הסופרקופה הספרדי מודל 2020: בארסה מול סוסיאדד, ריאל נגד בילבאו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏12/1/21.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שימו לב למחווה הזו של בילבאו:

    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2021/01/18/16109244646986.Xxx

    זו הייתה הזכייה השלישית של בילבאו בתואר לאורך ההיסטוריה כאשר גם הקודמת ב-2015 הייתה נגד ברצלונה. זה היה התואר ה-35 שלה, יותר מכל אחת אחרת שהיא לא ברצלונה וריאל מדריד| הקבוצה פרסמה בחשבון הטוויטר שלה תמונה ישנה לכבוד הזכייה בסופרקופה - יחד עם המאמן הקודם ג'אזיקה גריטאנו וכן אריץ אדוריץ. "בלעדיכם זה לא היה אפשרי"| במארקה החמיאו למרסליניו שמאמן את הקבוצה בסה"כ 15 ימים. "החיוך שלו אומר הכל. עם מעט מאוד זמן הוא הפעיל לחץ גבוה, שיקם את השחקנים וזרק את ריאל וברצלונה מהדרך. מאמנים אחרים זקוקים לחודשים בכדי לעשות זאת"| מרסליניו אמר: "אני כאן תקופה קצרה אבל זה היה פרודוקטיבי מאוד, הקרדיט מגיע לשחקנים שהביאו אותנו לכאן עם הישגיהם בעונה שעברה. אנחנו רוצים לזכור את השחקנים שהיו כאן בעונה שעברה. הגענו לכאן עם כל הענווה שבעולם ועבדנו קשה. אני גאה בשחקנים"| "הסופרקופה של וויליאמס" הייתה הכותרת בסיקור במארקה. שער אדיר בזמן פציעות הביא את התואר לבילבאו". "סופר אריות", נכתב ב-AS. "אינייאקי הכתיר את בילבאו בזמן שמסי שהורחק הדגים את התסכול של בארסה שלא לקחה משחק שהיה בידיים שלה".
     
  2. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    כן, מסי היה עצבני, לא הייתי אומר שלא מתאים לו כי הארגנטינאי שוב יצא החוצה, וזה לא היה הכי מלבב לראות את זה. אבל אין צפי להרחקה ארוכת טווח, גם 4 משחקים לא יהיה פה כי בניגוד למה שכתבת, חומרת המעשה לא היתה מקסימלית לפי דוח השיפוט.

    לגבי היושרה שלנו - גם לקפוץ על המציאה אחרי האדום הראשון של מסי בקריירה, ועוד להזכיר את ראמוס וכריסטיאנו שהתחמקו מדברים הרבה יותר חמורים, ולהגיד שאף אחד לא מצייץ על זה וכרגיל לשלוח עקיצה על השיפוט ואחר כך להגיד שאתה לא אוהב לדבר על השיפוט - מצטער, אתה יודע שאני מעריך אותך, אבל אתה עושה בדיוק את מה שאתה מנסה להימנע ממנו.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    תתפלא, יש לי המון כבוד למסי, תחפש "דור רומנו - ספורט1" ותראה שכתבתי טור דעה אמיתי שאני לא רוצה שהוא יעזוב ככה את ברצלונה למרות שזה יקל עליי כאוהד ריאל - כי לא הגיע לו ללכת בצורה כזו כשאין קהל במגרשים ואי אפשר להיפרד ממנו כמו שצריך מצד אוהדי ברצלונה וכמובן השמינייה נגד באיירן. גם לא "ביקשתי" שיורחק לארבעה משחקים, כרטיס אדום רגיל, הוא לא שבר רגל. מסי היה צריך להיות מורחק איזה 3-4 פעמים במדי בארסה וחסו עליו וזה בסדר. על ראמוס כתבו טריליון פעם שהוא חמום מוח ואידיוט גם אם בשנה שעברה הוא לא הורחק. גם על רונאלדו כתבו לא אחת, גם לו עלה הפיוז לא פעם. מסי "קדוש" בעניין הזה ורונאלדו לא. את מסי אסור לבקר - הוא עצוב, הקבוצה חרבנא, והוא אף פעם לא בקטגוריה של "לא טוב". להגיד שאתמול השיפוט פגע בברצלונה ולא לציין במילה את האדום המגוחך של מסי או את הערב המעפן שלו - זה פשוט לא מדויק, זה הכל. אוהדי ריאל מבקרים את ראמוס כל שבוע ועל רונאלדו בכלל הייתה ביקורת מוגזמת לדעתי בעוד מסי קדוש, אסור להעביר עליו מילה.
    זה מעבר לזה אגב, ספורט1 הרי יכול ליהנות ממסי רק במשחקי גביע המלך ובסופרקופה, הבוס אמר כמה פעמים: "הלוואי ומסי ייתן הצגה היום", הוא פנטז על שלושער, בסוף יש לנו אדום להראות בתקציר..
    לגבי עניין השיפוט אתה מוזמן לעבור על הפוסטים שלי ולראות מתי האשמתי את השופטים באחד מתצוגות הנפל של ריאל העונה. לא במאסטייה, לא בוויאריאל, לא באלאבס. אמרתי ששחקני ההגנה שלנו לא חכמים וזהו, שייקפצו בלי הידיים וילמדו מקרבחאל. אני לא נותן לשיפוט משקל במשחקים קטנים. אם נפסיד לבארסה בגלל שופט וארגיש שנעשה לי עוול אז אגיד זאת.

