הפתח-תיקוואיות, סכנין, עכו, אשדוד, והעולות החדשות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שי, ‏9/7/11.

  1. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    יש לקבוצת האוהדים זמן להתארגן עד סוף החודש בתאריך 28 או שהקבוצה הולכת לפירוק..
     
  2. סטפן שאלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/11
    הודעות:
    1,606
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם סכנין אוימה על ידי הבקרה.

    ואני מקווה שהבלגן בבית"ר יפתר ב 25 לחודש, אחרת....
     
  3. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    הם רציניים? או שהם ועדה מטעם אבי לוזון?
    ימפולסקי עלה 1.2 מיליון שקל, אז שחקן מכבי פתח תקווה בלי ביקוש כמעט בלי יותר מדי הופעת בנבחרת בנבחרות השונות אם אני זוכר נכון ושעבר הרבה השאלות ושיחק רק את העונה האחרונה בהרכב בכל כך הרבה כסף? הוא לא יכול עכשיו לא לעבור לקבוצה אחרת, ורק להיכנע להצעת חוזה של מכבי פתח תקווה, או להיכנס לשנת הסגר, החלטה ממש לא מובנת!
     
  4. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    כדורגל ישראלי לך תבין.
     
  5. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    קראתי עכשיו ב-ONE שהחוקים אומרים שדמי ההשבחה במידה והוגשה לשחקן הצעה הם ההצעה בברוטו (שבד"כ רק 50% ממנה זה נטו, ועוד חלקים ממנה זה מענקים) כפול שלוש. מה שהופך את ההחלטה להגיונית כל עוד אלה החוקים.

    האם צריך לשנות את החוקים? רק לחוק שייתן שכר נטו כפול 4 או אפילו 5, לא כולל מענקים ומיסים. לא נדפוק עכשיו את הקבוצות הקטנות מהלאומית למשל שבכלל יקבלו 10 אגורות על כשרונות ענקיים בעקבות חוק חדש.

    אבל יש גם את הצד של מכבי פ"ת נגד בקל והדרישות שלו- הוא קיבל הצעה של 420 אלף ברוטו שזה 60 אלף דולר לעונה, האם שחקן מכבי פתח תקווה אמור לקבל יותר כסף (הוא אמר שהוא לא היה מרוצה מההצעה שהוא קיבל), האם יש קבוצה שמוכנה לשלם לו שכר גבוה יותר בהרבה?
     
  6. crazyblue5 למען האיש עם המגל והפטיש

    הצטרף ב:
    ‏23/8/10
    הודעות:
    7,092
    לייקים שהתקבלו:
    951
    מין:
    זכר
    הקבוצה כבר בפירוק, אי אפשר לפרק את מה שמפורק
    אם עד ה28 לחודש המפרקים לא מעמידים תקציב הקבוצה יורדת לליגה לאומית

    אבל במידה והאוהדים ייקחו את הבעלות השבוע נקבל הארכה להגשת התקציב

    מה גם שאנחנו לא פוסלים ירידת ליגה ובנייה מחודשת.
     
  7. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,356
    לייקים שהתקבלו:
    96
    אתה כנראה לא מכיר את מזרחי כמו שאתה חושב. כל קיץ באשדוד הקבוצה פותחת ת'ליגה בלי 2-3 שחקני רכש לעמדות חסרות. בנוסף, רוצה רשימה של זרים שהוא זרק אותם חודש אחרי שצירף? הוא מאמן זבלה, מיושן, לא יודע לבנות קבוצות. יש לפחות 5 חלוצים שהוא יכול להביא מהליגה שלנו, אבל בוחר להיכשל בכוח עם זרים מהחופים של מולדובה וברזיל. אני לא מבין למה הוא לא הולך על יבואה, שחקן שבית"ר מתה להיפטר בחינם. תנו לו שכר טוב וגרו איתו, במקום זה הם מבזבזים זמן יקר של מחנה אימונים על כלומניקים שלא שווים את כרטיס הטיסה. התנהלות כושלת של אנשי מקצוע בשקל.
     
