הפועל תל אביב 2013/14:: ניחוחות של שינוי באוויר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י HapoelFan, ‏14/7/13.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Echte Liebe Member

    הצטרף ב:
    ‏11/4/13
    הודעות:
    468
    לייקים שהתקבלו:
    2
    במשחק הראשון הם סיימו ב0:0, יש מצב שבכלל נפגוש את האסטונים והכדורגל באסטוניה ברמה די נמוכה. אני חושב שגם אם נפגוש את הרומנים אנחנו עדיפים עליהם, דמארי וסשה בכושר נפלא וגם גילי יחזור.
     
  2. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,208
    לייקים שהתקבלו:
    4,677
    קודם כל אני מעריך את זה (באמת) שאתה מתייחס למה שכתבתי ולא יש נכנס בי.

    עניין שצ'פוביץ' הוא רק דוגמה, סתם שם שעלה לי לראש. הוא, אגב, חלוץ נפלא שבפרטיזן כיכב ולא רק בקבוצות בינוניות בארץ. יש הרבה שחקנים שהבאתם כלכלית מהבאת שכטר. שכטר (שלא מדויק לומר שהוא שחקן של עונה אחת רק בגלל פציעה, הפציעה הגיעה באמצע העונה, עד אז הוא לא היה משהו) עדיין טוב מהם, גם משצ'פוביץ', אבל לא ברמה ששוברים עליו תקציב לחיזוק בהגנה. להשוואה לעטר אני לא אכנס לעומק, רק אגיד שטכניקת הבעיטה שלו מדהימה וכך גם שליטתו בכדור, הוא חלוץ נפלא שלא נופל משכטר.

    יורגן קלופ הוא אחד הטקטיקנים הגדולים בעולם, פורץ דרך. בנוסף יש לו עין בלתי רגילה לכשרונות צעירים ויכולת להפוך חבורה צעירה לקבוצה מנצחת. ובנוסף הוא יודע לדבר נהדר, ובגלל זה היה פרשן מדהים.
    רן בן שמעון רחוק מלהיות יורגן קלופ גם במונחים ישראלים, אבל לא נכנס לזה אלא לקביעה שלך - אני לא אמרתי שהוא לא יצליח, ממש לא. אני אמרתי שאני שם לב שהציפיות מרן בן שמעון גבוהות, שניתנו לו המון סמכויות במועדון, שמתייחסים אליו כאל סופר שדרוג, כמאמן שיעשה את ההבדל, וזה לא המצב. הוא מאמן טוב, אבל מנופח, ויש לו פלוס שהוא גם מינוס מאוד גדול, וזה שהוא מדבר המון, בצורה רהוטה ומהפנטת, אבל למעשה הוא רוב הזמן רק אומר שטויות (כמו שגיא כהן עד שהתגלה שהוא בעיקר חופר). זו הטענה שלי אליו, לא שהוא מאמן לא טוב שלא יכול להצליח, אלא כזה שנופח מעבר לכל פרופורציה. קלופ? נו באמת..

    גם לגבי זגורי פחות הבנתם את הטענות שלי. הוא אחלה שחקן רוטציה, אבל אולי לא אתם, אבל רבים תופסים ממנו הרבה יותר מדי, תופסים ממנו הרכב ושחקן ברמות הגבוהות. בפועל הוא באמת לא מציאה כזו גדולה, יש בארץ כשרונות צעירים הרבה יותר גדולים, רק שהוא היה חופשי ונופח על ידי הסוכן שלו שמאוד מקורב לתקשורת בארץ.

    להשוואה נכנסתי בגלל איתי, אני רק אגיד לך שאם זה המצב באחת התקופות הכי קשות בתולדות מכבי, אני מרוצה. האמת שאתה פשוט מנסה להדגים למי יש גדול, אני לא עשיתי את זה. כמעט.



    ולהגרלה של הפועל - אתם מומחים בהנמכת ציפיות, כמעט ברמה של גניבת דעת. אם מועדון עם המסורת באירופה של הפועל, לא יעבור את השלב הזה עם ההגרלה המאוד סבירה הזו, זה כישלון חורץ.
     
