העברות בבונדסליגה 2010/11

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Yotam, ‏4/8/10.

  1. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ושוב, כמו בעניין ברצלונה, טעות קשה של אוזיל, אני חושש. אולי אפילו יותר גרוע מלעבור לברצלונה.
    מצד שני פראיירים ברמן, לקבל סכום כזה על אוזיל.
     
  2. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    ומה עדיף לאבד אותו שנה הבאה בחינם?
    מה עוד שלא נותרו להם הרבה ברירות, אוזיל היה עושה שביתה איטלקית כי הוא מאד כעס על הסחבת.

     
  3. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מצטער לירן, מנצ'סטר, ריאל וברצלונה רוצות את הבחור וברמן מוציאה ממנו רק 15 מליון? סכום מגוחך.
    ואולי הטמטום של ברמן כבר בעונה שעברה או עוד קודם לכן שלא האריכו לו את החוזה.
     
  4. Yotam Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    1,371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה נכון, אבל מה לעשות שהחוזה שלו מסתיים בעונה הנוכחית .. ?
    סביר להניח ש-15 מיליון יורו זה סכום יותר ממגוחך עבור בחור שהנהיג את גרמניה במונדיאל,
    אם הוא בא לריאל זה אומר שמקום בהרכב  נראה קרוב, קנאלס על הספסל כמובן ו-ואן דר וארט יימכר ככל הנראה.
    בכל מקרה, אוזיל שחקן כשרוני מאוד ואני מקווה שהוא יפרוח בריאל כי את עונת הפריצה שלו הוא כבר נתן, השנה, זה המבחן האמיתי שלו כאשר הוא יצטרך לעמוד בלחץ של משחקים כולל ליגת האלופות וגם להתמודד מול ברצלונה המתחזקת.
     
  5. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    למה? זה נפל בהגרלה או משהו? מה בברמן לא ידעו מתי החוזה שלו יסתיים?

    למה?
     
  6. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אני מסכים שהסכום מגוכח, ביחס לכשרון האדיר של אוזיל, אבל עם כמו שאמר לירן החוזה שלו מסתיים בעונה הבאה, לברמן לא היה ברירה אלא למכור אותו גם בסכום כזה(שזה עדין סכום לא רע), השחקן כנראה רצה לעזוב וזה מה שהכריע את הסיפור.

    אוזיל בהחלט משדרג את מעמדו כאשר מגיע לריאל, הוא יקבל משכורת משודרגת, וגם מבחינת מקצועית הוא מגיע לאחת הקבוצות הטובות באירופה, עם מאמן הטוב והמצליח ביותר באירופה, שהתעקש להביא אותו, אוזיל לא יכל לסרב להצעה כזאת.

    אוזיל יכול לראות הרבה דקות, וגם להיות בהרכב לנוכח המצב כרגע. קאקא פצוע לכמה חודשיים, ואן דר וארט כנראה ימכר וממש לא מרוצה ממעמדו כרגע, ויש את קאנאלס ילד הפלא הספרדי שצריך עוד להתבגר, אוזיל עדיף עליו בהרבה כרגע.

    אז איפה הטעות כאן של אוזיל?
     
  7. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    נדב, היום גם פורסם שאינטר הציעה עבורו 30 מיליון יורו...נו באמת אתה אשכרה מאמין למה שאתה כותב?
    הכל היו שמועות מצוצות מהאצבע. מניו ממזמן ירדה ממנו ולפני כמה ימים אף רכשה איזה הומלס ב 15 מיליון יורו בדיוק על העמדה שאוזיל משחק בה.

    ברצלונה?
    לא היה אישור בשום מקום! אלופס הצהיר שהגיעה רק הצעה מריאל. הוא עמד תחת לחץ של זמן והציב אולטימטום לריאל עד מחר בבוקר. היום הגיעה הצעה שד"א אף אחד לא יודע לאמוד את שוויה והוא הסכים.
    אני משער שהתגובות שלך נובעות מתיסכול מסויים שלא סמי ולא מסוט נחתו באליאנץ ארינה, אני מבין את זה לגמרי, אבל אולי במקום ריברי ובמקום להאריך את החוזה לואן בומל אולי היתה באיירן צריכה להנחית את שני הנושים המדוברים באותו סכום שהם נמכרו. לפחות אחד מהם היה קופץ על הצעה ממינכן, אני מבטיח לך את זה.
     
