הסופר-קופה של ריאל! 5:1 גדול בסיכום שני המשחקים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏13/8/17.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כריסטיאנו יצא אידיוט עם הדחיפה ההיא לשופט ולפי החוקה זה 4 משחקים בחוץ, מינימום. על הורדת החולצה אין לי שום תלונות, זו תמונה אל-מותית, ומעבר לכך נעשה לו עוול ברור בכרטיס הצהוב השני. לא כל פעם ששחקן נופל ברחבה זה פנדל. אומטיטי סגר את הפער ממנו בריצה, נשף בעורפו מה שנקרא, היה שם קרב גוף וכריסטיאנו איבד שיווי משקל ונפל. הוא לא התגלגל, לא תפס את הפנים כאילו ירו בו. זו לא התחזות. התחזות זה בצד השני, של לואיס סוארס, אחד השחקנים הדוחים על מגרש הכדורגל וגם עוד מאה גולאסוס במדי בארסה(אתמול זה היה משחק רע שלו) לא ישנו זאת.

    לא ניצחנו '5-0' וזה גם לא היה קרוב, אבל בארסה עם דקות טובות בודדות במחצית השנייה וזהו, שים לב שלפני הגול היו 4-5 דקות שהיו מצבים בהמשכים, חוץ מזה לא הרבה. קרבחאל היה מול שער ריק והיה יכול לסגור את המשחק לפני. הפערים בין הקבוצות מקצועית לדעתי גדולים אבל זה עדיין הקמאפ-נואו ולכן לפני המשחק לא אמרתי שאנחנו פייבוריטים כי זה לא נכון.

    לגבי עניין הצבעים - מסכים, אני תמיד זיהיתי את מרסלו בגלל הליפה וכמובן את ראמוס עם הסרט, אבל היה בלבול גדול, זה כמו בפלייסטיישן שההדמייה למטה מאוד דומה. המקרן בבר שהייתי בו כנראה היה חצי קלאץ' והשחקנים נראים שזופים מתמיד.
     
  2. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,628
    לייקים שהתקבלו:
    401
    לא חושב שיש הבדל בין להתגלגל לתפוס את הרגל לבין להסתובב לשופט אם תנועות ידיים של דרישת פנדל. אבל שוב אני חושב שהוא לא היה צריך לקבל צהוב. אגב דווקא סוארז היה טוב לדעתי, לא כל מסירה שלו הגיעה אל היעד אבל היה פעיל מאוד בכל מקום על המגרש ועשה כמה דאבל פסים מצויינים.
     
  3. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,277
    לייקים שהתקבלו:
    6,234
    אני לא יודע מאיפה אתה מביא את ההחלטות האלו אם היו פנדלים או לא. שום דבר שקרה באחת הרחבות במהלך המשחק היה רחוק שנות אור משריקה לפנדל. רונלדו הורחק בצדק, לגבי הפנדל - אני לא יכול להאשים את השופט, כי כל אחד מהזווית שלו היה אוכל את הנפילה של סוארז. אבל זה חלק מהמשחק של סוארז, לסחוט את הפנדלים. אינזגי ידע לעשות את זה, מסי סבל מזה בתחילת הקריירה וגם ראול לא היה תלית שכולה תכלת. אבל איך אומרים על ברצלונה? שחקנים עוזבים ובאים, אבל השיטה תמיד נשארת.
     
  4. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,277
    לייקים שהתקבלו:
    6,234
    לגבי המשחק של ריאל, המגמה החדשה שלה קבוצה ללכת על הצעירים משתלמת. אסנסיו ואיסקו הולכים להוביל את הקבוצה הזו קדימה ב-10 שנים הקרובות, יחד איתם וסקאז, קובצ'יץ', סביוס וקאזמירו אמורים להשלים את חוליית הקישור. למרות השנים והנסיון, וראן רק בן 24 ולצידו נראה בשנים הקרובות את הרננדס כגיבוי למרסלו ועם הזמן גם המגל השמאלי הפותח.

    רונאלדו האמנם שיחק פחות מחצי שעה, אבל היה אפשר לראות שגם כשהוא על המגרש השיטה נשארה זהה. המערך החדש של זידאן נראה מעניין אבל לדעתי חייבים מישהו בכיר במקום בנזמה. כבר 3 עונות שהוא שחקן של מהלך אחד במשחק. אין ספר שאמבפה במקומו זה שדרוג פסיכי, אבל סיכוי מאוד לא סביר שזה יקרה.
     
  5. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,628
    לייקים שהתקבלו:
    401
    היה פנדל על מסי, לא בתיקול הראשון (של קאסמירו וואראן ביחד), הכדור עדיין היה בשליטה של מסי ואז ראמוס פשוט שם לו רגל והפיל אותו לא מכיר יותר פנדל מזה.
     
    oFiRzZz ו-Civil אוהבים את זה.
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כל העולם יודע, וגם התינוקות שנולדו ברגע זה - שבייל ובנזמה הם כמו שחקן פחות על המגרש, ומעצבן שהתחליפים שלהם כל-כך טובים - זה לא רק לוקאס ואסקס שיש ויכוח לגבי האיכות שלו אלא בעיקר אסנסיו. הלוואי שזידאן יבין את הרמז עד הסוף, גם לגבי איסקו, ולא נצטרך פציעות כדי שההרכב המיוחל ישחק. התקשורת במדריד מפארת את אסנסיו ובצדק ומפעילה לחץ על זידאן. ועדיין ברוב משחקי הליגה נגד קבוצות שמשחקות בונקר, מפריע לי ה-4-4-2 הזה, לא שלם איתו באלף אחוז. סקרן לראות את אסנסיו עם כריסטיאנו ובנזמה למשל או שילוב אחר.
    אמבפה לא יגיע, הוא 99% בפריס וכנראה הסיבה היא גם כלכלית, הוא יקבל שם חוזה הרבה יותר אטרקטיבי. מעבר לכך יש כסף בין מעמד מקצועי לבין שכר.

