העברות רשמיות בליגת העל - חלון ההעברות נסגר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Emil, ‏2/6/08.

  1. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    חלון ההעברות נסגר ויפתח שוב בינואר.

    כל ההעברות רשומות בעמוד הראשון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/9/08
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אלאן בנדר בהכח עמידר ??

    לא יודע אם יצליח או לא אבל בכל מקרה זה מראה על סקאוטינג מצוין של המנג'ר של הכח , מצא חלוץ סביר שהוא גם יהודי וגם משחק בקבוצה פושטת רגל שלא יכולה לסרב להצעות נמוכות ככל שיהיו...
     
  3. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    זה ידוע שדהאן הוא סקאוטר מעולה, הוא יודע הרכבים של קבוצות בליגה השלישית בונצואלה, פשוט קומפיוטר ואני רציני.
     
  4. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    בזבוז שהוא מאמן , מועדון שמעסיק אותו בתור סקואטר יכול להרוויח המון , הוא גם חסר אינטרסים בניגוד לפנחס זהבי שמשדך למכבי חיפה שחקנים גם לפי אינטרסים אישיים.

    בנדר היה סקורר עם עתיד מבטיח במחלקת נוער (האיכותית יחסית) של פרו אך בבוגרים עוד לא הצליח , החתמה מעניינת ומאוד מאוד זולה.
     
  5. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    הוא עובד בסוכנות סקאוטינג בנוסף לתפקיד שלו בהכח ובפעם הקודמת שמועדון נתן לו לשמש כסקאוט שלו הוא פיתח תאבון, ותוך זמן קצר פילס את דרכו אל כס המלכות ולאיש החזק בקבוצה ותאמין לי שאני מכיר את המועדון הזה ואת כל הנזק שהוא עשה בו.

    לבן אדם יש תאווה מאוד מאוד גדולה לכוח אבל אם יש מישהו שיודע להחזיק אותו קצר (כמו שלואיס היה עושה) אז הוא בהחלט נכס, לא אשכח איך בתוך שלושה ימים הוא העמיד לשקלאר שמות של ארבעה מועמדים מפוצצים שרק צריך חתימה מצד בית"ר והחוזה עובר ביניהם אפשר למצוא את כריסטיאן פאביאני שבסוף הגיע, מוחמד צ'יטה וניקולאס פאבלוביץ', בסוף הגיעו פינטו וכריס הארגנטיני שוחרר על ידי מזרחי כמו גם הברזילאי ההבדל הוא שבעוד על שיחרור הארגנטיני מצטערים על החתמת הברזילאים משלמים עד עכשיו ומחיר יקר מאוד: 350 אלף דולר.
     
  6. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    את מעלליו בביתר ירושלים אני לא מכיר , אבל כישלונות כמו של הברזילאי יכולים לקרות לכל אחד ומן הסתם תפקידו של הסקאוט זה להמליץ ולהביא ניתוח מפורט על השחקן את ההחלטה צריכים לקבל המאמן (מקצועית) וההנהלה (כלכלית).
    בכל מקרה תודה על המידע הנוסף.

    בקשר לפאבלוביץ' אני אגיב כאן בקשר להודעה בנושא הסודאמריקנה , במידה והוא יציג את היכולת הטובה שלו (מה שלא קורה יותר מדי האמת) זה חלוץ מצויין גם לקבוצה כמו ביתר ירושלים ובנוסף הוא בחור טוב שמתחבר מצוין בכל קבוצה בה שיחק.

    אגב פאביאני ממשיך לכבוש בינתיים...
     
  7. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    זה הקטע שבא לפה תייר בשם אוסי ארדילס ושקלאר היה כ"כ מסונוור מדהאן שדהאן הוא זה שהחליט להביא אותוב עלויות של מיליון דולר רכישה ו350 אלף שכר, הוא גזר על ההעברה הזאת קופון אבל לזכותו ייאמר שהוא קודם כל רצה להעביר את צ'יטה לבית"ר ואם לא הקומץ הגזעני הוא גם היה מצליח, אבל עזוב זה היסטוריה דיי כואבת.

    בנוגע לפאבלוביץ', זו הבעיה שהוא לא מראה את כל מה שיש לו להציע ולכן הוא לא מתאים לקבוצה כמו בית"ר שצירכה חלוץ בכושר ולא חלוץ לא בכושר כי כאלה יש לה בשפע (ספר את זה לטוטו תמוז).

    בנוגע לכריס, כן אני יודע, צמד מול ארחנטינוס, אשמח אם תביא את הגולים בתקווה לעוד הרבה כאלה מהאיש המשוגע הזה שכמו שאמרתי אני כ"כ מתגעגע אליו, בטח עכשיו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/9/08