הקופה אמריקה, לאן לוקחים את זה מכאן אם בכלל?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Obafemi, ‏16/2/07.

  1. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל, זה אחלה טורניר. לא צריך לעשות השוואות לטורנירים אחרים, בטח לא לטורנירים כמו גביע הזהב. אני בטוח שיהיו מספיק אנשים שיתעניינו בקופה. רק תגיד ארגנטינה, ברזיל ואורוגוואי ותראה מה קורה, כולל בארץ. זה שהשידורים יהיו בתשלום זה בעיה אחרת וגם עליה נתגבר בעזרת האינטרנט.

    בקשר לשחקנים והטענה שמגיעים עם הרכבים משניים: ארגנטינה, לעומת הטורניר הקודם, מגיעה הפעם עם כל הכוכבים, שממש מתחננים לבוא ולהיות עם הנבחרת. ברזיל מגיעה אמנם ללא הכוכבים הגדולים, אבל כך גם היה בקופה הקודם, שלהזכירכם ברזיל זכתה בו. עם שחקנים כמו אלכס, סיסיניו, לואיס פאביאנו, רנאטו ודייגו שעוד לא זכו בזמנו להכרה שלה הם זוכים כיום, רובם היו עדיין שחקנים בברזיל. פרגוואי וקולומביה נמצאות בתקופה של חילופי דורות והם בתהליך של בנייה. לצ'ילה יש כרגע דור מדהים של שחקנים צעירים והיא תגיע עם נבחרת מצוינת, השאלה רק מי מהשחקנים יהיה עם הבוגרת ומי עם הצעירה באליפות העולם. גם לונצואלה יש שאיפות להגיע רחוק ולהראות שהיא לא הנמושה שהייתה בעבר, בטח ובטח כשהטורניר אצלה בבית.

    אז אחרי כל זה להגיד שמדובר בסתם טורניר זו באמת בדיחה. מי שרוצה שיראה ויתעניין ומי שלא לא. רק תיזכרו בגמר של הקופה הקודם ב-2004, ברזיל מול ארגנטינה. משחק מדהים שהסתיים ב-2-2 ופנדלים בהם ניצחה ברזיל. היה משחק פשוט תאווה לעיניים, ובקשר להתעניינות? אני יכול להגיד שבאותו הגמר כל הבסיס אצלנו בעזה היה צמוד למסכים הקטנים.
     
  2. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    אתה צודק במאה אחוזים. הקופה הוא הטורניר של דרום אמריקה, שמעניין את הדרום אמריקאים ואנשים בשאר העולם. אין שום צורך לשלב אותו עם יבשת אחרת. מבחינתי הוא איבד הרבה מהערך שלו, אבל הוא מעניין הרבה אנשים וזו זכותם המלאה.
    עם שחקנים כמו אלכס (מתי הייתה הפעם האחרונה שמישהו כאן ראה אותו משחק?), סיסיניו ולואיס פאביאנו בהרכב ברזיל לא תיקח את הקופה...
    דווקא הקופה האחרון היה ברמה מאוד נמוכה. נכון, הגמר היה מצויין, אבל כל השאר היה בינוני-מינוס. בדיוק ההפך מיורו 2004, שבו הטורניר היה מצויין והגמר קטסטרופלי.
     
  3. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כנראה שלא ראינו את אותו היורו. אני זוכר שתי נבחרות ששיחקו כדורגל באותו הטורניר: פורטוגל וצ'כיה.

    עם שחקנים כמו אלכס, סיסיניו ולואיס פאביאנו ברזיל אולי לא תיקח את הקופה הנוכחי, אבל היא זכתה עם אותה חבורה של שחקנים לפני 3 שנים. לא אמרתי שאיתם היא תזכה גם הפעם, רק ציינתי שבזמנו הם לא היו מוכרים כמו שהם כרגע.

    הבעיה של הטורניר הקודם הייתה שהוא התחיל מאוחר מאוד, קרוב מדי לתחילת המפעלים האירופיים, כך שקבוצות רבות הפעילו לחצים על השחקנים שלהם לא להשתתף בטורניר. הבעיה היותר גדולה הייתה שהקופה נערך לאחר היורו ב-2004. בגלל זה היה פחות עניין מסביבו, כי מה לעשות, אין מקום לשני טורנירים גדולים באותה שנה, אבל את זה עוד לא הבינו שם.
     
