הפועל תל אביב 2013/14:: ניחוחות של שינוי באוויר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י HapoelFan, ‏14/7/13.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    התקציב של מכבי שנה שעברה היה 106, אבל בינואר עלה לאיזור ה120 עם הרכישות של זהבי ופריצה.

    וגם אם זה היה "רק" פי 2, עדיין במצב שכזה הכל תלוי בקבוצה העשירה בסופו דבר.
    גם למגדל ירושלים את התקציב השני בגודלו בליגה, והוא בערך רבע או חמישית מזה של מכבי, אז?
     
  2. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,593
    לייקים שהתקבלו:
    965
    מנהלים, בטעות שלחתי את ההודעה האחרונה לשרשור הפועל.
    הכוונה הייתה לשרשר את זה לשרשור ישראליות באירופה.
     
  3. sagi4814 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/3/13
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אילתורים נעשים בכל קבוצה, וזה לגיטימי במסגרת תפעול הקבוצה.

    כמו שאמרתי בהתחלת הנושא, הפועל עשתה את הדבר הכי נכון שהיא התחילה מהראש המקצועי, רב"ש, איתי שכטר אני מאמין שיסכימו איתי גם אוהדי הפועל פה התבגר קצת בזמן שלו באירופה, הפך להיות מנהיג, מה שהוא לא היה לפני, שכטר זה החתמה של הצהרת כוונות, עם כל הכבוד לאורימור, אבל להשוות בין שכטר לשפצ'פובי'ץ'?!? נו באמת, שכטר חלוץ שעולה עליו בהרבה אספקטים במשחק.

    בנוגע לזגורי, אין ספק שלילד יש כישרון, הוא הוכיח את זה, עכשיו מגיעה שאלת האופי, האם הוא יצליח לעמוד בלחץ של קבוצה גדולה? עם כל הכבוד לאורדונים הפועל תל אביב זה משהו אחר, זה לחץ הרבה יותר גדול והרבה יותר תביעות ליכולת טובה מצד הקהל (ובצדק)

    ראיתי היום את המשחק של הפועל, נכון קבוצה לא מול קבוצה מהמעלה הראשונה אבל עדיין רואים שבהתקפה יש יכולת טובה, עדיין, הפועל חייבת את ורמוט, למרות שהוא שיחק בקדנציה הקודמת אם אני לא טועה רוב הזמן באגף, אני מאמין שבמערך הנוכחי הוא ישחק באמצע מאחורי ההתקפה. בהגנה, מגנים זה בעיה ידועה, גם היום ראו את זה, בכלל ההגנה היום לא הייתה נראית מתואמת, אבל אני מאמין שאם הזמן התיאום יגיע.

    באופן כללי, כמו שלא הכתרתי את קולינאס אתמול לשוער העונה (כמו שברקו אמר עליו אחרי נגיעה אחת בכדור) אני לא חושב שצריך למהר לשפוט שום קבוצה אחרי משחק אחד, לדברים כאלה צריך לתת זמן, במיוחד בהפועל אחרי העונה שעברה הלא פשוטה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/7/13
  4. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,214
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    לא, בשיאו היה 106, פשוט לקרוא מה שכתבתי..
    ושוב, אתה מאשים קבוצה כי היא עשירה?

