הפועל ת"א 2018/19 - האימפריה עוד תחזור

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏17/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,186
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
    הצעד המתבקש זה להוריד לעומר דמארי את החוזה מ-250 אלף דולר ל-110 ואם לא, להתראות.
    אוראל דגני גם כן עם חוזה גדול ואחמד עבאד חייב ללכת עם החוזה שלו, מקווה שהפועל ת״א לא תתפתה בקיץ לחוזים מופרכים.
     
    Maccabi Diamond אוהב/ת את זה.
  2. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    אוראל דגני שווה את החוזה שלו,
    ולעאבד ודמארי אף אחד לא יקח את החוזים אז מה שכתבת אולי נכון, אבל לא רלוונטי.
     
  3. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,186
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
    אוראל דגני ממש לא שווה את החוזה שלו, תסתכל על התקציב של הפועל ת״א ותשפוט אותו לפי זה ולא לפי הגדולות, מי משלם בליגה חוזה כזה לשחקן ישראלי ?
    ביחד עם עבאד ודמארי הייתי עושה קבוצת מנודים, אחרי מה שהפועל ת״א עברה הייתי עושה הכל כדי להשאר מאוזנים בתחום הכלכלי.

    יש להפועל ת״א לדעתי בסיס לא רע, מקום לזרים ומושאלים לא רעים, הסימן שאלה אלו הניסנובים, מה ייעשו עם התביעות והאם יביאו רכש יקר בגלל לחץ ?
     
  4. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    כמה שחקנים יש בליגת העל ברמה של דגני? מי שברמה הזו מרוויח כמוהו. הוא חלק מרכזי בעובדה שאנחנו ההגנה השניה בטיבה בליגה וחוץ מהיכולת ההגנתית הוא גם כנראה הבלם ההתקפי הטוב בליגה(פעם אלה היו הוא ואיתן טיבי, אבל טיבי כבר לא רלוונטי). וגם עושה רושם של נכס בחדר ההלבשה.

    קבוצת מנודים זה הדבר הכי לא בריא שיש והדבר האחרון שצריך לעשות לקבוצה הדי מחוברת ובריאה שנוצרה השנה. לא צריך לעשות מהפכות. אם אני הייתי אחראי על בניית הסגל לשנה הבאה הייתי:
    -מחתים בראש ובראשונה חלוץ וקשר התקפי ברמה גבוהה. אחרי זה הייתי מנסה להחתים עוד קשר התקפי שיתחרה על מקום בהרכב עם מי שיישאר מעאבד/זיקרי/ברשצקי/גנדה. גם קשר לאמצע הייתי שמח לראות אבל שם החומר שיש יותר קרוב לרמה מאשר הכלום שיש בקישור ההתקפי שלנו.
    -שוקל למכור את גוטליב שמסיים חוזה בסוף העונה הבאה, ומריץ את רז שלמה בהרכב.
    -מנסה למצוא קבוצה שתשתתף בשכר של עאבד שאין לו שום דבר להוסיף לקבוצה.

    אבל כמו שכתבת אף אחד לא יודע איך תיראה תקציבית העונה הבאה וע"פ התביעות האחרונות, הגירעון מהעונה וההצהרה של הבעלים שהם יפסיקו להזרים כסף, יותר הגיוני שבפועל במקום מה שכתבתי הם ימכרו כל שחקן שאפשר להוציא עליו משהו ויביאו עוד ילדים אפריקאיים בתקווה שייפול עלינו איזה יהלום.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אנשים שראו רק את התקצירים ולאהכל דקת משחק של הפועל העונה ואני יודע שזה היה קשה - נוח להם ליפול על דמארי שלא היה טוב ואיכזב אבל גם הוא היה יכול לטחון את החלשות עכשיו בפלייאוף ולרוץ לתואר הפיצ'יצ'י. אתם יודעים, זה לא ממש כיף לשחק עם זקרי ועאבד.