  3. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אורימור, חבל שאתה רואה את זה ככה שאני "נכנס בך".
    פשוט תשים לב שאין לך מילה אחת טובה להגיד על הפועל בעוד שעל מכבי אתה רק מרעיף שבחים.
    הדוגמאות הכי בולטות לכך בעיני הן שאתה טוען שעטר הוא שחקן גדול אבל שכטר הוא שצ'פוביץ'.
    זגורי הוא בוזגלו לעניים בלי שום ביסוס.
    ורב"ש הוא לא יורגן קלופ והוא סתם מאמן מנופח, גם בלי שום ביסוס. להיפך, איזה נתון יכול להיות יותר מרשים פה מלקחת אליפות עם קבוצה בסדר גודל של קרית שמונה?
    כמו שאני וראוליטו אמרנו, יכוליות שרבש לא יצליח כ"כ בהפועל, כמו שגם זגורי. אבל אתה ישר קבעת כמו איזה שגיא כהן.
     
  4. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,208
    לייקים שהתקבלו:
    4,677
    אני אעשה קצת סדר כי לא הובנתי נכון:
    לרגע לא אמרתי ששצ'פוביץ' (שנכנסתי יותר מדי לדוגמה שלו, סתם זרקתי שם) טוב משכטר, ההיפך הוא הנכון, שכטר טוב ממנו. הם גם שחקנים שונים לגמרי. אבל היה נכון אם היו מביאים שחקן זול משכטר שעדיין יספק תפוקה. גם אני לא אומר שעטר טוב משכטר, הם בערך באותה רמה, אולי שכטר אפילו טיפה טוב יותר. שכטר שחקן פנטסי - מהיר, שולט מצוין בכדור גם בלחץ, חזק יחסית ונע בצורה טובה ונכונה לשטחים.
    הטענה שלי היא כלכלית - כפי שמכבי לא הייתה צריכה לשלם לעטר שכר כמו שהוא מקבל בצרפת (550 אלף יורו) כי זה מוגזם ואני שמח שלא עשו זאת, כך הפועל לא צריכה לשלם לשכטר סכומים גבוהים (600 אלף יורו ברוטו לעונה עפ"י פרסומים). זאת כאשר באופן יחסי הפועל השתגעה אפילו יותר כי התקציב שלה נמוך. בסכומים כאלה יכלו להביא חלוץ אחר ועוד חיזוק נוסף לעמדה אחרת, זה הכל. מקצועית הוא בטח שדרוג עצום.
    לגבי ההשוואה בן רב"ש ליורגן קלופ אין בכלל מה לדבר, כי זה מגוחך. רב"ש לקח אליפות עם המון מזל, זו הייתה עונה זוועתית לשאר קבוצות הליגה, ומדובר באליפות שעל אף הפער הגדול בטבלה, לא ממש מרשימה - האלופה כבשה פחות משער וחצי למשחק, זה דיי מגוחך. אין ספק שזהות האלופה מעלה פליאה, אבל לא מדובר בדורטמונד שדרסה את הליגה החזקה באירופה. מה גם שדורטמונד וק"ש זה ההקבלה הכי מגוחכת שקיימת, כי דורטמונד היא כן מועדון ענק בכל קנה מידה. רב"ש מאמן טוב, אין ספק, אבל יש מאמנים ישראלים טובים ממנו.
    לגבי זגורי לא ארחיב שוב - אחלה שחקן רוטציה, אבל אם יהיה שחקן הרכב בקבוצת צמרת זה מגוחך, הוא לא כישרון מספיק גדול וללא נמני והתקשורת לא היה בכלל כזה "מלפפון חם".

    ואני לא קובע, אני חווה דעה..
     
