הפועל ת"א 11\2010: קשטן מאמן, עבאס ועמר דמארי חתמו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏9/7/10.

  1. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,253
    לייקים שהתקבלו:
    953
    אני לא רוצה לסתום את הגולל על בן סהר כי הוא היה באירופה ויכול להיות שהוא קיבל שם הרבה אלמנטים שהיו סחרים לוב גיל נוער אבל בשנתון שלו בנוער של הפועל ת"א היו שחקנים הרבה יותר טובים ובליגה הישראלית בכלל, אם לבן סהר לא היה סוכן כמו פיני זהבי שפתח לו דלתות בכל מקום בעולם הוא לעולם לא היה מגיע לצ'לסי, ממה שאני זוכר בנוער(ואני רואה כבר 6 שנים כמעט את כל משחקי הליגה לנוער) בן סהר לא היה יותר מבינוני, חן עזריאל למשל היה טוב ממנו בעשרות מונים בכל אספקט של המשחק מלבד הפיזיות, ההבדל הגדול בין השניים שבעוד חן מיוצג על ידי הדוד שלו, סהר מיוצג על ידי פיני זהבי, תחליף סוכנים ואין לי ספק שחן עושה לפחות את מה שסהר עשה אם לא יותר.
     
  2. Charlton Member

    הצטרף ב:
    ‏26/11/06
    הודעות:
    825
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כצפוי כל המבינים למיניהם ישר אוהבים לצאת נגד הזרם ולתת אלף סיבות למה הם חושבים שבן סהר לא כזה גדול, ולמה הוא יכשל ובלה בלה בלה...
    בן שחקן מצווין, עדיף על כל זר שגוטמן היה מביא במקומו, כולם יודעים מה היכולת שלו ולמי שלא יודע מוזמן לראות את המשחק של הצעירה שהיה לא מזמן ולהבין שהוא ואיתי שכטר זה החוד הכי טוב בליגה(כן יותר טוב מיצחקי-קולאוטי).
     
  3. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני מעדיף להתייחס יותר למה זה אומר על הפועל תל אביב מאשר מה זה אומר על הקריירה של בן סהר (עונה טובה בישראל לא תפגע בו, חשובה בעיקר התודעה ואת זה הוא השיג). אין ספק שמדובר בשדרוג אדיר להפועל תל אביב, שמקבלת חלוץ טוב, שיכול לשחק יחד עם איתי שכטר וליצור חוד ישראלי מגוון.
     
  4. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בעולם מסתובבים זמרים, שחקנים, רקדנים ושחקני כדורגל/כדורסל/כדורעף בעלי יכולות גבוהות מאוד. מה לעשות שכדי להתקדם באיזשהו ענף צריך גם כריזמה ומרפקים? בן סהר הוא אחד מאלה, הוא דוחף את עצמו והוא לא מתבייש, ובדיוק בשביל זה יש לו את פיני זהבי. אני לא יודע אם חן עזריאל טוב יותר או פחות מבן סהר, אבל בסופו של יום סהר סופר את היורו ומגיע בהשאלה מאספניול ועזריאל לא. יכולת טהורה לא קידמה אף אחד לשום מקום, ככה זה עובד.
     
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אנשים פה מדברים על סהר כאילו מי הוא בכלל? מה הוא עשה בכדורגל הישראלי והאירופאי? ולא שיש לנו הרבה שחקנים להתפאר בהם, אבל כרגע בן סהר נמצא במכשול, כי אני אישית לא זוכר ולו שחקן אחד שהיה בחו"ל, חזר לארץ ואז אחרי זה חזר לאירופה ונשאר שם, וגם גילי ורמוט ויצחקי שאמרו עליהם שה כבר בחו"ל שוב אחרי ההרפתקאות בגנט וגנק, נשארו בארץ ומרוויחים טוב מאוד ורואים שלהצליח בארץ הרבה יותר נוח, בתאכלס יש מצלב לא רע בכלל שבן סהר בגיל 21 גמר את הקריירה האירופאית שלו, אני מקווה בשבילו שלא אבל אם כן, יש על מה להתפלא? הרי גילי ורמוט זה לא אותו אחד שסרב להצעות מהליגה הספרדית בשביל להישאר בהפועל לליגת האלופות? (אחת הבדיחות הטובות). ויצחקי בשנה שעברה דחה הצעה מהולנד בשביל להישאר בקבוצה המתפוררת של בית"ר, בפועל אני לא מכיר שחקן אחד שבאמת סרב להצעה אמיתית שהיתה לו מספרד ומהולנד...
     