    גם בשל המצב הכלכלי ובכלל האיום מאופ"א - זו שנה לשמור על הבסיס עם שינויים קוסמטיים ולקוות שבשנה הבאה נפתח טוב יותר ונצליח יותר. הפועל בכל שנה עושה מהפכה כמעט כמו מכבי חיפה. אין לנו את הכיס של חוגג. הייתי מוותר על קאיו ומעלה שחקנים מהנוער, מחתים חלוץ אולי מליגות נמוכות שייאבק עם דמארי ומחליף את אחד מבין עאבד-גנדה-זקרי. כל אחד ואינסוף מגרעותיו. גנדה כביכול ילד שהוא פרוייקט עתיד שלנו, עאבד עם חוזה כבד מאוד שלא יקבל במקול אחר והוא כן משקיע. זקרי? מלך שערי גביע הטוטו :)
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עומר דמארי מחליף קידומת: "חוגג" יום הולדת 30 היום. אני רק חושב איך הקריירה שלו יכלה להשתנות אם בחורף 2014 היה עובר לסלטה ויגו לדוגמא, למרות שהוא התחיל טוב את הפרק האירופי. האהבה הלא מובנת מאליה להפועל, הצניעות ופתאום "הטירוף" בדרבי ההוא. הגיע להפועל כשהיא מעברת לשיאה ומתעסקת בחרא ועדיין אני מדרג את עונת 2013/14 שלו כשהיה חצי קבוצה וכבש את מספר השערים הכי גבוה בהפועל אי פעם בליגה (26) - כאחת העונות הגדולות של שחקן התקפה אצלינו, רק שכטר ו-ורמוט בדאבל מקדימים אותו.

    "לא נותר לנו אלא לחבק את הצער אומרים אתמול היה טוב ויהיה גם מחר...עומר דמארי עולה". איזה שחקן הוא היה והלוואי שזה לא הסוף...
     
  7. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    מזל טוב, מי יתן ותשתפו ב60% מהשכר שלו בעונה הבאה, על מנת שישחק אצלנו.
    גם הדוד גבי אשכנזי רץ לפוליטיקה, אולי החודש הבא יהיה נק' מפנה חיובית בחיים של השניים אחרי תקופה לא טובה. בהצלחה
     
  8. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    מלך העולם
     
  9. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,186
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
    בהפועל ת״א עובדים בתקשורת.
    לפני הזימונים בהפועל ת״א ציפו שלבקוביץ׳, גוטליב ודגני ייקבלו זימון לנבחרת, אחרי הזימונים הם התאכזבו לפי כתבות ברשת ותקפו את הרצוג.
    אחרי ההצהרה היום של איציק ניסנוב שהוא גאה שערן זהבי גדל בהפועל ת״א ומשום מה לוקח על זה קרדיט, אחרי כתבה נגד אורי אוזן ש״ביקר״ את אוראל דגני ו״גורמים״ בהפועל ת״א לא אהבו את הביקורת ועכשיו מגיע השיא, אוראל דגני בריאיון לאתר ״ערוץ הספורט״: ״אני אנדרייטד״.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אין כלכך קשר בין הדברים, דווקא הייתי אומר שבהפועל לא נוהגים בחוכמה ונכנסים לפינות. יכול להבין את הטענות שהיו כלפי אורי אוזן כי זה לא רציני ומצד שני ברור שהפכו זבוב לפיל, התקשורת במיטבה. דגני שחקן מאוד שקט ומופנם והוא לא מתראיין הרבה. מסתפק בכך שהוא כותב פה ושם בקצרה לקהל ברשתות החברתיות וזהו, אני באמת חושב שעושים לו עוול ביחס לרמת הבלמים פה בליגה ומזכירים את אותה עונה עם רב"ש והפנדלים ועברו חמש שנים מאז. אגב, הוא אמר שהפועל עוד מחפשת את עצמה ויש לה כברת דרך - משפט מדויק.

    לגבי העונה הבאה: פירנסמן ו-ואלסקיס מתנדנדים, בעוד לבקוביץ וקלאודימיר ימשיכו בוודאות ועמנואל בואטנג יקבל חוזה ארוך טווח.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מנהלת הליגה הודיעה שבלומפילד יהיה מוכן לפתיחת העונה הבאה ומעבר להתרגשות, אני תוהה עד כמה הפועל יכולה להישען עליו כלכלית. בשלב הראשון לא כדי לצמוח כמועדון צמרת מחדש אלא לכיסוי חלק מהחובות כי צריך לשלם מתישהו. מעניין אם סיום עונה טוב בהנחה שנמשיך בכיוון, יחד עם מחיר נמוך יותר וגם הציפייה והטירוף והרעב אחרי שלוש שנים - האם הפועל יכולה ליצור 10,000 מנויים בעונה הבאה כשהיא קבוצה על גבול הפלייאוף העליון ולא מעבר, וכמובן מה התקרה במשחקים גדולים: דרבי ואז בית"ר וחיפה.
     
