הפועל באר שבע 14/15: מסיימים במקום השלישי, ברק בכר מונה למאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Love Is Red, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,239
    לייקים שהתקבלו:
    25,765
    מין:
    זכר
    גם לורמוט יש הרבה ברגליים, אז מה? אירופה זה קודם כל אופי. גם לשרוד בתנאי מזג אוויר קרים, להתמיד בעבודה קשה וגם להיאבק על המקום שלך בהרכב, מה שבארץ הם לא חווים.
    סך הכל זהבי הראה יכולת גבוהה בגביעי אירופה מול קבוצות טובות, ככה שמבחינת כדורגל הוא מתאים למקום רציני באירופה, לא פחות ואולי יותר מבוזגלו.
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    זהבי הצליח במסגרת אירופאית במשחקים כל שבועיים או כל חודש. לפתח קריירה זה כבר אורך חיים, זה שגרה , זה אימונים. זה סיפור אחר והצלחה במשחקים נקודתיים זה לא מדד לכלום.
    ואני לא משווה ביניהם, או לא נכנס לזה מדי, לבוזגלו לא בטוח שיש את זה בכלל.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מוזר לי לשמוע שלדעתך(Nave) לא הגיע לבאר-שבע להפסיד, לא הופעתם היום עם כל הכבוד להברקות של בוזגלו. באר-שבע לא מציגה העונה כדורגל גדול, רחוק מזה - אבל בדרך-כלל היא מגלה יתרון קל על היריבות ומגיעה למצבי הבקעה. היום זה בכלל לא קרה, ומנגד אג'ידה הופקר שוב ושוב. זה היה פחות טוב מהבינוניות אליה הורגלתם.

    אני לא חושב שאין התקדמות בבאר-שבע בהשוואה לעונה שעברה, אבל אולי וכנראה ההתקדמות הזו לא עומדת בציפיות. אלישע שכבר נפל עם זרים פה ושם - הביא הפעם שני שחקני מרכז שדה טובים יחסית. בניית הקבוצה המשיכה להיות נכונה וזה לא משהו מובן מאליו, כי עם כל הכבוד למשאבים של באר-שבע - היא עדיין לא 'בזבזנית' או יכולה להשקיע כספים כמו מכבי ת"א. כמובן שגם גורדנה רכש טוב.

    אם באר-שבע מוכנה להישאר במצבה הנוכחי, כלומר שיש לה תקציב גבוה יותר משאר הקבוצות והיא מסתפקת בלהביא את השחקנים הטובים - אז אלישע הוא הבחירה הנכונה. תיהיה אווירה חיובית גם עוד 3 שנים, המקום בצמרת הוא טאבו והקהל ימשיך למלא את ווסרמיל. כדי לעשות את קפיצת המדרגה נדרש איש מקצוע טוב יותר.

    אותי מפתיע לשמוע שאף-אחד לא מדבר על שינוי בעמדת השוער. אני חושב שאג'ידה כמעט ולא מביא נקודות לבאר-שבע, יש לו יותר מדי טעויות. אפשר וצריך להשתדרג בעמדה הזו. אתמול הגול של אבוטבול עליו, נגד מכבי הוא ספג גול 'לא מחויב' ואני חושב שהוא אוברייטד. אבל שוב, השאלה עד כמה רוצים להתקדם.
     
  4. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    ראוליטו אני מסכים איתך שמבחצית הראשונה נראינו גרועים אבל במחצית השנייה אתם לא הופעתם חוץ מהגול של שי אבוטבול והתקפות מתפרצות חסרות תועלת...
    תיקו היה משקף את התוצאה בסופו של דבר.

    לגביי אלישע, הוא לא צריך להשאר פה, ההבנה האפסית שלו בטקטיקה לא תקדם אותנו מעבר לצמרת, אם אנחנו רוצים להתרחות על אמת עם מכבי על האליפות אנחנו חייבים להביא מאמן שיש לו ידע טקטי בנוסף לחום וטוב לב, אי אפשר היום בלי טקטיקה איכותית ורואים את זה בכל העולם...
    אלי גוטמן לדעתי היה יכול להיות מושלם אם הוא היה חוזר אלינו אבל הוא בנבחרת...

    אגב זה לא שאלישע מאמן גרוע הוא פשוט מקובע אם הוא לא היה מקובע הוא היה לומד טקטיקות חדשות, היה מצליח ליצור דברים טובים, היה משנה את אימוני הכושר ומביא מאמן כושר טוב יותר מהנוכחי ובאופן כללי הוא היה נהדר, אבל הקיבעון שלו זה מה שגורם לו להיות מאמן בינוני...
     
  5. zahipan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/13
    הודעות:
    484
    לייקים שהתקבלו:
    161
    http://up413.siz.co.il/up2/mxnnmjy25imj.Xxx

    פנדל ברור! גם נגיעת היד של בוזגלו לא נחשבת כי הוא ניסה להתחמק מהכדור וגם היה קרוב מדי, וגם הוא היה מחוץ לרחבה, כמובן שזה פנדל ברור, כל הכבוד חכמון.
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    דבר ראשון אין דבר כזה ניסה להתחמק, היד רחוקה מהגוף וזה שריקה ללא ספקות בכלל.

    דבר שני, אז שרקו נגדנו שלא בצדק, זה כדורגל, חלאס עם הזיוני שכל. הקהל שלנו פאתטי עם הפמפום של התמונה הזו בכל הרשתות החברתיות, פשוט מביך. בגלל קהל כזה תמיד נישאר קבוצה קטנה.
     