  6. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל כך מסכים איתך.
    ואם יש באמת אחד כזה הוא צריך לשמש בתור כדור באולינג כי עם הראש שלו אי אפשר לעשות דברים אחרים
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הפועל לקחה הימור מסוים כשהחתימה את בן-סהר ולא את ברק יצחקי(אף שאפשר לומר שזו לא הייתה ממש בחירה - אופצייה אחת מהשתיים ירדה מהפרק), למרות שאני מאמין בו, אבל צריך לזכור שהעיסקה של בן-סהר הרבה יותר כדאית מבחינה כלכלית. הפועל שילמה רק מאה אלף יורו עבור ההשאלה שלו וזה יהיה פיתרון טוב מאוד לעונה הנוכחית. אם בן-סהר יעמוד בציפיות זו תיהיה החתמה פנטסטית כי שוב, בן-סהר עלה גרושים. לעיתים עדיף לטפל בבעייה באופן זמני בלבד(גם בשנה הבאה נצטרך לחפש חלוץ אחד לפחות), אם זה משתלם.
    כל העליהום הזה על בן-סהר לא מובן לי. הפועל רודפת אחריו כבר חודשיים בערך ועובדה שהשחקן לא הסכים מייד אלא לקח פרק זמן למחשבה. אני בטוח שהציטוטים שפורסמו בעניין לא מדוייקים - בן-סהר לא ביקש הבטחה להיות שחקן הרכב, אלא פשוט יותר יחס וקרדיט מפוצ'טינו, שבשנה שעברה לא ספר אותו בכלל, על-אף שהקפטן טאמודו היה פצוע ומסוכסך עם הקבוצה. מעולם לא קרה ששחקן חזר מהר אחרי הפרק האירופי ויצא שוב והצליח? - תמיד יש פעם ראשונה. בנוגע לורמוט - צריך לקחת בחשבון אפשרות שהפרסומים על הצעות מספרד היו בגדר כותרות בעיתון וזהו. אין לדעת אם יש משהו ממשי. ואם ורמוט ויתר על ספרד לטובת הצ'מפיונס - רק העתיד יגיד האם זה היה נכון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/7/10
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    איזה כדאיות בדיוק? 100 מאלף יורו על השאלה ומה עם שכר? נראה לך באמת שאספניול משלמת אותו? בן סהר יקבל את כל השכר מהפועל, 350 אלף יורו, מה כדאי בזה? הרי גם אם סהר ימכר לקבוצה אחרת, ה-10 אחוז שהפועל תקבל כביכול יהיו שווים כקליפת השום, הרי לא ימכרו אותו ב-10 מיליון יורו, וגם לא בחצי מזה, כך שה-10 אחוז האלה שווים לכמות הנעליים שיש בקבוצה במשך שנה שלמה, בתוספת כדורים, וערכות טיפוח לשכטר.

    בן סהר הוא חתיכת חוצפן, הולך לאספניות ומבקש שיבטיחו לו דקות, הרי שכחתי שמדובר במינימום ניימאר. פוטנצ'ינו אמר בצדק שבאספניול הוא לא מבטיח דקות משחק לאף אחד, בטח שלא לבן סהר, שעדיין לא קרע זוג נעליים בכדורגל ואפשר לחשוב לפי כל הקבוצות ששיחק שמדובר במינימום שחקן עם היכולת של יוסי בניון, ברקוביץ' ושפיגלר ביחד, כבר בגיל 21.

