הפועל תל אביב 12/13: רן בן-שמעון הוא המאמן החדש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י HapoelFan, ‏6/7/12.

  1. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    תלוי אילו שחקנים יעזבו אותם ואילו לא.
    הדיבורים על כך שידין ותמוז יעזבו די חזקים, ואם השניים האלו יעזבו בנוסף לאבוטבול שמסוכסך עם המועדון, אני בספק אם יש לשחקנים כאלה תחליף, בטח שלשניים הראשונים. אם אני לא טועה גם עם דמארי יש איזה סיפור לא? בעסקה עם הלוזונים אחרי פרק זמן מסויים אם הוא לא נמכר לאירופה הוא אמור לחזור לפתח תקווה לא?
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    קודם שהבקרה תאשר את כל העניין. כרגע לא ידוע מי שם את הכסף.
    בינתיים טביב עדיין הבעלים.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קפיצת מדרגה של כמה שחקנים אמרת(אבירם) ואני מניח שאתה מתכוון בין היתר לאחד האוברייטדים הגדולים בכדורגל הישראלי - אלרואי כהן.

    לא חושש מעזיבה של תמוז או אדל, עיקר התקווה היא שעומר דמארי יישאר. חלוץ שיש לו הכל - כוח פריצה, מהירות, דריבל, יכולת סיום, אופי של ווינר. לולא דמארי בעונה שעברה לא רק שלא היינו זוכים בגביע גם הפועל הייתה במקום הרבה יותר נמוך בפלייאוף העליון. ויקטור מרעי אכן חוזר להפועל והעונה שלו בפ"ת הייתה די טובה- אבל אני מאוד מקווה לראות את עדן שרם מקבל דקות.

    לגבי מרקו שולר, מירקו אורמוש וכן הלאה - הציגו שיפור ניכר בחלק האחרון של העונה, אבל מדובר בשחקנים לא זולים(ושולר גם לא צעיר). אולי אני מגזים עם עניין ה'קבוצה שמושתת על שחקני בית' אבל אם אין זר שמציג יכולת עדיפה חד-משמעית ממשהו שכבר יש - אולי עדיף לוותר עליו. איגבור שחקן שרואים שהוא אולי הקשר הכי מוכשר בארץ אבל חסר לו בורג ולכן אני בעד למכור. אבל 'ההימור' של קשטן עליו בכל-זאת היה במקום.
     
  4. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    האמת שחשבתי על רועי גורדנה, אבל גם אלרואי כהן שחקן טוב, שאמנם לא מספיק עקבי, אבל מתישהו גם זה יגיע. לפעמים כל מה ששחקנים כמוהם צריכים זה שהקבוצה תגיע למצב שהיא תלויה בהם. אלמוג כהן הוא הדוגמא הטובה ביותר לכך. אם לא העונה במכבי נתניה, בה הוא היה צריך להיות המנהיג, אני בספק אם הוא היה מגיע לאן שהגיע. לפי דעתי, זו צריכה להיות העונה של רועי גורדנה (וגם של אלרואי כהן). http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  5. Gaudi Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/07
    הודעות:
    750
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המאבק נגד טביב החלה בגלל ההתנהלות הפושעת שלו ובגלל חשד להיעלמות קופת המועדון. העבר שלו רק היווה נימוק נוסף לצדקת המאבק, מכיוון שבגין ההרשעות שלו שופט בית משפט (לא זכור לי שמו) אמר עליו שהוא 'שור מועד' ואינו ראוי לנהל קבוצת כדורגל. לרמון (שהוא ממש לא בעלים אולטימטיבי, הוא די 'הרע במיעוטו' לדעת רבים) אין הרשעה בכיוון הזה.


    בעניינים האחרים - עם היענות טובה של רוכשי המנויים, המועדון בד"כ יוצר הכנסות טבעיות של 20+ מיליון שקלים בעונה ממנויים, כרטיסים, ספונסרים וכספים מההתאחדות. זה עדיין לא מספיק. אנחנו תלויים חד משמעית בהעפלה לליגת האירופית - הכנסה נוספת של לפחות עשרה מיליון שקלים. אלה הכנסות שאמורות להספיק בכלל ללא מכירה של שחקן אחד. יתקבל בהבנה מבחינתי אם אדל ימכר ויחסוך משכורת שמנה. אני נותן את הבמה לקליימן בראש שקט. מכירה של טוטו תתקבל בהבנה מבחינתי רק אם לא נעפיל לליגה האירופית, או שלא יצליחו לסגור איתו על חוזה חדש (זה השנה האחרונה שלו בחוזה).
    בכל מה שרשמתי למעלה צריך לחסר את עומק הנזק שהשאיר לנו הוירוס - תביעות, גירעונות, שיקום מחלקת הנוער וכד'.

    ועוד משהו - מרגיש טוב לחזור לדבר על :aa1:, במקום על :aaaprot:.
     
