הספרדיות באירופה 2012/2013::

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י amirb91, ‏10/7/12.

  1. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    יומיים מושלמים לקבוצות הספרדיות, עם 4 ניצחונות ב-4 משחקים.

    אתמול ולנסיה מנצחת 2-0 די קליל את לייל הצרפתית, ובארסה במשחק מרשים מנצחת באסטדיו דה לוז' את בנפיקה 2-0 גם כן, והיום ריאל מדריד מפרקת את אייאקס החלשה 4-1, והפינאלה של הערב מאלאגה שממשיכה בכושר הפנטסטי שלה מביסה בקלות מדהימה את אנדרכלט בבלגיה.

    מאלאגה פשוט נהדרת העונה, שום זכר לקבוצה החסרת יציבות והמסורבלת מהעונה שעברה שהייתה חייה בעיקר על הברקות, בלי הפסד אחד בליגה אחרי 6 מחזורים, בעונה שעברה היה לה 14 הפסדים בליגה והיא ספגה המון וגם לא כבשה מספיק, וגם עם שתי ניצחונות מרשימים בליגת האלופות 3-0 על זניט ו3-0 בחוץ על אנדרלכט עם מאזן 6:0.

    גולאסו אדיר של אליסאו, ובכלל היה כמה התקפות פשוט ללקק את האצבעות, השינוי שפלגריני עשה במרכז המגרש עם קמאצ'ו שמחזיק את האמצע בצורה פנטסטית עושה את שלה, ורק להזכיר שהיא כמעט ובלי טוללאן שפשוט כבר תקופה.

    במחזור הבא אתלטיקו נגד מאלאגה בקלדרון, משחק העונה בשבילי.
     
  2. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    מה יהיה עם אתלטיק? כרגע בפיגור 2-0 במחצית מול ספרטה פראג, הקבוצה ממשיכה בצניחה החופשית שלה ובפתיחה הנוראית שלה לעונה.

    בייאלסה מאבד שליטה, ועקשן כמו פרד, מוניאיין לא בעינינים, יורנטה ממורמר. רע, מאוד רע.
     
  3. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,565
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    הפעם אתה אשם: " יומיים מושלמים לקבוצות הספרדיות, עם 4 ניצחונות ב-4 משחקים." http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx
     
  4. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    סבוז'ה עם שער אדיר בדקה ה92 משיג 3 נקודות במשחק חלש
     
  5. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    לא להאמין איך סימאונה שינה את המנטליות של הקבוצה הזאת, מלוזרים שמקבלים גולים בדקות האלה, לווינרים שבהרכב שני כבר עם שתי ניצחונות ב-2 משחקים וגול פנטסטי של סבוז'ה בדקה ה-90.

     
  6. AtleticoMadrid Member

    הצטרף ב:
    ‏21/12/11
    הודעות:
    199
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וואו איזה גול של סבוז?ה ועוד בדקה ה- 90.. מדהים. מצד אחד אני לא הכי שמח כי שיחקנו רע והיום אבל מצד שני זה מעולה שלמדנו לנצח גם משחקים כאלה.
     
  7. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בלי להגזים, המשחק של בילבאו היום היה הכי גרוע שאני זוכר מקבוצה ספרדית באירופה שנים. בטח בהתחשב ברמת היריבה, בהרכב המלא יחסית של בילבאו וברמת הכישרון שיש שם על הנייר. זה לא היה משחק בעליונות מוחלטת שבו הכדור פשוט לא נכנס (כפי שקרה מול קרית שמונה), אלא ניצחון מוצדק לחלוטין לצ'כים שהיו עדיפים ומסוכנים יותר.

    גם את העונה שעברה אתלטיק פתחו נורא, אבל לאט לאט אפשר היה להבחין במגמת שיפור (שהתחילה אולי בניצחון הגדול על פ.ס.ג' בליגה האירופאית) וניתן היה להסביר את אותה פתיחה בהסתגלות לסגנון חדש. העונה הם רק מדרדרים בכל משחק שעובר.
    מובן מאליו שהחיסרון של חאבי מרטינז (והפציעה של אנדר) מייצר בור שלא קל למלא, אבל זה יכול להסביר פער כל כך גדול ביכולת. וכאמור מדובר בעונה שניה שבה הם אמורים להיות מורגלים הרבה יותר לסגנון.

