הפועל באר שבע 2015/16 - עונה חלומית שמסתיימת עם צלחת האליפות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏16/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    לדעתך זה לא משתלם, אבל יש גרעין של בערך 150 אוהדים שמבחינתם זה כן משתלם כי גם כך הם מגיעים לכל משחק ויש להם ראש שקט בהגרלות. בשבילם עשו את זה. כמו שעידן אמר - יש פה מחשבה מעבר, ונהדר שעשו את זה.
     
    hbs7, Sir Alex Ferguson ו-gilad16 אוהבים את זה.
  2. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    עשיתי מנוי חוץ, כמו יתר החברים הקבועים שנוסעים איתי למשחקים.
    זה נותן לנו שקט בכל הנוגע למשחקים הגדולים שאליהם יש הגרלת כרטיסים (מכבי ת"א ומכבי חיפה בחוץ, אולי גם הפועל ת"א חוץ אם הפועל ת"א יהיו טובים השנה), וזה גם גורם לכך שכל שבוע יש לנו כרטיס מוכן שכבר שולם בשפע ורק צריך לאסוף אותו.
    במילא אני מחמיץ בסביבות שלושה משחקים בשנה בגלל מחלה/מילואים/חופשות, אז למה לא לקנות מנוי חוץ ולמנוע מעצמי את כל הסיפור סביב המשחקים הגדולים (שיכולים להגיע השנה גם לשישה משחקים)?
     
  3. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,318
    לייקים שהתקבלו:
    5,807
    יש מנוי חוץ לנוער/סטודנט?
     
  4. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    אתה יכול לבחור נוער או סטונדט בבקשה למנויי החוץ, ויש שם גם סעיף בתקנון שמדבר על כרטיסים סטונדט (הרי לא תמיד יש), ממליץ לקרוא אותו בעיון, הוא מופיע באתר שפע הפקות.
     
  5. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,621
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    נכון שגביע הטוטו לא מדד לכלום,אבל עדיין רואים שחסר לכם מחץ בהתקפה,שהר לא חלוץ מטרה. אין מי שינצל את כל המצבים שהקבוצה יוצרת,צריך חלוץ שהוא 9 קלאסי. גם אם זה אומר לוותר על ארביטמן ולהושיב את ברדה יותר בספסל.
    אילוז אתמול סגר לעצמו סופית הזדמנות לשחק שוב,הובאן כרגיל נהדר.
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    הטעות של אילוז זה הדבר הכי טוב שהיה יכול לקרות לנו. כל כך מגיע לכל אוהד ואוהד, שתמך בהשארה של אילוז, אין לי מילים להסביר ולהרחיב עד כמה כל אחד ואחד כזה- הוא בן אדם חסר מושג בכדורגל ובגדול אידיוט ממדרגה ראשונה.

    אילוז הוא אפס מאופס, לעולם לא היה שחקן כדורגל ולא שווה את החולצה שהוא לובש, בושה וחרפה ששחקן כזה אפילו מתקלח יחד עם שאר השחקנים בחדר הלבשה, בושה שמשאירים שחקן כזה בסגל, אפילו אם זה רק כדי להגיש לברדה את המגבת במקלחת. הלוואי שבכר שרף אותו, ואם אילוז ימשיך לשחק, באמת מאחל לאותם האוהדים שדחפו להשארתו שיראו ממנו רק טעויות. וכמובן שבוזגלו יכפר וידאג שננצח באותם המשחקים 4-3 או 5-3.
     
  7. Jakur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/2/13
    הודעות:
    2,535
    לייקים שהתקבלו:
    852
    מין:
    זכר
    אולי הוא חסר מושג בכדורגל אבל אני חושב שהניסיון שלו והגיל המבוגר עוזרים בליכוד הקבוצה בחדר ההלבשה, אילוז הוא כמו יואב זיו במכבי, לא יכולת מי יודע מה אבל הניסיון והבגרות עוזרים בחיבור הקבוצה שזה לא פחות חשוב :)
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  8. AmitHBS Member

    הצטרף ב:
    ‏23/6/08
    הודעות:
    517
    לייקים שהתקבלו:
    139
    שיעזור לחבר את הקבוצה מהיציע או שיארגן ימי גיבוש.. לדשא הוא לא שייך.
    מדהים כמה שנים הוא בליגה ועדיין לא יודע דברים בסיסיים של משחק, תמיד מביך לראות כל מיני ילדים מהנוער עוברים אותו בכזאת קלות. לא הולם את הרמה שהקבוצה רוצה להגיע אליה.

    בנוגע לשהר, זה רק גביע הטוטו אבל כבר עולה החשש שהוא אולי שחקן סביר אבל לא כחלוץ חוד - עמדה אליה הוא מיועד העונה - מה שמשאיר אותנו עם ארבייטמן כחלוץ 9 הטבעי היחיד והפחד הוא שכל עניין העומק בהתקפה ימרמר שחקנים מובילים ובנוסף לא יספק את המספרים הנדרשים.
     
