הפועל ת"א 2018/19 - האימפריה עוד תחזור

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏17/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    מחיר אחיד 60 שקל לקראת ק"ש.
    בפועל ההנהלה מודים בטעות, מאמין שנראה יותר מה6000 שהגיעו מול הפועל חיפה.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אתה מתעלם מדבר אחד: לא בנו עליו את העונה הזו, הגיע ברגע האחרון בסכום סביר הייתי אומר, במחשבה שנייה זה רכש סביר(או שלא, לפחות לפי 'הנשמות הטובות' בהפועל שהתראיינו בעילום שם). כמובן שהייתי רוצה לראות את הפועל מתנהלת טוב יותר מכל הבחינות ושואפת גבוה, אבל מאז הקיץ של הדאבל לא באמת התכוננו לעונה כמו שצריך, כל פעם מסיבות אחרות. את ורמוט ודמארי הזכרתי לגבי שחקנים שהצליחו בהפועל, לא מדובר על היום סוף 2018 אלא שנים עברו, נניח 2014.
    לגבי ההנהלה: גם 60 ש"ח זה גבוה אבל הניסנובים מתקרבים לאיזור הנכון. עכשיו שיעלו כיתה ויוזילו גם את מחירי המנויים, מנוי זה עניין של נוחות גם ולא מחשבים על השקל כמה עולה לי לקנות בנפרד לעומת כמה יוצא פר משחק אם יש לך מנוי. אם יבואו 8,000 אני אהיה מאוד מרוצה, כמובן שהפעם הקהל האורח פחות רציני. אם לא מנצחים שבוע לפני הדרבי - בלאגן.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    האמת שבאופן קצת עצוב קשה לי לזכור איזה משחק גדול של הפועל ת"א נגד עירוני ק"ש. אני זוכר בעיקר רגעים אחרים כמו ההפסד שם ב-2011/12 ב-'משחק העונה' והרבה מאוד החמצות בסיבוב הראשון ואז הפועל התדרדרה. או צמד ענק של איתי שכטר ב-2010/11, לפני הפציעה, אבל הפועל של גוטמן הפסידה בבלומפילד האדום והגועש, פאנצ'ר שיראה שיציבות לא תהיה מנת חלקה באותה עונה. ואיך אפשר בלי 'זו קבוצה של גיא לוזון'. אני אנסה להיות יצירתי בכל-זאת:

    * עונת 2007/08: מחזור 29, הסיבוב השלישי, איום הירידה נעלם לאט-לאט והפועל מנצחת 2:0 את ק"ש שהייתה בצמרת - דגו וארבייטמן כבשו. ההבדל: המשחק הזה היה בבלומפילד.
    * עונת 2008/09: זה המשחק שבחרתי בו, הפועל בשיא מאבק האליפות עם חיפה ונקלעת לפיגור בק"ש משער של גיא צרפתי, אבל היא הפגינה אופי - באדיר השווה בנגיחה סמוך להפסקה, נאתכו שוב בישל בהמשך והפעם לטלקיסקי - שער אחרון באדום, וזהבי ניצח את המשחק 3:1. תקציר
    * עונת 2012/13: רועי גורדנה מבשל לתמוז והפועל מנצחת 1:0 בחוץ את ק"ש, בתקופה שגירדנו נצחונות לפני סוף הסיבוב וחשבנו שיש קבוצה.
    * עונת 2016/17: פתיחת הפלייאוף התחתון, ברשצקי להט עם צמד וג'יבויקה מנצח את המשחק, הפועל חוזרת עם 3:2 טוב מהמגרש הזה.
     
  4. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אין משחק גדול נגדם כי בדאבל הם היו בלאומית ;)
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הפועל עם תיקו 0:0 חלש מאוד נגד ק"ש וכשתפסיד בדרבי בשבוע הבא זו תהיה פתיחת עונה קלאסית של 5 מ-15. אני לא חושב שיש קהל יותר מתוסכל מהקהל שלנו ש-'חווה' כל-כך הרבה משחקים שמוציאים לך את החשק לראות כדורגל ב-5-6 השנים האחרונות, בערך מעונת הרב"ש.
    דווקא רפואה שיחרר חלק מהרסן והיינו עם שני חלוצים על המגרש אבל זה לא יאומן כמה קבלת ההחלטות אומללה ופשוט לא יצרנו כלום, אני עדיין חושב שאנחנו מסוגלים ליותר אבל האופטימיות הולכת ופוחתת. החמצת ענק של דמארי(פירסמן השתפר) ועוד אחת של זקרי וזהו. פייסל מוליץ' היה השחקן הטוב ביותר שלנו על המגרש למרות האיטיות והעובדה שהוא משחק בקצב מעצבן.

    אני לא בעד מהפיכות ורולטה וכל שבוע מישהו אחר שיימצא את עצמו על הספסל, השחקנים צריכים זמן וביטחון אבל יש גבול. המשחק הבא הוא הדרבי אז זה לא מדד וגם באר-שבע מקבלת התייחסות אחרת אבל יתר הקבוצות? אין סיבה שמוליץ' לא ישחק, לצד דמארי, ולוותר על אחד מקשרי האמצע. כנראה על לקס. ברנרדו שיישאר מאחורה וייתקל. ספורי לא רע, באמת שלא.
     