  8. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    אוי גראנדה לאציו, כמה שטויות: יבואה לא שייך לבית"ר אלא לגנק, ממנה הוא הושאל בשנה האחרונה בחינם. אני ממש לא יודע מה התכנית של גנק לגבי יבואה, אבל שנה שעברה זה היה רק לשלם לו 150 אלף דולר מהשכר שלו ואנחנו יכולים לקחת אותו בחינם...

    למה תמיד כשמ.ס. אשדוד בצרות הם קוראים ליוסי מזרחי? כי הוא המאמן היחיד שהוביל את הקבוצה הזו להישגים שלה- הישגי השיא בגביע, בגביע הטוטו, בליגה, באירופה, הוא זה שקידם את עזרן, שריקי, רביבו ואוחיון, והוא פגע בזרים כמו ז'אן ז'אן גוסו גוסו למשל. וגם מריו בוז'יץ' שהגיע השנה היה חלק חשוב מסלובן ברטיסלבה, שהיא אלופת סלובקיה, ואומרים שהוא נראה טוב באימונים. קצת כבוד!
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏26/7/11
  9. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,356
    לייקים שהתקבלו:
    96
    חוץ מזה שאני יודע יותר טוב ממך מה קורה באשדוד, אני גם גדול ממך ביותר מעשור. ילד, שתה מים קרים ותירגע.

    בן זקן מחזיר את מזרחי כי הוא חבר שלו. הוא שולט בו, אומר לו תעשה ככה וככה, תביא את ההוא במחיר הזה והזה, הוא בעצם קובע הכל. נוח לו עם הבובת חרסינה הזו מירושלים.

    למה אתה קורא הישגים? חצי גמר גביע? גמר גביע השוקו? ומה עם הכישלונות? הפסד לקבוצת דיגיים לא מקצוענית של דומז'לה בגביע אופ"א, הפסדים קבועים במעמדי הגביע ואף תואר בכמעט עשור שיוסי מזרחי מאמן באשדוד. אפילו להרצליה, סכנין, ועוד יש גביעים ולאשדוד אין.

    מה עשה אדון מזרחי הדגול בקריירת האימון שלו? הביא אליפות לבית"ר עם סגל של ליגת האלופות. אני מאמין שעם הצעה טובה לגנק יבואה יושאל לאשדוד, אבל בן זקן ומזרחי לא רוצים לבזבז על השאלה+שכר בסיסי גבוה, כך שהם בוחנים ליצנים חופשיים ומשלמים להם 60-70 אלף דולר בשנה. כמובן, צריך להוסיף את נושא הפיצוי שידוע מראש - איזה 20 אלף דולר. ביחד זה לא שליש ממה שצריכים לשלם על יבואה.

    ובן זקן הוא אחד שהכניס 2 מיליון דולר על מקרייב ומתן אוחיון בשנה שעברה. בקיצור - שאף אחד לא יתפלא למה אשדוד קבוצה של פארשים, סתם קבוצה בליגה. התנהלות אינטרסנטית.לא מגיע לקבוצה כזו להיות בליגה הבכירה. אפילו לא של לוזון.
     
  10. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    אתה בטוח שאתה בן 26? או שחשבת שאני בן מינוס 6? כי גם מפה וגם מפורום אחר סגנון הכתיבה שלך הזכיר ילד... אם אתה אומר...

    שים לב שאמרתי הישגי השיא של אשדוד- כלומר חצי גמר הגביע, גביע השוקו ומרחק של גול בדקה ה-90 מלעבור סיבוב בגביע אופ"א, חתומים על מזרחי. מה אתה מצפה? שאשדוד תזכה כל שנה בטרבל?

    מי אלה הזרים הכושלים של אשדוד? גוסו גוסו? גונזאלס? מקרייב? אמברוז? (הוא של גרגורי...). מריו בוז'יץ' הוא ליצן? או שאתה חושב שיבואה שש לבוא לאשדוד וגנק תיכף משחררת אותו ועוד בחינם?