  4. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Deuce נו באמת, זה מעניין 10 מיליון איש כי זה מייוצג כגביע הרשמי של היבשת, אז 10 מיליון איש מתעניינים. העניין הזה לא יירד אם יהיה שילוב עם CONMEBOL, להיפך, אולי לשם שינוי גם עין זרה תביט מרצון בכדורגל שמצפון למקסיקו.

    אגב אני יותר מבעד ביטול כל הליגה האיטלקית אז אל תיכנס לזה http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx


    לגבי היורו - לא ניכנס ליוון וכל השאר, אבל לכל הפחות גם שבדיה הייתה מצויינת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/6/07
  5. uriazu Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/05
    הודעות:
    229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יבשת אחרת?, דרום אמריקה אין מה מספיק נבחרות לעשות טורניר ולכן כל פעם מתווספים נבחרות מצפון אמריקה, פעם גם יפן השתתפו בטורניר, מה לעשות אין 12 מדינות בדרום אמריקה,
    ואתה אומר שהטורניר שלנו כושל, מי מכיר את גביע הזהב? מה זה 10 מיליון איש? זה כלום בהשוואה לכמות האנשים שאוהבים את הקופה אמריקה, גביע הזהב זאת הדרך היחידה של ארצות הברית לזכות בתואר בגלל הנבחרות החלשות שמשתתפות ולכן הוא בטח מאוד אהוד שם.
    אם ישלבו את הטורנירים ואני לא אומר שאתה תוותר על שלך ותצטרף אלינו, אני בא לקראתך אנחנו נוותר על הקופה ונצטרך לשלכם.. מה זה משנה? יהיה טורניר רב נבחרות יותר ובטח יותר מעניין עם סיבובים מקדימים וכו, ששייצג את כל יבשת אמריקה אז אני ממש לא מבין מה רע בזה?
     
  6. uriazu Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/05
    הודעות:
    229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השחקנים של ברזיל הם ביזיון, לא שמים זין על הנבחרת שלהם, ראיתם איך טבז אמר "בשביל הנבחרת אני אף פעם לא עייף" אין להם שמץ של גאווה לאומית ואם אני דונגה והם לא באים לטורניר אני גם לא לוקח אותם לשום משחק, פשוט ביזיון
     
  7. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    ממש לא אכפת לי מעין זרה. לנו יש את הטורניר שלנו, וממש לא אכפת לי מהדרום אמריקאיות. אולי נצרף את אסיה לאירופה? ככה יותר אנשים באירופה יראו את איראן ודרום קוריאה...

    זה הגביע הרשמי של היבשת, למה לבטל אותו? למה שליבשות אחרות יהיה טורניר משלהן אבל אנחנו נצטרף לטורניר של הדרום אמריקאים?
    איזה אינטרס יש לנבחרות בצפו/מרכזן אמריקה להצטרף לדרום אמריקה ולזנוח את גביע הזהב (אינטרס אחד של מדינה אחת יספיק).

    אגב, אני מחבב את הליגה האיטלקית ולא חושב שהיא משעממת, סתם השתמשתי בה בתור דוגמה (כי האוהדים האיטלקים כבר רגילים להאשמות האלה...).

    תומר, גם הטורניר השנה מתחיל מאוחר.
    ביורו היו לא מעט משחקים טובים שזכורים (פורטוגל-אנגליה, צ'כיה-הולנד, גרמניה-הולנד, ועוד). בקופה אמריקה היה את הגמר, ומאחוריו אוסף של משחקים בינוניים בנוקאאוט שבהם 1) ברזיל וארגנטינה דילגו מעל יריבותיהן או 2) שתי הקבוצות היו עסוקות מדי בלשבור רגליים ולא התפנו לשחק כדורגל (גם כאן יכולות להיות ברזיל או ארגנטינה). אני בכלל לא אדבר על שלב הבתים - אין טעם, הרי 2/3 מהקבוצות עולות, קשה להתעניין ככה...

