הסקוואדרה אזורה:: פראנדלי ושחקניו העפילו למונדיאל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Fratelli d'Italia, ‏7/7/12.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    מסכים. זה נהיה מביך מבחינתו מרגע לרגע.
     
  2. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    מה אבוד?

    זה מדוייק להפליא. פרט לשם הראשון והאחרון. שחקנים כל כך דומים, מבחינת יכולת ובעיקר סגנון משחק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/10/13
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מתחיל בזה שלא ראיתי את המשחק ולא את הגולים, אבל אחרי הגול והבישול שהוצמדו לאוסבאלדו הוא מטפס קצת בסולם של יותם?
     
  4. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    הוא יצור, ובניגוד לטוטי, באלוטלי וקסאנו (וצ'רצ'י, אבל זה מקרה של יצור מחוץ למגרש אז פחות רלוונטי) - הוא לא עילוי שמצדיק את זה. יש מצב שבחנות האוריונדי של ארגנטינה יסכימו לטרייד תמורת איקארדי? אני מוכן אפילו להסתפק בחזרה של קאמו' בן 40.
     
  5. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    מה ששחקן עושה מחוץ למגרש לא אמור להשפיע על דעתנו בעניין מקצועי. כשמורידים את החלק הלא רלוונטי הזה מגלים שהיצוריות של אוסבלדו מסתכמת בדינמיקה רעה עם חבריו לקבוצה (תופס תחת בעיקר על צעירים ממנו), מפגן עצבים כשלא מקבל את המסירה לה ציפה ואגואיזם שמתבטא בחוסר תנועה שאמורה לעזור לחבריו למסור ולו לקלוט את המסירה בעמדה טובה יותר. אם מוסיפים לתכונות אלה התגרות בקהלים, קללות לשופטים וצלילות עלובות שחוזרות על עצמן בכל משחק, נקבל את - באלוטלי.

    מבחינה מקצועית, הם שחקנים מאוד דומים. לבאלוטלי יש יתרון במצבים נייחים, לאוסבלדו (לדעתי) דיוק רב יותר מול השער. שניהם מאוד אפקטיביים כאשר הקבוצה עובדת בשבילם ומספקת להם עשרות כדורים פר משחק (גם אם על חשבון התקפות מגוונות יותר שיניבו יותר שערים). שניהם יזיקו לקבוצה שתשחק אחרת (נגיד כמו רומא הנוכחית).

    אז, מכיוון שפראנדלי עשה את הבחירה ומוכן אפילו לעשות מעצמו צחוק עם הקוד האתי המגוחך שלו שתופס את כולם פרט ליצור הכי מתועב בכדורגל העולמי (אולי אי פעם) כשקוד התנהגות זה נוצר במיוחד לשחקנים מפגרים כמוהו, למה להתנגד לשחקן כמעט זהה שיקבל את מקומו של באלוטלי כאשר הוא לא כשיר? כל עוד פראנדלי בנבחרת, מכל הרשימה של יותם רק אוסבלדו, ג'ילרדינו, פאציני, קווליארלה, סאו, דסטרו וגביאדיני יכולים לתפוס את מקומו של באלוטלי. בראיה צלולה ואובייקטיבית, בשיטת משחק מסויימת שמתאימה לנבחרת הנוכחית, אוסבלדו טוב מכל השאר בפער די גדול. ה"דימיון" לצורת המשחק של באלוטלי רק מגדיל את הפער הזה בעיניי המאמן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/10/13
  6. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    קשה לבוא בטעות לפראדלי על הבחירה בו כשהמספרים שלו מראים:
    שב6 (11 בסה"כ בנבחרת) הופעות בקמפיין המוקדמות,ב5 משחקים פתח, הוא כבש 4 שערים.

    גם אני חושב שהוא לא הבחירה האידאלית להרכב הראשון שכולם בראים,אבל קצת נסחפו פה עם הביקורת עליו.
     
  7. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אתה נשמע כמוני לפני שאוסבלדו סתם לי את הפה.
     
  8. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    איקארדי? אם היינו מתעוררים בזמן אולי היו מצרפים את מסי, הרי אני בטוח שלפחות סבא אחד הגיע מאיטליה מתישהו....