    ואני באמת לא מבין איך מסיקים ששכטר הפך למנהיג. רק מלשמוע אותו מדבר אפשר להבין שמדובר, איך לומר, בבחור דיי אהבל. הוא גם מה שנקרא "זונת קהל", ודוגמה לכך זה הזינוק שלו לאוהדים היום במשחק.
    ולא, אלתורים לא צריכים להיעשות במקום מקצועי שמכבד את עצמו. תמיד צריכה להיות תכנית א', תכנית ב' וגם תכנית ו' אם צריך. ברגע שמגיעים למצב בו יש בסגל שני מגנים לליגה הלאומית בצד שמאל זה מחדל.
    ולגבי שצ'פוביץ' - הוא ממש לא נופל משכטר בהרבה אספקטים. מדובר באחד החלוצים הכי מוכשרים שהיו בליגה הזו בשנים האחרונות. בעונה הקרובה הוא יושאל לגיחון מהליגה השנייה בספרד והוא מיועד להיות החלוץ הראשון. בפרטיזן יש לו ממוצע נהדר של שערים, טוב משל שכטר בהפועל, ועל פי טרנספר מרקט ערך השוק שלו תמיד במגמת עלייה, כך שהוא יכול גם להימכר בעתיד במחיר גבוה. אתם תופסים משכטר הרבה יותר מדי.
    התקשורת בישראל הופכת כל שחקן עם כדרור טוב לכוכב על וזה בדיוק מה שקורה עם זגורי. מדובר בשחקן מאוד לא חכם שללא נמני מאחוריו היה משחק לכל היותר בבני יהודה. שם, אגב, יש תואם זגורי שהוא אפילו קצת יותר מוכשר - עגייב. וגם הוא לא צריך לשחק בקבוצה גדולה בשנים הקרובות.
    ההגנה של הפועל עוד תשתפר, קוראים לזה תיאום, אבל אי אפשר לצפות הרבה כאשר המגנים פשוט לא מספיק טובים (שום דבר לא יהפוך את הרוש ודגני למגנים ברמה מספיק גבוהה) וברנקו איליץ', שמשחק כבלם, הוא בכלל מגן ימני, ושם הוא שיחק לאורך הקריירה (אם הפועל יביאו בלם זה דווקא פתרון לא רע).
    לבן שמעון לא אתייחס שוב בהרחבה. רק אומר שמדובר בגרסה מודרנית של אברם, מאמן טוב (אם כי לא ברמה שעשו ממנו) ומכבסת מילים משובחת שמדבר הרבה ולא אומר כלום. יאיר לפיד של הכדורגל.
     
  5. sagi4814 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/3/13
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    0
    להזכירך, ערן זהבי, ברק יצחקי, פריצה, גם דפקו אחלה זינוקים אלינו (לפחות אלי בשער 11) אז מה הם זונות קהל? זה דבר מגוחך, כל שחקן הרציונאל זה להתחבר עם הקהל וזה לגיטימי. לא רואה בזה שום דבר פסול. זונת קהל? ממש לא

    להזכירך במכבי תל אביב של איווניר גם היה אילתורים (ראה שחקנים אורי כהן אלירן ג'ורג, אלי זיזוב ועוד כמה) גם ברצלונה עלתה השנה עם ברטרה אחרי הפציעות של מסצ'רנו ופויול, אז מה אסור לאלתר? רק כדי לדייק, בארסה עד עכשיו לא הביאה עוד בלם, אז מה אסור לא לאלתר? אין דבר כזה קבוצה שלא מאלתרת, יש לך זיכרון קצר מדי.

    לגבי זגורי, הוא הוכיח את עצמו העונה, אין ספק שהתקשורת מנפחת הרבה שחקנים, אבל זגורי הוכיח את עצמו השנה, אתה לא יכול להיתווכח עם מספרים 7 שערים, 8 בישולים, ואם אתה מתכוון להגיד לי שהוא בכל זאת ירד ליגה, אז רק להזכירך גם דיויד מנגה ירד ליגה והוא שחקן מעולה.

    אם אתה משווה את בן שמעון לאברהם, או אומר שהוא דומה לו, אז המצב של רב"ש טוב מאוד.

    ולגבי שצ'פוביץ' שכטר, אין פה מקום להשוואה אפילו, שכטר חלוץ מעולה, יקח לו זמן לחזור ליכולת שלו מלפני שלוש שנים, אבל עם הזמן אני מאמין שהוא יחזור להיות שכטר של פעם.