    צריך להוסיף גם שלואיס פאביאנו הוא שחקן רוע, ואלכס פשוט אפס. זה שהם הצליחו בקופה של 2004 אומר משהו על רמת הטורניר, לא עליהם...
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏6/6/07
  8. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה אתה מסתכל על זה כ"אתם מצטרפים". זה יתבטא רק בשם, שצריך להישאר בגלל שמדובר בטורניר היבשתי הותיק בעולם ולא בעוד פרסומת אמריקאית. בסה"כ אני חושב שכולם רק ירוויחו מהסדר כזה. חוץ מהאמריקאים אולי, שכמוב יעדיפו להיות ראש לשועלים ולהמשיך לזכות בטורנירים שנערכים באופן קבוע על אדמת ארה"ב והנבחרת הכי גדולה שהם פוגשים היא גווטמאלה. עבור שאר הנבחרות זה יהיה רק טוב יותר. לצרף את אסיה לאירופה זה הזוי ולא פרקטי, אבל מקרים נקודתיים כמו צירופה של אוסטרליה לאסיה או ישראל לאירופה לדעתי בהחלט יועילו למצטרפות. במקרה שלנו, מדובר בטורניר אחד שפשוט חסר בו נבחרות וטורניר אחר שחסר בו... כדורגל. למה לא לשלב בין השניים? או שאתה באמת נהנה לראות רבע גמר קובה-קנדה?
     
  9. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אלכס ממש לא שחקן אפס, הוא פשוט לקח החלטה רעה(מבחינת מי שציפה לראות אותו בליגות הגדולות ומצא אותו בפנרבחצ'ה - למרות שהוא מצליח שם), אבל בוא נעזוב את זה.

    הטורניר השנה מתחיל כמעט שבועיים לפני התאריך בו הוא התחיל לפני שלוש שנים. בהתחשב שמדובר בתקופת הקדם עונה, זה הבדל עצום.

    בקשר ליורו, אני מסכים - נוסיף את שבדיה כנבחרת השלישית שהציגה יכולת משביעת רצון.
     
  10. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    למה שהנבחרות הקטנות ירצו לעבור לדרום אמריקה? כדי שלא יהיה להם בכלל סיכוי להצליח?
    למה שאנחנו או מכסיקו ירצו לעבור לדרום אמריקה? הרי הדרום אמריקאים כל כך נואשים לעוד קבוצות שאנחנו מקבלים הזמנה לקופה בכל מקרה.
    כרגע אנחנו נמצאים במצב הטוב ביותר מבחינתנו - מצד אחד אנחנו בטורניר מוקדמות קל, ובטורניר גביע הזהב (מכסיקו וקוסטה ריקה לא נחשבות?), וגם בקופה אמריקה, בגלל המחסור בקבוצות מהיבשת הדרומית. גם למכסיקאים אין שום אינטרס לשילוב עם דרום אמריקה - הם גם ככה משתתפים בכל התחרויות שלהם מלבד מוקדמות גביע העולם.
    אני נהנה מגביע הזהב (כן, גם קובה-קנדה) כמו שאני נהנה מה-MLS - אני אוהד של נבחרת שמשתתפת בטורניר. מבחינתי (וגם מבחינת ארה"ב ומכסיקו), עדיפה זכייה בגביע הזהב מאשר הופעה טובה בקופה. לא נאה לך? אל תצפה בגביע הזהב, לי זה לא מפריע. אבל אנחנו לא נאחד כוחות עם היבשת הדרומית על מנת לספק לך טורניר מעניין, סורי...

    בכל מקרה, זה לא נראה לי הנושא המתאים לדיון על איכותו של גביע הזהב. התכוונתי לעדכן על הטורניר בנושא של ארה"ב, אם אתה רוצה אפשר לעבור לשם...

    תומר, ראיתי מספר משחקים של פנרבחצ'ה העונה, ואלכס לא ממש מרשים. אולי הקבוצוה שלו מצליחה, אבל יש שחקנים אחרים שאחראים לזה, לא הוא.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏6/6/07
  11. yaniv_cool Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/07
    הודעות:
    24
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מתי שידרו בכלל את הטורניר הזה? אני לא זוכר. או שלא ידעתי מרוב שזה לא מעניין אף אחד. חצי מהאנשים לא יודעים שיש כזה טורניר בכלל. אני מבין שאולי אתה אמריקאי וזה פוגע בך. האמת שאם ארה''ב היתה משתתפת במוקדמות של דרום אמריקה היא לא הייתה מעפילה לאף מונדיאל. לא חוכמה להעפיל למונדיאל שאתה משחק מול נבחרות כמו פורטו ריקו וכאלה.
     