  5. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    לגיטימי להגיד שהפועל השתגעה מדי עם שכטר.
    אבל די, רבש לא לקח אליפות כי הליגה הייתה כזו גרועה.
    כשרבש לקח אליפות מכבי,חיפה והפועל למשל היו בבתים של האירופית. לכם היה תקציב של מיטש וגם הפועל התחילה את העונה טוב.
    ק"ש לקחה אליפות והגיע לה.
    זה יפה שכשקש לוקחת אליפות בפער עצום הליגה הייתה גרועה בעיניך, אבל כשאתם לוקחים אליפות בפער 13 הפרש, אז הייתם איזה עילוי.
    לק"ש הגיע כמו שלכם הגיע. לא הכל שחור ולבן.
     
  6. זכאי Member

    הצטרף ב:
    ‏6/6/11
    הודעות:
    717
    לייקים שהתקבלו:
    8
    בהבאת שכטר יש אימרה שאנחנו כאן ולא מוותרים, וגם הולכים מול הכסף הגדול של מכבי ראש בראש על שחקן
    ואם שכטר לא היה בהפועל הוא היה במכבי ובסכומים גדולים יותר. אז גם היית אומר שזו לא עסקה כלכלית?
     
  7. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,208
    לייקים שהתקבלו:
    4,677
    הגיע לקריית שמונה, לא אומר שלא.
    אבל ליגה שבה האלופה כובשת 48 שערים ב-37 משחקים (משחק אחד יותר מהעונה) היא ליגה חלשה, וזה לא משנה מה עשו הקבוצות באירופה, כי הפועל קיבלה הגרלות נוחות והיא מדורגת תמיד אז אירופה זו מטרה ראשונית, חיפה ומכבי אמנם היו טובות בהתחלה אבל סיימו כקבוצות רעות את העונה. מכבי כבשה יותר שערים בעונה החולפת כבר אחרי דרבי ה-4-0, במחזור ה-22. מכבי גם ספגה רק ארבעה שערים יותר מק"ש, כאשר זה כולל משחק של מכבי ב' נגד בני יהודה. אי אפשר להשוות בכלל את הקבוצות, ק"ש הייתה בינונית מאוד בעונת האליפות. רבאק, אלופה של 1.3 שערים למשחק?
    להשוות לקלופ? תהיו רציניים..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/7/13
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שמע, באמת שעדיף לעצור כאן את הבושות, כי אתה ממשיך. שים לב מה כתבתי - "רן בן-שמעון הוא לא מוריניו. הוא קלופ. וברצינות"...שים לב למילה המודגשת חבר, ותבטל כל השוואה בין ק"ש לדורטמונד וכן של שני המאמנים. זה היה בצחוק. מצחיק באותה מידה כמו שאתה מחשיב את גביע הטוטו כתואר למשהו. מבחינתי שהפועל בכלל לא תשתתף במפעל הזה בקיץ.

    כבר הסבירו לך יפה כאן מהי המשמעות של הבאת איתי שכטר - הנה שחקן שהפועל מנצחת את מכבי במאבק עליו. ובלי קשר לזה - שכטר הוא לא עוד שחקן, הוא שחקן שעשה צחוק מהליגה. גם אם הוא לא אותו שכטר של 09-10 - מדובר בשחקן ענק שיראה מה הוא שווה, גם אם זה יקח עוד חודשיים-שלוש. הסכומים שאמרת אגב לא קרובים למציאות, דיברת עם אופירע או משהו?

    ק"ש לא הייתה קבוצה שרק נחותה מהפועל, מכבי וחיפה - היא הייתה קבוצה שמעולם לא זכתה בתואר, ולכן הוא(רב"ש) היה פורץ דרך בקטע הזה. לימד את השחקנים שחשבו בקטן - לחשוב בגדול, ולנצח, והוא התחיל את זה כבר עונה אחת לפניכן ב-10/11. הוא לקח אליפות עם קבוצה בלי קהל, נטולת מסורת. בסדר, ק"ש לא כבשה הרבה - לא היה לה סגל איכותי מקדימה והיא גם נהנתה מחולשת הליגה, אז מה. גם מכבי הייתה יכולה ליהנות באותה עונה מחולשת הליגה, וגם הפועל, אבל זה לא קרה. אגב, ק"ש הבטיחה את האליפות כל-כך מוקדם שגם היא זרקה זין, סליחה על הביטוי. ולה לא היה ספסל איכותי כמו למכבי. אז 'כולל משחק של מכבי ב'..' זה ממש לא רציני. ק"ש כבשה 6 שערים בשבעת המחזורים האחרונים והפסידה 4 פעמים.