    כל מה שרשמתה זה פשוט דברים מופרכים ולא משקפים את המציאות, אבל אם זאת דעתך, תהיה בריא ועל תשכח הגלגל מסתובב, למרות שאני מקווה מאוד שלא יקרה דבר כזה, גולדהר יכול לקום מחר בבוקר וללכת ואז המאזן השתנה
     
  6. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,214
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    ערן זהבי הוא זונת קהל וגם יצחקי, מפריצה לא זכור לי זינוק סטייל טיפוס על גדר. הוא רץ לקהל, זה נכון, אבל בטירוף עצמי ולא באופן שבא לו פתאום לחבק אוהדים. זונת קהל זה אחד שיוצא בהכרזות כמו ששכטר אמר במסיבת העיתונאים הראשונה (זה הבית שלי וכו').

    מכבי של איווניר היא לא דוגמה לכלום לכן לא אתייחס. ברצלונה מחפשת בימים אלה בלם ואתה בעצמך כתבת שברטרה עלה בשל פציעות בסגל, זה שונה לגמרי. בהפועל אין שום נסיבות כדוגמת פציעה ועדיין שמעון הרוש הוא המגן הפותח, זו חשיבה לא נכונה והתנהלות שגויה עם התקציב. לא הבנת אותי, כי כנראה לא ניסחתי את זה טוב מספיק - חלק מהתפקיד של מאמן זה לדעת לאלתר, אבל לא כשבונים סגל, אלא כאשר יש מצב בעייתי, פציעות לדוגמה, ואז צריך לדעת להתנהל. בהפועל מאלתרים כי פשוט לא מתנהלים נכון.

    זגורי כבש שבעה שערים ובישל עוד שבעה (לא שמונה), אז מה? רק בזה מודדים שחקן? הבחור לא עושה הגנה (והוא לא מספיק מוכשר וטוב כדי שתהיה לו הפריבילגיה הזו) ומחזיק בכדור יותר מדי (הייתי מסביר לך על העניין הזה אבל מדובר בנושא ארוך ומורכב מאוד). ברמת גן של העונה החולפת לשחקן כזה היה קל להתבלט, שוב, מהסיבה הפשוטה שהם פשוט שיחקו בצורה מפגרת ופתוחה מדי (עוד נושא ארוך). יתכן שהוא יהיה לא רע השנה, אבל אם משווים ליריבות בצמרת, לחיפה ומכבי יש שחקנים טובים ממנו באותה עמדה.
    אגב, גם מנגה הוא ניפוח תקשורתי. שחקן מהיר מאוד ומוכשר, היה בהחלט גניבה של ר"ג, אין ספק. אבל יש טובים ממנו, לא סתם הוא משחק רק בליגה הישראלית, למרות שעבר בצרפת וסרביה.

    אתה ממעיט בערכו של שצ'פוביץ', הוא לא כ"כ נופל משכטר וצעיר ממנו ב-3 שנים. הוא שחקן נבחרת סרביה, כובש בממוצע של למעלה משער לשני משחקים בשלוש השנים האחרונות ותמיד מציג יכולת טובה. הוא סקורר גדול משכטר. ואם מסתכלים בראייה של עלות-תועלת, זו שהפועל צריכה להתמקד בה כאשר התקציב מוגבל, הוא עדיף בכל מצב. שכטר לא היה כובש 14 שערים בעכו ועוד שישה שערים ב-12 הופעות באשדוד, ובטח שלא 0.64 שערים למשחק בפרטיזן בלגרד. עם כל הכבוד, שכטר בקושי שיחק בשלוש השנים האחרונות.
     
  7. sagi4814 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/3/13
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    0
    https://www.youtube.com/watch?v=Z7lcVEAtIsM
    תסתכל בגול השני של מכבי שפריצה כבש, שלא תחשוב שאני משקר, ולהזכירך את הזינוקים של אלירן, ולוגסי ועוד, ולא הם ממש לא זונות כאלה! ואיתי שכטר על הציתות שלו שאמרתה שהוא אמר שפה זה הבית שלי, עם כל הכבוד שלי אליו אני לא קונה את זה כי ברעיון בוואן הוא אמר עוד משהו מעניין לגבי מה היה קורה אם! הייתה הצעה יותר גדולה ממכבי. גם תומר חנצ'ינסקי נישק את הסמל מול בני יהודה שהוא שיחק, הוא פשוט רוצה להתחבר לקהל וזה לגיטימי.

