא עשה דבר מועיל אחד, אלא הוא רק הרס את אשדוד .
    אני לא מבין מה זה ההגנה הזו, עפ"י מה הוא הביא מגן גמור כמו עטיה ששיחק עונה לפני בליגה הלאומית, עפ"י מה הוא מביא בלם כמו ורדאן שעשה מלא טעויות כאשר שיחק בבני יהודה, עפ"י מה מאור זוהר בלם.?
    המאמן הזה הוא פשוט בדיחה מהלכת, ויניב תסלח לי אבל אני באמת לא מבין על מה אתה כ"כ מעריך את המאמן האוברטייד הזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/12/07
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    אני לא מאמין שיש יותר מדי אנשים שרואים בחזן יתרון. היתרון של אשדוד הוא נטו בגלל הסגל הטוב בחלק ההתקפי וזהו... עכשיו אשדוד מתחזקת בצורה רצינית גם בהגנה אז בכלל היתרון שלהם הוא מבחינת הסגל. אלון חזן עדיין כלום ליד אלי גוטמן, אלי כהן ואפילו פרדי דוד. אי אפשר לקחת אותו בינתיים בתור יתרון עד שיביא קבלות רציניות (העונה שעברה מבחינתי היא יוסי מזרחי נטו ולא משהו שקשור לחזן).
     
  15. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עם תום מועד ההעברות, כל קבוצות התחתית ביצעו שינויים בסגלים. (ע"פ דיון העברות ינואר)


    מכבי ת"א
    הגיעו: ג'ו ביזארה , ג'ונתן אסוס , אלן מסודי
    עזבו: ז'וזה רמאליו, עוז יפרח, אביב חדד, מילאן מרטינוביץ', אוראל אדרי, חי אטיאס

    הפועל ת"א
    הגיעו: שלומי ארבייטמן, דימיטאר טלקייסקי, אלין טופוזאקוב, עומרי קנדה
    עזבו: אבדג'י, ליאור אסולין, גבריאל דוס סאנטוס

    מ.ס. אשדוד
    הגיעו: כריסטיאן גונזאלס, דימיטאר איבאנוב, אחמד קאסום, אוראל אדרי, יוסי שקל, משה אוחיון
    עזבו: פטריק סופו, תומר תייר, אלן מסודי, עידן מליחי, אייל אלמושנינו

    בני יהודה
    הגיעו: סדריק בארדון, מוטי אברג'יל, עידן מליחי, אלירן אסאו, מילאן מרטינוביץ'
    עזבו: ז'וזה דוארטה

    מכבי הרצליה
    הגיעו: אסי משיח, אקונדו ג'ייובה, איבאן וו'מנוביץ', תומר חמד
    עזבו: סעיד מקאסי, מאוריסיו ג'ובאניני

    כעת, כשהתחתית צפופה מתמיד, מועד ההעברות של ינואר עשוי להיות ההבדל בין עונת השארות לעונת ירידה.
    מי הן הקבוצות שלדעתכם עשו את המהלכים החכמים והטובים ביותר, וזכו ליתרון על פני יריבותיהן לתחתית?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/2/08