  8. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    :aa1: נלסון ואלדז עוזב את בורוסיה דורטמונד וחותם כצפוי אצל הגנגסטרים של הרקולס אליסנטה הספרדית. סכום ההעברה ככל הנראה בסביבות ה 3 מיליון יורו.
     
  9. Yotam Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    1,371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ישש !!! ולדז עזב, עכשיו הוא יביא את הלוזריות לעולה החדשה.
     
  10. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    באמת לירן? חשבתי שאתה מכיר אותי יותר טוב. הייתי שמח מאוד לראות את שני החברים בבאיירן ובמיוחד את קדירה, כי לאוזיל יש לפחות 4 מתחרים כרגע, אבל באמת שזה לא משפיע על העניין.
    והנה למעשה, התשובה בגוף הפוסט שלך. מניו קנו איזה הומלס לאותו התפקיד ב - 15 מליון.
    זהו בדיוק, המחירים המופרעים שמשתוללים ובברמן לא ידעו להשכיל להוציא מאוזיל יותר מ - 15 מליון. וזה ממש לא משנה אם הטעות נעשתה בחורף הזה או בחורף הקודם או בקיץ הזה. הנהלה של ברמן פשוט לא מספיק טובה.
    נו, ומה רצית שאלופס יצא בגלוי ויודיע לכולם "שמעו, אני טמבל. גם מנצ'סטר, גם ברצלונה וגם ריאל רצו את אותו השחקן שלנו וכל מה שהוצאתי מהם זה 15 מליון יורו, בזמן שעל סנטה קרוז שילמו בזמנו 28 מליון"? תהיה רציני. ברור שהיום, אחרי שגורמים בברצלונו בעצמם אמרו שהם מעוניינים באוזיל ואותו הדבר גם במנצ'סטר, אלופס יגיד הכל כדי לכסות על הטיפשות שלו.
    היי, וולפסבורג (שצריכה לטפס לפחות 2 או 3 דרגות כדי להיות ריאל) שילמו על דייגו (מי זוכר אותו) 16 מליון. אז על שם חם כמו אוזיל אי אפשר להוציא יותר?

    אי אפשר לצפות את העתיד. אבל כשלוקחים החלטה שוקלים רווח מול הפסד וסיכוי מול סיכון. אני חושב שהליכה לריאל, העונה, כמו גם לברצלונה, היא סיכון גדול מידי בשביל להרוויח פחות מידי. ואין לכסף שום עניין כאן. כסף זה דבר חשוב מאוד, אבל מעל לסכומים מסוימים שלאוזיל כבר ממילא מובטחים, אז עוד קצת יותר או עוד קצת פחות זה לא משנה.
    בוא נתחיל מזה שלריאל יש את רונאלדו שאף אחד לא יזיז אותו לשום מקום, את קאקה שיחלים מתישהו ואם הוא או איזל צריכים לשבת על הספסל אז ברור מי יהיה זה שישב. קאקה עלה בערך פי 6 יותר מאוזיל וריאל זה מועדון שהנשיא מדבר בו חזק מאוד. יש את היגוואין ואת בנזמה ובטח עוד כמה שחקנים להתקפה שאני לא מכיר. עם כל אלה צריך אוזיל להתמודד.
    נוסיף לזה שמוריניו הוא לא המאמן שדוגל במשחק התקפי התקפי התקפי. כך שספק אם הוא ישחק עם יותר משלושה שחקנים התקפיים מה שיסבך את החיים של אוזיל עוד יותר.
    15 מליון יורו בשביל ריאל זה לא כסף. אין שום בעיה לזרוק אותו לפח (שניידר, ואן דר וארט, רובן, פפה ועוד כמה כאלה).
    כמה כשלונות קטנים בהתחלה ומי ישלם את המחיר? השמות הפחות נוצצים. אוזיל הוא ביניהם.
    שחקנים כמו אוזיל צריכים להיות כינור ראשון, כי זה סוג השחקנים שהם. מה לעשות, אבל רונאלדו וקאקה קצת יותר חזקים ממנו, מכל הבחינות. בטח גם מוכרים חולצה וחצי יותר. בנוסף, שחקנים כמו אוזיל צריכים לשחק והרבה, אם לא כל הביטחון יורד להם.
    ובנוסף, גם מבחינת ריאל, איך בדיוק ישחקו קאקה אוזיל ורונאלדו יחד? הם יקבלו 3 כדורים לשחק? ואפילו רק אוזיל ורונאלדו. גם עם קאקה זה לא כל כך הלך, אז למה עם אוזיל שעדיין לא יכול לבוא ולדרוש (הן בחדר הלבשה והן על המגרש) (וספק אם הוא הטיפוס לזה) זה ילך יותר טוב?
    עונה אחת שאוזיל ישב יותר על הספסל מאשר על המגרש, והנה ואן דר וארט/חלב/רובן/סניידר/דייגו 2. לא בטוח שאם זה יקרה יהיו לאוזיל את ואן חאל או מוריניו בקבוצה אחרת להחזיר אותו לחיים. איזה כוכבים היו ואן דר וארט, חלב ודייגו. היום אף אחד לא רוצה אותם.
    הרבה מאוד אפשרויות ליפול עם הרבה להפסיד.
    מצד שני, מה הרווח? להיות שחקן מוביל באימפריה כמו ריאל. מישהו חושב שזה ריאלי? ובכל מקרה, אוזיל מאוד צעיר. אם הוא כזה טוב הוא יגיע לריאל גם בעוד 3 שנים (פלוס מינוס) ואולי בתנאים יותר טובים בשבילו.