    ולמה לא להתייחס למכבי של איווניר? מעניין אותי לשמוע, ד"א גם ניר לוין דפק אחלה אילתורים ארבעה חלוצים שהפך שתיים לקשרים, דברים הזויים.

    בנוגע למגנים, זה לא חדש, יש בעיית מגנים בארץ, אין יותר מדי אם בכלל, הפועל לבד שחררה אם אני לא טועה שלושה מגנים (חוטבא, דנין, רוצ'לה) וגל שיש זה לא יותר טוב משמעון הרוש. יש אילתורים ויש אילוצים, זה אילוץ כל נושא המגנים, אני לא רואה יותר מדי מגנים ימניים ושמאליים טובים, אשמח אם תציע לי פה שמות של ישראלים כאלו.

    בנוגע לזגורי, הגנה? או קי אז הוא צריך לעזור, אין ספק, והוא עשה לא מעט הגנה השנה ברמת גן, ומי החליט שהוא לא מוכשר בידיוק? אתה? רק להזכירך, אלירן עטר עד העונה גם לא היה עושה יותר מדי הגנה

    בנוגע לשכטר- שצ'פוביץ' זאת דעתך ואני ממש לא ממעיט מערכו, הוא חלוץ מצוין, אבל שכטר עולה עליו בשתי רמות, שורה תחתונה רוב הדברים שאמרתה פה הם פשוט פיקציה אחת גדולה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/7/13
  8. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אם כבר יאיר לפיד של הכדורגל, אני חושב שאתה לוקח את התחרות בהליכה.

    גם אוהד מכבי וגם חוזר על מנטרות וקלישאות. יש יותר יהיר מזה?
     
  9. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,214
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    אעשה את זה קצר כמה שאפשר:
    לגבי עניין זונות הקהל. פריצה הלך לחגוג מול אוהדים שער שחתם אליפות, אבל הוא לא זינק לקהל וחיבק אוהדים, זה הבדל גדול. זינוק על גדרות "לגיטימי" רק במשחק כמו דרבי. שכטר עושה את זה בשלב השני של מוקדמות הליגה האירופית, אחרי שער דיי זניח ביחס לתוצאה, אשכרה טיפס לקהל. ולגבי חנצ'ינסקי - אוהד מכבי בילדות, ובתכלס הוא סוג של גוש עידוד על הספסל.

    למכבי של איווניר אני לא מתייחס כי זו הייתה שכונה וסמל לחוסר מקצוענות. אני מנסה לדבר על מקצוענות וסדר, ותקופת איווניר היא דוגמה הפוכה לזה.

    לגבי המגנים, אני אומר את זה באופן דיי ברור - הרוש פחות טוב משיש למרות ששיש דיי קצב, והוא אפילו פחות טוב מדנין. עניין המגנים בהפועל הוא מחדל עצום.

    לגבי זגורי - להשוות אותו לעטר זה מגוחך. הוא לא מוכשר ברמה הזו, אפילו לא קרוב. ובנוסף עטר הוא בגדול חלוץ שעד העונה החולפת לא שיחק באופן סיסטמתי באגף אלא באזור הרחבה, לכן הגנה הייתה פחות מתפקידו. ושים לב איך בעונה בה התחיל לעשות הגנה פתאום הגיעו הצעות מאירופה (ולא, פורטו לא באמת הציעה עליו אז). אצל זגורי זה לא רק עניין ההגנה, הוא מוכשר, אבל לא ברמה של שחקן מרכזי (ועושה רושם שזה מה שמייעדים לו) בקבוצת צמרת. הוא יופי של שחקן רוטציה, לא יותר.

