הנהלות קבוצות בארץ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏5/6/04.

  1. יוגב אסולין Guest

    אתה סתם מערבב פה כמה דברים שונים..
    יש את העניין של קבוצה שתבוסס על קהל דבר שיכול להצליח וגם זה בקושי רק ב4-5 מועדונים בארץ.. אצל שתי הפ"ת נתניה וכו'... אפילו ב"ש אני לא רואה דבר כזה יכול ליקרות.. הם יכולים אולי להגדיל ע הוזלת כרטיסים וכו' את מספר הצופים שלהם. אבל אוהדים שיתמכו בקבוצה כרגע אין... זה לא דבר שיעבוד ככה... אל תשכח גם שאנשים אצלנו בארץ באים הרבה לכדורגל כדי לפרוק עול מכל הצורת שיש להם בחיים.. ואתה בעצם רוצה שהם יוציאו עוד הוצאה כספית גם עבור הקבוצה.. בודדים האנשים שיכולים להרשות לעצם את הדבר הזה..

    בקשר לזה ששחקן כמו טל בנין מברוויח הרבה ועם זה עושה אותו שחקן טוב יותר אז בטוח שלא.. נכון לטל אולי לא מגיע אבל אין מה לעשות כל העולם מעלה את מחיר השחקנים וככה זה חייב לבוא גם פה.. אתה לא יכול להגיד לשחקנים מובילים שלך (שחקני נבחרת) סתפקו ב100אלף.. ואז שתבוא קבוצה מחו"ל תגיד לה אני רוצה מיליון.. יש סטנדרט בכל הכדורגל העולמי שהכל עלה וכחלק מהתקדמות של הכדורגל שלנו זה חייב להיות גם פה.. צריך פשוט לדעת באיזה שחקנים להשקיע ובאיזה צורה לעשות את החוזים.

    בקשר לתמיכה מהעיריות זה אחד הדברים הכי גרועים שיש לנו בכדורגל אבל מצד שאנחנו לא יכולים בלי זה. ברגע שעירייה מעורבת לך בכדורגל היא גם משפיעה ופה בעצם נכנסת בעיה. שהיא רוצה היא נותנת שלא רוצה לא נותנת שרוצה מתערבת וכו'.. בתור אחד שאוהד קבוצה שהיא תחת העירייה כבר הרבה שנים אנחנו אוכלים אותה כל שנה מחדש בגלל הדבר הזה..
     
  2. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    מישהו דיבר על זה שהם ישלמו יותר מאחרים?
    אני מדבר על העובדה שקבוצה צריכה לחיות ולהתקיים על פי הקהל ועל פי ההכנסות שלה ולא לגלוש מעבר לזה. מכבי והפועל ת"א בגרעונות של עשרות מיליונים רק בגלל שהן הוציאו יותר ממה שיכלו.
    הבעיה שבארץ שלנו הקבוצות מציעות לשחקנים שמחוץ לארץ סכומי עתק (כמו לבנין ב2000) והם חוזרים.
    אנחנו צריכים להיות ליגה כמו הארגנטינאית(לא באותה רמה), שהשחקנים גדלים ועוזבים לחו"ל.
    תאמין לי שהנבחרת רק תרוויח מזה.
     
  3. יוגב אסולין Guest

    אני רוצה ליראות איך קבוצות שיש להם ביום טוב 3000 צופים מקיימות קבוצות.. אתה חי בסרט זה לא הולך בארץ.. שוב אין מספיק קהל..

    ואנחנו לא ברמה של ארגנטינה ואין פה מחלקות נוער ובסיס כמו שיש בארגנטינה כדי שתוכל לשווק ככה שחקנים לכל העולם. ברור שזה דבר הכי טוב.. כמו שבכל ענף.. ההכנסה הכי גדולה שלך היא לא מהמכירות בתוך הארץ כי זה מתגלגל אלה ממה שאתה משווק לבחוץ. הבעיה שאנחנו שאין לנו מספיק שחקנים כדי לבצע דברים כאלה עדין...

    בכל מיקרה די יצאנו מעניין של הנהלות
     
  4. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    להדפיס, לשים במעטפה, ובשורת הכתובת לרשום:

    " עבור הוד רוממתו, המנהל הנעלה, אביר החוכמה, וארכיבישוף התחכום, מר מאיר פני-ג'ל "

    במחשבה שנייה: שמישהו יקריא לו את זה, שלא יתאמץ......
     
  5. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אז איך מכבי פ"ת יכולה לסיים כל עונה עם הכנסות יותר גבוהות מההוצאות? לה בטוח אין יותר מ3000 אוהדים כל משחק.
     
  6. Mighty-Whites Member

    הצטרף ב:
    ‏5/4/04
    הודעות:
    154
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפי דעתי,וזה לא חדש אבל זהו שורש כל הרע פה,מוכרחים ודחוף להרגיע וכמה שיותר מהר את השחקנים הסופר מפונקים שיש פה בארץ הקודש,ולהוריד אותם מהעץ הגבוה עליו טיפסו כבר לפני שנים.בא בנאדם עם כסף שרוצה להשקיע,ומיד נטרפת עליו דעתו והוא נכנע לדרישות אבסורדיות (חוץ מיעקב שחר חייבים לציין) וכל ילד בן 19-20 מקבל סכומים דימיוניים שמשפחות שלמות יכולות להתפרנס מהם בכבוד.והרמה? ליגת העל אממממממממממ...קבוצות שעומדות במטרות הפיננסיות שהציבו לעצמן שורדות שנים,בלי טלטלות מיותרות.20000 ש"ח בחודש עוד לא הביאו אף אדם אל קו העוני.
     
