הפועל ת"א 2019/20 - איצטדיון חדש, מאמן חדש, בעיות ישנות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י חייל שוקולד, ‏17/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    1. מה שאנחנו יודעים על הבלם האפריקאי זה שהוא אגדת מנג'ר לשעבר בעל קריירה בינונית מינוס. רז שלמה פחות טוב מדגני, אבו עביד בלם מזעזע.
    2."בלם של טעות לגול במשחק" - זה סתם משפט לא נכון וחלק מהיח"צ הגרוע שלו. היו לו הרבה משחקים חפים מטעויות בעונה שעברה ולא רק חפים מטעויות אלא כאלה שגרמו לי להגיד תוך כדי המשחק "איזה מזל שיש אותו" או "כמה שקט הוא משרה על הקבוצה". ראו את זה גם במשחקים שהוא לא שיחק שהסטטיסטיקה שלנו בהם הייתה ממש רעה.
    3.מכל הבלמים שציינת היחיד שאני לוקח לפני זה את טיבי. ארד בעצמו הוא בלם שנוטה לטעות לא מעט, ותזכור שדגני משחק בקבוצה הרבה פחות דומיננטית ממכבי תל אביב או מכבי חיפה ולכן הוא גם צריך להתמודד עם הרבה יותר משימות(מאבקים פיזיים, מאבקים אוויריים, סגירות וכו') בכל משחק.
    4.אלא אם כן קרה משהו בקיץ, הוא עוד לא איבד מהמהירות שלו.
     
    Maccabi Diamond אוהב/ת את זה.
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אפשר לטעון אחרת דווקא ממה שנאמר, העונה ההיא בהפועל ת"א עם הפנדלים ובן שמעון והדרבי הארור ההוא יצרה לדגני דווקא תדמית רעה. עבר מאז ים זמן. כל תומכיו אומרים שבסך הכך בהתחשב בדור הבלמים הבינוני - דגני שחקן מוביל. הציפיות ממנו תמיד היו גבוהות בניגוד לעופרי ארד למשל, גם הוא וגם חבשי זוכרים לכתרים משום שזה מגניב שיש שחקני בית טובים שיודעים לתת פס, הם רחוקים מלהיות ברמה שלו, זו דעתי. במקום להחתים שחקנים אנחנו מתרברבים בהארכת הסכם החסות וקשקושים כאלה ואחרים. מת לשמוע את האני-מאמין של קלינגר או להיות זבוב על הקיר עם החרא שמשאירים לו, ופתאום גם משה סיני לא מתראיין, זה חשוד.

    אפילו המדים שלנו לעונה הבאה מזעזעים, זה דומה מדי לבני סכנין:

     
  3. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    בדקתי סטטיסטיקה עם ובלי דגני בשנה שעברה:
    משחקים שהחסיר - 20 ספיגות ב9 משחקים, 2.22 ספיגות למשחק(יותר גרוע מרעננה שספגו הכי הרבה בליגה).
    משחקים ששיחק - 35 ספיגות ב27 משחקים, 1.3 ספיגות למשחק.

    אז התחושה שהוא השרה שקט על ההגנה שלנו בעונה שעברה מגובה במספרים.
     
    Maccabi Diamond אוהב/ת את זה.
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,768
    חחח מה שהם בעצם אומרים זה שבסוף העסקה תצא לפועל, הם יקבלו את הכסף על דגני אבל בינתיים יוציאו לו את המיץ כדי שלא יקבל מה שמגיע לו. איזה אנשים.
     
    Mahranlala אוהב/ת את זה.
  5. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    מישהו יודע מה סגרו עם ביטר?
    מה דמי ההעברה שלו בכלל?
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    חבר הראה לי ראיון עם גוטליב שהוא קצת מתגעגע, מדובר בשחקן חופשי (לייק של הניסנובס) הקהל עשה לו את המוות בעבר וכעת יוכל להעריך אותו כמו שצריך (מדבר מקצועית נטו), הוא יכול להגיע כבלם הבכיר שלנו. זה יכול להיות קאמבק ענק ואני מצפה מההנהלה שלנו שהם חבורה של אפסים - שיעשו את מה שהם יכולים בשביל זה. מצד שני אני אבין אם הוא יברח ויילך לאיזה מכבי פתח תקווה. בקבוצה שלנו החוזים שווים לתחת. אמרתי כבר שהביקורת שלי כלפי הניסנובים הם לאו דווקא על התקציב אלא התנהלות, בשנה שעברה הרוויחו מיליון יורו ממכירות, הקהל עשה מנויים ועדיין צורפו רק שחקנים חופשיים. ספורי נמכר? אחלה, אל תעשו שמיניות באוויר, אבל מה עם קאניוק, למה לא? וכן הלאה.
     
  7. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,768
    לפי מה שפורסם מסתבר שהסעיף שחרור שלו לקבוצה לארץ עומד על 200 אלף דולר ולאירופה 100 אלף דולר.
    כמו כל עסקה בכדורגל לך תדע כמה עובר ואיך עובר.
     
    Telkiyski אוהב/ת את זה.
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני גם מכיר את הסכומים שהצגת אבל מצד שני זה נראה מוזר אלא אם כן היה שינוי בתג המחיר בהשוואה לקיץ שעבר. הרי מה האינטרס של בית"ר? יכלה להחתים את דגני נניח על חשבונו של ורדאסקה שהוא בלם זר ולהביא חלוץ טוב יותר לשפיץ (ושלומי אזולאי שהוא שחקן נטול אגו, היה מקבל את תפקיד המחליף). דגני היה מגיע גם צעיר בשנה, והוא עצמו הרי ביקש שדרוג בשכר אחרי עונה טובה ברמה האישית אבל הסתכלו עליו כמו מצורע, לכלכו עליו מתוך המועדון ועוד ועוד.