    מה נפלת על זגורי..עזוב את הבן-אדם. הפועל הייתה צריכה מחליף לטב"ח. את חן עזרא אי-אפשר היה להביא, נכון? עידן ורד כל הזמן נפצע ולא הצליח לתרום הרבה למכבי חיפה. סלליך בק"ש. להפועל לא היה מקום לעודף זרים. הביאו את הכי טוב שהיה בהתחשב בקיים. ושוב, הוא הגיע כשחקן חופשי מה שגם מעלה את השחקן שלו. הוא לא יטרוף את הליגה אבל גם לא יהיה פלופ גדול.
     
  9. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,208
    לייקים שהתקבלו:
    4,677
    בתכלס, לכל אחד יש דעה שלו והתרשמות משלו. הוויכוח, האמת, לא מתקדם לשום מקום. הרבה כי אנחנו קוראים משהו אחד ומבינים משהו אחר, עניין של נקודת מבט.
    תתחיל העונה ונהיה יותר חכמים, כרגע אנחנו לא ממש מגיעים לעמק השווה.
     
  10. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    ד"ר מרטנס אמר היום לורמוט שהוא בסדר ויכול לחזור לשחק.

    פחד אלוהים, אבל רק שיעלה לשחק כבר ונקווה שיהיה בסדר.
     
  11. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    ראוליטו סולליך כרגע במכבי חיפה הוא לא נמצא בקריית שמונה....
     
  12. Echte Liebe Member

    הצטרף ב:
    ‏11/4/13
    הודעות:
    468
    לייקים שהתקבלו:
    2
    אני חושב שאסור לתת לו לפתוח ביום חמישי, אפילו אם מרטנס אמר. צריך לתת לו אולי איזה רבע שעה - 25 דקות לסיום המשחק, אני לא רוצה לסכן אותו ולפצוע אותו שוב.
     
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    נקווה שבחמישי בדקה 60-70 המצב שלנו יהיה בסדר ואז הייתי מעלה אותו לשחק.
    לפתוח בהרכב בטוח לא, זה מפחיד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/7/13
  14. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    אוהדי הפועל, אלה שבעמותה ואלה שלא (ציינו את זה אם אתם מגיבים), מה דעתכם על כל מה שנוצר שם?
    משיטוט באתר ממש התרשמתי. סך הכל שום דבר לא אמור היה להכשיל אותה ומה שקם שם זו יצירת מופת של התנהלות נכונה ויעילה באווירה חיובית, אבל אם זה היה כל כך קל כל הקבוצות היו מיישמות את זה. אולי כששוב יהיה דיון נוקב סביב שירי שואה אצל הקהל, יתחילו התכתשויות בין אוהדים, חברי עמותה, ועד מנהל, ועדת ביקורת (ובעיקר היו"ר הידוע שלמצה שלה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx) וכו'.
    מבחינת ההתנהלות בקבוצה בין כל מיני סיפורים על בלגאן ניהולי של יותר מדי דעות ועמדות בתוך מבנה ניהולי לא ברור שטביב תקוע בתוכו כמו עצם בגרון וליהיא עדיין מקבלת שכר, דווקא זה נראה כאילו הכל עובר חלק בלי אש, דם ותמרות עשן. יש 2 אפשרויות: או שהעמותה קיבלה פירורים של כל ה מסביב, וזה מספיק לאוהדים כל עוד עידו חג'ג', בכור צבאן, מני ויצמן וחיים רמון (ומרטין שלאף? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx) משקיעים בוכטות של כסף שגם אם נעשות איתו טעויות אין שום בצבוץ שחיתות, ולעומת מה שהלך אצל טביב גם הוצאות של 100 אלף שקל למאפיית בורקסים בבעלות אחיין של חיים רמון ייראו כמו משהו סביר. והאפשרות השנייה היא שהכל פוצי מוצי ופיס אנד לאב וכולם מסכימים עם כולם וכל אחד רק רוצה לתת לקבוצה ולקבל את האחרים.
    ראיתי בפרוטוקל האסיפה שכן יש דיון על מבנה הניהול של הקבוצה, שאי אפשר ליצור בגלל טביב, ועכשיו יש בוררות ב-30 ליולי על מליונים בין תביעות עתידיות שיכולות ליפול על הפועל וכספים שטביב העביר לעצמו, לבין שארית החוב של קבוצת רמון לטביב. נגיד שהעברת המניות לקבוצת רמון נשלמת (ובעצם גם אם לא) - איך אמור יהיה להיראות הדירקטוריון, ומה יהיו הסמכויות בתוכו של כל גורם? מי נגיד יהיה זה שבוחר יו"ר ומנכ"ל, ולמי תהייה גישה לדו"חות כספיים מפורטים? אמורים להיות איזשהם שינויים במבנה הבעלות?