    לגבי המשחק שהיה בדנמרק, הפעם זה היה שחור ולבן. מחצית ראשונה מפתיעה לטובה בסך הכל למרות ההרכב, הרי דנמרק היא נבחרת די מוגבלת שלא מזכירה בדבר את העבר המפואר שלה, השריד האחרון לאיכות טכנית בהתקפה כבר פרש (דניס רומדאל), והדנים נתקעו עם בול עץ כמו שאתם אוהבים להגיד. מזל שיש עוד זמן עד המונדיאל ומזל שיש עוד משחקים שאפשר לנסות את מערכי הגנה שונים כי אני חושב שהפעם זה היה לא מוצלח. פעם פראנדלי אמר שהוא לא מזמין את קנאברו בגלל שבנאפולי הוא משחק במערך שבנבחרת לא משתמשים (3-5-2), עכשיו הוא הזמין בלם אחר מקבוצה אחרת, עם אותו מאמן שהשתמש באותו מערך בנאפולי גם באינטר, לא קנאברו כמובן, אלא ראנוקיה שהיה בין החלשים ביותר במשחק הזה. אני לא מדבר על חוסר הריכוז והשאננות הכללית של סוף המחצית הראשונה ועל השער המיותר של עמוד החשמל הדני, אלא על מסירות רעות ויכולת רעה של ראנוקיה. דווקא מוטה הכבד היה טוב הפעם עם מסירה מדוייקת לעוד אוריונדו שאתם מתעבים, ועוד כמה מהלכים. רוב הביקורות מצד האוהדים באו לכיוון בופון, אבל אני חושב שהמחצית השנייה הזכירה לנו עד כמה הנבחרת הזאת רחוקה מלהיות בכושר טוב, ולא שיחקנו נגד ברזיל או ספרד. מקווה לראות את פפיטו רוסי ויכולת משכנעת יותר מול ארמניה. לפחות דנמרק האפורה לא תהיה במונדיאל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/10/13
  9. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    לא ראיתי את המשחק אתמול,מי שכן יכול לתת קצת נקודות לציון..?
     
  10. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    הדירוג של פיפ"א הוא מביך ואני מאמין שרובנו מסכימים על כך. אבל גם העובדה שאיטליה הייתה חייבת לנצח כדי להמנע עם מנבחרת ברמה עולמית בשלב הבתים, לא הספיקה כדי לדרבן את הנבחרת לחשוב שהמשחק נגד ארמניה הוא משחק חשוב, אלא משחק ידידות רשמי בלבד שצריך להעביר. פראנדלי נתן לשחקנים שלא שיחקו נגד דנמרק לשחק בנאפולי, ההרכב השתנה כולו כמעט, ומשחק ההגנה היה בהתאם מאוד רע. בשני משחקים איטליה ספגה 4 שערים מנבחרות בינוניות שצריך לנצח, מה עוד אפשר להגיד?

    כמובן שאני מתכוון למשחק ההגנה, אני מתכוון לכך שלא רק אסטורי ובונוצ'י הם צמד שלא יודע עדיין לשחק ביחד, אלא גם שחקני קישור כמו אקווילאני מוסרים מסירות רעות ונותנים הזדמנויות מצויינות לארמנים לכבוש. אני גם בספק אם אבאטה צריך להיות שחקן הרכב בנבחרת הזאת. איטליה לא שלטה במשחק כולו, ורק שלחצה את ארמניה נראתה יותר טוב, אך בדקות הראשונות ראיתי הגנה מחרידה למדי. וגם פירלו ומונטוליבו אחראים למצב הזה. אני חושב שאינסיניה ופלורנצי הראו שהם שווים סגל, לפחות כרגע בכושר הנוכחי, במיוחד של הרומאי שהיה בין הטובים במשחק. אי אפשר להיות מרוצים מתיקו (ועוד בבית) נגד נבחרת כמו ארמניה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/10/13
  11. yoni10 Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/07
    הודעות:
    982
    לייקים שהתקבלו:
    10
    אין סיכוי שנראה שלישיית קישור שמורכבת מפירלו, מונטוליבו ואקווילאני במשחק חשוב. 3 כוסיות באמצע זה יותר מדי וזאת הסיבה העיקרית לכמות המצבים של ארמניה ולתיקו במשחק, האשמה נופלת פחות על רביעיית ההגנה.
     
  12. Fratelli d'Italia משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏21/8/09
    הודעות:
    6,142
    לייקים שהתקבלו:
    0
    במצב הנוכחי קשה לי לראות את הנבחרת מגיעה רחוק בברזיל. שני המשחקים האחרונים מוכיחים שאיטליה לא נמצאת כרגע בטופ העולמי כי גם בהרכב שני היינו צריכים לנצח נבחרת חביבה כמו ארמניה או לעשות במכנסיים נגד הדנים. אין לי ספק שבצוות המקצועי ידעו טוב מאוד שעלינו לנצח בנאפולי כדי להשאר בדרג הראשון, אך הנבחרת איכזבה ובגדול כמו גם פראנדלי.

    בעוד שדה רוסי הוא השחקן החשוב ביותר של הנבחרת ושפירלו הוא באנקר בקישור (היכולת שלו בנסיגה אבל האלטרנטיבות מעטות), הייתי רוצה לראות את פראנדלי מתחיל להריץ לצידם את וראטי הנפלא. פלורנצי, אם ימשיך בכושרו בנוכחי, ראוי לפתוח בהתקפה.
     
  13. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    ועוד פראנדלי ביקש מפלורנצי לעשות יותר הגנה. אני מסכים עם כך שקשר אחורי אגרסיבי הוא הכרחי בהגנה, אבל גם שחקני ההגנה בעצמם לא הרשימו כלל ושיחקו לא טוב.
     

מצב נושא:
הנושא נעול.