הסקוואדרה אזורה:: פראנדלי ושחקניו העפילו למונדיאל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Fratelli d'Italia, ‏7/7/12.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    לעזעזאל עם השרת הזה...

    אני חושב שדווקא שיחקנו טוב למעט שחקן אחד - לאונרדו בונוצ'י. אולי המשחק הכי גרוע שלו בכל המסגרות עד היום (ואני שם לב שאני אומר את זה יותר מדי). במזל גדול הטעויות שלו לא עלו לנו בשערים (השער בא מטעות לא שלו) אבל לבלמים אסור לסמוך על מזל. אסור.

    לקראת הסוף חשבתי שאכתוב שאוסבאלדו היה רע, אבל הוא פשוט שחקן כזה- יכול להיות בגדר נעלם 80 דקות ואז להבקיע ולהפוך לשחקן הכי חשוב וטוב שלנו, כמו שדוד טרזגה היה ליובה. בסופו של דבר אני חושב שהוא שיחק מצוין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/10/12
  2. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    מישהו צריך ללמד את השוער הארמני שהכוונה היא לבעוט את הכדור לשחקנים שלו, לא אל היריב. כבר התחלתי לחשוב שהוא שיכור באיזשהו שלב במחצית השנייה.

    מישהו גם צריך ללמד את בונוצ'י שצ'אבי אלונסו הוא לא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/10/12
  3. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,369
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    משחק הגנה נוראי - זה מה שצריך לקחת מהמשחק הזה הלאה, שני המגנים היו חושך בהרבה חלקים( בעיקר במומנטום של הארמנים) ואילצו את קלאודיו ודניאלה כל הזמן ללכת לעזור להם
     
  4. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    חיכיתי עד עכשיו וחשבתי שאראה עוד תגובות, אבל כמה אפשר כבר לצפות....

    ביקורות תמיד יהיו. באיטליה יש עשרות מיליונים של אזרחים ולהרבה מהם יש ביקורת תמיד, זאת אחת מהאומות עם הכי הרבה פסואודו-מאמני כדורגל. "הייתי שם את זה" "הייתי מעיף אותו לספסל" "בכלל לא הייתי מזמין אותו" "פראנדלי מדבר שטויות, הדבר היחיד שהוא אמר נכון זה שהכדורגל משתנה"....ועוד פנינים רבות כמספר הכוכבים בליל קיץ בהיר ללא זיהום אוויר.

    המערך נכון, שחקני הקישור היו במקום, אני חושב שלמונטוליבו יש מקום בנבחרת הזאת למרות שהרבה שחטו את ההופעה שלו. לא אדבר בכלל על ג'ובינקו, שלא ברור איך הוא עוד שרד ("אם סבסטיאן לא מבקיע, הוא מיד מותקף בביקורות" - לפי פראנדלי). גם החלוצים צריכים להמשיך בנבחרת, במיוחד אל שעראווי שנמצא בכושר משחק מצויין. באלוטלי (במקום ג'ובינקו) אחרי השפעת שלו אמור לחזור ולפתוח בהרכב נגד דנמרק ולכן אני מאמין שבסן סירו נראה איטליה יותר טובה בהתקפה. לפי דעתי הבעיה עם ג'ובינקו היא אפילו פסיכולוגית, הוא בעצמו לפי הציטוטים מרגיש שמבקרים אותו תמיד ואולי עוד נמצא בתחושה שאם היה ברזילאי תמיד היה מקבל את המקום בהרכב של קבוצה גדולה כמו יובנטוס. ייתכן והוא לא מסתדר באמצע עם הגנה שמצופפת (למרות שהגנה של ארמניה בינונית להחריד) אלא רק באגף, בנטייה לצד שמאל. שאלו את פראנדלי גם על הסיכוי שהנבחרת תעבור למערך של 4-3-3 (הוא הסתייג כי יקח זמן להתרגל), שם הנמלה מטורינו תוכל להתבטא בצורה יותר יעילה.

