הפועל ת"א 2019/20 - איצטדיון חדש, מאמן חדש, בעיות ישנות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י חייל שוקולד, ‏17/7/19.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,620
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    עוד טעות פטאלית של הניסנובים. רק חסר לי שייע.
    מתי ואיפה סיני הצליח ב-20 שנה האחורנות? שלא לדבר על קלינגר,מאמן אנטי כדורגל,אתם הולכים לשמוע הרבה חארטות גניבות דעת,עם מינימום של כדורגל.
    אני הייתי לוקח את מימר הרבה לפני שתי הליצני האלה.

    לא אתפלא אם זה היום,שתסמנו שהפועל ירדה.
     
  2. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,208
    לייקים שהתקבלו:
    4,677
    סיני לא ממש בחור חביב, בטח בהקשר של הפועל.
     
  3. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,620
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    בהפועל התחילו כבר להשחיז את הסכינים,הפעם לכיוונו של בוזגלו. עלק הזדמנות אחרונה לפני שמשחררים אותו בינואר.
    לא יכולים להפרד ממנו לא כלכלית,ולא מקצועית עם כמה שהוא חלש העונה.
    עם התנהלות רקובה כזאת אין פלא שזה המועדון הכי חולה בארץ.
     
  4. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,433
    לייקים שהתקבלו:
    2,302
    רק מישהו שאין לו יושר, אחריות או כבוד עצמי ימצא את עצמו מפרשן משחק ירידה של קבוצה שהוא עשה איתה ניצחון אחד בשמונה משחקים ולקח 5 נקודות. זה מספיק לי בשביל לעצב דעה מאוד מגובשת על סיני וזה בלי להזכיר את הנזק המקצועי או הנזק בחדר ההלבשה שהוא הספיק לעשות(שחקנים מנודים שעולים משחק לאחר מכן עם סרט קפטן על היד).

    בטח יתפטר עוד חודש ויכתוב טור על הסיבות שהביאו להתפרקות המקצועית של המועדון בהמשך העונה מבלי להזכיר שהוא היה שם.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  5. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    לא יכולים להיפרד ממנו כלכלית ומבחינה אישית כלפיו זו גם התנהלות מסריחה, אבל מקצועית? אין לו שום ערך מוסף על שחקנים אחרים.
     
  6. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    הוא פחות טוב מכל שחקן שיכול לרוץ 90 דקות. כנ''ל דמארי. מדובר בשני פנסיונרים. הפועל תל אביב לא תבריא עם הפנסיונרים האלה. היא צריכה להיפרד מהם כמה שיותר מהר
     
    Drama2 אוהב/ת את זה.
  7. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    ניסו אביטן הוא לא הבעיה של הפועל ת"א, מאור בוזגלו הוא לא הבעיה של הפועל ת"א וגם כל שם של שחקן כזה או אחר הם לא הבעיה של הפועל ת"א. הבעיה העיקרית היא הניסנובים. יחד עם זאת, את הנעשה אין להשיב, ובהינתן מצב נתון, זה לא עוזר להיות "לא הבעיה" ובהפועל ת"א צריכים מישהו שיכול לייצר לה פתרונות. האם ניר קלינגר יהיה מסוגל? לא בטוח, אבל ניסו אביטן, בהסתמך על מה שראינו עד כה ב-9 מחזורי ליגה, הוא כנראה לא האיש שיכול להציל את הפועל ת"א בעונה הזו, לכן זה הגיוני ומתבקש לנסות מישהו אחר.
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,719
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    לא חושב שמישהו טוען שאביטן הצליח בהפועל, אני כן טוען שהפיטורים הם בשלב מוקדם מידי ושלא מעט מהכישלון הוא בגלל ההנהלה וצורת העבודה שלהם.

    1. קובי רפואה בשנה שעברה הציג בעיקר הגנה טובה, וגם הוא לא לקח את הפועל לפלייאוף עליון אלא לפלייאוף תחתון 6 נקודות מהמקום שממנו יורדים ליגה.
    קובי רפואה חזר להפועל לקדנציה שנייה למרות כל מה שקרה בקדנציה הראשונה, ולפי הדברים של גורם בכיר בקריית שמונה במשחק מולנו בטרנר, המתין עם ההסכמה ללכת ולאמן בקריית שמונה כדי לראות מה קורה בהפועל כי היו גישושים לגבי חזרה שלו בפעם השלישית, ככה שזה סותר את כל מה שכתבת.

