הפועל ת"א 11/12: מחזיקת גביע המדינה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏8/7/11.

  1. Blanco 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/10
    הודעות:
    686
    לייקים שהתקבלו:
    307
    מין:
    זכר
    היום הדרבי הגדול ובוא נגיד שציפיתי שהפועל תגיע יותר מחוזקת למשחק הזה. סך הכל במשחק נגד ואדוז הקבוצה נראיתה מצויין, אבל עם כל הכבוד לואדוז, הקבוצה מליכטנשטיין היא לא אינדיקציה לכלום. במשחק נגד ואדוז פתחו סלים טועמה ויוסי שבחון בקישור ההתקפי. נגד ואדוז זה הספיק כי בכל זאת היא יריבה חלשה מאוד, אבל לקראת פתיחת הליגה הפועל חייבת להתחזק בלפחות 2 ווינגרים תותחים מחו"ל. מישהו ברמה של ווצ'יצ'ביץ' שהגיע להפועל לפני שנתיים, בהחלט יספק אותי. עם סלים ויוסי הפועל לא תוכל להגיע לשום מקום. שניהם מספיקים לליגת העל למשחקים מול קבוצות נחותות. צריך לקנות וכמה שיותר מהר, כי ממש עוד קצת פחות משלושה שבועות הליגה מתחילה. בקשר למשחק של היום אין צורך לדבר. זה דרבי וכמו בכל דרבי הפועל חייבת לנצח, למרות שגביע השוקו הוא לא מפעל חשוב ביותר, ולמרות שביום חמישי יש את משחק הגומלין מול ואדוז, הפועל חייבת לטרוף את מכבי במשחק הזה.

    יאללה שער 7!
     
  2. האיש והאדום Member

    הצטרף ב:
    ‏24/9/10
    הודעות:
    91
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה גם היום קשטן בונה על שבחון וטועמה? אלרואי הובאה ב800 אלף יורו ועוד 500 אלף יורו על מכירת שכטר שזה 1.3 מליון יורו ובכל זאת לא בונים עליו, הוא שחקן אם המון פוטנציאל וכישרון ברגליים ובכל זאת לא נותנים לו את הביטחון הדרוש, חבל.
     
  3. Nitay a Member

    הצטרף ב:
    ‏16/4/11
    הודעות:
    108
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טועמה ראוי להיות הרכב ראשון בהפועל!
    מה שחסר זה קשר התקפי לידו.
    אלרואי,עבאס ושבחון לא ברמה מספיק גבוהה
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לאחר שני משחקים ברמות מבחן שונות לגמריי כבר אפשר לנתח את הבעיות של הפועל. אני רוצה להתמקד בנושא אחד: החיסרון בקשר ימני איכותי - אז מה עדיף: יוסי שיבחון או אלרואי כהן?
    האידיאלי הוא רכש, הנחתת שחקן זר כמו למשל האייגבור הזה שדיברו עליו - אבל לא הייתי בונה על זה. שניהם לא מספיק טובים כדי לקבל קרדיט ב-11 הפותחים אבל צריך להכריע ביניהם. יוסי שיבחון יכול לתת מעצמו יבול לא רע במשחקים נגד קבוצות תחתית, מתי שחוזרים אחרי משחק באירופה וההרכב הראשון צריך לנוח. יש לו חוכמת משחק וגם אם סובל מחוסר ביטחון - קבלת ההחלטות שלו סבירה, הוא לא משחק בצורה פזיזה. מצד שני - שיבחון כל-כך איטי ומגושם במשחק שלו ולא רק כשמשחקים מולו חיות כמו ניבאלדו או צעירים חסונים כמו אורי כהן; ומה עם אלרואי? על פניו מדובר בשחקן טכני, מאוד מהיר - אבל הבעייה היא קבלת ההחלטות המטופשת. באמת שאם ורמוט משחק אתמול לחמש דקות במקום אלרואי ומקבל את הכדור פעמיים על החצי כשאין הגנה למכבי - הפועל מנצחת. כשעדיף למסור לצד ימין הוא בוחר למסור שמאל, כשיש מצב בעיטה הוא מנסה לתקתק, הוא מהיר פי חמש מיואב זיו אבל לא מצליח מולו. צריך לתת לאלרואי עוד זמן אבל הסבלנות נגמרת.
     
  5. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,484
    לייקים שהתקבלו:
    2,236
    למה אתה לא בונה על זה? רוב הסיכויים שיגיע שחקן זר על המשבצת הזאת, ולפי מצב העניינים הנוכחי זה כנראה יהיה אייגבור. חוץ מזה שלטווח הארוך אלרואי כהן יהיה משמעותי להפועל,סה"כ הוא צעיר ויש לו לאן לתתקדם ולהשתפר.
     