    בנוגע לשכטר - יש לו עונה אחת גדולה בקריירה והיא עונת הדאבל בה כבש 22 שערים בליגה (מתוך 38 שערים בהפועל בכל המסגרות בסה"כ), באותה עונה הוא כבש גם בעוד מפעלים. בעונה שלאחר מכן הוא שיחק עד ינואר וכבש בליגה ארבעה שערים, ובאירופה המאזן שלו עומד על פחות משער לעשרה משחקים. בגדול אם מורידים את עונת הדאבל הדבר היחידי שאפשר לזכור ממנו זה כיפה. הוא חלוץ נהדר, מוכשר בטירוף וכרגע הוא השחקן הטוב בהפועל, אבל הוא לא מראדונה וגם איתו הפועל לא מספיק טובה. שצ'פוביץ' הוא סתם דוגמה שזרקתי מהראש, אבל אני רק יכול לספר שהוא יציב משכטר ובשנים האחרונות ממוצע הכיבושים שלו נהדר. חלוץ פחות טוב משכטר, אבל לא בהרבה, והוא זול בהרבה.

    ואיתי, אם אתה לא שם לב שרן בן שמעון הוא בלנדר רציני שמברבר המון ולא אומר כלום אני לא יודע מה להגיד לך. לא סתם אוהבים אותו בתקשורת, בדיוק בגלל שהוא מתבטא טוב ומדבר הרבה, יש לו יחסים מצוינים עם עיתונאים.
    ואין לי בעיה, תקרא לי יהיר, זכותך. בינתיים אתה זורק סיסמאות ("תקציב פי 3!", "הכסף מדבר", "X מושחתים!"), בינתיים לא ראיתי ממך ניתוח של שחקן כזה או אחר או קבוצה כזו או אחרת. אני בסה"כ מנסה לדבר על הפועל, או כל קבוצה אחרת, קצת לעומק ומציג את דעותיי. כל אחד שייבחר מה הוא חושב על זה ואם יגיב על כך, ארחיב או אחזק את טענותיי, זה הכל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/7/13
  10. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אתה לא באמת מנסה לדבר על הפועל לעומק, אתה יותר נשמע האמת כמו הילדים האלה בכיתה ד' שמתווכחים איזו קבוצה טובה יותר, כאשר על הקבוצה שלהם יש להם רק דברים טובים להגיד, וההיפך.

    איך למשל אתה יכול לטעון ששכטר הוא שחקן של עונה אחת, אבל מנגד לספר פה שאלירן עטר הוא שחקן גדול? אלירן עטר נתן עונה אחת טובה. בדיוק כמו שכטר.
    ומה אתה נכנס עכשיו לעניין של זונת קהל, מה זה רלוונטי בכלל אלוהים. אתה מחפש רק בכח איפה להגיד דברים שליליים על הפועל. כמו בבית ספר, אמרתי לך.

    ואולי רב"ש הוא בלנדר של מילים, אז? הקבלות איתו. הוא לקח אליפות עם ק"ש. פאקין קרית שמונה. לא עם תקציב בלתי נגמר של מיטש, אלא עם קרית שמונה. יש הישג יותר מרשים מזה בכדורגל פה?
    אולי הוא לא יהיה הצלחה גדולה בהפועל, אבל להגיד שהוא "גולאסה של המאמנים", נו באמת. לרב"ש יש קבלות, בניגוד לגולאסה. עוד דוגמא לדמגוגיה שלך נגד הפועל.

    זגורי? מגיע על תקן כישרון צעיר, אי אפשר להתחייב כרגע לאן זה יילך. אתה אבל קובע פה חד משמעית שזגורי בינוני, שהוא לא מתאים וכו'. ועל סמך מה? על סמך כלום, סתם כי הוא משחק בהפועל ואתה מחפש איפה "להתלונן".