  6. Mahranlala Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/17
    הודעות:
    1,935
    לייקים שהתקבלו:
    756
    מין:
    זכר
    @Raulito במחצית הראשונה דווקא היה כדורגל. שיחקנו טוב מאוד ביחס למה שאני רגיל מהפועל ובאמת שהיה חסר את דמארי שיהיה יותר מרוכז/חד או ספורי.
    במחצית השנייה חזרנו לסורנו.
    מוליץ' חייב לפתוח ולשחק כל משחק. הוא שחקן שהוכיח את עצמו בלאומית, בגביע הטוטו כששיחק וגם במעט ששיחק בליגה. הוא אמנם מגושם אבל מגיע לכדורים ומייצר כל משחק לפחות מצב אחד לגול.
    אני לא אוהב את ספורי למרות שבמחצית הראשונה הוא היה טוב ובמחצית השנייה בזמן ששיחק לא הורגש כמו כל הקבוצה.
    יש בעיה שאי אפשר להשאר עם חלוץ אחד (דמארי) כי אתה מפסיד את מוליץ' אבל מצד שני אתה לא יכול לפרק את האמצע שגם ככה הוא עלוב (רוג'ר, ספורי ולקס שלא עוזר לנו בכלום) ובטח בדרבי. זיקרי הוא נקודת האור שלנו וגם עאבד נותן פריצות לפעמים וצריך אותו במשחק.
    אני באמת רוצה שמוליץ' ישחק אבל אני לא רואה איך עושים את זה בלי להוציא את דמארי.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    תהיה חד חבר, אל תהיה דמו זיקרי ודמארי אתמול. כתבתי חד וחלק: המשחק הבא הוא דרבי אז 'ההמלצות' שלי לרפואה לא רלוונטיות. אבל בכל משחק בית שהיריבה היא לא באר-שבע או מכבי(בית"ר מאוד לא מסודרת למשל) - אין שום סיבה לשחק עם שלושה קשרים מאחורה. ספורי יישחק יותר קרוב לרוג'ר שמבחינתי שלא יעבור את החצי בכלל. רפואה מדבר בכל ראיון עד כמה הפועל היא קבוצה גדולה, אז בוא תשחק בגישה הזו. לא יכול להיות שאין לנו כלום חוץ מלהתפרץ וגם את זה אנחנו לא עושים מספיק טוב. דמארי בודד ברחבה והוא לא השחקן של 2014. מוליץ' חייב להיכנס ל-11 במשחקים הבאים. ולגבי הדרבי, כן, שלא ילמד מלוזון - צריך לסגור.
     
  8. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    מבחינתי נקודת התורפה הכי גדולה שלנו זה רוג'ר.
    פשוט פח אשפה, אתמול הוא היה הכי גרוע שראיתי והכי גרוע בהפועל כמובן.
    עדיין לא הייתי שורף אותו אבל זה נראה רע.

    אני גם חושב שמוליץ' ודמארי צריכים לשחק יחד.

    הייתי פותח עם מוליץ' ואליאס במקום עאבד ורוג'ר.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אפשר לשחק עם מוליץ' ודמארי ביחד גם בדרבי, דמארי יוסט לכנף כדי לעשות עבודת הגנה ועאבד שמזייף ייפתח על הספסל לצורך העניין, ובמרבית משחקי הליגה האחרים לוותר על אחד מהשלישייה באמצע שאין הבדל גדול ביניהם אבל את ספורי שהשתפר אני כן רוצה בפנים. רוג'ר בינוני מאוד, והאמת שראיתי אוהד עם חולצה שלו ביציע וצחקתי עליו - 'עבדו עלייך', אמרתי לו, ואז ראיתי שלוש שורות מקדימה בגוש אוהד צעיר עם חולצה של פיינטילי שהיה הקפטן הכי גרוע בהפועל.
    ובכל-זאת, גם בדקות כשהחזקנו את האמצע והפועל הצליחה לייצר כמה התקפות ברצף - עאבד היה חלש, זיקרי לא היה חד, דמארי לא היה מסוכן, אני כן מצפה מההתקפה שלנו לקצת יותר. גם מול הגנה עומדת ובטח כשמתפרצים קדימה.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כתבתי אתמול את משנתי ככה בקצרה בקבוצת הפייסבוק של האוהדים שם יצא לי לקרוא פה ושם וראיתי המון פוסטים של אימה ופאניקה וזה עיצבן אותי. בגדול אתם מכירים את הקו מחשבה שלי, הנה בקצרה דברים נוספים:

    - גם אני מת שזה יתחבר לנו כבר ורציתי שנפתח חזק את העונה, גם אני אומר לעצמי למה חדרה(סתם דוגמא) היא סנסצייה ואנחנו לא ולמה הכל קשה בהפועל. כבר שנים שאין לנו הפתעות טובות והשלם לא גדול מסך חלקיו. שחקן שמגיע בשקט ופתאום פורח ומצליח מעל המצופה.
    - המילה 'תהליך' הפכה למילת גנאי בעיקר מהצד של מכבי חיפה אבל אני הפכתי לאוהד עם(קצת יותר) סבלנות עם השנים, ואני חושב שלמרות החסרונות יש סגל טוב והתקפה ששווה גול כמעט בכל משחק, ככה שהפועל לא קרובה לממש את הפוטנציאל שלה. מאמין שזה יהיה יותר טוב.
    - ההנהלה עושה צעדים לקראת הכיוון הנכון והוזילה מחירים אבל זה לא מספיק, כנראה שהם לא מבינים מספיק. ובכל-זאת, תודה לכל מי שהגיע בשבת, הייתה אווירה טובה.
    - אין ספק שמכבי ת"א טובה יותר אבל מי שחושב שהולכים לקבל בראש ורועד לקראת המשחק אז שיעשה טובה ולא יטרח לקנות כרטיס ולהגיע לדרבי, זו ממש לא הגישה. אז מי שבגישה כזו אני אומר לו - יאללה, תוותר חבר, חבל על השעה וחצי הלוך ושעה וחצי חזור. וכן, אם תהיה תצוגת נפל מוגזמת ונובס ונושפל אני אתרגז.

    ברמת הכדורגל, אני מקווה שאם זיקרי לא ישחק אז הדלת של מוליץ' להרכב תיפתח, לאו דווקא נגד מכבי אלא בכלל. וחבל שדגני בספק, שחקן שאני כן רוצה לראות אותו בריא.
    היום תיפתח ב-19:00 מכירת הכרטיסים באתר 'לאן', למנויים בלבד, אני יודע שזה הולך להיות כאב ראש ותסכול והסיכוי להשיג כרטיס הוא אפסי, איפה הימים שלהיות 'חבר עמותה' היה מועיל במשהו?
     
  11. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    יעני אין כניסה לאוהדים שחושבים שהולכים לקבל בראש?
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא יודע אם "התמזל מזלי" זו הגדרה נכונה אבל אשכרה הצלחתי להשיג כרטיס לדרבי למרות שהאינטרנט בבית קפא - רכשתי עם הטלפון(ב18:55 השגתי). צפוי לילה קשוח בנתניה. אני גם חושב שנפסיד אבל כל אלה שבוכים מראש ואומרים שהם "קונים הפסד 3:0" אז שלא יגיעו. לא יודע אם אתה בקבוצה בפייסבוק אבל אם כן אז תבין. אגב "הפלילו" שם איזה אחד שמספסר והיו תגובות הזייה - "צריך שלושה כרטיסים לדרבי"/"מוכן לשלם גם אלף".

    וקח עצה ממני עזוב אותך להיתפס ככה לקטנות, פסיק ונקודה וזה. בשביל מה זה טוב

    מדברים על זה שרפואה ייעלה יותר הגנתי(זה נכון) ומי שיסופסל הוא מניע הכדור ספורי(כנראה שאין ברירה). דגני ישחק עם זריקה והוא וזיקרי הבטיחו "לא נפסיד את המשחק הזה". כבר אומר שהדרבי לא אמור לשקף דבר לגבי רפואה שבהחלט לחוץ.
     
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    הדרבי לא אמור לשקף דבר ועדיין שבועיים גג אחרי הדרבי רפואה לא מאמן הפועל יותר.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זו גם התחושה שאני מקבל ואמנם רפואה לדעתי לא הוציא מספיק מהסגל בינתיים ואין התקדמות או זכר לפתיחה האופטימית בגביע הטוטו(היה לנו לו"ז מאוד נוח עד עכשיו ו-5 נק' זה מעט), אבל הוא מאמן טוב ואין מישהו עדיף בחוץ וברור לכם איזה שמות עלולים להגיע. אבל אם קובי עצמו שטעה אולי בהעמסת שחקני התקפה ולא התמקדות בקישור(רוג'ר חלש ואין פליימקר) הוא זה שמאיים כל רגע לשבור את הכלים אז שיילך ולא יחזיק אותנו בביצים. זו צריכה להיות עונה של כיף ובטח לא של תסכול.
     
  15. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אני בשיא הכנות מרוצה מהפועל עד עכשיו.
    אני מאמין שאנחנו קבוצה למקומות 4 עד 8.

    אנחנו לא נופלים מכל הק"ש, סכנין, הפועל חיפה ושאר הבטן של הליגה הזו, או מה שאמור להיות הבטן.

    אם המטרה שלהם זה פליאוף עליו ןאז מצבינו טוב, למעט ההפסד לחדרה עשינו תוצאות בסדר גמור (5/9 נגד קש, סכנין והפועל חיפה).

    הקטע איתם ועם האוהדים שלנו, זה שמשדרים בקיץ שהמטרה היא פליאוף עליון ויעני משחקים אותה צנועים, אבל אז מתחילה הליגה ואתה מגלה שבעצם כולם מצפים לפחות למקום 3.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.