הספרדיות באירופה 11\2010

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏6/8/10.

  1. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    פשוט לא יאמן כמה סביליה פח אשפה, 3 דקות במחצית השנייה הקבוצה סופגת, במקום לשמור על התוצאה, ההגנה של סביליה העונה הוא אחד הדברים הכי מזעזעים שראיתי, הליצן הזה דאבו שהביאו לא מפסיק לעשות חורים, קונקו האפס.

    ומעל כולם דידייר זוקרה האפס מחוף השנהב, שחקן כל כך גרוע שחייב ללכת הביתה, הוא ורומריץ' באמצע זה פשוט גועל נפש אחד גדול.

    הקבוצה הזאת פשוט קורסת, 2-2 ואני בטוח שדורטמונד ינצחו, ההגנה של סביליה איומה!
     
  2. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מצד אחד זה טוב שעוד קבוצה ספרדית עולה

    מצד שני זאת אחת הקבוצות הכי מגעילות עם השחקנים הכי מגעילים...ככה שאני לא יודע אם לשמוח שחבורת הכסחנים ומבזבזי הזמן שכל משחק שהם מובילים בו אין בו כדורגל עלתה..
     
  3. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,580
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    סביליה נלחמת ומשיגה את הכרטיס לשלב הבא. היציעים הלא מלאים בפיחואן פשוט געשו כל המחצית השנייה והתחושה בסוף המשחק הייתה כאילו הקבוצה זכתה באליפות או משהו. סוף סוף סביליה לא מפסידה, והיא עוצרת את המומנטום השלילי במשחק חשוב מול קבוצה מצויינת. ביום שבו רומאריק כובש, הכל יכול לקרות. אולי סוף סוף הגיע שינוי המומנטום והקבוצה גם תגיע להישגים בליגה, עם כל הכבוד לליגה האירופית.
    פרדי קאנוטה חוזר לעצמו, אחרי שבשנה שעברה לא הבריק העונה הוא אולי השחקן היחיד בסביליה שאפשר לומר עליו שהוא נותן עונה טובה.

    אגב, אמיר, כל מהלך העניינים במשחק היה הפוך ממה שכתבת- דורטמונד עלתה ליתרון תחילה ואז סביליה ביצעה מהפך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/12/10
  4. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    זה מה שכתבתי..דורטמונד שולטת בפתיחה ויכלה להגדיל ת'יתרון משמע שהיא כבר הובילה..ושדורטמונד קבוצה מספיק טובה בשביל להפוך את התוצאה משמע שהיא בפיגור...איפה ראית משהו שרשום לא נכון על מהלך המשחק??
     
  5. Yotam Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    1,371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    במקום להתווכח על מה כתבת תנסה להבין משהו, דורטמונד לא יכולה לנצח כל קבוצה בחוץ, עם כל היכולת והכישרון והסטטיסטיקות לא ממש ציפיתי שדורטמונד תגיע לשלבים המאוחרים של המפעל, סביליה קבוצה פחות טובה ואני לא בונה עליה כזאת שתמשיך עם המסורת ותזכה, היו זמנים שונים.
    כל האיכויות של סביליה באופן כללי העידו על סגנון ההתקפה שלהם, פחות מסירות ויותר יצירתיות, חבל לי ש4 דקות יכולות לשנות את המאזן, לדורטמונד הגיע לעלות, אבל השחקנים היו מאוד מותשים וראו את זה על המגרש.
    סביליה תמשיך במפעל אבל אני מקווה שהיא תודח, גם בגלל שהיא הדיחה את דורטמונד אבל בעיקר בגלל הלוזריות של הקבוצה, כי סביליה לא לוקחת ברצינות את הליגה.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני בדרך-כלל תומך בקבוצות הספרדיות באירופה, להוציא את ברצלונה כמובן, אבל אתמול באמת שהחזקתי אצבעות לגול של דורטמונד, איך אפשר שלא. סביליה נראתה ממש כמו קבוצה קטנה, כח ההרתעה שלה אבד אפילו בפיחואן. סביליה לא הצליחה להחזיק בכדור אפילו דקה אחת ופשוט התחננה בפני השופט שישרוק לסיום. דורטמונד מנגד שיחקה כדורגל התקפי, עשתה מאמץ קבוצתי יפה ונתנה את כל מה שיש לה, אבל סבלה מטעויות קשות בהגנה. לאט-לאט ראו איך הלחץ עושה את שלו ומסירות פשוטות לא הולכות. דורטמונד אולי נשארה בתמונה עד לרגע האחרון אבל היא בעצם איבדה את הכרטיס עם ההפסד המקרי שלה לסביליה במשחק בגרמניה. מאנזאנו עשה חילופים הגנתיים מאוד והכניס עוד יותר חוסר-ביטחון, אבל כנראה שבלי זה סביליה הייתה מסיימת את דרכה באירופה אז מדובר במהלך טוב בסופו של דבר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/12/10
  7. Yotam Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    1,371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא רק ההפסד הוא אחת מהסיבות להדחה של דורטמונד, היה תיקו בבית מול פ.ס.ז והם השוו בדקה ה-87, דורטמונד מפשלת במאני טיים, וככה גם סביליה.
    סביליה קבוצה לא רעה ויש לה מספיק איכויות בהתקפה כדי לפרק קבוצת אמצע טבלה בספרד, היום היא לא הוכיחה שום דבר, היא חוזרת לאיפה שהיא הייתה בשנים האחרונות, אולי אין להם סיכויים להיות בשלבים המאוחרים במפעל אבל הם עדיין חסרים הגנה יציבה.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://img52.imageshack.us/img52/9352/championsaq.Xxx