    ולספר על התקציב פי 3 שלכם זו לא קלישאה, זה הכלי שמשחק את התפקיד הכי חשוב כרגע, הכסף שלכם. הרי בלעדיו ראינו איפה הייתם 15 שנה.
     
  11. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,214
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    אני ממש לא מנסה להראות למי יש יותר גדול. שים לב שלא ממש הזכרתי את מכבי בהודעותיי כאן, פרט להשוואה למכבי בעונות הקודמות שמזכירות לי את הבנייה בהפועל הנוכחית. אני מנתח את הפועל כפי שאני רואה אותה.

    אלירן עטר במכבי כבש בעונה הגרועה ביותר 13 שערים והיה עקבי לאורך כל תקופתו במועדון. לומר שהוא שחקן של עונה אחת זה לגנוב דעת. מבחינת סטטיסטיקה, שעל פיה בעיקר שופטים את רוב החלוצים, עובדתית לשכטר באמת הייתה עונה אחת בלבד באמת גדולה שעל בסיסה הוא פחות או יותר בנה קריירה. זה לא אומר שהוא לא יצליח העונה, ממש לא.
    ועניין זונת הקהל הוא כתגובה לטיעון ששכטר הפך למנהיג. שזה דבר מופרך, בטח לא מוכח.
    בכל מקרה אני רק אבהיר - הבאת שכטר נכונה מקצועית, אבל מדובר בטעות כלכלית קריטית. זה הכל.

    לרן בן שמעון יש קבלות, נהדר. אבל עושים ממנו משיח, מינימום מוריניו, והוא לא. האליפות בקריית שמונה מרשימה בגלל הקבוצה איתה הוא זכה, אבל אי אפשר להישען עליה ככה. חובת ההוכחה עליו וכרגע אי אפשר לומר שהוא יביא את השינוי. למרות זאת, אני מודה שמאבוקסיס ופרדי דויד אפשר רק להתקדם במועדון בסדר גודל של הפועל.
    אולי גולסה הוא לא אנלוגיה טובה לרב"ש, אבל מדובר במאמן הכי מנופח תקשורתית שהיה פה.

    לגבי זגורי - לצערי אני לא מספיק זמן כאן כדי להביא לך הוכחות, אבל אני התפללתי שלא יגיע למכבי ברגע שהחלו פרסומים על שיחות עימו. לא רק כי הוא על משבצת של שחקני בית של מכבי שאני תופס מהם יותר, אלא כי הוא פשוט לא לרמה הזאת, בגדול הוא סוג של בוזגלו לעניים. אם משווים אותו לטב"ח, למרות שטב"ח אכזב בהפועל, מדובר בהבדל גדול באיכות. אני לא חושב שהוא בא רק על תקן כישרון צעיר, כי כישרון צעיר לעתיד הוא לא שחקן הרכב קבוע בד"כ, וזגורי יהיה שחקן הרכב קבוע העונה כנראה.

    באופן כללי מבחינתי יש בהפועל שלושה שחקנים שמקצועית ראויים לציון - שכטר, דמארי וורמוט בשיאו. הבעיה היא שאחד הוא, לפחות מבחינתי, טעות כלכלית, והשלישי סימן שאלה שרחוק משיאו. ובנוסף שלושה שחקנים מצוינים שמשחקים בגדול בחוליה אחת מבין שלוש בקבוצה אחת זה מאוד בעייתי ולא מספיק בתמונת המצב הנוכחית.