    בהגנה הטענה של המבקרים המרחמים הייתה בדין הטעויות האישיות, בעיקר מצידו של לאונרדו בונוצ'י (כמה פעמים אמרתי שהוא צריך להיות חלוץ?). ארמניה בהתקפה הייתה לא רעה, מהירה ואגרסיבית מאוד,תמיד נלחמה על הכדורים למרות הרבה איבודי כדור, זאת בהחלט לא נבחרת הקונוסים האסייתית של העשורים הקודמים. עם קייליני ובאלוטלי שמחלימים אפשר להרגיש קצת יותר בטוחים לקראת המשחק נגד דנמרק.

    אה..אם כבר הייתה לי טענה לגבי פראנדלי, או בקשה, רק שלא ישנה יותר מדי במערך ובסגל השחקנים. צריך להחליט סופית על סגל קבוע פחות או יותר.
     
  5. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    ג'ובינקו לא היה טוב? לדעתי הוא היה מעולה מול הארמנים ובהתחשב במה שכתבת, הוא גם היה מצוין מול סיינה במחזור האחרון. בוודאי היה עדיף על אל שעראווי שהחליף אותו שלשום.

    עם זאת אני מסכים עם השורה התחתונה - לדעתי הוא יראה הרבה יותר טוב בתור קיצוני שמאלי בשלישיית התקפה, והאמת שרוב המצבים המסוכנים שהוא היה שותף אליהם אתמול באו מהאזור הזה במגרש. בכל מקרה המשחק אתמול לא מהווה דוגמה טובה לבוא לג'ובינקו בטענות.
     
  6. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    חדשות רעות: בופון בספק למשחק נגד דנמרק עקב מתיחת שריר.

    ג'ובינקו נראה יותר טוב ביובנטוס לאחרונה, אך במשחק של יום שישי הוא איבד כדורים ולא היה מדויק. מצד שני, אל שעראווי (כמעט כבש) היה לא רע בחצי השעה שקיבל. ואני די אובייקטיבי...כן?

    ג'ובינקו, מונטוליבו, ובונוצ'י היו אלו שקיבלו את עגבניות הסייבר הרקובות ביותר בסוף השבוע הזה. עוד נושא הוא עניין המגנים - פראנדלי צריך לקבוע למי הוא נותן את האשראי לאורך הקמפיין הזה - צריכים להיות 2 מגנים קבועים לכל אגף. בשבוע הזה יש לו את קרישיטו (מאז היורו לא היה ולא נראה הכי טוב), מאג'ו (שהיה סביר), ואלו שישבו על הספסל היו אבאטה ובאלזארטי. פעם שעברה ראינו את פלוזו, את קסאני, את דה שיליו ואפילו את בוקטי הייתי סופר כאלטרנטיבה למרות שהוא עדיף כבלם. מישהו שמע חדשות מניוקאסל על סאנטון?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/10/12
  7. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    בשער הראשון מסירה גדולה של ג'ובינקו חתכה את קו ההגנה הארמני ומצאה את קרישיטו שלאחר מכן מסר למונטוליבו שסחט את הפנדל. הוא גם סידר לנו הרבה מצבים נייחים על סף הרחבה עם הזריזות שלו והיכולת שלו לסחוט עבירות. במחצית השנייה הוא הגיע למצב מצוין אותו החמיץ ברשלנות, אם כי בזריזות ובטכניקה שהובילו למהלך הזה אין שני לו בנבחרת (אולי מלבד אל שעראווי שהחליף אותו מאוחר יותר). מלבד כל אלה הוא היה מעורב מאוד במשחק ההתקפה ובתור שחקן מעורב טבעי שהוא גם יאבד כמה כדורים. אני חושב שבסיכומו של דבר הוא הרבה יותר תרם לנבחרת מאשר הזיק לה, וזה לא מובן מאליו שכן בהופעות קודמות באצורי וברוב משחקי יובנטוס מתחילת העונה הוא היה חלש בצורה מזיקה.