    רשימת הקניות ההגיוניות שלי ומצד שני לא הגיונית כי מדובר בהפועל תל אביב: אדי גוטליב, רמזי ספורי, וגם קשר התקפי. אפילו את רועי גורדנה הייתי לוקח למרות שהמצב שלו באשדוד קצת השתפר. נניח לשחק באמצע עם אייזן, איתו ועם בואטנג.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כמה מילים על הקבוצה הגרועה שלי:
    1. אוטוטו נפתחת העונה, גביע הטוטו אמור לרגש לפחות באוגוסט ואני לא שם, אין סיבה לבעוט ב-2020/21, וזה בטח לא קשור לעובדה שאין קהל.
    2. מעניין אותי מה ה-הנהלה של אפסים הזו הייתה עושה אם קלינגר היה שובר את הכלים 'לא יכול יותר', והיה מגיע איזה סמרטוט לאמן אותנו - יורדת בטוחה, קל, הפעם אין קהל.
    3. לגבי דגני: קודם כל מועדון גדול לא היה מגיב בצורה כזו לפוסט, ודבר שני הם פשוט דוחים ושקרנים, עשו לו את המוות, אין לי שום טענות כלפיו. מעבר לכך שמוסר תשלומים בהפועל זה משהו שלא קיים.
    4. לגבי שחר הירש, הם משחקים אותה כאילו 'יאללה, החתמנו', הבחור נעדר כמעט שנה שלמה מהמגרשים וגם כשהוא בריא הוא חלוץ בינוני, מחבב אותו אבל זה לא זה.
     
  10. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אני דווקא חושב ששחר הירש היה לא רע שנה שעברה כששיחק.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הוא שיחק שישה משחקי ליגה וזה מעט מדי לשפוט לכן אני בודק גם מה קרה אצל קובי רפואה למשל ובתקופה שלו אצלנו כמצטבר. זה עוד מהלך של ההנהלה שחושבת בקטן ולא נותנת לקלינגר אופק, כי קל להגיד שהוא טוב באימונים וחזר מעולה מהפציעה, אני חושב שלא נקבל ממנו משהו שלא ידענו ואולי את הדקות שלו עדיף לתת לשחקן צעיר לקבל או לחילופין להקציב כמה יורו לרכש זו גם לא בושה גדולה, לא זוכר מתי הפועל תל אביב שילמה על שחקן בימי הניסנובס. לא שלהביא את אלטמן כשחקן חופשי זה רע לדוגמא אבל אסור לחפש רק מציאות.

    אגב משהו ששכחתי להגיד פה, גביע הטוטו זה רק גביע הטוטו ועדיין זו בושה וחרפה שעולים מחר עם הנוער\בלי הזרים\אולי לא נוסעים בכלל, זה מתאים לקבוצות שרוצות לשרוד. אני באמת חושב שהקהל כבר עייף מכל החרא מסביב למועדון ואין לאף אחד כוח להפגין.
     
  12. Mahranlala Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/17
    הודעות:
    1,935
    לייקים שהתקבלו:
    756
    מין:
    זכר
    הם רוקדים על שני הצדדים. לפי הודעתם החוזה שלו בוטל עקב כוח עליון. והוא רשאי לחפש קבוצה.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    - מאור בוזגלו אמר שהפועל תל אביב ביקשה ממנו לקצץ 70% משכרו, וכשזה לא קרה הם נקטו בשיטת ה...חוזים לא שווים כלום. אפשר לומר שמאור טיפוס לא נחמד כשמדובר במו"מ, אבל אם כל כך הרבה שחקנים באים בטענות אז כן כנראה הניסנובים הם הבעיה, הם לא ממש התקדמו בזמן שלהם בכדורגל והם כבר שלוש וחצי שנים בעסק. חוץ מבקיץ עם קובי רפואה כשעלינו ליגה, תמיד לא שקט, תמיד מוציאים את המיץ.
    אני גם לא מבין איך הם 'מביאים כל שנה חמישה מיליון שקלים מהבית', קראתי את זה בראיון. התקציב שלנו הוא מנויים+טלוויזיה+כסף ממכירת שחקנים.

    - בנושא אחר, עומרי אלטמן אמר אחרי המשחק נגד אשדוד שאין לו הצעה טובה יותר והוא רוצה להישאר אבל זה לא תלוי בו. אני חושב שכבר עם השחרור המביך של דגני ההנהלה הגזימה, אבל אם ינסו לדחוף אותו לחו"ל בכוח בתמורה לשקל וחצי - אוי ואבוי. לא עושה עליי רושם הניסיון לפאר את השחקנים שהגיעו. אלא אם כן תגידו לי שיש לאלטמן חוזה שחרור של שני מיליון יורו והמועדון מסודר כלכלית.

    - ויש גם משחק, גביע הטוטו נגד בית"ר ירושלים או משהו כזה, אני חושב שה-0:3 שלנו עליהם בפלייאוף היה אחד הרגעים היפים שלנו בשנים האחרונות. והיום זה מרגיש כמו תבוסה. הייתי אומר שמשחק טוב ונצבור קצת ביטחון, אני סקפטי..
     
  14. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    הוא לא התפטר באותו קיץ וחזר אחרי יומיים? או שזה נחשב כבר סנטדרט שמדובר בהפועל תל אביב?
     
  15. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    רפואה היה על סך התפטרות/פיטורים בקיץ 2018 ונשאר לבסוף.
    אחר כך פוטר בדצמבר 2018 ואז חזר בינואר 2019.
    אחר כך ביוני 2019 פוטר שוב.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.