    לתחושתי יש שם לא מעט בעיות מאחרי הקלעים, גם מעבר למה שפורסם (כמו הויכוח בין ביילסה ויורנטה). אני לא בטוח שבייאלסה איבד את חדר ההלבשה במובן המוטי איוונרי של המילה, אבל ייתכן שהאינטנסיביות שבה הוא מאמן- גם במובן של דרישות פיזיות וגם מנטליות- מייצרת עומס שקשה מאד להתמודד איתו ברמת קבוצה לאורך זמן, להבדיל מהמצב בנבחרת שבו אתה נפגש עם השחקנים פעם בכמה חודשים.

    גם הסיפור עם יורנטה מאד מוזר בעיני ומהווה מקרה קלאסי של גם לאכול את הדג המסריח וגם להיות מגורש מהעיר: אם כבר התקבלה החלטה אמיצה לא למכור את יורנטה למרות מצב החוזה שלו, מה ההגיון להושיב אותו על הספסל? או שתמכור אותו או תשתמש בו כל עוד אתה יכול.
    לא פחות תמוהה היא ההתעקשות של ביאלסה לא להוציא את הכסף שהתקבל תמורת מרטינז על שחקן דוגמת בנייאט. עם מדיניות השחקנים של אתלטיק, אין להם פריבלגיה לאבד שחקן כמו מרטינז ולא להביא שחקן במקומו (גם אם לא מדובר בשחקן בדיוק באותו תפקיד). והנקודה המרכזית פה היא שאין יותר מידי שחקנים באסקים ברמה שאתה יכול להרשות לעצמך לקבל 40 מיליון יורו ולא לנצל אותם שיש שחקן ברמה כזו שאתה יכול להביא. הרי מי אמר שבעוד שנה בנייאט יהיה פנוי?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/10/12
  8. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,565
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    הייתי בטוח שהצפרפתי ימציא עבירת תוקף, אבל אמרה עבד עליו.
    המשחק היה לא רע, במיוחד במחצית השניה. ויקטוריה לא גרוטאה כמו הפועל, הצ'כים לא חילקו מתנות.
    טביחות אש לקאדר שעוד לפני המשחק זומן לנבחרת הבוגרת של טוניסיה, לפולידו שהיה טוב גם כמגן ימני ולסיסמה. נכון, הוא שיחק גם במחזור הקודם, אבל התל-אביבים התעלמו ממנו. וסילביו שהתקשה מול בן חיים יורד עמוק מאוד על ספסל.
     
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    תפרגן לסבוז'ה יא מנייאק! עכשיו ראיתי את הגול, אין לי מושג איך הוא שיחק אבל איזה כיף לראות אותו חוזר לכבוש ולשחק אחרי השנתיים האחרונות בפורטו.
     
  10. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,565
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    ראיתי אותו כובש לפני שבועיים ולא דרך מסך או צג.
    סבוז'ה משחק כמו צ'רואה אמיתי. אתמול הוא הלך הרבה פעמים עם הראש בקיר, ההגבהות לא עברו והבעיטות לא נכנסו, אבל בסוף הוא שבר את הקיר. ומה שהיה חסר זה שיתוף פעולה עם המגן. עם פיליפה יש לו, יבוא גם עם סיסמה.
     
  11. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    טוב נעדכן קצת...

    אתמול התקיימו משחקי הנציגות בליגה האירופאית, אתלטיקו כהרגלה עושה את העבודה גם בלי פאלקאו ועם הרכב שני ומנצחת 2-1 את אקדמיקה הפורטגלית משערים של דייגו קושטה ואמרה בוזלגלו(חפר השדר).

    אתלטיקו עם מאזן מושלם עם שלושה ניצחונות, כנראה בדרך לשלב הבא. השאלה שלי, האם מיסטר בין יצליח לכבוש העונה?

    בילבאו ממשיכה להתרסק ומפסידה 2-1 בליון, וכנראה גם אומרת שלום לליגה האירופית עם שתי הפסדים ותיקו מביך לקרית שמונה בבית, גם בליגה הקבוצה של בייאלסה מתרסקת ואני לא יודע לאן זה יגיע, בינתיים מצבו של בייאלסה העקשן מתחיל להתערר, ובצדק.

    והסינדרלה לבנאטה ממשיכה להרשים, עם 3-0 חלק על טוונטה ההולנדית, עם צמד של פדרו ריוס הנהדר.