    מונטוליבו ובונוצ'י קיבלו את הביקורות הללו בצדק. מונטוליבו בזבז לנו שני מצבים נוחים בתחילת המשחק שהיו משנים את כל התמונה והופכים את המשחק להרבה פחות מלחיץ ומותח. בונוצ'י, עליו הגבתי בתום המשחק, היה השחקן הכי חלש בנבחרת ברמה כזאת שאם אני פראנדלי הייתי חושב על להחליף אותו אפילו במצב של 1-1. מלבד הקרנות המיותרות שבלם ברמה הזאת צריך לדעת להימנע מהם, לא פעם ולא פעמיים שחקנים ארמנים חגגו עליו אם זה במהירות (למרות שבדרך כלל הוא לא שחקן איטי) ואם זה בלחטוף לו את הכדור 10 מטרים מבופון. אפשר להסיר ממנו חלקית את האשמה ולהאשים את פראנדלי בכך שהציב אותו במערך שני בלמים בתור בלם עם אוריינטציה שמאלית (שהוא לא), אבל זה לא תירוץ ליכולת עלובה בכל קנה מידה. לא יודע למה קייליני לא פתח לצד ברצאלי, כנראה סיבות של כשירות ואולי פראנדלי לא רצה לסכן אותו לקראת דנמרק והמפגש עם החלוץ העצמתי שלנו (יובנטוס).

    לגבי המגנים. אני חושב שיש רביעייה ברורה ולאחריה מתחילים הניסויים: פלוזו, קסאני ודה שיליו הם יותר סותמי חורים כשאחד מהרביעייה פצוע מאשר שחקני סגל ברורים. בלזארטי, קרישיטו, אבאטה ומאג'ו הם האופציות הראשונות של פראנדלי (על סמך קמפיין היורו). בצד ימין זה די סגור, במיוחד עכשיו כשאבאטה רע ומאג'ו פתח את העונה מצוין, אבל בצד שמאל אני יכול להבין את פראנדלי שעדיין לא סגור על מי מבין קרישיטו ובלזארטי. שניהם לא הכי משכנעים בקבוצותיהם, שניהם פחות או יותר באותה רמה ועל כך אני סבור ששניהם יקבלו את החולצה בהרכב ברוטציות עד שמישהו ישכנע את צ'זארה סופית. בכל מקרה, אם שום דבר לא צפוי לא יקרה (איזו פריצה מסחררת של דה שיליו או פציעה חמורה ביותר) אני לא רואה אף מגן איטלקי כיום דוחק את אחד מהרביעייה הזאת מחוץ לקמפיין הנוכחי.
     
  8. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    אתם כל כך מבאסים...

    שיעור היסטוריה: מתוך 11 מפגשים, דנמרק ניצחה את איטליה שלוש פעמים. המפגש הראשון בין הנבחרת היה בהייבורי של ארסנל. ברבע הגמר של הטורניר האולימפי הנבחרת האדומה ניצחה 5-3 את הכחולה, וזכתה בסוף במדליית הארד. ג'ון האנסן הבקיע רביעיה לרשת של ג'וזפה קאזארי. לאחר לונדון 1948, האנסן נרכש על ידי יובנטוס שהרוויחה חלוץ נהדר שכבש בממוצע עשרים שערים בעונה.

    ב-1964 נערך המשחק השני בין הנבחרות, משחק ידידות בבולוניה שהסתיים בניצחון 3-1 של הנבחרת הביתית.

    הביקור הראשון של הכחולים בבירת הממלכה היה ב-1976, במשחק ידידות זה, פאולינו פוליצ'י כבש את השער המכריע.


    דנמרק הייתה הנבחרת היחידה שניצחה (בפארקן כמובן) את איטליה בקמפיין שהוביל אל הזכייה המפורסמת במונדיאל הספרדי, אבל הנבחרת הנורדית אפילו לא העפילה לטורניר. בקטע הראשון, הצמד של גראציאני באולימפיקו של רומא.



    יורו 1988: יותר מחמישים אלף צופים באצטדיונה של קלן, איטליה זקוקה לתוצאה חיובית כדי לעלות מהבית אל חצי הגמר. אלטובלי ודה אגוסטיני עם השערים. בחצי הגמר שנערך בשטוטגארט, איטליה הפסידה לברית המועצות.


    ג'וזפה ברגומי כבש את השער היחיד במשחק ידידות זה שנערך בפיזה, לקראת המונדיאל של 1990.


