הספרדיים שבגלות: פפ יאמן את באיירן החל מהעונה הבאה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Iker Casillas, ‏18/11/11.

  1. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    היה בקבוצה גדולה ונבעט בה, רק מראה כמה אין לך מושג על מה אתה מדבר, שכן ברצלונה קבוצה עם 9 שחקני בית בהרכב, בעוד ריאל משאילה\מוכרת כמעט כל כשרון צעיר שלה בשנים האחרונות, חאבי גארסיה הוא אולי הכשרון הכי גדול שצמח בריאל מדריד בשנים האחרונות, הוא קיבל צ'אנסים בקבוצה הראשונה של ריאל אבל זה היה בתקופת חואנדה ראמוס שהמועדון לא הלך לשום מקום.

    שחקן כדורגל זה גם הרבה מזל, מי היה יודע איפה היה בוסקטס בכלל עם לא גוארדיולה, בוסקטס לא היה באף נבחרת צעירה של ספרד לפני שגוארדיולה העלה אותו לקבוצ הראשונה, לעומת חאבי גארסיה שהיה בכל הנבחרות הצעירות של ספרד מגיל 16 עד 21 וגם בבוגרת.

     
  2. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    הנבחרת הצעירה מעניינת את הביצים.
    תראו מה בוז'אן עשו בגילאים הצעירים. זה לא מוכיח כלום ולא פרמטר לשום דבר.
    סנדמן, ניימאר מוכיח יכולת כזאת בגלל הכישרון האדיר שיש לו, אל תטעה, אבל בשביל להיות ברמה של הגדולים הוא צריך להמשיך את היכולת גם ברמות הגבוהות ולהתמודד עם הלחץ.

    ריקלמה1, ריאל לא מוכרת כל שחקן נוער שלה סתם ככה, היא לא מוכרת אותם כי הם נקראים שחקני נוער, זה פשוט בגלל ששום דבר יוצא דופן יוצא משם, תעשה בדיקה איפה כל שחקני הנוער המהוללים שהיא מכרה נמצאים ותחזור אלי.

    בקיצור, לא אמרתי כלום על חאבי גרסיה חוץ מזה שבשביל להגיע ללבל של בוסקטס הוא צריך להוכיח את עצמו. נראה אותו נגד האמצע של יוניטד, של ברסה, של ריאל, לא של ויטוריה גימראיש
    לא יודע מה היכולות שלו אני יודע שכדי להגיע לרמה הגבוהה הוא צריך להראות את היכולות האלה לא רק בליגה הפורטוגלית, מה לעשות
    נכון, כדורגל מורכב מהמון מזל ואני מסכים איתך שיכול להיות שאף אחד לא היה מכיר את בוסקטס אם לא פפ, אבל עובדה שמכירים אותו עכשיו והוא באנקר בקבוצה ובנבחרת הטובה בעולם. וחאבי גרסיה לא. אז יכול להיות שהוא יחזור לריאל ויציג יכולת נפלאה ויהיה הכי טוב בעולם. כרגע, הוא פשוט לא
     
  3. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל אחד פה מדבר יותר שטויות מהשני, מנסה לסתור את השני ובעצם סותר את עצמו.

    עידן.
    בוודאי שהחשיבות של הליגה משנה. אחרת אפשר להשוות כל שחקן מהליגה הברזילאית שמשחק טוב בתפקידו, לשם השוואה-קש"א, לבוסקטס ולשאר הקשרים הטובים באירופה. זאת כמובן דוגמא קיצונית, אבל תסכים איתי שיש הבדלי רמות. גם אני נגד ילדים כיתה ב' יכול להיות מדהים, השאלה מה קורה כשאני משחק עם חבר'ה בגילי. קון ופורלאן היו מדהימים באת', זה לא מבטיח הצלחה ברמה הכי גבהוהה-כלומר ריאל מדריד,ברצלונה, מנצ'סטר, מילאן, יובה וצ'לסי, מהסיבה הפשוטה שהקבוצות הללו מתמודדות מול קבוצות שמגיעות עם גישה אחרת לגמריי ולא רק זה-הקבוצות משחקות במפעל כמו ליגת האלופות, שגם שם הרמה היא אחרת לגמרי והיריבים שלך הרבה יותר טובים. חאבי גרסיה לא הוכיח יכולת במפעלים האלה, וברמות האלה, בידיוק כמו ניימאר. בוסקטס, שוב, לשם השוואה-הוכיח עונה אחרי עונה שהוא שייך לרמה הזאת.

