הקבוצה של המדינה? מי קבע?!

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Pele, ‏13/4/08.

  1. samoel Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/07
    הודעות:
    2,517
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני עדיין לא מבין אדון פלה עם כל הכבוד,
    למה החתימה שלך כזאת. הרי בעצמך אתה אומר שאתה לא תוקף את מכבי, אתה אומר שאלו נבחרות ואתה לא בא נגד מכבי, ואחד כמוך אומר שזה הבעיה בתקשורת. ואתה שונא אנשים שאומרים למה אתה חייב להיות נגד. זה כנראה הקטע הזה של להיות שונה.

    אז אל תתפלא למה אתה נתקף. כי לפעמים זה הזוי.

    ואגב זה שציינתי אותם לא אומר שאני חושב שהם לא ייצגו אותי(גם הפועל!) פשוט אלו רגעים ספורטוים שלדעתי גדולים יותר מכל דבר אחר(ואם הייתה לנו מדליה מזהב בכדורסל ולא הייתה נבחרת אני חושב שזה היה בזיון אבל עכשיו תמיד יוכלו להגיע שהכדורסל הוא היה כמעט. )
     
  2. Pele Member

    הצטרף ב:
    ‏6/3/08
    הודעות:
    880
    לייקים שהתקבלו:
    0
    התכוונתי שבתגובות שלי בדיון הזה אני לא בא נגד מכבי. אני מנסה להביא דברים שקצת יפרידו את המונח מכבי ת"א מייצוג מדינת ישראל.
    בלי קשר, אני לעצמי לא רוצה שמכבי תצליח ואני לא מתבייש בזה. אבל זה לא העיקר פה.. אחרת הייתי כותב כל תגובה "יאללה סיינה" וסוגר ת'עניין.

    אלו רגעי ספורט של נבחרות ישראל, לא של קבוצות ישראל. אני בטוח שרוב אוהדי מכבי בבלומפילד ובנוקיה לא ירצו שהפועל תצליח, וזה מקבל לחלוטין. כשיש יריבות כזאת בספורט אז לא צריך להיות יפי נפש ולהגיד "הם ישראלים". אף אחד לא אמר להוציא אותם להורג, אלא בסך הכל לא לתמוך בהם וברמת הספורט לקוות שיפסידו ולא יצליחו.