העולם עוצר נשימה:: ביום שבת זה קורה - הקלאסיקו הגדול - ריאל נגד בארסה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏18/11/15.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    זה לא רק סוארס, אלעד. יש לא מעט חלוצים היום בעולם שישמחו להגיע לריאל וככל הנראה יתרמו יותר מהצרפתי שגם ככה הראש שלו כרגע לא בכדורגל (בכלל הופתעתי שהוא שיחק אתמול. מצד שני, אין לו בכלל מחליף על הספסל שזה בכלל הזוי). כתבתי את זה בעבר ואני אמשיך לכתוב: ריאל צריכה להפרד מכריסטיאנו, בייל ובנזמה, לקבל סכום יפה עבורם ולהתחיל לבנות קבוצה בריאה ורעבה סביב חאמס, קרוס, מודריץ' ואיסקו. אפשר להגיד מה שרוצים על רונאלדו: אם אני אוהד ריאל וכל מה שהוא הביא ב-6 שנים זה שני תארים לעומת אין ספור של היריבה השנואה, לא מעניין אותי התארים האישיים שלו וזה בטח לא עוזר למועדון שלי. מזל שאני לא אוהד ריאל :)
     
    golding אוהב/ת את זה.
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    @idans10,

    דיסקסנו על זה בעבר. רונאלדו לא היה הבעיה בשנים האחרונות של ריאל מדריד, זה אפילו אבסורד לטעון את זה; יותר ממה שהוא עשה ברמה האישית בקדנציה שלו בריאל מדריד עד כה אי אפשר לעשות וכנראה גם שום שחקן כבר לא יעשה. במנצ׳סטר יונייטד הוא זכה בכל התארים יותר מפעם אחת ובספרד הוא נאלץ להתמודד מול אחת הקבוצות הגדולות בהיסטוריה של המשחק. וכן, יש עוד משתנים להבדלי ההצלחה בין ברצלונה לריאל. בסופו של דבר, שום אינדיבידואל לא זוכה בתואר קבוצתי לבד - וזו באמת אחת הבעיות של ריאל לאורך ההיסטוריה - קידוש האינדיבידואל ע״פ הקבוצה.

    עם זאת, רונאלדו אכן נראה רע העונה. אני לא חושב שזה הגיוני לוותר על כל השלישייה ההתקפית, אבל אני כן חושב שלפחות אחד מהם צריך לעזוב והאמת שאני לא יודע על מי להצביע. אחד נמצא בסימן שאלה לגבי הכושר שלו, השני לא אמין מבחינה רפואית והשלישי בכלל עסוק בלזיין קטינות.
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    @אלעד

    דיסקסנו בעבר ואני לא מסכים איתך. אגב, לא אמרתי שרונאלדו הוא הבעיה של ריאל, אבל זה עדיין לא אומר שזה עוזר להם לזכות בתארים. זה נכון שהוא מתמודד מול קבוצה מאוד חזקה, אבל שוב, זה לא שהוא משחק עם נגרים סטייל מראדונה ונאפולי וזה גם לא סוד שחבריו לקבוצה, גם אם לא יודו בזה, די סולדים מהנרקסיסטיות שלו שבוודאי מעיבה על האווירה. אבל גם אם אני מסתכל קבוצתי, בריאל כולם עובדים בשבילו ובבארסה זה לא כך. היו לו מספיק שנים להוביל את ריאל ליותר משני תארים והוא לא עשה. הוא יכול להיות השחקן המושלם בעולם, אותי כאוהד המועדון מעניין מה המועדון שלי משיג ולא מה הכוכב של המועדון משיג ובזה ריאל מדריד ורונאלדו כשלו. וכן, אני חושב שויתור על כל השלישייה ההתקפית והבאת שחקנים אחרים במקומם (ששניים מהם לטעמי גם ככה אוברייטד, בייל ובנזמה) רק תעשה טוב לריאל.

    אגב, לא להאמין שהדפקט (בניטס) אשכרה החליף ראשון את חאמס בתחילת החצי השני, היחיד בריאל שעוד ניסה לעשות משהו ובחן את בראבו פעמיים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/11/15
    EO11 אוהב/ת את זה.
  4. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    החילוף הכי הזוי שראיתי, לא היה לו שום קשר למציאות.
     
