הפועל תל אביב 2016/17: אחרי 27 שנים רצופות יורדים ללאומית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    אשתקד ? כמו כלום.
    עונה שעברה מכבי חיפה הציעה לאיזי 600K אירו וK200 אירו שכר. והוא אמר, וגם מש' קהת, שזוהי הצעה עדיפה על זו של וינה.
    בכמה רכשתם את רייכרט תזכיר לי ?
     
  2. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    על חן עזריאל מכבי חיפה שילמה 3.8 מיליון שקלים. על אוראל דגני ועידן ורד 3.5 מיליון (כל אחד כמובן) ודלה ימפולסקי עלה 1.5 מיליון.
    זה רלוונטי לעכשיו?
     
  3. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    בטח שכן. 2 דברים שונים. חן עזריאל זה היה תרומה לבית"ר, חוץ מהם - שחר באמת האמין שאלו שחקנים שיעזרו לקבוצתו. (עזוב את מבחן התוצאה)
    הפועל ת"א חיפשה סמל בראשות הבעלים-אוהד לתת פייט לזהבי/מכבי/ג'ורדי. אז הפמלייה של רייכרט ציירה מטרה סביבו וכבירי ירה בלי לחשוב בכלל. השמחה אחרי ההחתמה של רייכרט בקרב הקהל של הפועל הייתה יוצאת דופן, שמעתי כ''כ הרבה משפטים שתומכים ברייכרט ובהתחמה רק כי כולם על התדר של ''לזיין את הצהובים''.
    והיום, שיש על המדף מישהו שהוא כל מה שחיפשתם ואף יותר - מכבי זרקו אותו מכל המדרגות, הייתה לו בטן מלאה עליהם כל הזמן, הצליח בכוחות עצמו. יש מנהיג יותר טוב לצאת לקרב על ת"א ?

    הפועל בכוח מנסה להיות לא רלוונטית ולא מרגשת. חבל מאוד, כי רואים את זה גם במנויים וגם עם האוהדים השרופים שעוברים לכדורסל שמציע אלטרנטיבה הרבה יותר "הפועל". עונה שעברה יצא לקהל שלכם האוויר.
     
  4. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    זה פשוט לא נכון.
    רייכרט הראה בחצי העונה הראשונה שלו שעל אף שהוא היה נתון ללחץ מקהלי 2 הקבוצות, הוא היה הטוב במגרש.
    מצד אחד הקהל האדום שלא רצה "רכוש של מכבי" אצלו ולא הפסיק לקלל אותו, ומהצד השני קהל שקילל אותו ללא הפסקה ונהג כלפיו באלימות גם מחוץ למגרש רק כי הוא אוהד הפועל, וקילל אותה כמו ילד טיפש בפייסבוק בגיל 15.
    הוא נשלח להפועל בניגוד לרצונו, ועמד בלחץ מצד מכבי כשחזר (זוכרים שקרויף הכריח אותו לשקר למצלמות?) עד שהילד בן ה-21 פשוט נשבר.
    ויחד עם זאת, הרוב המוחלט של הקהל לא חשב שקנייה בסכום כזה גדול זו החלטה טובה.
    אבל כבירי, כמו כל בעל קבוצה היום בליגת העל, עושה טעויות של מתחילים בתחום זה.
    העניין הוא שלו אין מספיק כסף כדי להוציא סכומים כאלה בכל שנה, ולו מתגלים חובות עבר של המועדון שהוא מחוייב לכסות, בהבדל לכל השאר.
     
  5. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    רייכרט היה הכי טוב בעונה שהפועל היו בשפל מקצועי.
    אני לא מדבר בשם כל אוהדי הפועל, אבל הרבים שאני מכיר וגם פה וגם במגרש - כולם שמחו מהחתמת רייכרט. זו הייתה "הכנסה" למכבי, ולא חשוב הסכום. כמו שכבירי פועל, זו דרכו.

    אני רואה פה פונטציאל להחזיר את העניין בדרבי התל אביבי. אם קהת עם הסרט של הפועל, תעשו למכבי 'זהבי' על אמת.
     
