הקבוצה של המדינה? מי קבע?!

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Pele, ‏13/4/08.

  1. Pele Member

    הצטרף ב:
    ‏6/3/08
    הודעות:
    880
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה הקשר לחתימה? אני אוהד הפועל, וכן הפועל אוסישקין (סוףסוף בנאדם שלא חושב שבכדורסל יש רק הפועל ירושלים)
    חתימה זה סתם צבע לפורום. החלפתי 100 כאלה בזמן האחרון...
    כשניצחנו את בית"ר שמתי משהו ש'צוחק' על בית"ר, זה אומר שאני שונא אותם יותר?

    אנחנו לפני פיינלפור אז שמתי את סיינה.


    אני לא בא להראות את שנאתי העצומה למכבי (למרות שיש כזאת). כתבתי בתחילת הדיון כי העלתי אותו אחרי שיחה עם חברים שכביכול התעצבנו עליי .. "אנטי ישראל" "איך אתה לא אוהד מכבי".

    זה הכל, אז רציתי לראות את שאר הדעות פה ולהדגיש שלא כל המדינה חייבת להיות מכבי, ולא כולם חייבים לראות את מכבי כייצוג רשמי של מדינת ישראל.
     
  2. samoel Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/07
    הודעות:
    2,517
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עצם זה שאתה מראה את החתימה הזאת לעשורת ומאות אנשים ביום מעידה על החשיבה המעוותת של מטרת הדיון הזה.סיינה הלב איתך, בתור בנאדם נייטרלי הדבר צורם. וכשאתה עושה את זה גדול, כמו כל שנאי מכבי זה גורם לעשות בדיוק ההפך, טבע של אנשים. ארץ נהדרת ירדו על הישרדות, הרייטינג עלה, עוד כתבה נגדם הרייטינג שוב עלה.
     
  3. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    אז מה פשר החתימה העלובה שיש לך למטה?
     
  4. Cesc_Fabregas Member

    הצטרף ב:
    ‏22/2/08
    הודעות:
    256
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חתימה של אחד אמיץ שבא ושם משהו נגד מכבי. אוי ואבוי.. איך הוא מעיז??
    יש עוד מלא שרוצים שמכבי תיכשל באירופה, אני אחד מהם ויש עוד מלא בארץ שפשוט זה לא בוער להם להציג את זה. אם בני השרון או קבוצה אחרת הייתה ביורוליג הייתי מעודד אותם, מכבי לא.
     
  5. samoel Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/07
    הודעות:
    2,517
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה ההבדל? בני השרון ייצגו את ישראל לטענתכם?
    ואגב אני עוד מחכה. תנו לי סיבה אמיתית למה שמכבי תיכשל כשהגיע לפיינל פור, מילא לפני אבל בין 4 הגדולות. בכל זאת.

    כולכם מלאי שנאה וזה מגעיל, ואגב עכשיו זה מתחיל לעבור קצת אלינו ואני ממש לא אוהב את זה, אה בין היתר בגלל אחד מהנוער שלנו דווקא.
     
  6. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    הוא שם את זה סתם לעצבן... אפשר לרצות שמכבי תפסיד, אם הוא רוצה שהיא תפסיד אין בעיה, אבל האינטרס של החתימה הזאת זה לעצבן אחרים.
     
  7. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    זה הרבה יותר פשוט. הבעיה היא לא ספציפית עם מכבי תל אביב.
    הבעיה היא עם התופעה שמכבי תל אביב מייצגת.
    אם היו קובעים לי שהפועל כפר-עציון היא הקבוצה של המדינה שלי, כלומר מייצגת אותי, לא הייתי מתקומם? בטח שכן.
    מכבי תל אביב מייצגת את עצמה (כלומר, האוהדים שלה) ואי אילו נספחים ששכחו שיש בכלל כדורסל בישראל אבל בימי חמישי בערב הם נדבקים למסך ומריעים לשחקן שהם לא תמיד מכירים.
     
  8. samoel Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/07
    הודעות:
    2,517
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה יודע מה הבעיה שלי עם זה?
    שמכבי מעולם לא אמרה שהיא הקבוצה של המדינה. מכבי כארגון כמועדון לא אמר, זה איזה משפט ששדר דבילי כנראה תבע, או נדבק עקב הניצחון בוירטון. כמו אנחנו על המפה ונישאר על המפה. ומאז זה הולך עם מכבי. אני בכלל באתי לבקר כאן את כל מי שאומר שמכבי לא מייצגת את ישראל זה בולשיט היא הרי הנציגה הישראלית היחידה ביורוליג(ולא משנה הסיבות לרגע) אז היא לא מייצגת שימו לב למה שנכתב כאן: הנציגה! אפשר להתווכח עם עובדות? כנראה שלא.
    הדיון הזה גלש כבר לפסים שלא קשורים, הוא מעניין BTW אבל עקר.
     