    סוארס זרק את עצמו ברחבה והוא שחקן מגעיל ורואים את ההצגה הזו מהרגע הראשון, זה בכלל לא בקטגורייה של 'מקרה קשה לשיפוט'. כריסטיאנו לא התחזה, הוא בקושי נפל, מעד, הוא בטח לא זרק את עצמו וזה לא כרטיס צהוב שני לעולם. בכל קלאסיקו אנחנו בעשרה שחקנים אבל, זה לא חדש. ותסלח לי, 'ראול לא היה טלית שכולה תכלת' - להשוות בין ספורטאי על כמו ראול שלא קיבל אף אדום בקריירה לבין חלאה כמו סוארס זה מנותק מהמציאות. גם השוואה כזו בין ראול לבין מסי שכבש את השער סטייל מראדונה נגד אספניול - היא לא נכונה.
     
  7. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    אין לריאל מה להתבכיין על השיפוט במשחק הזה.
    רונאלדו הוריד חולצה וקיבל צהוב בצדק. רונאלדו נפל בלי עבירה והרים יד לדרוש פנדל ולכן זו התחזות והצהוב השני היה מוצדק.
    הפנדל של סוארז היה התחזות שאין לשופט סיכוי לראות, בדיוק כמו העבירה על מסי שלא נשרקה כי לשופט לא היה סיכוי לראות.

    אני תוהה אם זידאן מודע לנחיתות של בייל-בנזמה ולכן הוא פותח איתם כחלק מהגישה של העמסת לחץ בדקות המאוחרות של המשחק, ככה שהשחקנים הרעבים יותר והמוכשרים יותר מקבלים את שחקני ההגנה היריבים עייפים יותר. אם זה העניין הוא יוצא גאון פעם אחר פעם.
    יש לריאל מזל גדול שהנוער סוגר את החורים שהרכש הבומבסטי יוצר. כרגע ריאל עדיפה על ברצלונה גם אם מורידים את כל שלישיית הBBC.
     
  8. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אני לא חושב שאנחנו עדיפים, יש עוד משחק ובשנים האחרונות מתקשים נגדם הרבה יותר בברנבאו. אבל השורה האחרונה שלך מובנת מאליה, כמה שרונאלדו טוב, הB-B גרועים יותר. בלעדיהם ריאל קבוצה יותר טובה מאשר איתם.
     
  9. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,653
    לייקים שהתקבלו:
    2,489
    לטעמי המשחק יכל ללכת לכל כיוון, היו לבארסה מספיק הזדמנויות בשביל להבקיע לפחות עוד שני שערים.
    אם נראה רכש איכותי מגיע( קוטניו, דמבלה) , המצב יהיה יותר מעודד.
     
  10. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,447
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
  11. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מדהים כמה רחוק אתה מוכן ללכת רק כדי לא לגנות רמאים שמשחקים בקבוצה שלך.
    חלאס עם ה"היה פנדל על מסי ולכן זה בסדר לרמות", זה לא בסדר.
     
  12. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,277
    לייקים שהתקבלו:
    6,234
    לא חושב שהיו פה אוהדי שריאל שמחו נגד השופט, אם כן, אני פספסתי אותם. כולם אמרו שהצהוב השני מוצדק ושההתחזות של סוארז, כמה מגעילה שתהיה, השופט אכל את זה וכל שופט אחר היה אוכל את זה.

    @Civil
    תנסה להשתתף פעם בדיון ללא דיבור נגד שיפוט או שיתוף של וידאו שמוכחים ככה או אחרת, אני מבטיח לך שתהנה.
     
  13. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,447
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    @סיונרה @Butragueño
    קריאה מהנה.
     
  14. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    זה לא שקול ולא רלוונטי. נגיד וראמוס עשה על מסי עבירה, זה חלק מהמשחק. זה לא באמת מעניין לפנקס את השגיאות של השופט, מה שמעניין זה שאתה ממשיך להטיל את האשמה לגועל נפש של שחקנים מסויימים על כולם חוץ מעליהם (במידה והם בקבוצה שלך, כמובן).
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,640
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    לא ראיתי את המשחק, מישהו יכול להסביר לי מה היה עם רונאלדו, הוא דחף את השופט בקטע אלים או בקטע שהיה ראוי אם היה מדובר בחבר לקבוצה אבל לא ראוי כשמדובר בשופט? כי אם זה הראשון הוא צריך לעוף לפחות ל-10 משחקים(למרות שגם ככה בונים עליו למרץ צפונה אבל עדיין) אם זה השני אז כמו שדור אומר גג 4 משחקים