  5. Bon Argumentum Ad Hóminem

    הצטרף ב:
    ‏3/11/13
    הודעות:
    552
    לייקים שהתקבלו:
    575
    ריאל לא תבנה שושלת תארים עד שפרז לא יהיה בחוץ. הוא איש שיווק נהדר ומנהל מקצועי גרוע. נמשיך לקבל עונה אחת גדולה ושניים בינוניות.
    רונאלדו לא אשם שמאז שהוא בקבוצה ריאל לא זכתה במספיק תארים, הוא מהווה רק סימפטום של בעיה רחבה יותר. הקבוצות סביבו תמיד היו, טוב, סביבו. היום הקבוצות הכי טובות בעולם הם קבוצתיות, וזה כולל את בארסה ובאיירן. אף פעם לא חיבבתי אותו ואף פעם לא שינה לי שהוא כבש 40 שערים בעונה. גם את האופי הילדותי שלו לא אהבתי ואת הפרצופים שכל ילד בקבוצה מקבל ממנו כי העז לא למסור לגביר. הוא כבר מתחיל לאבד את זה והוא לא מסי, שידע לנהל משחק מהאמצע גם כשיהיה רגע לפני פרישה. לכן צריך למכור אותו כל עוד הוא שווה הרבה, להדיח את פרז ובנזמה ולנסות לעשות את זה אחרת. אלא אם כן רוצים להמשיך עם הפסטיבלים של איש השיווק שהעיקר שיודע לדבר בשפה שאנחנו אוהבים ומביא את הכוכבים הכי גדולים אלינו! כיפאק-היי.

    אה כן, וזה גדול על בניטז.
     
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    בינגו! 1+
     
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,254
    לייקים שהתקבלו:
    25,767
    מין:
    זכר
    בהחלט. לעיתים מספיקים השיניים
     
  8. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    אחת הסיבות העיקריות לכך שכריסטיאנו נראה רע אצל בניטס היא בגלל ההצבה שלו בשפיץ, הוא מאבד שם את כל האפקטיביות שלו.
    לגביי בנזמה - זו שערורייה לתת לו לשחק שהחיים האישיים שלו עוברים בין לחקירה לחקירה. אני באמת לא מצליח להבין מה עובר למאמן הזה בראש.

    בכל אופן אם תיפול ההחלטה לעשות חילופי משמרות אז זו צריכה להיות הקבוצה של חאמס רודריגס מעתה והלאה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/11/15
    idans10 אוהב/ת את זה.
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    כבר בעונה שעברה טענתי שההשפעה של רונאלדו על ריאל היא יותר שלילית מחיובית וצריך למכור אותו. לדעתי ממכירה שלו ושל בנזמה אפשר להפיק דברים מצוינים, אבל מנגד זה פרז אז הוא בטח יחזיר את בקהאם מפרישה בשביל למכור חולצות.
     
    Ever Banega ו-idans10 אוהבים את זה.
  10. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,622
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    לא רנאלדו, בטח שלא בייל וגם לא חמאס טוב ככול שיהיה. לדעתי זאת צריכה להיות הקבוצה של איסקו,שחקן שלקהל יהיה נוח וקל להתחבר ולהזהות איתו,ספרדי,שחקן שבשבילו באים לקנות כרטיס. את המהפכה הבאה צרכים לבנות סביבו.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    כל מה שתיארת כאן אפשר לרשום על חאמס, שאולי איסקו לא פחות מוכשר ממנו אבל הרבה פחות בוגר ממנו. חאמס, ואראן, קובאצ׳יץ׳... אלה מי שריאל צריכה להישען עליהם החל מהעונה הבאה.
     
  12. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,654
    לייקים שהתקבלו:
    2,489
    אולי הנוקאאוט הכי גדול של לואיס אנריקה מאז שהוא הגיע לבארסה.
    ההצבה של סרגיו רוברטו באגף, וכמובן שינוי השיטה למן 442, הפתיעה את ריאל.
    כמו כן, הרגעת המשחק, בארסה שיחקה בסבלנות, תנועה מרובה. לריאל היה קשה לעקוב אחרי המסירות, אבל זה יותר בגלל השיטה של בניטז.

    ראינו את ריאל עם אותו הרכב עושה לבארסה המון בעיות, אבל השיפור העצום שבארסה עשתה, ומינויו של בניטס למאמן ריאל, מה שיצר שילוב הרסני לרעת ריאל.