    דור מה זה לא ביקש הרכב, עאלק יותר יחס, תגיד לי מה הוא בגן? צריך פינת ליטוף? הוא צריך להיות מקצוען וכרגע בכל הקשור לכדורגל האירופאי הוא חובבן. אין ספק שכרגע הפועל מתאימה לו, כי החובבנות הישראלית יושבת עליו כמו כפפה, בדיוק כמו שיצחקי התגעגע לג'חנון ולחמין של אמא אז הוא עזב את גנק, דווקא אחרי עונה שהרשים שם...אתה מצחיק אותי שאתה אומר:"לא היה אמת בפרסום הזה הוא לא ביקש הרכב הוא ביקש יחס יותר טוב" - תגיד לי אתה היית בפגישה? נראה לך שזה מה ששחקן מבקש ממאמן בשיחה ב-4 עיניים אחרי שהמאמן לא ספר אותך עונה קודם לכן, כשהביאו אותך בלמעלה ממיליון יורו מצ'לסי? וזה לגמרי בצדק כי כנראה שהיית על הפנים והקבוצה הסתדרה בלעדיו ולא היתה באמת קרובה לירידה. הרי זה ברור שהוא ביקש לקבל נתח דקות משמעותי והוא אמר לו בפירוש לא, בכוונה של תוכיח את עצמך באימונים ואז תקבל, אבל סהר רוצה לרוץ בהברפלד ובדוחא, שיהיה לו לבריאות, זה לבטח עדיף על לברוץ בקומפלקס של אספניות ולשחק ברמה הכי גבוהה בספרד וגם להתאמן, ובסופו של דבר גם לקבל דקות מול רונאלדו, ושות'.

    לא היתה שום הצעה מספרד על גילי ורמוט, הכל היה ספינים של סוכנים, אני לא מכיר אחד שיוותר על הליגה הספרדית, גם לא ורמוט, כי הצעה מספרד, עם כל הכבוד לצ'מפיונס, מבחינה כלכלית, רמה ושות', ברגע שהיתה וחלפה, לא תחזור לעולם, כך שהצעה אמיתית לא היתה לו אני יכול להבטיח לך.

    דור, בוא נניח לדוגמא שהפועל, שהיא בוודאות הפייבוריטית מספר 1 לתואר כרגע העונה, לא תיקח את התואר, נראה לך באמת שהבעיה תהיה נקודתית בחלוץ? או שיתווספו לזה עוד איזה 3-4 שחקנים לפחות שיעזבו לאירופה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/7/10
  9. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    תשמור את ההבטחות שלך לעצמך, לורמוט כן היה הצעות מספרד וממקומות אחרי באירופה, והוא החליט להשאר, עדיף לו להשאר בהפועל כרגע מאשר להיות בקבוצת תחתית אמצע טבלה בספרד. אני אומר לך שהפועל קבוצה יותר טובה מלא מעט קבוצות בתחתית הליגה הספרדית.

    בן סהר לא ביקש דקות, בן סהר ביקש עם בונים עליו, גם היום הוא אמר שפוצ'טינו אמר שיהיה לו קש לקבל דקות ולא ממש בונים עליו, מה אתה מצפה שהוא יעשה שישב על הספסל או ילך לשחק עם הפועל קבוצה מעולה שכנראהת יהיה בליגת האלופות?

    פוצ'טינו מאמן בינוני להחריד, הוא ויתר באספניול על שחקנים מעולים, הוא התעלל בראול טאמודו בעונה שעברה, אז ראול טאמודו לא שחקן טוב? בן סהר בן 20, הוא שחקן כשרוני, הקנאה שלך פשוט אוכלת אותך, אולי כבר תתבגר ולא תראה בכל הודעה ת הנשאה שלך להפועל.
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    וואלה, היו לו הצעות מספרד מקבוצות תחתית ואמצע טבלה והוא ויתר להפועל כי היא אכן יותר טובה מהן...ואתה אומר את זה מאובייקטיביות נכון? הפועל לא יותר טובה משום קבוצה בליגה הספרדית, לא צמרת, לא אמצע טבלה ולא תחתית, לא במתקנים, לא במחלקה הפיננסית, לא בשחקנים, לא בצוות אימון ולא בשום דבר, ההבדל היחידי הוא שהם משחקים בספרד וקשה להם והפועל משחקת בישראל, אם אתה מחליף את שתיהן הפועל משתרכת במעמקי הליגה הספרדית והקבוצה מהתחתית לוקחת פה אליפות בהליכה.

