הרטה ברלין 2011/12

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י eran levy, ‏3/7/11.

  1. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואולם לפי התקציר הנרחב שראיתי נראה שעד השער העצמי ניכר שזה המשחק של הרטה שהגיעה לפחות עד הדקה ה 28 לארבעה מצבי הבקעה בהם נוצל רק אחד וגם מריבאונד של החמצה גדולה. חבל.
     
  2. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ושם בדיוק מתחיל ונגמר הסיפור של הרטה. במשחק בו הם יותר טובים מהקבוצה השניה ומגיעים לאין ספור מצבים הם מפסידים 1:4.
     
  3. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    לדעתי להרטה יש את הסגל הכי חלש בליגה פרט ללאורטן.היריבות שלה בתחתית טובות יותר ולא סתם הרטה נמצאת איפה שהיא נמצאת.
    הרטה זאת קבוצה שמכעט כל אחד רוצה שתישאר בבונדסליגה כי לשם היא שייכת.אבל השנה קשה לי לומר שמגיע לה להישאר יותר מהיריבות שלה בתחתית ואני פחות אתאכזב אם היא תרד בסוף העונה.
     
  4. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ושוב מגיע לו משחק ההזדמנות האחרונה של הרטה. היו לה כמה כאלה בשבועות האחרונים ובכל פעם היא התרסקה. אחרי שהצליחה להוציא נקודה מול גלאדבך המשברית תפגוש הרטה את פרייבורג. הפער ביניהן עומד על חמש נקודות, ניצחון במשחק הזה, חוץ מצמצום הפער לשתיים, הוא הכרחי להמשך אופטימיות זהירה בברלין. הדרבי הברלינאי מתקרב ואף אחד בהרטה לא מצפה לו, בעיקר מפני שהוא יוכל להתרחש רק בליגה השניה. אני די בספק אם הרטה מסוגלת להוציא אפילו נקודה מול פרייבורג, הם פשוט לא מספיק טובים. אולי זה הקלף שלי ושל כל אוהדי הרטה - כשלא מצפים ממנה לכלום, כשכבר מיואשים ממנה, אז היא מפתיעה. כמו מול גלאדבך, כמו בחוץ מול מיינץ (1:3).
     
  5. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    האמת די כואב לראות את מצבה העגום של הרטה. אני חושב שהברילנאים עשו טעות על גבי טעות במשך זמן רב של שנים אם זה עם החלפה בלתי פוסקת של מאמנים ותחלופה גדולה של שחקנים. הבעיה העיקרית בברלין היא ההנהלה ולא אחרת, אני לא רואה שום בעיה שהרטה ברלין תביא את הכסף למועדון ותוכל לפתח קבוצה צעירה חזקה וטובה בבונדסליגה. עיר הבירה חייבת להיות בבונדסליגה.

    אתמול עוד הפסד של הרטה ברלין הפעם לפרייבורג, למרות שהיא הייתה הקבוצה הטובה יותר על המגרש עם 12 בעיטות ועם שליטה במרכז השדה עם 59% נתון מרשים בהחלט אך שוב החלוצים של הרטה ברלין לא מצליחים לכבוש וחבל מאוד. ארבעה משחקים נותרו להרטה ברלין מתוכם שלושה מאוד קשים מול לברקוזן, שאלקה והופנהיים.
     
  6. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כשהרטה היתה גרועה היא הפסידה, כשהיא טובה היא גם כן מפסידה. הסטטיסטיקה מטעה: המשחק היה חלש מצד שתי הקבוצות, אבל בהתקפות המועטות של פרייבורג היא היתה מסוכנת יותר מהרטה. השער השני של פרייבורג הוא חידלון נוראי בהגנה של הרטה. לדעתי אין להם סיכוי אפילו למשחקי המבחן.
    ולחשוב שמיכאל פריץ פיטר את לוסיאן פאבר...
     
  7. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    לגבי משחקי המבחן אני בטוח שלעת עתה קלן תהיה שם אם לא יקרה משהו דרסטי בברלין. לברלין כאמור עוד ארבעה משחקים שמתוכם שלושה קשים עד מאוד וקשה לי להאמין שהיא תצבור נקודות נגד שאלקה ולברקוזן נגד הופנהיים וקייזרסלאוטרן זה קצת יותר ריאלי אך עדין נראה כחסר תקווה וכביכול די אבוד להרטה ברלין ההישארות בליגה מ
     
  8. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ומצד שני נראה שהובניק עשה ככל יכולות כדי לעזור ליריב. שער עצמי (שני העונה), טעות קשה מאוד בשער השני וגם נפצע. לפחות הוא כבש את השער המצמק (שחבל שלא עוזר לאף אחד).
     