    Nave ו-Bon אוהבים את זה.
  7. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    וואי כמה שאני מסכים איתך. דיי זה פתאטי. מפרסמים כל שנייה את הכתבות שאיגוד השופטים אמר שחכמון טעה. נו, אז אמר, מה זה יעזור?? וגם אני מסכים איתך שהייתה שריקת פנדל, למרות שהתמונה הזאת מוכיחה אחרת, ועדיין אני יודע שפנדלצ שממשיכים להתווכח עליו ימים אחרי זה ואין תשובה חד משמעית - אין לשפוט את השופט שהחליט עליו בשבריר שנייה.

    שאוהדים יתחילו להתעסק בזה שההנהלה החליטה שכרטיס למשחק בשבת לשערים 2 ו5 יעלה 40/80 ואילו כרטיס לאוהדי נתניה 50. זה בזיון!
     
  8. zahipan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/13
    הודעות:
    484
    לייקים שהתקבלו:
    161
    המגמה במשחק הזה הייתה ברורה. החל מהפנדל הברור על בוזגלו במחצית הראשונה שלא נשרק, המשך בצהוב השני שהוא היה חייב להוציא לאיקנדה, הפנדל שלא היה להפועל ת"א, ואי תוספת הזמן.

    ואל תגיד שזה לא מעצבן אותך שכשקבוצות אחרות בפיגור מולנו מוסיפים להם 7 דקות, וכשאנחנו בפיגור מוסיפים לנו רק 4 כשהיה צריך להוסיף 8 בגלל הפציעה של דני עמוס ובגלל הפנדל שגזל את כל תוספת הזמן.

    אני בדרך כלל לא בוכה בגלל טעויות שופטים אבל במשחק הזה הייתה מגמה ברורה נגדנו.
     
  9. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    ממש לא הי הפנדל על מאור במחצית הראשונה, אבל בהחלט מסכים איתך על צהוב שני לאיקנדה ותוספת הזמן.

    ובכל זאת - יאללה טעות שיפוט אחת או שתיים. אז זה התקזז עם הניצחון שחכמון הענק לנו מול בית"ר לפני כמה שנים. דיי, הלאה!
     
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    על התוספת זמן רשמתי, זה ביזיון וברור שאלי חכמון רוצה שהפועל ת"א תנצח ושהמשחק יסתיים כבר, אבל זה לא מעניין.

    הפסדנו לא בגלל השופט, הפסדנו בגלל ש-60 דקות לא עשינו שום דבר על הדשא.


    נווה, לא מסכים איתך בקשר לנתניה. אוהדי נתניה במשחק זה ישבו בשער 7, מול שער 3. מי שיקנה מאצלנו בשער 3 ישלם 50 ש"ח, וזה תמורת כך שנגיע לנתניה נשלם 50, החלטה גדולה של המועדון.
     
  11. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    גם ככה המחיר בנתניה הוא 50 ש"ח. ולמה שאוהד שלנו שיישב בשער 6 צריך לשלם 80 שקל בעוד אוהד של נתניה באותו גיל ישלם 50? איפה נשמע דבר כזה שאוהדי הקבוצה המארחת משלמים יותר?
    ובכלל זכרוני אינו מעלה לי משחק בתקופה האחרונה שמחירי הכרטיסים היו שונים בין האורחת למארחת .. (ואני מדבר על מחירים בקופות עזבו עמלות אינטרנט וכאלה)
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אני לא יודע כמה עולה בנתניה, אבל שהגדולות מגיעות לשם הם אולי לוקחים יותר? בכל אופן זה לא משנה. ההנהלה הבינה את הבעייתיות וכנראה בגלל זה העבירה את נתניה לשער 7, שרואים גרוע, כמו שער 3, ולא ביציע שרואים "טוב " יותר, כמו שער 6.
     
  13. zahipan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/13
    הודעות:
    484
    לייקים שהתקבלו:
    161
    מה שאתה לא מבין זה שאנחנו מסומנים בגלל שקיבלנו 7 פנדלים שמתוכם אחד שלא מוצדק, שופטים בתת מודע שלהם מנסים לאזן את התמונה כדי שלא יגידו שהם נותנים פנדלים לבאר שבע, ולכן הם מחפשים אותנו כדי לשרוק נגדינו לפנדלים. ואני מבטיח לך שבשבועות הקרובים אם יגיע לנו פנדלים לא ישרקו לנו בדיוק בגלל זה. אני לא אומר שזה בכוונה זה קורה בתת מודע שלהם, אבל שופטים צריכים להיות מקצוענים ולא לתת לרגשות ולרחשים מסביב לפגוע באובייקטיביות שלהם.
     
  14. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    דיי נו. יום שלם אחרי הפנדל עדיין התווכחו אם הוא היה או לא, כמו שכתבתי כבר, זה רק סימן לכמה הפנדל היה קרוב ואפילו בזוויות טלוויזיה לא הצליחו להבין אם היה לא, ולדעתי האישית הזווית הזו של הצילום (למרות שזה ממש לא נראה ככה) היא מטעה, אולי זה קרה אחרי שהיד של בוזגלו הייתה "בשיא" ההנהפה או משהו כז.ה לא יכול להיות שבטלוויזיה רואים את זה קרוב ופה כזה רחוק.

    בקיצור, שריקה גבולית, חלק מהשופטים היו שורקים חלק לא, חכמון שרק, הפסדנו משחק שדווקא לא הגיע לנו, אבל יאללה מרימים ת'ראש שבת ב17:00 פותחים מחזור נגד נתניה וקבוצתה מלאת האקסים שלנו.
     
  15. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    אין ספק שהפועל ת"א הייתה הרבה יותר ראויה לניצחון, וטעויות שיפוט זה דבר שלאורך זמן מתקזז. אבל המינימום המתבקש זה שהשופט ששגה יכיר לפחות בטעות שלו. וזה עוד בלי לומר מילה על איגוד השופטים שבפעם המי יודע כמה מגבה אותם למרות הכל.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.