הפועל תל אביב 2016/17: אחרי 27 שנים רצופות יורדים ללאומית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    כמה פעמים כולנו את עצמנו את השאלה הזו..טיפשים.
    ואני עוד אמרתי "העיקר שהוא החזיר את בן לוז והביא את יבואה, הוא יהיה הטוב בארץ. דה סילבה תואם יא יא פטי ככה שהוא יהיה סביר ליד טופוזאקוב ,וסוף סוף באדיר ירד לספסל!!"

    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
     
    amn אוהב/ת את זה.
  2. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,211
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    מוכרח לציין, שלא נראה לי סביר שהפועל הייתה ברווח של 80 מיליון שקל באיזשהו שלב, גם אם מדובר בעונת צ'מפיונס.
    יש הבדל בין הכנסות לרווחים. הפועל אולי הכניסה כסף רב, אבל גם הוציאה מן הסתם, ולא מעט, ולכן נראה לי שכל הטענה לפיה טביב "העלים" 80 מיליון שקל פשוט לא מחזיקה במציאות. זה היה רווח הרבה יותר קטן, ונראה לי די הגיוני וסביר שהוציאו אותו בדרך כזו או אחרת באופן לא ממש נכון.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הפועל הרוויחה מליגת האלופות בין 50 ל-60 מיליון שקל. היא הייתה צריכה לשלם כדי לתקן ליקויים מסויימים בבלומפילד שלא עמד בדרישות של אופ"א. 10 מיליון שקל לפה או לכאן זה לא באמת משנה למרות שהיום זה נראה כמו הון תועפות. ברור לכולם שטביב לקח כסף מהקופה ואי-אפשר להתעלם מזה, הוא בעצמו אמר שהוא הבעלים היחיד שהרוויח מהכדורגל. הוא זיהה פוטנציאל עצום בהפועל וידע מתי להיכנס, וגם מתי לברוח. אגב, חלק מהסיבות שלא זכינו באליפות בעונה של ליגת האלופות קשורה ברעל שהיה בהנהלה בינו לבין מוני, 'המאבקים והצעקות' ערב משחק הבכורה בשלב הבתים בפורטוגל נגד בנפיקה, ככה כתבו אז בעיתונים. אגב, בסיום אותה עונה גם נמכרו הרבה שחקני מפתח כמו שכטר, ורמוט, דה-סילבה, ערן זהבי. אם מחשבים את ההפרש בין המכירות האלה לבין הרכישה היקרה של דמארי - מקבלים עוד כמה מיליונים בכיס.
     
  4. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,211
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    וכסף חוץ מזה אתה חושב שהיא לא שילמה באותה עונה?
    אפילו לא אם מדובר בטיסות וכד' במסגרת המסע האירופי - מספיק שטביב פשוט מצמצם הוצאה מהכיס הפרטי והכסף "נשרף". הרי טיבו של מועדון בישראל להיות בגרעון שהבעלים מכסה.
     
  5. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    גל שיש סיכם לעונה נוספת בהפועל ת"א.
     