    2. לא מתייחס לשמועות שאתה כותב לגבי התערבות בניהול משחק כי לפי מה שאני יודע זה לא נכון, אתה הגעת למועדון שאתה אוהב, ששיחקת בו, למועדון עם קהל גדול, בטח אדם כמו ניסו שהוא הכי נאמן שיש (כפי שראינו בחדרה וההתנהלות של ניסו שם למרות כל הבעיות שלה), אתה תנשוך שפתיים כמה שאפשר, ותתפשר על הרבה דברים בכל הקשור להבטחות של שחקנים שישארו/יגיעו אם אתה מאמין שלמרות הכל אתה תצליח. וניסו האמין כי בחדרה הוא הצליח עם פחות, רק שהוא שכח שבהפועל תל אביב הציפיות אחרות והסבלנות אחרת והלחץ אחר, והתמימות הזאת פגעה בו.

    3. המחצית השנייה של הפועל תל אביב הייתה חלשה, וגם לאביטן יש חלק למרות שמבחינת איכות השחקנים שהיו על הדשא הם שחקנים בינונים במקרה הטוב עם כושר גופני שנפל בהרבה מזה של חיפה. מצד שני מחצית ראשונה הפועל עמדה מצוין על המגרש ובלי ההחמצה של הירש אולי עולה ל 2 - 0 וגומרת את המשחק ואז כל הדיבור היה אחר.

    הפועל תל אביב זה מועדון חולה בגלל ניהול חולה, אין לי ספק שניסו אביטן יגיע להצלחה לפני שהפועל תל אביב תחת הניהול הנוכחי תגיע להצלחה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/11/19
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,719
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    קלינגר, למעט הקדנציה הקצרה בהפועל חיפה, נכשל בכל מקום שאימן בו בשנים האחרונות, הוא ממש לא הכי טוב משוק המאמנים הישראלים.
    אלישע עם כל הביקורת שלי עליו טוב יותר, אני גם חושב שדגו מעניין יותר בטח במבט לעתיד, ולא בטוח שגיא לוי למשל נופל ממנו.
     
  10. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,173
    לייקים שהתקבלו:
    2,409
    מסאיי דגו ?
    2 ניצחונות ו-13 הפסדים ב-18 משחקים בליגת העל כולל פלייאוף תחתון.
    יח״צ חזק יש לדגו, לומד אימונים של פפ בוידאו קראתי.

    קלינגר זכה בכל תואר אפשרי כמאמן ושחקן, קלינגר ב-5 שנים לקח את הפועל לחיפה לזכייה בגביע המדינה, גביע הטוטו, סופר קאפ והישג שיא שלקח אותם לפלייאוף העליון בפעם ה-1 מ-2003.
     
  11. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    עוד החלטה קפריזית. לשחרר את בוזגלו.
    אני לא חושב שהוא כזה גרוע כמו היכולת שהוא מציג.

    בתחילת העונה הוא עוד היה נקודת אור יחידה. גם בשוקו.
    גם הצמד מול אתלטיקו בידידות לא היה כל כך מזמן.
     
  12. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    @Sir Alex Ferguson

    1.לגבי העונה שעברה - רפואה פוטר באמצע העונה והוחלף באופיר חיים שתחתיו אחוזי ההצלחה היו נמוכים מבקדנציות של רפואה בעונה שעברה, במשחקים יותר קלים. בהנחה שרפואה לא היה מוחלף ואחוזי ההצלחה שלו היו נשארים זהים, הפועל הייתה בפלייאוף העליון. כמובן שאי אפשר לדעת איך דברים היו מתפתחים לולא היה מפוטר, אבל להגיד שהוא נכשל בהעפלה לפלייאוף העליון זו גניבת דעת.
    מעבר לזה, רמת הכדורגל הייתה שמיים וארץ לעומת העונה, כתבתי את זה כאן כבר אחרי המחזור הראשון או השני וקצת נמאס לכתוב את זה בכל שבוע. הפועל תל אביב לא נתנה משחק אחד בשנה שעברה תחת רפואה ברמה של ליגה לאומית, והפועל תל אביב תחת אביטן לא נתנה משחק אחד ברמה של ליגת העל.
    לא הבנתי איך רצף האירועים שכתבת לגבי החזרות של רפואה להפועל סותר את כך שהוא לא בובה. מה אכפת לו לחזור כל פעם להפועל, שהניסנובים יפטרו אותו כשלא יהיו מרוצים מההענות שלו להוראות שלהם וישלמו לו פיצויים? זה הג'וב הכי טוב בעולם.