  12. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    האצטדיון יהיה מלא במשחקים הגדולים בודאות, אם אתם לא תביאו את רוב הקהל הניסנובים יגדילו את מכסת הכרטיסים ליריבה כדי למקסם רווחים, כמו טביב הנבלה שבעונה שעברה במשחק עונה בטדי נתן לבאר-שבע יותר מ-10 אלף כרטיסים(כל הדרומי) כאילו מדובר בגמר גביע.
     
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אני מקווה שהם יעשו מחירי מנוי זולים משמעותית ממה שהורגלנו בשנים האחרונות.

    לדעתי בלומפילד החדש + מחיר מנוי של איזה 500 או אפילו 450 שקל + סיומת לא רעה של העונה הזו ואפשר יהיה להגיע ל10-12 אלף מנויים
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  14. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    האמת שבמחירים האלה אנשים יקנו מנוי ולא יגיעו למשחקים, רק בשביל המשחקים הגדולים זה שווה. לדעתי במכבי חיפה מאז המעבר לסמי עופר גם יש משהו דומה, שיחסית הרבה מנויים לא מגיעים למשחקים.

    לא שזה בהכרח רע, כן?
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://images.one.co.il/images/d/dmain/ms/gg1384222.Xxx

    ב-One החליטו לכתוב על השינוי הגדול של רמזי ספורי, השחקן המצטיין של הפועל ת"א העונה: לספור עד 10: השינוי של רמזי ספורי בהפועל ת"א; "הילד מיפו", שסבל עם האדומים בפתיחת העונה, חווה מהפך ורושם את מספריו הטובים בקריירה. הלחץ, העזרה מקלאודמיר, הציפייה להנהיג וגם: סרט הקפטן.

    ספורי מעורב השנה בעשרה שערים: כבש שישה בעצמו, חמישה מהם בחודש האחרון, ובישל עוד ארבעה. את הופעת הבכורה שלו ערך בפברואר 2013 כשהפועל הובסה 3:0 והמאמן היה יוסי אבוקסיס. ספורי עבר בבני סכנין, הפועל אשקלון וגם במכבי נתניה עד שחזר הביתה. בכתבה נכתב שרפואה לקח אותו תחת חסותו דווקא אחרי הטעות נגד מכבי חיפה בסיבוב הראשון והמשיך איתו בהרכב וזה העלה לו את הביטחון.
    "זה תהליך ארוך, הוא עשה שינוי אדיר וזה לא קורה תוך יום-יומיים. עם השינוי שהוא עשה, ועוד דחיפה והכוונה, הוא יגיע לרמות גבוהות יותר. באימונים הוא בין המובילים ומתאמץ הכי הרבה, אנחנו דורשים ממנו הכי הרבה כמעט והוא עומד בציפיות. לא מוותרים לו על זה והוא יהיה כזה. הוא אף פעם לא התלונן כשמצפים ממנו להיות מנהיג, אבל כדי לעשות את זה צריך לכוון אותו, להסביר לו איך להתמודד, אי אפשר להגיד לשחקן בוא תנהיג ביום אחד. אלה לא דברים פשוטים ואי אפשר להוציא משחקן שום דבר בלחץ".
    נקודה נוספת, עליה מצביעים בקבוצה, נעוצה ב-2:3 על בני יהודה, המשחק שהחל את הרצף המרשים של ספורי – השער הראשון מבין חמישה בשבעת המשחקים האחרונים וזאת כאשר הוא ענד על זרועו את סרט הקפטן במקומו של דגני. "ברגע הזה הוא סוף סוף הבין את המשמעות שלו", אמרו במועדון, שתיארו כי במשחק הזה חלה התפנית והקשר הפגין את השינוי שביצע מכל הבחינות. "פתאום הוא לקח אחריות, הראה מנהיגות באמת, לא הוריד את הראש אחרי פעולות לא חיוביות שלו".הוא לא יכול להיות עוד שחקן בהפועל ת"א, הוא עוד לא בשיא, הוא יכול להיות שחקן מוביל בכדורגל הישראלי מבחינת הכישרון שיש בו. אם הוא ימשיך במגמה וברמה הזאת וימשיך להשתפר, הוא יכול להוביל את הפועל לזכייה בתואר בעוד שנה או כמה שנים וגם בנבחרת ישראל לא יוכלו להתעלם ממנו".

    מעניין אם יוכל להמשיך ככה בעונה הבאה. אני זוכר שדיברו עליו הרבה מאוד בנוער. לא הייתי אומר שחקן מוביל בכדורגל הישראלי אבל הפוטנציאל שלו טוב אפילו ממה שהראה בינתיים.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.