  6. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    בעונת 2009/2010 הפועל הגיעה לשלב הבתים בליגה האירופאית, שם ניצחה את המבורג, סלטיק וראפיד וינה, ואם אני לא טועה היא הקבוצה הישראלית היחידה שעלתה משלב הבתים בליגה האירופאית מהמקום הראשון! אם להוסיף את האליפות וגביע המדינה, נזכור את הרכש הלא כזה יקר מתחילת אותה עונה (זנדברג, בן דיין, מנטשאשווילי ו-ווצ'יצ'ביץ' הגיעו בהעברה חופשית ושכטר, אז כשרון עולה שהיה מועמד לצד יובל אבידור, נרכש) מדובר בהכנסה עצומה ביחס למועדון ישראלי.
    בנוסף, אם אני לא טועה ווצ'יצ'ביץ' הרוויח אז משהו כמו 200 אלף דולר, וזה היה השכר הגבוה במועדון, ככה שאתה יכול להבין שאפילו שכר השחקנים היה נמוך מאוד.
    שנה לאחר מכן, הפועל הגיעה לשלב הבתים של ליגת האלופות כשבדרך היא מדיחה את זלצבורג, הביסה את בנפיקה, הוציאה תיקו מול שאלקה וכמעט כמעט ניצחון על ליון שהיה משאיר אותה במקום השלישי.
    אם נוסיף לזה את גביע המדינה, מענק על המקום השני ונזכור את הרכש הלא יקר מתחילת אותה עונה עקב המדיניות של טביב (שבחון,רוקי, טועמה ותמוז) מדובר בהכנסה עצומה.
    עונת 2011/2012 נפתחה עם נצחון בבמבי, ועקב כך מדיניות כספית שהפכה לקיצונית יותר, כשזכור הכעס של טביב על האפסנאי בואנו שקנה 5 שקיות חלב.
    הפועל מכרה את זהבי, שכטר וורמוט בסכום המוערך של כ-5 מליון דולר וההחתמות שבאו לאחר מכן (עומר דמארי תמורת מליון וחצי דולר על חצי כרטיס, נוסא איגבור בכ-800 אלף דולר, אדל בהעברה חופשית, ואורמוש שולר בהשאלה) עדיין השאירו את הפועל בפלוס ענק.
    שנה לאחר מכן, רמון הגיע להפועל כשהמטרה היא לייצב אותה כלכלית..
    אני מקווה שמההסבר הזה תבין למה שיערתי שמדובר בסכומים של עשרות מליונים ותענה לי ברצינות ובאובייקטיביות.
     
    Telkiyski אוהב/ת את זה.
  7. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    הפועל הרוויחה באזור 120 מיליון שקלים בנוסף לעוד 10 מיליון שקלים שנותרו כרווח מעונת 9/10.
    הוצאות אף פעם לא פורסם בפומבי כמה היו, אבל פורסם כמה פעמים על העלמות של כ35-40 מיליון שקלים.
    זה רק על עונת 10/11, בעונת 11/12 היו עוד מכירות שחקנים והכנסות.

    קיבלנו פתיחה רצחנית: מחזור ראשון בחיפה, מחזור שני מארחים את ב"ש, מחזור חמישי דרבי חוץ, מחזור עשירי מארחים את בית"ר.
    זה הגרלה שיכולה לגמור את העונה כבר בדצמבר.
    מצד שני - אם נקלע למשחקי תחתית מדובר בהגרלה טובה שתאפשר רצף נוח לקראת הסוף.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/7/16
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    פתיחת העונה שלנו פשוט מטורפת, אמאה'לה. ברור שהציפיות מהפועל לא יהיו בשמיים וגם אם דמארי יגיע בדרך נס אנחנו לא מועמדים לאליפות, אבל אני לא זוכר דבר כזה. בעונת הדאבל היה לנו טדי במחזור הראשון כמו אשתקד ומכבי חיפה בבלומפילד במחזור הרביעי וגם היה שבוע מטורף עם סלטיק תוך-כדי ומשחק חוץ בווסרמיל - אבל זה לא דומה בכלל למצב עכשיו. רציתי לוח משחקים קל, שהפועל תוכל להתחבר - עם כל הכבוד לגביע הטוטו - ולגבש ביטחון לאט-לאט. אין כח לשרשרת הפסדים.

    - מחזור ראשון: מכבי חיפה - הפועל ת"א
    - מחזור שני: הפועל ת"א - הפועל באר-שבע
    - מחזור חמישי: הפועל ת"א - מכבי ת"א
    מה יהיה?

    * הפועל אגב מתקשה סדרתית בפתיחות עונה, ו-2012/13 הייתה קצת יוצאת דופן. אפילו בדאבל פתחנו עם 5 מ-12, זוכר את זה היטב.