  6. שער 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/07
    הודעות:
    2,256
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מרקו שולר? אתם מדברים על הבלם שכל פעם מחדש היה עושה לי התקפי לב בכדורי גובה, או ברגע שהוא מקבל כדור מאדל ומתחיל לעשות דריבלים מיותרים? מזל שהיה את באדיר מאחוריו, שחקן שיכול לשחק בשקט עד גיל 42-43, עם כל הביקורות עליו.
    אורמוש שחקן עם המון פוטנציאל, לא הוכיח את עצמו מספיק בהפועל, אולי בגלל שהוא צעיר מדי והפועל מיהרה לגזור עליו קופון. עדיין חבל שעזב, מאחר והוא כבר מכיר את הקבוצה ואת הלך הרוח אצל האוהדים והתקשורת. הפעם אני אהיה זהיר ולא אומר שזאת הולכת להיות עונת הפריצה של שחקן מסויים, את אותם הדברים אמרנו אשתקד על אלרואי כהן, שחוץ מהברקה בדרבי הראשון, שער בוולה מול ראשל"צ ושער מהסרטים מול מכבי חיפה לא הוכיח את עצמו יותר מדי. רק אם יבוא זר תותח בקישור עם ניסיון מוכח, אני בהחלט רואה את המעמד שלו בקבוצה בסכנה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/12
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    ממה שהבנתי בתקשורת ובכלל - לא יהיה רכש גדול בהפועל, טביב עדיין ישאר בעלים והיו"ר החדש אפילו אמר שההוצאות לא יעלו על ההכנסות, משמע לא תהיה השקעת בעלים.

    אז מה ההבדל בין התקופה הזאת לתקופת טביב?
     
  8. Gaudi Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/07
    הודעות:
    750
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שהפעם הבעלים לא יגנוב את הקופה.
     
  9. שער 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/07
    הודעות:
    2,256
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כשכל הקבוצות כבר יוצאות למחנה אימונים עם הסגלים החדשים, בהפועל עוסקים במחנאות בין השחקנים...
     
  10. Blanco 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/10
    הודעות:
    686
    לייקים שהתקבלו:
    307
    מין:
    זכר
    יש תאריך למחנה אימון?
     
  11. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    כרגע לא קיים כזה, למיטב ידיעתי. לפני כחודש פורסם שהפועל תצא למחנה אימונים בברלין, אבל כמה ימים לאחר מכן המחנה הזה בוטל. אני סבור כי תצא הודעה ממש בקרוב על יציאה למחנה אימונים בגרמניה או אוסטריה, כמו בכל קיץ.

    :aa1: הראשון שחוזר לעבוד במועדון הוא מורדי דדון, אשר פוטר מהקבוצה לפני כשנה וחוזר לשמש כמנהל כללי. יעקב הלל ישוב להיות הסקאוט של הקבוצה.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    :aa1: חדשות מהיום האחרון:

    * הפועל ת"א ומכבי פ"ת סיכמו עקרונית על השאלתו של החלוץ טל בן-חיים בתמורה ל-300 אלף דולר, אולם נכון לעכשיו השחקן עדיין לא עבר לאדום בשל פערים כספיים בין הצדדים לגבי חוזהו. החלוץ דורש 200 אלף דולר לעויה והפועל מוכנה לשלם 150 אלף דולר.
    * יגאל אנטבי סיכם בהפועל ת"א לעונה נוספת. המגן שחזר מהפועל פ"ת באמצע העונה שעברה יחתום רישמית על החוזה בקרוב ויפתח עונה מס' 11 בהפועל ת"א.
    * אביחי ידין מאיים בהחרמת אימונים במידה והמועדון לא יחזיר לו 45 אלף שקלים שנופו ממשכורתו בין החודשים אפריל-מאי בשל קנסות ו-ועדות משמעת שונות במסגרת הקבוצה.
    * ד"ר משה לוינקופף, רופא הקבוצה ב-15 השנים האחרונות שהתפטר בעונה האחרונה - קיבל הצעה לא רישמית לחזור לתפקיד ואמור להשיב בחיוב.
     
  13. Ricky van Wolfswinkel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/11
    הודעות:
    2,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם ההצעה מספרד רצינית, אני בעד שידין יעזוב.
    הוא היה השחקן האהוב עליי בהפועל למשך תקופה ארוכה אבל זו כבר לא פעם ראשונה שהוא מחרים אימונים והוא גם כבר מיצא את עצמו בהפועל והוא צריך לצאת לחו''ל.
     
  14. ARSI Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/05
    הודעות:
    3,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה יש לו לחפש בחו"ל? יבלה על הספסל כמו שאר "הליגיונרים". צריך ללכת לחיפה, אם אכן הייתה הצעה. אבל נראה לי שידין הוא אחד שאוהב כסף ויגיע לבירוסחט או משהו כזה.
     
  15. שער 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/07
    הודעות:
    2,256
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טל בן חיים ממכבי פ"ת עבר הערב בהשאלה לתקופה של שנתיים להפועל תל אביב, כאשר בתום תקופת ההשאלה תוכל הפועל לקנות את כרטיסו. נכון לעכשיו מחזיקה הפועל ב- 30% ממחיר כרטיסו של בן חיים.

    לטעמי, החתמה משמעותית מאוד, בעיקר עקב רצונו של טוטו תמוז לעזוב לחו"ל (ספורטינג ליסבון על הכוונת שלו) ובגלל התיאום שלו עם עומר דמארי, אבל עסקת ההעברה מגוחכת. חצי מיליון יורו תמורת 30% ממחיר הכרטיס? במכבי ת"א ובקריית שמונה לא היו מגיעים בחיים למצב של התרפסות מול הלוזונים.

    עכשיו רק למצוא בלם וקשר זרים + חלוץ נוסף + מגן ימני, ויהיה בסדר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/7/12