    מישהו אמר שהוא לא כשרוני? הרי הכישרון שלו הביא אותו לאן שהוא נמצא, אבל הבעיה שהראש לו דפוק מהיסוד. מה זה לא בונים עליו? כנראה שעם היכולת שהוא הפגין בשנה שעברה באמת לא בנו עליו, אבל אתה לא יכול לבוא ולהגיד שהוא מאמן בינוני להרחיד ושהוא לא בונה עליו כי וואלה הוא לא בא לו בטוב. אני לא מכיר שחקן אחד שהמאמן לא סופר אותו גם אם הוא מצטיין באימונים, אז רגע מה אתה אומר בעצם שזה לא מקצועני שהוא לא משחק שם? אולי הוא אנטישמי?

    אז סבבה הוא יבוא להפועל ויש 6 משחקים בליגת האלופות, נו ומה עם שאר ה-35 בליגת העל, האם הם תורמים לו כמו משחק אחד בליגה הספרדית? אתה ואני יודעים שלא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/7/10
  11. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אוביקטביות? הליגה הספרדית היא הליגה האהובה עלי. חרז, סאנטנדר, הרקלוס, למשל הם לא קבוצות טובות יותר מהפועל.

    תמשיך לעשות מהליגה הישראלית הליגה הגרועה בעולם, שנה בישראל זה לא אסון, אנחנו לא בוסניה או קזחסטן.

    אני גם היתי מעדיף שישאר באספניול, אבל לא בכל מחיר. עם הבהירו לו שלא בונים עליו, אין לו מה לחפש שם, לולה סימאלינץ' הגיע לאספניול לפני 3 שנים כאחד מהשחקים הצעירים הטובים באירופה ואספניול התעללו בו פשוט שלא בצדק. יש שחקנים שלא משחקים בצדק, אבל זה לא המקרה אצל בן סהר. לשחק 5 דקות כל משחק בלי שום קשר ליכולת של השחקנים שמשחקים זה פשוט טעות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/7/10
  12. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אובייקטיביות מבחינת אהדה להפועל התכוונתי.

    אמרתי שהפועל לא קבוצה טובה? היא קבוצה מצוינת, אבל היא משחקת מול קונוסים בליגה שלנו וזה לא תורם לאף שחקן, ועם כל הכבוד ליריבות בצ'מפיונס עד עתה, המבחן האמיתי הוא בשלב הבתים, גם אני וגם אתה יודעים את זה.

    הליגה פה היא ליגה זבל, אין פה מגרשים, הניהול שכונתי, חוזים כפולים בכל קבוצה, אין מתקני אימון ל-90 אחוז מהקבוצות, אין קהל, אין מיתוג, אז מה טוב בליגה הזאת? מה אתה חושב שאני לא רוצה לראות את הליגה פה פורחת? הלוואי ולכל קבוצה היה אוליגרך שהיה בונה מגרשיםם, מתקנים מביא אנשי מקצוע, אבל מה לעשות שהכל פה זה קומבינה, שכונה, חובבנות ומקומם בתור אוהב כדורגל? מה אתה רוצה שנשר ונגיד שהליגה הזאת היא ליגה מצוינת? אתה יודע שלא, היא אפילו לא ליגה טובה.
     
  13. Fanatic Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/10
    הודעות:
    1,100
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ריקלמה, איזה קבוצה בספרד תיקח את ורמוט אחרי הופעה טובה בליגת אלופות? קבוצות כמו סנטאנדר, אספניול וכו'.
    תעשה טובה, אם הייתה לו הצעה מספרד הוא מזמן היה בורח מפה. טיפש הוא לא.
     
  14. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    בכל מועדון אחר בישראל אולי למעט מכבי חיפה היתי אומר לך שכן.

    הופעה טובה בליגת האלופות יכולה לתפוס עיניהם של המון סקאוטרים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/7/10
  15. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אבל ברור לך שאנחנו לא מדברים על מכבי חיפה נכון? אני מוציא גם את מכבי והפועל מהמשוואה, אני מדבר על שאר ה-13 שלא מסוגלים להביא מרק עדשים לשחקנים לפני אימון אז לדבר על משכורת ושאר הדברים שציינתי?