  6. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    כולנו שמחנו על החתמת רייכרט ושמחנו שהנה, יש שחקן שבתקופה הנוכחית שהפועל בשפל ומכבי עשירה, עדיין מעדיף את החולצה האדומה על פני הדולרים הצהובים. אבל לא במחיר הזה, אפילו לא קרוב. וכך חשבו הרוב המוחלט של אוהדי הפועל.
    אני עדיין חושב שיש בו פוטנציאל, על אף שהוא חמום מוח.
    שלא תבין לא נכון, הייתי שמח אם קהת היה משחק בהפועל. שחקן מוכשר ואינטיליגנט.
    יחד עם זאת,
    • הפועל בקשיים כלכליים והוא דורש שכר של ליגיונר בכיר
    • יש לו ביקוש גדול בליגה הישראלית
    • הוא לא יתגמש בכדי לשחק בהפועל כמו דמארי
    • ככל הנראה מביאים את רוטאן על העמדה שלו, אם הוא יגיע בכלל. אם רוטאן לא יגיע, סביר שידין יגיע וניקוליץ' ישחק בעמדה התקפית יותר.
    • במידה ודמארי באמת יגיע (ונאמר אמן) ושוינפלד לא ימכר, נשחק עם 2 חלוצים ואני לא רואה איך ניקוליץ' וקהת משחקים באותו בהרכב. אולי אם ישחקו במערך היהלום של מילאן.
     
  7. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    כרגע בלי קשר לרוטאן יש לנו באמצע את רייכרט, ניקוליץ' וגרובסוב, כאשר נראה כי גם ידין יגיע.

    אני בהחלט מצפה מרייכרט לתת עונה טובה בעונה הבאה, לא עונה של מליון יורו, אבל לראות התקדמות. האמת שזו כנראה הציפייה שלי יותר מגוטמן מאשר מבן.
     
  8. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    סיכמתם את סוגיית בן רייכרט בשלמותה. העונה הוא צריך לתת התקדמות אחרי שאשתקד הוא נתן עונה מתחת לכל ביקורת - קללות בצורה תוקפנית ומגעילה כלפיי שחקנים, חוסר ספורטיביות (בעט כדור על הקהל שלנו בכוונה לדוג') וחוסר יציבות.
    שאתה רואה חילוץ יפה או מסירה של 30מ' או בעיטה חזקה מחוץ לרחבה, אתה מבין "שיש שם משהו" אבל עם ההתנהגות שלו זה לא מצליח לנסוק.

    והסיכום המושלם -
    אם לגוטמן תהיה "סבלנות לחנך", כולם ירוויחו.
     
  9. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    אגב לחנך, לדעתי אם יחזקאל יקבל חינוך נוקשה (די עם ההתנהגות הילדותית, העבירות המטופשות והחוסר ירידה להגנה על הקו) וחוזה ארוך טווח, הוא יוכל להוביל את הקבוצה על פי דעתי.

    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
     
  10. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אני לא אתנגד לכישור שכולל את רייכרט כקשר ההתקפי מבין השלושה. ידין אוברייטד.
     
  11. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    אם להתייחס רק לקדנצייה האחרונה שלו בהפועל, ידין היה נפלא בקישור האחורי.
    חילוצי כדור, מנהיגות, פיזיות.
    כנראה שהוא לא צנוע ובכלל לא בא לקראת המועדון, אבל אני לא חושב שבחצי עונה הזו ניתן לומר שהוא היה לא טוב.
    אני כן חושב שרייכרט פוטנציאל, אבל בעונה האחרונה מעמדתו הוא תרם הרבה פחות מאשר ידין (מהעמדה שלו כמובן, לשניהם תפקידים שונים).
    מה שכן, אחרי הבאת גורבסוב ניתן לשקול את נחיצות ידין, שכן הקישור איתו יהיה ככל הנראה הגנתי מדי וחסר כל יצירתיות.
     
  12. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    רייכרט מייצר מצבים בכלל?
    נראה לי מאוד הגנתי איתו כיותר התקפי
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    - כל מה שהיה בעונה שעברה לא רלוונטי כי שיחקנו רק נגד קבוצות תחתית. ניקוליץ'(אמור לתת ערך מוסף באמת), ידין, כי הרי לא מדובר בגרזן המשובח של עונת הדאבל(פחות מהיר למשל) - כולם תחת זכוכית מגדלת. וידין מעצבן עם הדרישות הכספיות שלו. מנותק כזה.

    לפני שאני מצפה מרייכרט להתקדם - ועילוי התקפי הוא לעולם לא יהיה לדעתי, הוא לא צריך לתת את הפס בשליש האחרון של המגרש ואני לא מצפה ממנו לעוד גולים כמו הוולה נגד חיפה בחצי העונה בה שיחק כמושאל - אני מצפה להפסיק עם הפאולים המטופשים והעובדה שיותר מאשר היה קל להמר נגד הפועל בוינר(לא אני אישית) - היה ברור שבן-רייכרט יקבל כרטיס צהוב. זה לא מראה על מחויבות אלא על מזג חם וטמטום וחבל. אני לא כל-כך זוכר באיזה משחק זה היה אבל אני הצעתי לקנות אותו במשכורת של חודש אחרי כרטיס אדום מיותר(אולי נגד הפועל פ"ת ב-2014/15). לבן יש נסיבות מקלות בנוגע לעונה שעברה והוא לא שווה מיליון יורו ולא אשם ששילמו עליו, הוא הראה שהוא שחקן לא רע בכלל כשהשתלב נהדר ובמהירות בקבוצה הנכה של אלי כהן דאז. הוא שרף שטחים וחילץ כדורים.