    ד"א, אינייסטה במשחק מושלם, והגול שלו- לפנתיאון.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כריסטיאנו רונאלדו היה השחקן הטוב ביותר אתמול בריאל מדריד חוץ מחאמס. כל ביקורת על אישית על השחקן להוציא אולי טעוית לא קשורות של ואראן שכמה פעמים מסר את הכדור לשחקני ברצלונה - הן מטופשות. בניטס הפקיר את הקבוצה שלו לאלף עזאזל, הוא העלה הרכב פיפה מביך. כריסטיאנו היה יותר טוב ממשחק ליגה רגיל שלו העונה. הוא כמעט בישל שער בהתחלה וגם הגיע למצב הנורמלי היחיד שלנו במשחק אתמול.
    לגבי לואיס אנריקה, אני אוהב את האומץ שלו, מאמן עם ביצים. ברור שגם מסי השפיע על כך שהוא התחיל את המשחק על הספסל, אבל הוא לא דופק חשבון, גם לא בקלאסיקו אשתקד כשהעלה את סוארז כי זה התאים לו באינטואיציה.
    לפי דעתי תנו לאינייסטה עוד 20 מצבים כאלה כמו אתמול והוא יהרוג ציפור, יבעט חלש ועוד ועוד. שער הליגה האחרון שלו אגב עד אתמול היה...בברנבאו נגד ריאל בקלאסיקו ב-2013/14. ובכל-מקרה, גולאסו ענק לפנתיאון, באמת, הוא גם הציג משחק על. כל מסירה לכתובת. האוהדים בברנבאו אגב ידעו לתת כבוד לאגדת כדורגל אמיתית ומחאו לו כפיים.

    למעט מאוד שחקנים היה אכפת אתמול. מרסלו הוחלף בעוד דנילו העלוב נשאר על המגרש. חבל
    (כמובן שזה לא היה משנה כלום)

    https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/12289738_912425085513893_2380215056128664868_n.Xxx?oh=d0c27c2fa8f46961dfa075154156f828&oe=56E127B3
     
  14. Bon Argumentum Ad Hóminem

    הצטרף ב:
    ‏3/11/13
    הודעות:
    552
    לייקים שהתקבלו:
    575
    בכלכלה יש מושג שנקרא "היד הנעלמת" וכך הייתי מגדיר את לואיס אנריקה. כולם מתעסקים בכל ההסברים האפשריים לניצחון של בארסה, מבלי לדבר על האיש הזה. האיש הלא נוצץ בעליל הזה. זה לא קל לתת לו קרדיט. הוא לא טקטיקן כמו פפ או כריזמטי כמו מוריניו וקשה לכולנו להאמין שהוא יחווה הצלחה דומה גם בקבוצה הבאה שלו. להצלחה שלו בברצלונה יש פנים מכל סוג אפשרי: מסי, ניימאר, סוארז, ריאל מביכה, כל דבר. הוא תירוץ פחות סקסי. הוא תופעה כי יהיה לכולנו קשה לייחל למאמן כמוהו בקבוצה שלנו, למרות ההצלחה הכבירה בבארסה. בקלסיקו הוא 'עשה בית-ספר' לבניטז הטקטיקן המעולה ועדיין מלבד מחמאות פה ושם, אנחנו מתעסקים בכל התירוצים מלבדו. כי תמיד יהיו סיפורים גדולים ממנו, הוא חגיגת הבינוניות המתחזקת תנופה של כבירות. לא כזה מקום רע להיות בו כנראה.
     
    David De Gea, שי ו-אלעד אוהבים את זה.
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    אני מסכים איתך שמורידים מערכו של אנריקה בניצחון אתמול, ובכלל מהיכולת של בארסה. כשכל השחקנים פורחים, כולל אלו שכבר היו נראים בדעיכה קצת כמו פיקה ואלבס, אפשר להצביע על מאמן כאחראי לכך. אנריקה לא טקטיקן גדול, אבל הוא יודע להוציא 100 אחוז מהחומר הקיים ובבארסה זה מספיק בשביל לבנות קבוצה חזקה מאוד.

    ועדיין, ריאל היא הסיבה לתוצאה אתמול לא פחות ואף יותר מאשר בארסה לדעתי, כשכמובן האשם העיקרי בניטז שעליו דיברו ועוד ידברו מספיק. גם השחקנים לא נקיים וצריכים לקבל בראש.