הרוסים עולים עם הצגה גדולה נגד שבדיה

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י לירן, ‏18/6/08.

  1. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    ומישה, תמצא גם זמן לחגוג מתישהו? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
     
  2. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין לי שום דבר נגד נבחרת רוסיה, יש לי בעיה שכל מהלך כדורגל שקורה תחת הידינק הופך אותו לגאון בעוד שכל מפלה איכשהו נופלת בין הסדקים. הידינק מאמן גדול, אני לא מכחיש, אבל בקדנציה שלו ברוסיה מבחינתי זה לא הוכח, הוא הביא תוצאות אבל אני לא נוטה לייחס אותן אליו. אם אתה מפסיד את רוב הנקודות במאבק עם יריבותיך על העלייה, זה אומר שאתה חייב עזרה מבחוץ כדי לעלות, הידינק הפסיד 66% מהנקודות האלה ונזקק להרבה עזרה, לכן, מבחינתי זה מגמד מאוד את הישג ההעפלה. היום, שבדיה הייתה רעה ונתנה לרוסיה לעשות דברים שאף נבחרת אחרת בטורניר כולל אוסטריה לא הייתה מאפשרת לה, רוסיה שיחקה היום בצורה לא אופיינית לה בכל המשחקים הקודמים, שונה לחלוטין, רוסיה עשתה היום כמה וכמה טעויות שהיו עולות לה ביוקר אילו עמדה מולה נבחרת, אבל הידינק עדיין גאון, למה? ככה, הוא הידינק.

    לא אוהד גדול של הרוסים בכל מקרה. מסמפט את הנבחרת הנוכחית בגלל סגל די כשרוני, אבל לא יותר מזה. חגיגות יש בשני מקרים אצלי - אנגליה וישראל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/6/08
  3. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    אתה יכול לגחך כמה שאתה רוצה, אבל יש הבדל בין טורניר מוקדמות שבו המאמן פוגש את השחקנים פעם בחודש (במקרה הטוב) לכמה ימים, ובין טורניר שבו הסגל מתכנס שבועיים לפני המשחק הראשון (יש לי פתאום דז'ה וו. יכול להיות שכתבתי את זה כבר בדיון על נבחרת רוסיה?). הידינק מעולה בלקחת אוסף שחקנים ולהפוך אותם לקבוצה מתואמת.
     
  4. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אכן התווכחנו על כך לפני פתיחת הטורניר.

    ההודעה שלך קולעת, אני לא מתווכח על גדולתו של הידינק בפעם המיליון, אתה צודק והגדרת יפה את התכונה החזקה של ההולנדי, אני פשוט חושב שהמשחק היום באמת, באמת היה כל כך חריג שאי אפשר לקרוא למאמן שהוביל את הנבחרת המנצחת "גאון" על סמך המשחק הזה, זה הכל.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    זה ממש לא על סמך המשחק הזה... אם על הקווים היה אלי אוחנה אף אחד לא היה אומר גאון, זה ברור, אבל זה הידינק, הוא שוב בא עם נבחרת בינונית, ושוב מוציא את המקסימום. בגלל זה גאון, לא רק בגלל היום, היום זאת פשוט עוד חותמת לכך.
     
  6. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא ניצח עם נבחרת כשרונית נבחרת שנראיתה רע מאוד, לקרוא לרוסיה "בינונית" לעומת שבדיה זה פשע, תראו את הקבוצות הרוסיות בשנים האחרונות באירופה למען השם, הידינק לא המציא את הגלגל.
     
  7. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא אמרתי שהייתי מעלה אותו במקום ראול, אני בכלל טענתי שראול צריך להיות בנבחרת, אז שוב-מה אתה רוצה? אתה עונה בלי לקרוא מה שאני כותב. הוא בישל גול, חסר משמעות, הוא עדיין בישל. אם זה משחק חסר משמעות-למה אתה כ"כ יורד אליו? זה חסר משמעות זה בסדר שהוא ישחק כמו נכה. עם זאת-הוא לא שיחק כמו נכה ובישל גול מול נבחרת יוון שלא הפסיקה לרוץ ולפרוץ בונקר כמו שלה לא היה קל. הוא נתן משחק סביר היום, לא גרוע כמו שאתם מנסים לצייר את זה, אתם עדיין ממורמרים על אי זימונו של ראול אז אתם מנסים להכפיש את השחקן שזומן במקומו. לכו חפשו.
     