    לגבי שגיב - אני רוצה לראות אותו מכדרר. וגם את חן עזרא. שחקנים שיודעים לעבור שחקנים צריכים להשתמש ביכולת האישית שלהם. המחויבות ההגנתית שלו הייתה סבירה. קבלת ההחלטות קצת יותר בעייתית והוא חייב כל משחק לסיים עם איום-שניים על השער לפחות כי הוא חלוץ(שגיב). נק' האור בעונה שעברה חוץ מניקוליץ'.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עומר דמארי סיכם עקרונית בהפועל ת"א. עומר דמארי סיכם עקרונית בהפועל ת"א, כך נודע ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet ספורט, ועתה הוא ממתין לשחרורו מקבוצתו הגרמנית, לייפציג, זאת אחרי שדחה הצעה שהגיעה אליו ממכבי ת"א. דמארי הגיע לסיכום כספי עם ראשי הפועל, כשהתנאי המשמעותי היה כי יציבו בפניו ערבות אישית על תקופת חוזהו - שלוש שנים, ונענה בחיוב. כמו כן, במידה ודמארי יגיע, הובטח לו בשיחות שהתקדמו ביממה האחרונה והובילו לסיכום כספי כי הוא ימונה לקפטן המועדון. דמארי החליט להתפשר משמעותית ובחר לחזור רק להפועל, אולם הגרמנים בשלב הזה עדיין לא נתנו אור ירוק להשאלתו ובמועדון ממתינים. בהפועל לא פסלו כי ייתכן כי הגרמנים ימשכו את הסיפור עד לשלהי סיום מועד ההעברות, סמוך לפתיחת הליגה, אולם התקבלה החלטה להמתין רק לו[Ynet].

    עדכונים נוספים:

    - ארון שוינפלד שמבוקש במכבי ת"א, קרוב לחתימה סופית על חתימה בחוזה משודרג במועדון, כשיהפוך לשחקן הישראלי שמשתכר את הסגכום הגבוה ביותר אצל האדומים - 240 אלף דולר. המטרה בהפועל היתה כי שוינפלד יחתום על החוזה עוד לפני היציאה למחנה האימונים בפולין, אולם הוא מתעקש על סעיפים מסוימים. בהפועל הכניסו לחוזהו המשודרג אפשרות יציאה רק לקבוצה בחו"ל בתמורה לתג מחיר של 1.4 מיליון יורו.

    - אביחי ידין קרוב לסיכום על חוזה במועדון וייתכן כי יספיק להגיע למחנה האימונים בפולין. אחרי שנדמה היה כי ידין שקיבל חוזה של 1.2 מיליון שקל ברוטו וסירב, הוא יצטרך עתה להסתפק בסכום נמוך יותר. ההערכה כי יישאר במועדון אחרי שכבר היה בדרכו החוצה.
    - אוראל דגני כבר כנראה לא יגיע למחנה האימונים, זאת מאחר ובמכבי חיפה דרשו בתמורתו 300 אלף שקל ובהפועל מסרבים לכך. ייתכן כי דגני יצטרך בשלב מאוחר יותר.

    - ליביו אנטל וקלאודיו בומבה שיצאו עם המועדון לפולין, לא בתוכניות וייתכן כי יעברו להפועל חיפה עם החזרה לארץ. למחנה האימונים בפולין יצא גם ישראל זגורי שמחזיק בחוזה ולא נמצא בתוכניות. אלי גוטמן מנסה לאתר עוד שני זרים, כשהאוקראיני רוסלאן רוטאן ניתק קשר בשלב הזה, ובמועדון ממתינים להחלטה של ההתאחדות האוקראינית לגבי ההרחקה שלו לחצי שנה.

    - היום בשעה 18:00 תקיים הפועל משחק אימון ראשון במחנה כשתשחק נגד פוגון שצ'צ'ין שסיימה אשתקד במקום השלישי בטבלה. גורבסוב הקשר החדש של הפועל מציג יכולת טובה באימונים לפי הדיווחים. מ
     
  15. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,619
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    כל הכבוד לדמארי , הוא מוכן ללכת עם הלב גם אם זה לקבוצה וניהול פח אשפה .
    לא יודע כמה כמוהו היו עושים.


    השאלה הגדולה זה כמה רחוק הסיכום של דמארי מחתימה ? מה המרחק לחתימה ? רק האוסטרים ?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.