    סה''כ שבוע טוב לספרדיות, עם 5 ניצחונות(מאלאגה, ולנסיה, ברצלונה, לבנאטה, אתלטיקו), ושתי הפסדים של ריאל ובילבאו. לעומת האיטלקיות והאנגליות הקורסות המצב של ספרד בשמיים.

     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/10/12
  12. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,565
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    קראתי היום ריאיון עם מילינקו אנטיץ' והוא קורא לסאנטי קסורלה שחקן מושלם. במיוחד בגלל שאין עוד שחקן שמגביה קרנות בשתי הרגליים.
     
  13. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברכות למאלגה שהיא הקבוצה הראשונה שמבטיחה העפלה לשלב הנוק אאוט. בניגוד למה שנטען באולפן האלופות, גם תיאורטית המקום שלהם מובטח, מכוון שמילאן ואנדרלכט עוד צריכות לשחק אחת מול השניה ומישהי מהן תאבד נקודות בוודאות.

    אז נכון שהיה להם קצת מזל עם בית נוח יחסית, אבל להבטיח העפלה כל כך מוקדם בעונה ראשונה באלופות, כקבוצת דרג רביעי, זה הישג מכובד מאד.

    מי יודע, אולי זה יעודד איזה משקיע לרכוש את הקבוצה במקום השייח הלא ממש מוצלח ששולט שם כרגע.

     
  14. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    שאפו ענק למאלאגה, הבית שלה אומנם לא הכי קשה שיש, אבל בהחלט לא בית קל, עם מילאן שהיא אומנם בעונה בינוניית בלשון המעטה אבל זה עדיין מילאן עם כל הניסיון, עם אלופת רוסיה זניט ואלופת בלגיה.

    להבטיח מקום בשלב הבא כבר במחזור הרביעי, עם מאזן של 3 ניצחונות מרשימים ותיקו בסן סירו זה בהחלט הישג פנטסטי.

    אני דווקא רוצה שהשייח ישאר, אחרי ההצלחה של הקבוצה העונה, והכסף הרב שהוא יקבל מליגת האלופות וימשיך לקבל שהקבוצה תעפיל גם לשלב הבא ומי יודע אולי גם לשלבים מאוחרים יותר כמו הרבע והחצי, וכמובן מזכויות שידור הוא ימשיך להשקיע.

    כסף לא חסר לשייח, הבעיה שלא ממש תמכו בו ובספרד לא ממש 'עזרו' לו והוא התייאש, ראיתי כבר פירסומים שהוא אומר שהוא לא מתכוון לעזוב, ואם השקעה טובה העתיד במאלאגה יהיה ורוד.

     
  15. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    המשחק בין הפועל ק"ש ובין אתלטיק בילבאו נדחה לשבוע הבא עקב המצב הביטחוני. אין ספק שאני מסכים עם ההחלטה הזו של אופ"א לא לקיים את המשחק, אני לא יודע עד כמה הראש של השחקנים הבאסקים יהיה שקוע במשחק ולא בפחד שפתאום תושמע אזעקה, אפילו שהפאג'רים (עדיין) לא הגיעו לחיפה. מה שכן, נראה לי מאוד מטומטם ותמים לדחות את המשחק לשבוע הבא בתקווה שאז המצב יהיה טוב יותר. מה הבעיה בלקיים את המשחק בקפריסין?

    ובקשר לליגת האלופות, כמו שזה נראה כרגע הספרדיות שוב ממשיכות להרשים באירופה כשיש כבר שלוש ספרדיות שהבטיחו את מקומן בשמינית הגמר, בנוסף לריאל מדריד שתשחק הערב מול מנצ'סטר סיטי ולמרות ההפסד והתיקו מול דורטמונד בשני המשחקים, נראה שרק סנסציה תשאיר את ריאל מחוץ לשמינית גמר ליגת האלופות, בטח לאור היכולת הנהדרת שבה ריאל משחקת בשועיים האחרונים בליגה. ברצלונה הבטיחה בנוסף להעפלתה גם את המקום הראשון בבית, מלאגה תצטרך להפסיד הערב מול זניט ובעוד שבועיים מול אנדרלכט (בנוסף לעוד שני ניצחונות של מילאן) כדי לאבד את המקום הראשון וגם ולנסיה בכלל לא רחוקה מלקבל יריבה קלה יותר בשלב שמינית הגמר, אך היא זקוקה לעזרה מבאטה בוריסוב בשביל לעשות זאת, אחרת היא תסיים רק במקום השני.