  9. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    אז היא נציגה מישראל (קבוצה ישראלית) שמייצגת את עצמה. פרדוקסלי משהו, אבל ככה זה צריך להיות.
    קבוצה מישראל שמייצגת את עצמה.
    אתה יודע מה, נכון, יאמר לזכותה של מכבי שהיא לא הכריזה על עצמה כקבוצה של המדינה.
    אני בא למחות על כך שיש אנשים שרואים אותם כקבוצה של המדינה.
    לפני כמה שנים ראיתי עם חברים את גמר היורוליג שבו צסק"א ניצחה את מכבי בערך ב-4 נק' (זו היתה השנה שוויל סולומון היא הרכז של מכבי) ובעוד שכולם עודדו את מכבי אני פיתחתי סימפטיה מסוימת למספר שחקנים בצסק"א (בעיקר פאפאלוקאס). אני לא רואה בזה שום פסול.
    אני דווקא כן חושב שיש מקום להסתכל על הפרמירליג כדוגמא;
    האם אני חייב שתהיה לי סימפטיה עבור ליברפול, צ'לסי או בולטון? ממש לא. נכון, משחקים שם ישראלים, אבל הם מייצגים את עצמם כספורטאים (או כמאמנים), ולא כשליחי ארץ ישראל.

    "הקבוצה של המדינה" היא הנבחרת. מותר לעודד את מכבי תל אביב באירופה, אבל בשביל זה צריך לעודד מהמניעים הנכונים, מאהבה לקבוצה ולמועדון או אפילו מסתם סימפטיה שאתה מפתח אליהם מאיזו שהיא סיבה. אני בשום פנים ואופן לא אכפה על עצמי או על כל אחד אחר לעודד אותם כי הם קבוצה ישראלית.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏15/4/08
  10. Pele Member

    הצטרף ב:
    ‏6/3/08
    הודעות:
    880
    לייקים שהתקבלו:
    0
    די לקחת רק חצאי משפטים, רק מה שמתאים לכם.
    כתבתי בפירוש שכן אני שונא את מכבי, אבל מטרת הדיון היא לא לפרסם את זה.

    אם בתקופת ירושלים נגד בשיקטאש הייתי שם חתימה בעד בשיקטאש לאף אחד לא היה מזיז נכון? הרי מכבי זה קודש הקודשים.. כל מי שנגדה הוא לא רציני, הוא מקנא, הוא עושה דווקא.

    סיינה נגד מכבי, ואני נגד מכבי אז אני אשמח מאוד אם סיינה תדיח אותם. על הדרך שמתי גם חתימה כזאת כדי להפיץ את זה. יש עם זה בעיה?

    א. לא הבנתי מה אתה בא להגיד ב'סיבה אמיתי למה שמכבי תיכשל' ? אני לא מנתח מקצועית את מכבי. אני רוצה שתיכשל בכל מצב, ועכשיו הגענו לפיינל פור.

    ב. אף אחד לא מלא שנאה כפי שאתה מתאר את זה, אל תהפוך את זה למשהו בסגנון שנאת אחים. זו יריבות ספורטיבית. מכבי-הפועל זה בכדורגל,כדורסל,טניס ובייסבול גם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/4/08
  11. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לכל אחד יש הגדרה שונה למה זה המושג "הקבוצה של המדינה" , לדעתי מכבי תל אביב כדורסל היא הקבוצה של המדינה מכיוון שהיא הקבוצה עם הכי הרבה אוהדים בישראל (מכל ענפי הספורט) בפער עצום משאר הקבוצות ובנוסף מייצרת הכי הרבה עניין (קשה להתווכח עם הרייטינג).

    אבל כל מה שרשמתי למעלה לא אומר שאני מרגיש שמכבי מייצגת אותי או שאני ארצה שהיא תנצח בכל משחק מול יריבה אירופאית , היא פשוט הקבוצה שמרתקת הכי הרבה אנשים במדינה באופן קבוע כל יום חמישי.

    נ.ב
    ראיתי שבחלק התגובות ירדו פה לפסים אישיים אז אני רק מבהיר שאינני אוהד של הצהובים
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏15/4/08
  12. samoel Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/07
    הודעות:
    2,517
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פלה תבין דבר אחד ידידי. סיבה אמיתית היא לא שנאה, כמו שאתה אומר אתה אוהד הפועל אוסישקין. האם הפסד של מכבי באירופה יתן משהו להפועל אוסישקין?