    2.מה יש לא להאמין, לדעתי אתה בעצמך כתבת פה בעבר שהביאו שחקנים על הראש שלו, ונתתי פה לינק לסרטון שרואים את הניסנובים פונים אליו תוך כדי משחק. אלונה ברקת פונה לברק בכר תוך כדי משחקים? זה נראה למישהו תקין באיזושהי צורה? השחקנים שרואים את זה יכולים לקחת מאמן כזה ברצינות?
    ברור לגמרי שרפואה לא פוטר מטעמים מקצועיים ולכן ברור לי לגמרי שהמאמן שהחליף אותו כן הסכים לקבל הוראות מהם. מהרגע שהוא מסכים לתנאים האלה ולהתנהלות הזו האחריות היא גם עליו, תמימות ורצון לאמן את הפועל אלה לא תירוצים.
    אני די בטוח שגם באחד הפודקסטים שהוא רץ להתראיין אליהם בתחילת העונה הוא אמר שלניסנובים יש say מקצועי, אין לי את הכוחות הנפשיים להאזין לו מקשקש ולאמת את זה.

    3.המחצית הראשונה לא באמת הייתה טובה, השער הדקה ה37 היה בערך הפעם הראשונה שהפועל הייתה ברחבה של חיפה. חיפה לא הצליחה לייצר כלום בעיקר כי הם קבוצה בינונית מינוס שמתקשה ככה מול כל קבוצה קיקיונית בליגה. זה רק מדגיש כמה המחצית השניה הייתה מביכה.
    אהבתי שהפלת את המפולת על הכושר הגופני של השחקנים. הרי מאמן הכושר של הפועל לא הוחלף משנה שעברה ושם לא הייתה בעיה של כושר בשום משחק, אז מה השתנה? אולי זה קשור לכך שהפועל של ניסו לא מצליחה לחבר 2 פסים רצופים ונאלצה לרדוף אחרי חיפה כל המשחק? אולי זה קשור להחלטה הגאונית שלו לקחת מהשחקנים את הארוחות במתחם האימונים בשבוע שלפני המשחק ולשלוח אותם לאכול במקום שווארמה בפיתה ליד המתחם? אולי זה קשור להתנהלות באימונים שלו? אין לי תשובה חד משמעית, אבל ברור לי שגם פה יש עליו אחריות.


    הפיטורים שלו ממש לא מוקדמים ולפעמים סבלנות זו סתם קלישאה שחוקה, הוא איבד את חדר ההלבשה מזמן ואין שום סיכוי בעולם שהוא היה מחלץ את הקבוצה מהמצב שהוא הכניס אותה אליו. הסיבה היחידה שלא פוטר הרבה קודם היא כלכלית.
    המשפט האחרון שלך נכון, כי הסיכוי שניסו יצליח בקבוצה בליגת העל בהחלט קיים בעוד הסיכוי שהפועל תצליח תחת ניהול הניסנובים הוא 0%.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏6/11/19
    hbs7, Drama2 ו-EuropeGuy אוהבים את זה.
  13. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    מי בוחן יכולת של שחקן במשחק ידידות? שחקני אתלטיקו מדריד באו פה לטייל
     
  14. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    ידידות נגד אתלטיקו יותר קל ממשחק ליגה נגד רעננה או כפס?
     
  15. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    תלוי בהמון משתנים.
    במקרה המדובר, אני חושב שעצם זה ששעות בודדות לפני המשחק חלק מהשחקנים של אתלטיקו מדריד העלו תמונות לאינסטגרם שלהם מהתצפית בראש-הנקרה אומרת הכול. אתה הרי לא תסיק מאותו משחק שביתר ירושלים שווה לאתלטיקו מדריד ביכולת.
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.