    לגבי התקציב של הפועל וההוצאות - רמון הגיע כדי להציל אותה כלכלית אחרי שהקופה הייתה ריקה ועשה מיליון טעויות אבל הוא קיבל ירושה מחורבנת ללא ספק. ואיזו הגזמה בירידה לפרטים, ברור שהיו נסיעות לחו"ל, טוב שלא החשבת סנדוויצ'ים בארוחת צהריים וגם מים בשירותים של חודרוב.
     
  9. Blanco 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/10
    הודעות:
    686
    לייקים שהתקבלו:
    307
    מין:
    זכר
    בניגוד לעונות הקודמות - הדרבי במחזור האחרון של גביע הטוטו. העונה הייתי מציע להפועל לקחת את המפעל הזה ברצינות. משחק הפתיחה מול בני יהודה המתחדשת לא צפוי להיות טיול, אבל רצף המשחקים שבסיומו מגיע הדרבי, יכין ויגבש את הקבוצה כמה שאפשר לקראת הפתיחה הסופר קשה בליגה.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    דרבי בגביע הטוטו במחזור האחרון - מוציא את העוקץ, לא שווה שום דבר. אני חושב שבכל שנה בקיץ מנסים להוציא את המיטב מהמפעל הזה וכמובן שצריך לבחון שחקנים מסוימים וזו ההזדמנות. גם השנה ישחקו שחקני ההרכב הראשון - נניח שגיב, שוינפלד וחן עזרא - יפתחו בכל משחק ויוחלפו באיזור דקות 45-60 ואחר-כך יעלו כל מיני בומבה\אנטל\משהו לא ברור אחר. אני לא חושב שגביע הטוטו יכול לתת מדד אמיתי. הפועל של קשטן כבר פתחה עם רביעיות מול בית"ר ושלישיות נגד מכבי ב-2005-06 ובכל-זאת היינו קבוצה די אנמית התקפית, ברוך דגו של גביע הטוטו שחגג לא בידיוק היה ברוך דגו הבינוני של הליגה.
    בשנה שעברה בדרבי עוד הובלנו 1:0 משער של אבו-אביד בנגיחה והצגנו יכולת הגנתית טובה שגרמה לי לאופטימיות אבל הכישרון של מכבי עשה את ההבדל והם ניצחו 3:1 - כמובן שזהבי המחליף שינה את המשחק וגם טב"ח כבש גולאסו ענק. מצד שני, באותו משחק הפועל רק התגוננה, גם בגלל גישה ופערי הרמות - ככה שזו לא חוכמה.

    פייר, אני די מאוכזב מהגרלת המשחקים.
    אבל הכי גרוע - אני כל הזמן עושה ריפרש מאפליקציית החולצה האדומה ומקווה לטוב.
    עוד בהפועל - הדובר רותם גרוסמן סיים את תפקידו
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://www.sport5.co.il/Sip_Storage/FILES/0/size475x318/624000.Xxx

    הפועל ת"א המריאה למחנה האימונים בפולין
    שם תשהה בעשרת הימים הקרובים ותקיים שלושה משחקי הכנה לפני תחילת גביע הטוטו. אלה שלא טסו עם הקבוצה הם ישראל זגורי שלא נמצא בתוכניות, לוקאס וינטרה שגם ממנו הפועל מנסה להיפטר וכן דודו ביטון שקיים כלפיו סימן שאלה והוא קיבל שחרור משום שהיותו כורעת ללדת(מזל טוב!). שני שחקנים שהתראיינו לפני הטיסה הם נמניה ניקוליץ' שטוען שהקבוצה הנוכחית טובה יותר ושהוא מרוצה מהאחריות(ואמר שהגרלת המשחקים קשה אך הפועל תעמוד בכבוד), וכן הקשר עומרי אלטמן שאמר כמו כולם שהוא מקווה שדמארי יגיע.