    תן לי סיבה אחת טובה למה אתה מעדיף את סיינה על מכבי, אני בספק עם יש יותר מ-2 אנשים בפורום הזה שראו קבוצה אחרת מלבד מכבי, תגידו משחק יפה תגידו שחקנים עילאיים(גם אני אוהב את פאפלוקאס, ואני שונא את ובוסטי ת'ורנתון כשהוא נגדי אבל אני יודע להגיד יפה מאוד שמדובר בשחקן אדיר, אותו דבר אנדרסן, באזילה וג'ינובלי בזמנו , לה בומבה .) אבל מכיוון שכבר 2 דפים מדיינים פה ואף אחד לא מזכיר ולו בשביב משהו שיראה שמלבד שנאה באמת מעדיפים פה את היריבים אז דחילק אחי.

    אני לא הופך לשנאת אחים, זה מה שאני מרגיש. אם אני יוצא (עוד בעונה הקודמת) מנוקיה אחרי עוד הפסד שלכם, שלא לומר תבוסה, ורואה 2 זוגות ירושלמי וצהובים והירושלמים מסרבים לנסוע עם החברים הצהובים זה קצת חורה לי. בסה"כ אנחנו מדינה בלי הרבה נציגות ואני חושב שברגע שהמעמד מגיע(תאמין לי ששמחתי בשמחתכם בשרלואה, תאמין לי שהיה לי כיף לראות את שפר פורח, תאמין לי שעושה לי טוב על הלב שנציגה ישראלית באשר תהיה מגיעה למשהו, את הפועל עודדתי כאשר הגיעו למילאן(לפני הייתי נגד אבל הבנתי זה משהו גדול, עוד לא היה כזה, ובנתיים גם לא היה) כנראה שניחסתי.) כל המדינה הזאת צריכה אם אין לה סיבה אמיתית(לדוגמא רוסים שמאוד מחוברים למולדת והם לא אוהדי מכבי, באמת ת'פדל תעודדו את צסק"א) לפחות לא לייחל להפסד של מכבי.

    החתימה שלך מרגיזה בצורה מיותרת וסתם באה לחמם. ואתה יודע מה אני לא מתפלא, אם גם כאן, בארצנו אירוע יש לומר היסטורי, פיינל פור 2004 עם הרוסים, ישבו מי אם לא אוהדי הפועל, מכוער, עצוב, ויודע מה, כמו שאמרת ,כל המדינה מאחורינו, אז חבורה של טיפשים לא צריכה להטריד אותי.
     
  13. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מודה שאני לא בעד סיינה, אני נגד מכבי (וזה נכון לגבי כל משחק של מכבי באירופה או בכלל, מכבי כדורסל זאת הקבוצה השנואה עלי בעולם*).
    זה ברור שאני יותר אוהב הפועל מאשר שונא מכבי, אבל אני שונא מכבי בדם ולא יכול להיות בעדם בשום מצב, גם בגמר גביע העולם לדוקים.

    אני זוכר שהפועל שיחקו נגד סולנה בגביע אופ"א בתחילת העונה אז המשתמש בואטנג שם בחתימה שלו את הסמל של סולנה, מישהו אמר על זה משהו? לא. אז עכשיו אוהד הפועל החליט לשים את הסמל של סיינה אז כולם מתנפלים עליו.

    *אחת הסיבות לכך שמכבי כדורסל זאת הקבוצה השנואה עלי בעולם היא כל ההייפ סביבה באירופה ושמסתכלילם עליך בצורה מוזרה אם אתה לא רוצה שהם ינחו באירופה.
     
  14. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    כולם מתנפלים עליו? ממש לא.
    אמרתי לו את זה בגלל שהוא אמר שהוא לא מראה את שנאתו למכבי... כן בטח.
    אני בטוח שאתה שהתעצבנת ואם לא אתה אז הרבה אוהדים אחרים של הפועל כאן כשאותו משתמש שם את הסמל של סולנה. אני צודק? משתמשים עושים את זה בשביל לעצבן, לא יותר. לא חייבים להראות כל דבר.
     
  15. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    אז היא לא הקבוצה של המדינה, היא הקבוצה של רוב המדינה.
    גם את זה קשה לי לכתוב, כי גם בין ה"רוב" הזה יש מעט אנשים שמעורים במה שקורה במכבי, הפועל ירושלים, הכדורסל בארץ וכיו"ב.