    וכמו שאמרתי בעניין ברצלונה. אילו הבחור היה עובר למנצ'סטר יונייטד או אינטר או אפילו מילאן (אם עוד קצת חיזוק נכון שם) הייתי אומר שהבחור עשה צעד חכם מאוד.


     
  11. נעם Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/06
    הודעות:
    1,075
    לייקים שהתקבלו:
    56
    אוזיל בא על תקן המחליף של גוטי. הבנאדם שכח איפה הוא היה אצל שלקה, ואיפה הוא היום.
    חבל רק שהוא שחקן נבחרת כי עכשיו הנבחרת נחלשה...(אני לא מאמין שהוא מספיק טוב כדי לקחת את ריאל על הגב שלו)
     
  12. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    לא כשמוריניו על הקווים.
    בכל מקרה, אם מוריניו הביא אותו הוא בונה עליו לטווח המיידי והוא ישחק והרבה (זה מה שקורה בדרך כלל עם השחקנים שמוריניו מביא, אלא אם כן הם ממש מאכזבים.

    סביר להניח שמוריניו (לא יודע אם הוא דוגל במשחק התקפי התקפי התקפי, אבל ראית את ההרכבים של הקבוצות האחרונות בהן הוא אימן?) ישחק 4-3-3 (או 4-2-1-2-1, איך שתרצה להסתכל על זה). הוא יכול לשחק ב2 לפני החלוץ לצד רונאלדו או מאחורי 3 החלוצים כחלק מהשלישייה האחורית (כמו פאנדב באינטר).
    יש לריאל את רונאלדו, קאנאלס, דה מריה, קאקה, VDV, גראנרו, מרסלו ודרנטה על העמדות שאוזיל יכול לשחק (גונזו ובנזמה לא כל כך קשורים לאוזיל). VDV יעזוב, אולי גם גראנררו, קאקה פצוע ומרסלו ודרנטה לא באמת אמורים להפריע. נשארנו עם 3 שחקנים (4 אם סופרים גם את קאקה) על 3 עמדות ככה שאוזיל ישחק וישחק הרבה.
    הדבר היחידי אולי שיכול לעמוד להזיק לאוזיל זה משחק ההגנה שלו (אני לא יודע עד כמה הוא אוהב לרדוף אחרי מגנים ולעשות גליצ'ים), אם הוא לא ישקיע שם יהיה לו קשה לשרוד אצל מוריניו, אבל אם אטו הצליח, אין סיבה שאוזיל לא יצליח גם כן.
    אולי זאת לא הבחירה הכי טובה שאוזיל יכל לעשות (אני לא יודע עד כמה אינטר או מנצ'סטר עדיפות על ריאל, אם כן זה לא בהרבה), אבל הבחירה הזאת טובה גם כן.