    מוקדמות אליפות אירופה 2000, דנמרק עושה מהפך בנאפולי, הכחולים מנצחים בממלכה הרקובה, והדנים נוסעים לרמת גן כדי להשחיל חמישיה בלתי נשכחת לרשת של דודו אוואט.

    שווה לראות רק בשביל המהלך של טוטי שמסר לנגיחה של קונטה.


    ברשת לא נשאר תיעוד רב מאותו משחק מעצבן בגימאראייש. אולי לעומר יש משהו. בופון ופירלו היו שמה, יהיו גם מחר, כמו המאמן מורטן אולסן, ועוד שלושה שחקנים דנים כמו רומדאל, קאלנבר, ואנרסן.
     
  9. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    1-0 מרגלי מונטוליבו מבישול של באלוטלי. לא רק הבישול אלא התרומה הכללית של באלוטלי למשחק השוטף של הנבחרת משאירה בצל כל אחת מ2389723 השריטות שיש לו במוח. איטליה פשוט נבחרת אחרת איתו.

    והנה 2-0 של דה רוסי...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/10/12
  10. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    היית מצפה שהאידיוט שפוטנציאלית יהרוס לנו את המשחק בהחלטה מפגרת יהיה מאריו. אוסבלדו מראה שאפשר לסמוך על עוד מישהו.


    ההגנה של דנמרק בדיחה. לא מפתיע כשאהוב ליבו של יותם לוקח בה חלק משמעותי http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  11. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    הגול האחרון היה החותם המובהק של השלמות שבפשטות. 2 נגיעות שהפכו לגול הכי יפה של הקמפיין. פירלו (שגם בישל את השני) כל כך טוב בנבחרת למרות שפתיחת העונה שלו ביובה הייתה צולעת למדי, פשוט מאסטרו ענק. הלוואי שהוא יחזור לעצמו גם בשחור לבן.

    המשחק עצמו התחלק לשניים - המחצית הראשונה שהייתה טובה והמחצית השנייה שהסתיימה אחרי 40 שניות. המשחק די נהרס מאז ההרחקה אם כי סביר להניח שבלעדיה השער האחרון לא היה מובקע, כך שלא נתלונן. פורצה איטליה!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/10/12
  12. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,161
    לייקים שהתקבלו:
    907
    כדור גאוני של פירלו לבאלוטלי, פשוט גאוני, אין מילים לתאר את הפנטסטיות שבקשר הזה.
     
  13. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    הדנים צריכים ללכת להיבחן לאיזו הצגה בקאמרי. כמה צלילות, התחזויות ושאר התבכיינויות היו שם, לזה אפשר להוסיף גם שהדנים לא ממש שמים על פייר פליי שהם רואים שחקני איטליה שוכבים על הדשא והם ממשיכים להם בכיף לשחק. השופט גם היה מצחיק שהוא נתן להם לכסח חופשי את באלוטלי בלי כמעט להוציא כרטיסים.

    משחק טוב של האיטלקים, מקווה שמונטוליבו ייקח את זה גם לליגה לשם שינוי.
     
  14. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,161
    לייקים שהתקבלו:
    907
    לצפות מהם לפייר פליי אחריי מה שקרה ביורו עם שבדיה זה כמו לבקש מחתול לשמור על חלב, חבורה של נבלות, כל פעם שאנחנו מנצחים אותם מבחינתי זו נקמה קטנה על הביזיון ההוא, הלוואי שלא יעלו לשום רטוניר, נבחרת מסריחה עם שחקנים ועסקנים מסריחים.
     
  15. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    העיתונאים האיטלקים (תרשו לי, אבל לחלקם חסרה קצת בינה) טעו בכך ששאלו את מורטן אולסן לגבי אותו יורו 2004 - לא מספיק הצרות בכדורגל האיטלקי, לא מספיקה גם התדמית הנוראית שנדבקה באיטליה, עכשיו הם היו צריכים לקבל מהמאמן הדני את התשובה הבאה: "אצלנו אומרים שגנבים חושבים תמיד שאחרים גונבים להם. תשאלו אותי מה אני חושב על הסקנדלים שלכם אחרי שבפורטוגל האשמתם אותנו בקומבינה עם שבדיה? אני פוחד להגיד את האמת, נגיד שבדנמרק אנחנו מאוד אירונים. אתם צריכים להבין שבין דנמרק ושבדיה תמיד הייתה יריבות וכל אחד רצה לנצח כמו גם במשחק ב-2004. אנחנו ניסינו לנצח אך הם כבשו את השוויון בסיום המשחק, אני יכול להבטיח לכם שניסינו לנצח".