    אה, לגבי עניין ה-16 שנה (נדייק, מאז 96) - בפרק הזמן הזה, אם מוחקים את העונה החולפת, מהגרועים במכבי, המועדון גרף אליפות, שלושה גביעים ושני גביעי טוטו, ובנוסף שלב בתים בצ'מפיונס (לפני הרפורמה במוקדמות) ושלב בתים בליגה האירופית, שזה טוב מאוד בכמעט כל מועדון אחר בארץ. גם בהשוואה לקבוצתך האהובה, בטבלה הקבוצות לא היו כ"כ רחוקות אחת מהשנייה מבחינת מיקום. ככה שזו טענה לא משהו. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/7/13
  12. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    בסדר, רב"ש מאמן מנופח. זגורי הוא בוגזלו לעניים (כי בוזגלו הוא כזה כוכב...), שכטר לא התבגר והוא בכלל לא מנהיג של הפועל אלא סתם זונת קהל.
    אבל טל בן חיים הוא כישרון גדול.
    למה נראה לי שאם הוא היה נשאר בהפועל היית כותב עליו דברים דומים למה שאתה כותב על זגורי? למה נראה לי שאם ג'ורדי היה מביא את שכטר לא היית משווה את שכטר לשצ'פוביץ'?
    והכי יפה שאתה כותב פה שזגורי הוא כלום ושום דבר, בלי שום ביסוס לכך, ואתה אפילו מודה בזה. אם הוא היה חותם במכבי אתה היית מספר לנו פה כמה הוא מוכשר, זה ברור הרי.

    כן, כרגע מכבי קבוצה טובה מהפועל כנראה, אבל אתה נשמע מגוחך עם כל הטענות כיתה ג' האלה של "הפועל אפסים ומכבי הכי טובה". צא מזה.
     
  13. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,214
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    אתה בכלל קורא את מה שאני כותב?!

    בוזגלו לעניים כי לבוזגלו יש ברגליים יותר מזגורי אבל גם הוא נופח מעבר לכל פרופורצייה בזמן שקרן הוא לא יודע להרים. אני גם ממש לא כותב שזגורי הוא כלום ושום דבר.
    טב"ח תמיד היה כישרון גדול.
    שכטר לא מנהיג עד שיוכח אחרת. ושצ'פוביץ' מתגלה כאנדרייטד.

    ושים לב, שום לא הזכרתי אפילו השוואה אחת קטנה למכבי הנוכחית. מדהים.
     
  14. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    לא טענתי שאתה משווה בין מכבי להפועל.
    באשכול של הפועל אתה מוצא רק דברים שליליים להגיד על הפועל.
    בשאר האשכולות יש לך רק דברים חיוביים להגיד על מכבי.

    מאוד בוגר, ללא ספק.
     
  15. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,214
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    אתה פחות או יותר תיארת את פועלך בפורום, רק הפוך.

    לשמחתי בתקופת חברותי בפורום מכבי ממעטת לטעות (היא טועה, כמו למשל בהחתמת אבו זייד) אבל לא הרבה, ולכן אני מלא בדברים טובים עליה, כאוהד מרוצה. תהיה בטוח שכשיתנהלו במכבי לא נכון (ואני מקווה שזה לא יקרה, לפחות לא בקרוב) תהיה לי ביקורת עליה.
    לעומת זאת, הפועל פועלת לאחרונה כפי שמכבי הרבתה לפעול במשך שנים - בשכונתיות, לא חכם. לכן, אם נשים לרגע ביקורת על אוהדים בצד, כי זה לא שייך לכאן, יש לי המון ביקורת מקצועית על הפועל, וגם דעה אישית על אנשי מקצוע כמו רב"ש וכד', כאוהד כדורגל למוד טעויות ופחות כאוהד מכבי. אם יש משהו מדהים בלא מעט אוהדי הפועל כאן זה היעדר ביקורת עצמית, אני אישית הייתי משתגע אם במכבי היו בונים סגל כמו שבנו בהפועל בתקציב של 45 מיליון ש"ח.

    לטעמי הדרך בה אתה הופך את העניין לכזה שטחי ונצמד לזה שאני אוהד מכבי ופחות מתייחס לטיעונים המקצועיים שלי על הפועל, זה הדבר הילדותי והלא בוגר כאן. הייתי שמח אם היית מגיב ישירות לטענות שלי ללא התלהמות מיותרת כפי שהגיבו ראוליטו ושגיא, שהוא בעצמו אוהד מכבי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/7/13
מצב נושא:
הנושא נעול.