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    לדעתי חסר מושג בכדורגל זה אדם שמבקר את הקהל והמועדון כאילו אילוז הולך להיות השנה המגן הפותח שלנו.
    מדובר בשחקן שנמצא בסוף של הרוטציה, לפניו יש שני מגינים ימניים (בן ביטון ומתן אוחיון) ואילוז לא אמור לקבל בכלל דקות השנה.
    עד לפציעות האחרונות אילוז אפילו לא היה בסגל לגביע הטוטו!
    בעקבות פציעות של שני המגינים הפותחים שלנו, אביתר אילוז, שהוא המגן השלישי שלנו, קיבל דקות אתמול. בדיוק כמו שרז רחמים, השוער השלישי שלנו, קיבל דקות אתמול.
    לצפות מהפועל באר שבע שהמגן השלישי שלה או השוער השלישי שלה יהיו באותו איכות של השניים הראשונים זה הזוי, לא פחות. הקבוצה החליטה שבקצה הספסל ישבו שחקני בית. לא רואה בזה משהו רע, בדיוק להפך, זה מה שאמור לקרות.
    אני מזמין את כולם לזכור את ההודעה שלי ולחזור אליה בסוף השנה, למעט גביע הטוטו ומשחקים כמו גומלין גביע המדינה בשנה שעברה (אחרי שהבסנו את יבנה בחוץ במשחק הראשון וסגרנו תסיפור), ואולי מקרים של מכת פציעות חריגה בעמדה שלהם כמו היום, אילוז ורחמים לא יקבלו דקות בקבוצה.
     
  10. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,621
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    נראה לי שלכולם ברור שאילוז אם לא הפציעות רואה דשא רק באימונים.
    הסוגייה הבעורת היא החוד.
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    1. נואקמה שחקן עוצמתי. גם עכשיו, כשהוא חלוד, אי אפשר לחטוף לו את הכדור והוא מצליח למסור, בזכות הפיזיות שלו, פעם אחר פעם ללא הפרעה כדורים נפלאים לשחקני ההתקפה.
    לא כל הקיצונים חייבים להיות רזים ודקים. ראינו ששנה שעברה מליקסון הדק והרזה לא תרם לנו מספיק, בעוד נואקמה החזיק את כל ההתקפה של רעננה על הגב.
    נואקמה לא איטי, האיכות שלו הוא שהוא יודע מתי לרוץ ולאיפה, ולא סתם ברעננה שנה שעברה בכל פעם שהוא רץ הוא מצא את עצמו לבד.
    יותר מכך, כשאתה כל כך פיזי, ושיכולת המסירה שלך כל כך איכותית, לפעמים אתה יכול לעשות דברים יפים בזכות הפיזיות שלך מבלי הצורך לנסות לקחת את הכדור ולרוץ איתו כל התקפה.
    אם אני בכר, אני נותן כמה שיותר דקות לנואקמה (ולסהר) עד תחילת העונה כדי שיכנסו לעניינים. הם אלה שאמורים לשדרג אותנו ממליקסון וארבייטמן שאיכזבו בשנה שעברה.

    2. ראדי נפלא. גם כשהוא פחות מדויק, עדין מדובר במנהל משחק ברמה שלא היה כאן מאז קאקו בלסינג.
    לאט לאט אנחנו מקבלים תמונה של איך יראה הקישור שלנו השנה. אוגו מאחור יותר, חובאן (השחקן בכושר הכי טוב אצלנו מפתיחת העונה) קדימה יותר, וראדי מנהל את המשחק באמצע ויורד/עולה בהתאם לצורך.

    3. אופיר פתח את העונה בצורה נפלאה. הוא עדין צריך לשפר את המהלך האחרון שלו, ועדין, בכל משחק העונה הוא נתן לפחות כדור אחד טוב (אתמול זה היה לגורדנה) וזה גם משהו שצריך לציין. מחויב מאוד, טוב הגנתית, שרק ימשיך ככה.

    4. מקווה מאוד שסהר, אליניב ושלומי יכבשו בשני המשחקים הקרובים, שירד קצת הלחץ מההתקפה.

    5. למרות השינויים הרבים במשחקי גביע הטוטו, נראה שההרכב למחזור הראשון כבר סגור למעט שתי עמדות, הקיצוני בצד שמאל (מליקסון או נואקמה) והחלוץ בחוד (סהר או ארבייטמן).
     
    hbs7 ו-לירן אוהבים את זה.
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312

    גם מגן רביעי לא הייתי נותן לו להיות. ולא צריך לנחש למה, כולם רואים. אם הוא פה כדי לסבן לברדה את הגב במקלחת או לשיר קריוקי בערבי גיבוש אז לא תודה. עדיף היה להריץ שחקן מהנוער שיצבור דקות ואולי היינו עולים פה על כישרון שיכול להצליח.
    שחקן גרוע, תמיד היה גרוע, ולא מפתיע שהקהל, שאילוז כנראה מגיע לאירועים של אותם האנשים, כל כך דוחפים ודחפו להשארתו. שחקן עלוב.
     
  13. Turgi Guest

    פרגוסון חשבת שתקבל איזה הרכב אחר?
     
  14. zahipan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/13
    הודעות:
    484
    לייקים שהתקבלו:
    161
    אילוז לא שחקן ליגת על, חבל שלא השאירו את דור מלול, עדיף שהוא היה משחק אתמול.

    נוואקמה גם שהוא משחק לא טוב רואים שהוא שחקן כדורגל, ועדיין לא הזכרתי את הבעיטות המפחידות שלו. הלוואי שהוא יבעט יותר לשער בכל משחק.

    אתמול אגב, ראינו כמה אוגו היה חסר לנו. היינו צריכים יותר אגרסיביות במרכז השדה.

    וראינו גם כמה גורדנה שחקן של תאכל׳ס שמכניס מסירות עומק נהדרות. לכן אני הייתי עושה רוטציה בין גורדנה לראדי. צריך להשתמש בראדי בתבונה כי אחרת יגמר לו האוויר באמצע העונה, וגורדנה הוא השחקן הכי מתאים למשבצת הזו ביחד עם ראדי.
     
  15. Turgi Guest

    לאן דור מלול עבר?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.