    הערב ב-13:00 תיערך הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות. ריאל מדריד וברצלונה שסיימו כאלופות הבית, עשויות לקבל הגרלות נוחות בניגוד לולנסיה. כזכור: שתי קבוצות מאותו בית או מאותה מדינה לא יוכלו להיפגש בשמינית הגמר. ההגרלות הקשות עבור ריאל ובארסה הן שתי הקבוצות מהעיר מילאנו שיוכלו להוליד מפגשים פיקאנטרים מאוד - מוריניו נגד האקסית ומחזיקת הטרבל וברצלונה וגוארדיולה נגד 'הילד הרע' זלאטן איברהימוביץ. ולנסיה מקווה לא להגריל אל צ'לסי או באיירן מינכן.

    גם הגרלת השלב הבא בליגה האירופית תיערך הצהריים(14:00) כאשר ויאריאל וסביליה יקוו להגרלה נוחה. ויאריאל סיימה במקום הראשון בבית ולכן האופצייה הקשה ביותר עבורה היא בשיקטאש, בנפיקה או קאזאן, בעוד סביליה שהעפילה רק מהמקום השני, מקווה לא לפגוש את סיטי, ליברפול או לברקוזן.

    -----------------------------------

    בעיקרון אני הולך עם הגישה "מי שבא - ברוך-הבא". ברור שעדיף להימנע מאינטר וארסנל - צריך לזכור שאינטר למשל סבלה ממכת פציעות אדירה ואני מאמין שעוד חודשיים מצבה בליגה ישתפר, גם אם לא באופן ניכר, והיא תציג כדורגל טוב יותר. עדיף לא להיתקל באינטר עם כל הפיקנטרייה סביב מוריניו, בכל-זאת - אלופת אירופה. כמוכן, יש עוד זמן רב עד למשחקים ודברים יכולים להשתנול גם מבחינת מומנטום. אני לא מתעסק ב'נקמות' כי מה שמביך הוא שמתוך הרשימה שמונה שש קבוצות, מחצית מהן הדיחו אותנו בעונות האחרונות: ארסנל(06\2005), רומא(08\2007) וליון(10\2009). אני מאמין בקבוצה הנוכחית של מוריניו אבל לא אכפת לי לקבל את קופנהאגן או מרסיי, נוח על הנייר, כדי להתגבר על השלב הארור הזה. שהמתח האמיתי יתחיל מהשלב הבא אחריו, רבע הגמר, כבר שכחתי איך זה מרגיש שם.

    מחזיק אצבעות שברצלונה תקבל את מילאן, יהיה סופר-מרתק וגם לא קל לקטלונים.
    המצב עבור ולנסיה נראה מאוד קשה. שחטיור קבוצה חזקה והיא האופצייה הנוחה על הנייר.
    בנוגע לליגה האירופית - ויאריאל עשתה דרך יפה עד עכשיו אז אני מקווה שתזכה להגרלה טובה ומנגד שסביליה תצטרך לעבוד קצת יותר קשה כדי להגיע לשלב הבא.
     
  9. קטלוני Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/08
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ולנסיה-שאלקה
    ריאל מדריד-ליון
    ברצלונה-ארסנל

    ברצלונה קיבלה את ההגרלה הקשה יותר.ריאל מדריד וולנסיה קיבלו קבוצות שהפועל ת"א שיחקה יותר טוב מהן בסיבוב השני של שלב הבתים.
     
  10. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    ארסנל-ברצלונה
    ליון-ריאל מדריד
    ולנסיה-שאלקה

    בסופו של דבר אני חושב שההגרלות הם טובות ושלושת הקבוצות צריכות להמשיך לרבע הגמר
     
  11. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    בארסה קיבלה את ההגרלה הקשה ביותר כמובן, ארסנל קבוצה שביום נתון יכולה לנצח אותה, ולעשות לה צרות גם באמרויות, בהחלט יהיה מעניין.

    ריאל צריכה לעבור את ליון, ליון היא קבוצה שגם אי אפשר לדעת באיזה תקופה תבוא, שהיא עם הרכב מלא ועם ליסנדרו היא מסוכנת, אבל ריאל של מוריניו צריכה לעבור את שמינית הגמר אחרי כל כך הרבה שנים.

    ולנסיה קיבלה הגרלה יחסית נוחה, שאלקה קבוצה טובה, במיוחד בבית ויש לה מאמן מעולה, היא פתחה את העונה לא טוב אבל היא כבר מזמן יצא מהשבר, ולנסיה זאת קבוצה חסרת אופי שיכולה לפשל בכל רגע, רק בגלל המאמן לדעתי שאלקה פיבורטית, מבחינת חומר שחקנים הם אותו רמה פלוס מינוס.

    הגרלות קשות גם לנציגות בליגה האירופית:

    סביליה פוגשת את פורטו המצויינת, ויאריאל את נאפולי האיטלקית. קשה מאוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/12/10
  12. המבין Member

    הצטרף ב:
    ‏28/3/09
    הודעות:
    467
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ויאריאל מול נאפולי זה משחק באמת גדול וקשה, והיה יותר נחמד אם הוא היה מגיע בשלב יותר מאוחר בדיוק כמו פורטו מול סביליה.
    הימור שלי: ויאריאל עולה, סביליה תעוף
     
  13. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שאלקה תעלה.
     
  14. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    מה אתה אומר.

    לא נמאס לך להספים כבר?
     
  15. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ולך?