  8. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בכל מקום אתה חייב לדחוף את זה? כן, ראול לא בסגל וכן, אנחנו ממורמרים. ובצדק.
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    צודק, רוסיה נבחרת הרבה יותר טכנית ויותר טובה משבדיה, לכן המטרה הייתה לעלות לרבע הגמר, והיום הוא עשה את זה בסטייל. כל דבר מעבר יהיה בונוס, אני משוכנע שמעטים המאמנים שהיו מצליחים להרים את רוסיה אחרי הסטירת לחי שחטפו מהספרדים.
     
  10. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    אגב זה פעם ראשונה שרוסיה עולה לכלשהו שלב נוק-אאוט, אי פעם.
     
  11. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל אני לא חושב שהייתה סטירת לחי כה גדולה, כי בכל זאת רוסיה לא הייתה כזאת רעה במשחק הזה אבל בכל מקרה אני שוב פעם לא אומר שהידינק לא עשה עבודה טובה ואפילו טובה מאוד ביורו. אני רק לא מבין איך אחרי משחק כמו היום אפשר פתאום לקפוץ ולהלל אותו, כל דבר פחות מעלייה בתסריט שרוסיה קיבלה ביורו היה כישלון.
     
  12. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    אני לא אומר שהידינק גאון, למעשה, מאז אותו משחק בין אוסטרליה לקרואטיה אני בטוח שהוא איננו גאון - הוא העלה אז את קאלאץ' האיום במקום מארק שווארצר. מצד שני, נבחרת רוסיה היום נראתה בדיוק כמו נבחרת הידינק טיפוסית - לקח לו זמן, אבל זה ברגע המכריע באמת, שבו רוסיה הייתה תלויה רק בעצמה, ולא יכלה לסמוך על איזה קרואטי או מקדוני שיציל אותה.

    סתם נקודה למחשבה - פורטוגל השיגה פחות נקודות מזה במשחקים המכריעים (5 מתוך 18, אף ניצחון). אז הקרדיט על ההעפלה שלה הולך לארמניה, אזרבייג'אן וקזאחסטן?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏19/6/08
  13. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    אלונסו ענק, פאברגס שוב נותן משחק חלש, דה לה רד עם משחק מעולה, גוויזה עשה מה שצריך ואני לא מבין מה אתם רוצים מגארסיה הוא היה מצוין...

    איזה סגל עמוק יש לספרד... היא יכולה לעבור את איטליה עם 8 שחקנים מההרכב השני לדעתי.
     
  14. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ואני חושב שנבחרת רוסיה נראיתה היום כמו נבחרת שלא נופלת מיריבתה על הנייר ונהנית מיום חלש מאין כמוהו של אותה יריבה. רוסיה יכלה לנצח את שבדיה ריאלית בכל מקרה, הקלות עימה היא עשתה את זה אצליכם נזקפת לזכותו של הידינק, זה כאילו אתם לא נותנים לשבדים שום קרדיט באופן כללי.

    אזרבייג'אן לקחה לפינלנד 3 נקודות, קזחסטן לקחה 3 לסרביה וארמניה לקחה לסרביה 3 ולפינלנד 2. 5 נקודות היו מספיקות לפינלנד כדי לעלות, 6 היו מספיקות לסרביה, פורטוגל סיימה רק נקודה מעליהן וכמו שאמרת, כשלה במאני טיים, איך היא לא יכולה להודות לנבחרת האלה? הרי את המצופה מעצמם הם לא עשו.
     
  15. Engonga Member

    הצטרף ב:
    ‏13/10/06
    הודעות:
    623
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק חסר משמעות או לא,היה פשוט תענוג לראות את גויזה כמעט בוכה אחרי השער..כל הכבוד לסרחיו גרסיה שלא יכל להרים יותר טוב וגם לדה לה רד על הגולאסו.
    Guiza Quedate!!!!!!