    ושאלה אחרונה (כלומר נושא אחרון לשאלות...) - על סמך מה נבנה התקציב של הפועל? כל בעל שליטה צריך להשקיע מדי שנה בתקציב כדי לשמור על האחוזים שלו? או מי שרוצה נותן וחיים רמון כבר יסתדר? ראיתי שאצלכם 50% מהכסף שאתם מגייסים ילכו למטרה שתקבע בהצבעה, למה הולכים ה-50 האחרים, לתקציב שוטף, או שוב לטביבי?
    ______________________________

    לגבי הסגל,
    כתבתי עוד בהחתמה של ריף מסיקה שזו החתמת "גיבוי" אחת יותר מדי, והוא שחקן חלש מדי מכדי להיות אפילו שחקן ספסל. אם יש איזה מקום מיותר על הספסל במשחק ליגה סביר - עדיף לתת אותו לשחקן צעיר ולא להביא במיוחד בשביל זה שחקן לאומית, גם שון מלכה שחקן ספסל בהפועל פ"ת, לא נראה לי כמו כישרון על שהפועל תזדקק לו. אם הבנתי נכון צ'קול מגן ימני ולא בלם - וזה משאיר את הפועל עם קולין ואיליץ' (איך התרשמתם מהם עד עכשיו?), ורק את יחימוביץ' כגיבוי, וזה יותר קריטי מעמדה שעליה יש את אנטבי, הרוש ואולי אטאזציאנוב (שמעתי הייתה לו בעיה בבדיקות לב, אז איחולי בריאות, כמובן!). אז למה לא ניסו להשאיר את מור שושן/ גל מאיו/ יהודה חוטה, או אפילו את תומר בן יוסף - שאם הוא לא ימצא קבוצה עדיף שיהיה בעת הצורך בלם רביעי ולא סתם ישב ביציע.
    בקשר למגן שמאלי: אם הפועל תגיע לשלב הבתים של אירופה - יש טעם להמר על זר ולשחרר את הרוש. אם לא, הוא ואנטבי בעונת פרישה מכובדת כבר יסתדרו.
     
  15. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    אל תשכח שאנטבי יכול לשחק כבלם ככה שבעיית בלמים אין להם, ובטח יש להם בלם מוכשר מהנוער...

    דווקא הסגל של הפועל תל אביב לטעמי הוא בין החזקים חוץ מעמדת המגן הימני ואולי המגן השמאלי אבל שמעון הרוש מראה לפעמים ניצוצות ככה שקשה לומר שזאת עמדה גרועה, אבל אוראל דגני הוא לא שחקן פשוט וחבל שדווקא אותו לקחו להפועל...
     
מצב נושא:
הנושא נעול.