    עמי, אתה ליצן וכול הפורום הזה יודע. חלאס קלישאות. נבחרת צעירה זה לא אומר הרבה, רק כמות הפוטנציאל של השחקן מהגילאים האלה. זה אומר שיש שם משהו, רק השאלה איך מוציאים אותו אחוצה. זה שבוסקטס לא שיחק בנבחרת הצעירה וחאבי גרסיה כן פשוט לא אומר כלום, כלום, 0 אחד גדול, הדבר היחיד שזה מראה הוא כמה אתה ליצן.
    ואגב, אם=תנאי. עם=עם משהו.

    ריקלמה,
    אני יעזור לך-סולדאדו ונגרדו, חלוצים שריאל וויתרה עליהם-אחד היה אמור להיות בנבחרת, השני בנבחרת. גארנרו שחקן במדריד אחרי שהיה מעולה בחטאפה, דה לה רד הוא בכייה לדורות. חואן מאטה שחקן נבחרת. ארבלואה שחקן נבחרת. חואן פראן שחקן נבחרת. דיאגו לופז השוער זומן לנבחרת. לואיס גרסיה היה הקפטן של אספניול ואחד השחקנים ההתקפיים הכי טובים בליגה שנים. מיסטה שעשה חייל בולנסיה. גם דני פרחו אם לא המאמן הטיפש של ולנסיה היה היום אחד הטובים בספרד בתפקידו.
    בשורה התחתונה לטעון שאין לריאל מחלקת נוער טובה ושהשחקנים שיוצאים ממנה הם לא מספיק טובים זה בולשיט טהור. ריאל מדריד עצמה קבוצה שלא מאמינה בנוער, אלא בקניית שחקנים-וזה לגיטימי כי זאת הדרך שלה. אין פה נכון ולא נכון, אבל בסופו של דבר השחקנים הטובים מוצאים את הדרך לטופ של הטופ, וחלק מהם אפילו בנבחרת הנוכחית. זה שריאל מדריד לא נותנת להם הזדמנות בבוגרים לא אומר שהם לא מספיק טובים, ואולי בקבוצה כמו ברסה למשל הם היו מקבלים את ההזדמנות ונשארים.
     
  4. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    לא אמרתי שאין לריאל נוער אמרתי שרוב השחקנים שהם מעיפים לא עוזבים בגלל שהם שחקני נוער וריאל לא מאמינה בהם, זה פשוט בגלל שהם לא כאלה טובים.
    חוץ מחואן מאטה אין פה אחד שהוא שחקן מהשורה הראשונה בעולם. אין אף שחקן שהוא חייב להיות בסגל של ריאל מדריד. כמו שברצלונה מוכרת שחקנים כמו ז'פרן ככה ריאל מדריד מוכרת את הנוער הפחות טוב שלה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/6/12
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא יודע על מה התחיל הדיון ולמה. בכל מקרה:
    רובן דה לה-רד הוא יוצא דופן, תותח אמיתי מהקאנטרה של ריאל מדריד, אולי השחקן הרציני הראשון מאז ימי קסיאס-ראול וגוטי(וכן, רוב הקרדיט לאתלטיקו בהקשר של המלך).
    שאר השחקנים שווים מקום טוב בסגל, אף-אחד לא שווה מקום הרכב. עזבו שחקנים ברמה של מסי, כי בכל אירופה אין שני לו, ונשים בצד גם את צ'אבי ואינייסטה שנמצאים לא הרבה מאחור - ריאל לא גידלה בקאנטרה שחקן ברמה של פדרו, שהוא קילר ויודע לתת את הגול במשחקים החשובים - יותר טוב נניח מחואן מאטה.