  9. avivgreen Member

    הצטרף ב:
    ‏11/4/12
    הודעות:
    36
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שיש לנו עוד סיכוי להגיע למשחקי המבחנים.
    יש לנו עוד 4 מחזורים,משאלקה ומלברקוזן אני לא מצפה שנקבל את הנקודות,אך יש לנו את קייזרסלאוטרן בבית שאנחנו פיבורטים והופנהיים בבית מחזור אחרון,ואם יהיה לנו סיכוי מחזור אחרון לא לסיים בשתיים האחרונות, האיצטדיון יהיה מלא והקהל ידחוף את הרטה לנצחון. אם נשיג 6 נקודות מה4 מחזורים שנשארו אנחנו לא נסיים 2 אחרונות.וזה גם שלקלן וגם לאוגסבורג נשארו משחקים קשים עד הסוף.
     
  10. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    סיכוי יש לכל קבוצות התחתית עדיין להינצל, האמת הכי כואב לי על המבורג והרטה ברלין שני מועדונים חשובים ומוערכים בכדורגל הגרמנית. עם היכולת הזו שהרטה מציגה כרגע קשה להיות אופטימי לגבי הישארות בבונדסליגה. אני לא רואה את הרטה מוציאה גם נקודות נגד הופנהיים זה יהיה קשה מאוד לאחר שהם הביסו את המבורג שהיא נכון להיום קבוצה הרבה יותר טובה מהרטה ברלין ככה שהופנהיים לעת עתה הקבוצה שנגדה להרטה יהיה המשחק הכי קשה. נגד שאלקה שרוצה לשחק בליגת האלופות בעונה קשה לי גם כן לתוצאה טובה. ככה שכרגע כמו שאני רואה את זה הרטה יורדת בטוחה עם קלן שנראית רע מאוד וקייזרסלאוטרן שנפרדה מהבונדסליגה כבר במשחק הראשון של העונה.
     
  11. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    הנפילה של המבורג היא די מפתיעה. למרות שזה לא בדיוק קשור כרגע להרטה ברלין, אני זוכר כאן בתחילת השנה שנכתב שהם כביכול ניסו לעשות מה שעשו בדורטמונד, לבנות על צעירים בהרכב וכו'. אני יודע שהם מכרו כמה שחקנים והביאו שחקני אקדמיות מצ'לסי לדוגמא וכמובן שזה לא הלך כי אי אפשר לחקות בעונה אחת מה שבדורטמונד פיתחו במשך כמה שנים טובות, אבל האם זו הסיבה היחידה לנפילה?
     
  12. avivgreen Member

    הצטרף ב:
    ‏11/4/12
    הודעות:
    36
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היה משחק ענק.
    מצד אחד אכזבה אחרי משחק כזה לחטוף גול דקה 84 ולאבד ניצחון יקר ומצד שני, נקודה חשובה שלא חשבתי שיכולה להגיע מהמשחק הזה.
     
  13. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היתה מחצית שניה נהדרת, המחצית הראשונה היתה חלשה מאוד.

    והתיקו שוווה משהו, לפחות חזרה הרטה הלוחמת. עם עשרה שחקנים הציגה הרטה את היכולת הטובה ביותר בשבועות האחרונים (וגם הבקיעו!). אחרי ההפסד של קלן יש למה לקוות, בעיקר כשבשבוע הבא מגיעה קייזרסלאוטרן.
     
  14. Ralph-Lauren 1909 היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/9/06
    הודעות:
    4,959
    לייקים שהתקבלו:
    197
    איזה משחק מטורף. הזכיר לי במעט את המשחק של דורטמונד נגד שטוטגארט במחצית השנייה. אני אישית מוריד את הכובע בפני הרטה ברלין שידעה לחזור מפיגור ליתרון בחיסרון של שחקן על המגרש. טונאי טורון עם שני שערים מאוד חשובים לאחר שקיבל צרחות מהשוער של הקבוצה שיתחיל לשחק כדורגל. חבל מאוד שההיתרון לא נשמר עד סיום המשחק, הגיע לברלין יותר מנקודה.
     
  15. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    לפי מה שקראתי היום, הרטה תקיים את הכנותיה למשחק מול שאלקה במחזור הבא במקום סודי. מעניין.. בטח רוצים קצת שקט אחרי השוק מההפסד ללאוטרן.