  12. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    מה? אתה בכלל יודע על מה אנחנו מדברים? הוא כתב שהוא חושב שצריך לבטל את גביע הזהב. אני עניתי שאף אחד לא מכריח אותו לראות, ושאנחנו בצפון אמריקה לא רוצים לבטל אותו ולעבור לקופה אמריקה. זה, בערך, הסיכום הכללי של הדיון. זה לא קשור לזה שרואים או לא רואים את זה בארץ. אני לא נעלב משום דבר, פשוט מתעצבן על ההצעה לזרוק אותנו לחבורת מקבצי הנדבות מהיבשת הדרומית, שלא מצליחים לארגן טורניר של 12 נבחרות כמו שצריך.

    הרבה זמן לא ראיתי שטות כזאת.
    לארה"ב היה בבית על ההעפלה את מכסיקו, קוסטה ריקה, טרינידד ופנמה. מי היה עם איטליה בבית? נורבגיה? סקוטלנד? לברזיל ולארגנטינה יש נבחרות כמו בוליביה וונצואלה במוקדמות. ההעפלה של הנבחרות מאירופה קלה בדיוק כמו שלנו. אם היינו מקבלים במוקדמות בית כמו שאיטליה או פורטוגל קיבלו, גם אנחנו היינו עולים (ולא, אני לא טוען שאנחנו מתקרבים לרמה של איטליה או פורטוגל). אז אל תפלוט פה שטויות מוזרות וחסרות כל קשר למציאות.
     
  13. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,624
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    מכל הברזילאים שמסתובבים בליגה הספרדית רק שניים יהיו בנבחרת לקופה אמריקה .
    השניים הם ,רוביניו ודניאל אלבס .
    רונאלדיניו ביקש מדונגה לנוח וקיבל את אישורו ואדמילסון שהיה בסגל לאנגליה וטורקיה נופה . שאר הברזילאים כדוגמת אמרסון,ר.קרלוס וכו' בכושר לא משהו וגם דונגה רוצה לתת צ'אנס לצעירים .
     
  14. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Deuce, האמת שסגרת את הדיון די יפה. לאמריקאים יותר חשובה ההצלחה האישית. אגב אני די בטוח שהמקסיקאים לא יתנגדו למעבר אבל בהנחה שאין דרך לעשות משאל עם, לא נתווכח על זה.

    איזה הצלחה בדיוק יש לנבחרות מרכז אמריקה כרגע? אני לא מאמין לרגע שהן מחזיקות מהמפעל הזה באמת, יש נתוני רייטינג?
     
  15. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    מה זאת אומרת, "הצלחה אישית"? אתה מתכוון להצלחה של הנבחרת? כי אם כן, אז אין אף נבחרת בעולם שלא חשובה לה קודם כל ההצלחה שלה עצמה. כרגע אנחנו נהנים משני העולמות - הטורנירים של צפון אמריקה והזמנות לטורניר של הדרום. גם מכסיקו נהנית מזה (אפילו יותר, הם גם בטורנירי הקבוצות בדרא"מ), ולכן אין להם סיבה לעבור ולקחת סיכון שהם לא יעפילו למונדיאל (למרות שאני מאמין שהם ואנחנו היינו מעפילים מהבית הדרא"מ אם הוא היה משתלב עם צפון אמריקה). רוב המכסיקאים שדיברתי איתם על זה אמרו שהמצב הנוכחי הוא אופטימלי ושאין צורך בשינוי.
    נתוני רייטינג? מקוסטה ריקה, פנמה וקובה? http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx
    אני מאמין שהן כן מחזיקות מגביע הזהב, מכיוון שהן שולחות את הסגלים החזקים שלהן וזה בעצם הטורניר הבינלאומי היחיד שנבחרתם משתתפת בו. בדיוק כמו שביבשות אחרות מחזיקים מהטורניר היבשתי המקומי.