  6. האיש והאדום Member

    הצטרף ב:
    ‏24/9/10
    הודעות:
    91
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את הצמיחה שלו בקרית שמונה אלרואי עשה בכנף שמאל שם זה המקום שלו, הוא גם רק בן 22 מזכיר את ורמוט בגיל הזה, הוא עוד ישחק יותר חכם רק קשטן צריך להביא לו את הביטחון והכל יהיה בסדר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/8/11
  7. Blanco 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/10
    הודעות:
    686
    לייקים שהתקבלו:
    307
    מין:
    זכר
    אם ההתלבטות שלי היא בין יוסי שבחון לבין אלרואי כהן, ברור כשמש שאבחר באלרואי. לדעתי אלרואי שחקן יותר טכני משבחון, יותר פעלתן משבחון, וכל זה שהוא רק בן 22. אם יטפחו את הפוטנציאל האדיר שיש לילד הזה ברגליים, נוכל לקצור פירות בשנים הקרובות. עם כל האהבה שלי לאלוראי, וגם ליוסי, הם לא יספיקו להפועל בליגה האירופית. חובה, אבל פשוט חובה לקנות איזה ווינגר תותח. אני לא יודע מי זה אייגבור הזה, לא יודע איזה מן שחקן הוא, האם הוא מספיק טוב להפועל או שהוא סתם פלופ. לדעתי חובה להביא אותו, ולעשות לו כמו עם לובוס - להחתים ובחוזה לרשום שאפשר לחתוך אותו. הרי אנחנו לא יודעים מי זה השחקן הזה, ולמען האמת, אני גם לא בטוח שקשטן יודע מה היכולות שלו, והאם הוא מתאים להפועל.

    לסיום - http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3931932
     
  8. האיש והאדום Member

    הצטרף ב:
    ‏24/9/10
    הודעות:
    91
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתה לא יכול להביא שחקן ב850 אלף יורו ולחתוך אותו אחרי כמה משחקים, זה הפועל תל אביב, זה אלי טביב לא יקרה פשוט צריך לקוות שנוסא אייגביור הוא שחקן מצוין אבל הוא לא חתם ואני מבין שליסטרום מעדיפה את ההצעה של רוזנבורג והשחקן עצמו מעדיף הפועל.
    רשמית: איאד חוטבא מגנה הימני הפועל פ"ת חתם בהפועל תל אביב, פ"ת תקבל תמורתו כ250 אלף שקל. ואני שואל למה אי אפשר לסמוך על בן ביטון שעשה עונה מצוינת בנס ציונה+שחקן בית שלנו?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/8/11
  9. Blanco 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/10
    הודעות:
    686
    לייקים שהתקבלו:
    307
    מין:
    זכר
    כבר כמעט שלושה שבועות מדברים על אייגבור, מהניסיון שלי אני מאמין שהעסקה הזאת לא תצא לפועל. אם יש הצעה מרוזנברג, אז בטוח שגם המועדון וגם השחקן עצמו ירצו שהוא יעבור לרוזנברג. אפשר להתחיל לגשש אצל שחקנים אחרים, אנחנו בתחילה אוגוסט, בעוד כ18 ימים מתחילה הליגה, בעוד כשבוע או שבועיים יש משחק פלייאוף בליגה האירופית, עד אז חייבים להתחזק בעוד ווינגר טוב. אי אפשר לשחק עם אלרואי או יוסי שבחון במשחק ליגה אירופית, עם כל הכבוד שיש לי לשניים. אז לא אייגבור, מישהו אחר. אין הרבה זמן, חייבים להתחזק.

    בקשר לחוטבא, לדעתי רכש מיותר, עומרי מגן הרבה יותר טוב ממנו, סתם רכש לספסל, לא צריכים אותו יש מספיק שחקני נוער שיוכלו לשחק במקומו, כדוגמת בן ביטון שהציע "האיש והאדום", או יודה חוטא. חבל להוציא כסף מיותר.
     
  10. Nitay a Member

    הצטרף ב:
    ‏16/4/11
    הודעות:
    108
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בושה!
    בשביל שיהיה להפועל סיכוי לעשות משהו העונה בליגה,
    היא חייבת דחוף שחקן כנף,קשר מרכזי ובלם במקום פרנסמן.
    חוץ מזה יש מספר שחקנים שפשוט לא מספיק טובים!
    דדי ובאדיר גמרו את הסוס.. ושבחון שחקן חלש.
    המצב רע!
     
  11. Blanco 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/10
    הודעות:
    686
    לייקים שהתקבלו:
    307
    מין:
    זכר
    מדברים על חיזוק לקישור, חיזוק לקישור, אבל זה לא מה שאנחנו צריכים. צריכים, ואפילו חייבים חיזוק מהר להגנה, אי אפשר להמשיך עם באדיר, גם פרנסמן לא מוכיח את עצמו כבלם ענק. פצ'לקה עוד סביר, אבל צריך לצידו עוד מישהו, אבל כל אוהדי הפועל פה יודעים שזה לא יקרה.
     
  12. Apu Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/04
    הודעות:
    3,085
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כבר כתבתי, להפועל חסר 7 שחקני הרכב, יש פה סגל למקום 5-7.
    כאילו לא רק עזבו שכטר ורמוט וכל אלה, גם קשטן מחליט לפתוח עם שבחון ובאדיר.
     
  13. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    העיקר שחלק כאן אמרו שהפועל לא נחלשה בכלל...
    יש לקשטן הרבה עבודה, יותר מדי עבודה והליגה אוטוטו מתקרבת. הפועל של היום לא מתקרבת בחצי אחוז להפועל של גוטמן.
     
  14. Apu Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/04
    הודעות:
    3,085
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא קשור בכלל לקשטן, סתם פועל במה.
    יוסי פאקינג שיבחון בהרכב.
     
  15. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אני לא רוצה להגיד "אמרתי לכם" אבל... אמרתי לכם.