    רוב השחקנים הטובים באמת מצליחים להגיע רחוק והם פחות תלויים באלמנטיים שונים כמו מזל, בחירות בקריירה, מאמנים ועוד.
     
  6. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    סולדאדו וקאייחון לא שחקנים פחות טובים מפדרו.
    גם ברצלונה מוכרת את השחקנים שלא מתאימים לקבוצה הבוגרת, ההבדל הוא שברצלונה משאירה גם את אלה שהם לא הכי מוכשרים בגלל החיבור המצויין שלהם לשיטה (בוסקטס, פדרו) וריאל מעדיפה לתת להם להתפתח במקומות אחרים.
    אני מאמין שאם מסי ואינייסטה היו גדלים בריאל הם גם היו מקבלים את המקום שלהם.

    דור ד"א מזל טוב אני רואה שעברת חצי.
     
  7. Valencianista Member

    הצטרף ב:
    ‏5/6/11
    הודעות:
    476
    לייקים שהתקבלו:
    0
  8. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    ברוך שפטרנו.
     
  9. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    http://estaticos04.marca.com/imagenes/2013/01/16/futbol/futbol_internacional/bundesliga/1358346697_extras_noticia_foton_7_0.Xxx

    פפ גווארדיולה יאמן את באירן מינכן החל מהעונה הבאה. נכון שהתמונה ששם המארקה היא מעיתון הבילד הגרמני, אבל גם האתר הרשמי של באיירן מינכן מדווח שגווארדיולה חתם במועדון הגרמני ויחליף את יופ היינקס שיסיים את חוזהו בקבוצה בתום העונה. פפ יאמן את הבווארים עד 2016.

    מה דעתכם על החתימה של פפ גווארדיולה? האם מועדון כמו באיירן יוכיח לכולם שגווארדיולה הוא באמת אחד מהמאמנים הטובים ביותר שהיו פה או שהוא היה צריך ללכת לליגה האנגלית לקבוצות כמו יונייטד או צ'לסי? או שמא הוא בכלל היה צריך לאמן את נבחרת ברזיל?
     
  10. Der Rotbart Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/11
    הודעות:
    1,014
    לייקים שהתקבלו:
    2
    אני לא אובייקטיבי בכלל, אבל לדעתי הבחירה הנהדרת של גווארדיולה היא הוכחה נוספת לתבונה היתרה שלו ולשאיפה מעבר למתבקש או לצפוי (ע?ע מעבר לאנגליה). אני כמובן מאוד נרגש אבל גם צריך לזכור שיש פה אי וודאות מסויימת; תמיד דיברו על כך שהוא יבחן רק וכאשר יעבור לאמן קבוצה אחרת מברצלונה ועכשיו זכינו להיות ?שפן הניסויים? - נחיה ונראה. בכל מקרה המעבר הזה הוא גם בעל משמעות גדולה לבונדסליגה, שממילא נמצאת במגמת עלייה, וגם זה קשור בוודאי להחלטה שלו.
     
  11. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    פראן מרידה, פעם כוכב צעיר ומבטיח, כובש שער בכורה בברזיל במדי הפתעת העונה עד כה, אתלטיקו פאראנאנסה. הוא נמצא במועדון כבר כמעט חצי שנה, אבל מלבד דקות ספורות בגביע לא שותף עד המחזור האחרון.

     
  12. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    טוב לדעת שהוא קיים. הפסקתי לעקוב אחריו מאז שהיה בהרקולס. אף פעם לא החזקתי מימנו ככשרון יוצא מין הכלל, ואף פעם הוא לא הרשים אותי- עוד בזמנו שאתלטיקו חשבה שהביה מארסנל את ססק פברגאס הבא. הוא גם שחקן נטול אופי לחלוטין.

    קצת מזכיר את מקרה קאנאלס, שסומן ככשרון על, ולא רק בגגלל הפציעות, הוא אף פעם לא יהיה שחקן גדול לטעמי(גם בגלל אופי ירוד, ורכות במשחקו).