    * רונאלדו קיבל את המגיע לו שנתיים קודם לכן כשהורחק כמו גדול בגמר הגביע בברנבאו נגד אותה היריבה והסיום הכואב של ז'וזה מוריניו, כבש באותו משחק. עובדה שלא ויתרו לו - ובצדק.
    * אתה כפריק של כדורגל ספרדי צריך לברך על חזרתו של מרסליניו והחיבור עם בילבאו שהיא תמיד קבוצה גדולה ואימפריה ומועדון מרגש - נשמע מצוין. בכלל זה מאמן שנעשה לו עוול פעמיים גם בוויאריאל וגם בוולנסיה, יותר טוב, לטעמי, על אף הזכיות בליגה האירופית - מאונאי אמרי וכאלה.
     
  4. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    לא טענתי ש:
    1. אתה מוטה נגד מסי.
    2. רונאלדו לא מקבל אדומים.
    3. אי אפשר להעביר ביקורת על מסי. מה שכן אומרים ובצדק, שברב המשחקים הוא זה שעוד משאיר תקווה במשחק בפעולות שלו ובדרך כלל הוא האחרון שאחראי להפסד.
    4. שהשופט גרם להפסד. אף אחד גם לא אמר את זה כאן.
    5. ספורט 1 נגד מסי
    6. אתה מאשים את השופט בכל ההפסדים של ריאל. מה שכן, אתה כן מזכיר את יחס אוהדי הקבוצה השנייה לשיפוט כשיש מחלוקת.

    לגבי מרסלינו, כתבתי בטוויטר אחרי הניצחון על ריאל - קל לדבר על כמה חלשות הגדולות כשהן מפסידות, אבל דעת הקהל אף פעם לא תפרגן לעבודה של המאמנים שעושים להם את המוות. אם זה היה קלופ ולא זידאן, כן היינו שומעים רק כמה מדהימה היריבה.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אם קלופ היה מנצח את ריאל מדריד עם רונאלדו הייתי מפרגן גם מפרגן. בילבאו זיהתה את לוקאס ואסקס למשל כנקודת תורפה מסוימת, חלקית, והפעילה לחץ גבוה מצוין. גם אתמול שיטת המשחק עבדה. מרסליניו בכותלי ספרד מוערך מאוד, לדעתי גם מצד האוהדים שמבינים בכדורגל קצת מעבר לכותלי הגדולות .אבל מה לעשות שזו ריאל הכי אפורה בשנות ה-2000 וכשהיא סופגת המשחק כמעט נגמר? על ברצלונה לא צריך לספר לך. אני כן מחזיק מבילבאו כמועדון וחושב שהיא "חשובה לליגה" עד כמה שהקלישאה הזו מחורבנת.

    לגבי שאר הדברים שלך - קודם כל הבחור כאן כתב: "שיפוט מוטה כזה לא ראיתי בחיי" והוסיף כמה ח' בהתחלה. דעה לגיטימית אבל לטעמי מוגזמת. כמו השליפה של ברתומאו-סטיין-קוטיניו\גריזמן לכל הצרות בעולם. ותוכיח שהאשמתי את השופטים כשריאל מפסידה, זה חוסר כבוד, אתה משקר. זה קרה הרבה העונה שהפסדנו, תבדוק: שחטארX2, אלאבס, קאדיס, בילבאו, ולנסיה (שלושה פנדלים וכולם מוצדקים, לא אמרתי מילה אלא דיברתי על הרשלנות של שחקני ההגנה שלנו וראמוס שפשוט נגע ביד כי אין לו חשק לשחק). התלונות שלי על השיפוט? "הרמונטדה הגדולה בכל הזמנים" ו"נס אינייסטה". וכן שנה שעברה היו שני פנדלים טריליון אחוז בקאמפ נואו שהשופט לא בדק ב-VAR. שלא נדבר על הקמפיין שרץ בכלי התקשורת "VAR MADRID" ודברים כאלה, אי אפשר לכתוב דברים כאלה בעיתון שמכבד את עצמו, "ספורט" ומונדו. זה דיון אחר כבר.
     
  6. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    ריאל ובארסה עדיין קבוצות גודלות, פחות חזקות מהסטנדרט הגבוה שהציבו, אבל הקבוצות בספרד לא זכו אף פעם לכבוד מצד דעת הקהל. מזכיר את הימים בהם היו מזלזלים במסי ורונאלדו בגלל "החטאפה והאלמריה למינהן". דווקא שתי הקבוצות האלה הפכו לכח עולה בספרד.

    כן, ראיתי מה הוא כתב על השופט. זה שהשופט היה מוטה או לא, זה לא אומר שבגלל זה המשחק הוכרע. במשחק נתון זה קורה ששופט שורק יותר לצד אחד. לא ראיתי שהוא דיבר מעבר לזה.

    ותשים לב שכל הסעיפים שציינתי זה מה שלא טענתי, כולל 6.

    אפשר לא להתייחס לשופט שטעה במשחק נתון, אבל זה אותו דבר להזכיר שוב אירועים מהעבר תחת הכותרת של "לא לדבר על שיפוט".