    ניקוליץ: "מרגיש אחריות כמי שעזר להשאיר את הקבוצה בליגה בעונה שעברה? "בוודאי שאני מרגיש אחראי, אני אוהב את ההרגשה הזו. העונה יהיו לנו מטרות שונות מהעונה שעברה. אני מרגיש אישית שיש לנו שחקנים טובים יותר משנה שעברה. כל השחקנים החשובים מהעונה שעברה עדיין כאן והמטרה היא לשחק כמו קבוצה מאוחדת". על הבעיות בתשלומים: "אין שום בעיה בשכר. אני לא יכול לדבר בשם המועדון מבחינה כספית, אבל מבחינתי הכול בסדר. אני לא מתלונן". על החיזוק: "הגיעו אולי רק 3 שחקנים, אבל הם מאוד איכותיים והם מביאים משהו אחר, רעננות למועדון ואני מקווה שהם ישפרו את העונה הנוכחית
    עומרי אלטמן:" "אנחנו עוד לא מכירים את המושבה, לא שיחקנו שם כקבוצה ביתית. אני מאמין שזה יהיה שונה, אבל הקהל שלנו יודע לעשות אווירה בכל איצטדיון וגם השנה תהיה האווירה הכי טובה שיש". אלטמן התייחס להכנות העונה: "יש המון שקט במועדון. אני חושב שגם אתם רואים ומרגישים את זה. זה לא כמו בתחילת העונה שעברה שכל יומיים היה משהו על הפועל ת"א, זה עושה לנו השחקנים טוב וגם למערכת. אנחנו נבוא צנועים מלמטה ונעשה את העבודה שלנו ואני מאמין שתהיה עונה טובה לכולם". לגבי אי תשלום המשכורות: "אתם רואים שגם עכשיו יש בעיות ואנחנו יודעים לשים את זה בצד. הכל בסדר וחדר ההלבשה מגובש ואף אחד לא מדבר על זה כשלא צריך לדבר על זה. אנחנו מתרכזים רק באיך להיראות קבוצה יותר טובה ושמים את הבעיות שאחרים צריכים להתעסק בהן בצד".
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    דמארי יורד מהפרק, בינתיים. האם אפשרות חזרתו של עומר דמארי להפועל תל אביב עלתה על שרטון? לפי ספורט1, רד בול לייפציג לא מוכנה בשלב זה להשתתף בשכרו של החלוץ, העומד על כ-1.2 מיליון יורו לעונה, ובמועדון האדום מתקשים לגייס את הסכום הגבוה. בהפועל ת"א ציפו לתרומה משמעותית מאחד המקורבים למועדון, אבל הוא נסוג בו והודיע לבעלים אמיר כבירי כי בשל קשיים הנושא אינו על הפרק נכון לעכשיו והמועדון מתבקש למצוא פתרון כספי אחר. בהפועל מקווים כי בלייפציג יסכימו לבסוף להשתתף בשכר, שכן דמארי לא נמצא בתכניות של המועדון.
    - לעומת זאת, בהפועל ת"א אופטימיים לגבי הצטרפותו של אביחי ידין וממשיכים בניהול שיחות עם הקשר שהושאל בחצי השנה החולפת למועדון.
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,253
    לייקים שהתקבלו:
    25,765
    מין:
    זכר
    דמארי צריך למצוא אולי אופציה בחו"ל. נגיד בשוויץ.
     
  14. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    חבל מאוד שהפאה בלע לקרדה עם רייכרט
    כי סמל המאבק בהפועל חייב להיות רועי קהת
    זהו ''זהבי 2 האמיתי'', לא ילד ששיחק ברמה''ש
     
  15. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    מכבי חיפה מוכנה להציע לקהת חוזה לארבע שנים, כ-300 אלף דולר בכל עונה.
    נראה לך שהפועל יכולה לעמוד בחוזה כזה?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.