    מיותר.

    מצד שני, דנמרק לא יכולה יותר להתגאות בנבחרת הכדורגל שלה. אתמול פטריק יאן מ'טיליגה, מגנה של אלופה, נורשילן (שתשחק מול יובנטוס בקרוב), סירב להתחמם לפני המשחק מכיוון שהוא היה מאוכזב מכך שסימון פולסן (של סמפדוריה) קיבל את המקום בהרכב הפותח. אבל פולסן לא נמצא כשיר וממש ברגע האחרון הקשר מיקאל סילברבאואר קיבל את עמדת המגן השמאלי. אולסן הודיע שמ'טיליגה לא ישחק יותר בנבחרת דנמרק.

    למרות זאת דנמרק התחילה לא רע, וברבע השעה הראשונה הם הפתיעו עם הלחץ החזק שלהם. אריקסן, הקשר הנמוך של אייאקס, הוא הקשר הכי טכני מכל המכונאים החסונים והגבוהים שלצידו, ובעט לכיוון דה סאנטיס שבמשך המשחק לא גילה תיאום מלא עם ההגנה הכחולה. זה לא מפתיע, מאג'ו לאחר שהפך להיות אב, קיבל את הספסל, ובמקומו אבאטה שיחק בצורה סבירה. פראנדלי הבין את התעלול, אמר לדה סאנטיס לבעוט קדימה ולא למסור מיד לשחקני ההגנה, כי הלבנים-אדומים מיד לחצו. אך המשחק שלהם היה מאוד שבלוני ומונוטוני (הרבה מאוד כדורי רוחב גבוהים ומשעממים), ניגלאס בנדטנה כל הזמן נאבק עם קייליני ובארזאלי, תמיד היה אגרסיבי, נפל לא מעט פעמים.

    לאיטליה היה שחקן אחד פחות בקישור, אך זה לא עזר: הרביעיה פירלו-דה רוסי-מרקיזיו-מונטוליבו החלה לקחת פיקוד ונתנה את הטון עם השלטת הקצב במגרש. בעיטה של מרקיזיו כמעט נגמרה בשער, אחר כך אוסבלדו לא מצא את הרשת מהרמה של אבאטה. מהלך יפה של מסירות, עם עקב של באלוטלי נגמר בבעיטה מדויקת וחזקה של מונטוליבו ואחר כך עוד בישול אדיר של פירלו לראש של דה רוסי. אם בכל זאת נרצה למצוא בעיות, אגיד שבהגנה איטליה לא מרשימה כמו בקמפיין הקודם, עם החילופים התכופים של פראנדלי בהגנה והפציעה של בופון, הכחולים ספגו עוד שער שיכל להיות בעייתי. הקשר של שטוטגארט, ויליאם קוויסט זיהה שדה רוסי נסוג יותר מדי, מצא את השטח ובעט מהאוויר מצויין לרשת. במחצית השנייה אוסבלדו הורחק, ולא ישחק במלטה (כמו דה רוסי, לשמחתם של אוהדי רומא?) וחשבתי שסוכן הנסיעות מסלובניה, דמיר סקומינה יהרוס לאיטליה את המשחק. אך באלוטלי נתן משחק נהדר, העסיק לבד את כל ההגנה שהציב אולסן וגם סיים מהלך אדיר של פירלו ברשת. חבל שהמשחק היה בסן סירו, עם 37 אלף הצופים (דנמרק היא באמת לא אטרקציה) עדיף היה לשחק באצטדיון קומפקטי יותר.

    דנמרק לא תעלה למונדיאל כנראה. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/10/12
מצב נושא:
הנושא נעול.