    בן זקן פתח אקדמיה, שיש לה הוצאות שבאות על חשבון הקבוצה הבוגרת לפעמים, זה ברור, ובגלל זה אני לא תומך בלהשקיע את כל הכסף על הנוער גם, אבל מדיניות רכישת הליצנים ב-60 אלף דולר (וואו מי יישמע רק שבן זקן ורביבו לא יתרוששו מזה...) זה משהו שאני שומע פעם ראשונה. העבודה של בן זקן וגם של מזרחי באשדוד הובילה אותה עד היום למקומות גבוהים, וכשמזרחי לא היה שם אשדוד הייתה בתחתית, ומזרחי תמיד בא להושיע...
     
  11. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    אתה אוהד של מ.ס? אם כן תן מינימום של כבוד לאיש שבזכות הכסף שלו וההשקעה שלו הפך את אשדוד למועדון לגיטימי בליגת העל ולמאמן שבעקבות הידע המקצועי שלו סייע לו לעשות את זה, יוסי מזרחי הוא לא מאמן גדול אני מסכים אבל הוא גם לא כ"כ גרוע כמו שעשית ממנו.
     
  12. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    קודם כל אתם לא צריכים לרדת לרמות נמוכות כי אפשר לא להסכים גם בלי לקטול אחד את השני.

    לגבי הזרים שציינת, אם אני זוכר נכון גוסו גוסו הגיע בתקופה שיוסי מזרחי היה בבית"ר ירושלים ומקרייב בתקופה שיוסי מזרחי בילה בין מכבי פתח תקווה לקפריסין בשנת 2008, לא נראה לי שהוא הביא אותם.
    מי שהיה המאמן של אשדוד באותה תקופה זה אלון חזן.

    אני חושב שלאוהד של הקבוצה יש טיפה יותר בסיס לטענות שלו(תלוי איזה כמובן) מאשר מישהו שמתסכל מהצד, אני יכול לתת דוגמא אישית שלי שאני עד היום מתחרפן כל פעם שאני שומע שלופא קדוש עדיין נחשב לאחד שיכול לאמן בליגת העל אחרי החורבן שהוא השאיר במכבי הרצליה לפני כמה שנים טובות.

    אם שלושה ימים לפני משחק רשמי ראשון החלוץ הטוב ביותר של הקבוצה הזאת הוא נבו מזרחי, כנראה שיש כאן בעיה ובעיה קשה לאור העובדה ששני שחקני ההתקפה כל כך דומיננטיים כמו מקרייב ושריקי עזבו.

    מ.ס אשדוד במצבה הנוכחי היא לא קבוצה שצריכה להישאר בליגה במחזור האחרון כמו בעונה שעברה(והקבוצה נחלשה משמעותית בקיץ), אפשר בהחלט להבין את התסכול של האוהדים שלה.
     
  13. סטפן שאלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/11
    הודעות:
    1,606
    לייקים שהתקבלו:
    0
  14. crazyblue5 למען האיש עם המגל והפטיש

    הצטרף ב:
    ‏23/8/10
    הודעות:
    7,092
    לייקים שהתקבלו:
    951
    מין:
    זכר
    ציון דלל זה איגוד אוהדי הפועל פ"ת

    ציון דלל ישים מליון וחצי להעברת הקבוצה בתמורה למכירתה ע"י המפרק לאיגוד האוהדים והפיכתה לקבוצה המקצוענית הראשונה בישראל שבבעלות אוהידם

    יחי הפועל.

    כתבה מצויינת של ניר שועלי ממעריב : http://www.nrg.co.il/online/71/ART2/264/096.html
     
  15. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    מזל טוב להפועל פתח תקווה. גם סכנין הצליחה להשיג חוזה עם סלקום ולה יהיה תקציב, נשארנו רק עם בית"ר שאדלר&לוין מתמהמהים, ויש בליגה הלאומית עדיין (2) קבוצות בלי כסף...