    לגבי המחיר, אני מניח (אולי מנחש) שלאוזיל היה הסכם עם ריאל לשנה הבאה כשחוזהו היה נגמר, אבל מאחר וריאל הייתה צריכה עוד שחקן התקפי שיכול לשחק בכנפיים (גם פציעתו של קאקה תרמה לעניין), ריאל הייתה מוכנה לשלם ולברמן לא הייתה ברירה מלבד להסכים למחיר הזה. זה היה או זה או לאבד אותו בחינם.

    נ.ב : איך בדיוק פפה ודייגו קשורים לרשימת השמות שהזכרת?
     
  13. yossi170271 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/6/10
    הודעות:
    104
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היי אוזיל וקדירה יראו הרכב בריאל כמו שאני אשחק בברצלונה ,שניהם יחממו טוב טוב את הספסל ברוב העונה ויהיו גם משקיפים מהיציע ,הם לא לרמות של ריאל וברסה,תפסיקו לנפח את שניהם בסך הכל נתנו 2 משחקים טובים במונדיאל ועשיתם מהם כוכבי על לחדירה יש עוד הרבה זמן להגיע לרמה של ואן בומל אם בכלל ואוזיל לא ברמה של ריברי גם בעוד 10 שנים.תוך שנה שנתיים שניהם ייזחלו לגרמניה על 4
     
  14. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    יוסי בחייאת, אתה אשכרה מאמין למה שאתה כותב?

    אני רק יגיד שאם מוריניו התעקש להביא אותם, סימן שהוא בונה עליהם. ושניהם נמצאים עדיין בתחילת הקריירה שלהם, קדירה כבר עכשיו ברמה של ואן בומל אם אתה שואל אותי וריברי?! מה הוא עשה שנה שעברה שאתה אומר שאוזיל עוד 10 שנים לא יעלה עליו? צא מהפנאטיות ותנתח את הדברים באובייקטיביות, אני יודע שאתה יכול אם אתה רק רוצה.

    ונדב, 15 מיליון ואולי יותר על שחקן שאתה שנה הבאה יכול לקבל בחינם, זה לטעמי לא עיסקה כזאתי אדירה כמו שאתה מצייר אותה.
     
  15. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אולי כן, כשפלורנטינו פרז בתא הנשיא. מכל המאמנים המצויינים והעקשנים שריאל וברצלונה הביאו בעשור האחרון, רק שניים עמדו על דעתם, שניים מהם נזרקו לכלבים, אחד הלך לאיבוד ואיכשהו פתאום גילינו אותו בנבחרת ספרד כאלוף עולם השני מאמן בטורקיה הרחוקה, ואחד נוסף הוא פפ גאוורדיולה, שנראה מה יהיה איתו בהמשך. כל השאר, ויתרו על העקרונות שלהם מהר מאוד. אז בוא נראה את מוריניו בהמשך, במיוחד אם איזה כישלון קטן או ברצלונה חזקה. עם כל הכבוד לאמן את אינטר או פורטו זה לא ריאל. בפעם האחרונה שמוריניו נתקל בבעל בית חזק אברם גרנט (המהולל והמעוטר) החליף אותו.

    אתה יכול לקרוא למערכים של מוריניו איך שתרצה, אבל הוא לא ישחק עם יותר משני שחקנים שלא עושים הגנה, בלחץ בלחץ שלושה. רונאלדו ושני החלוצים שישחקו (או לפחות אחד) לא עושים הגנה. כשקאקה ישחק גם הוא לא יעשה מש הגנה וזה כבר מציב את אוזיל שלא עושה הגנה בבעיה. בשביל שאוזיל יעשה את העבודה של פאנדב הוא צריך להיוולד מחדש (בלי קשר למי שחקן יותר טוב) אוזיל שחקן סופר מוכשר וסופר טוב, אבל הגנה הוא לא יודע לעשות והוא לא יעשה. לא לחינם קאקה (לפני הפציעה) חיפש לצאת מריאל. אם לקאקה ה"גדול" יש שם כיום בעיה, בטח לאוזיל.

    [/QUOTE]נ.ב : איך בדיוק פפה ודייגו קשורים לרשימת השמות שהזכרת?
    ונדב, 15 מיליון ואולי יותר על שחקן שאתה שנה הבאה יכול לקבל בחינם, זה לטעמי לא עיסקה כזאתי אדירה כמו שאתה מצייר אותה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/8/10