  7. יוגב אסולין Guest

    אתה לא מקשיב למה שאתה אומר!!!
    אמרנו שקבוצה שממונמת ע"י 3000 אוהדים לא יכולה להתקיים
    פ"ת היא בידיים פטריות ולא בידי אוהדים. לכן יש לה מאזן חיובי
     
  8. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    הלוזונים יוצאים כל עונה עם כסף, ברור שיהיה יו"ר לקבוצה כמו שיש לכל קבוצה.
    רק לדעתי אסור שיהיה מצב שקבוצה תלויה בבנאדם אחד.
     
  9. יוגב אסולין Guest

    טוב כדי לעורר קצת את הדיון. בוא נירד מההנהלה של בית"ר נעבור להנהלה החדשה של הפועל ת"א..

    הנהלה הזאת באה להחליף הנהלה שהצליחה לרומם את הפועל ת"א גבוה מאוד אחרי הרבה שנים לקחה אותה להישגים טובים. ובשלב כלשהו הם פשוט התעייפו הפסיקו להזרים כספים בגלל כל מיני בעיות והנשה האחורנה היתה נפילה קשה.
    עכשיו מגיע חיים רמון להוביל את הפועל. ההבדל הגדול בין סוג ההנהלה שהוא עושה למה שהיה זה שהבעלים הקודמים שלה פועל היו גם הבעלים כלומר אלו שהזרימו כסף וגם היו בכל התפקידים של ההנהלה דבר שבדר"כ לא קורא.. זה גרם לשחיקה והרבה בלאגן.
    עכשיו יהיה יותר ריחוק.

    לפי דעתכם רמון יצליח להמשיך את מה שהיה בשנים האחורנות בהפועל או להיפך.. ימשיך את השנה האחרונה שהיתה לא טובה מבחינה נהולית
     
  10. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    כנראה שאתה לא מבין מה אני אומר.
    את הקבוצה לא ינהלו האוהדים, היא תהיה תלויה בהם כדי לגמור כל עונה במאזן חיובי.
    ברגע שקבוצה תלויה בבנאדם אחד הוא יכול לעשות איתה מה שהוא רוצה וזה לא משנה מה אומרים לו על כך, מובן?
     
  11. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא אותי מעניין מה קרה להנהלה שהייתה...מה פתאום כולם עזבו ואיך זה שפתאום תוך עונה האנשים ה"מסודרים" שרצו לחנך את כולם רק פישלו כל העונה ובסוף פיטרו את אחד המאמנים הגדולים בכדורגל הישראלי.
     
  12. lltk Member

    הצטרף ב:
    ‏14/6/04
    הודעות:
    37
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההנהלה שנראתה כלפי חוץ כהנהלה הטובה ביותר עד העונה הייתה זו של הפועל ת"א אבל אז נחשפו החובות האדירים והסכומים המדהימים שכל שחקן קיבל, לכן ללא ספק יענקלה שחר וחבורתו מנהלים קבוצתם הכי טוב שאפשר, נותנים שקט מוחלט למאמן ומספקים את כל דרישותיו המקצועיות כמעט בלי אילוצים כספיים בקנה מידה ישראלי.

    מצד שני ההנהלה הגרועה שנראתה לדעתי מאז ומעולם היא זו של מכבי נתניה והדגש הוא על אשר אלון - מדובר באדם שהחריב במו ידיו קבוצה נהדרת כמו מכבי נתניה והוריד אותה בעצמו לליגה השניה והזרוע עוד נטויה, היה לו מאמן נהדר בדמות גילי לנדאו והוא השליך אותו לטרף, מכר כותרות לעיתונאים בשקל כנגדו, הדליף, לא הוציא שקל מכיסו העונה על שחקני רכש, הסתכסך עם סוכנים, עם הקהל שלו ועכשיו ההשתלחויות הבלתי פוסקות שלו בלנדאו בכלי התקשורת השונים מראים איזה בנאדם מסריח הוא, עבריין בחליפה
     
  13. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באמת בושה מה שהוא עשה עם לנאדו...
    במקום לתת ללנאדו תקציב נורמאלי בתחילת השנה ולהביא זרים נורמאלים,אלון העדיף לזלזל ובסוף זה עלה לו פי שניים בגלל שהוא הביא זרים שיחרר אותם והביא אחרי זה עוד זרים ועוד ירד ליגה,בקיצור הניהול שלו באמת כושל.
     
  14. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    הם ידעו להסתיר (בעזרתם האדיבה של העיתונאים אוהדי הפועל ת"א) את החובות שלהם, שתפחו למימדים שאפילו משה דדש לא הצליח להגיע.
    בניגוד למכבי ת"א ומכבי חיפה, שם יש בעלים שלוקח את החובות על עצמו להפועל אין אחד כזה ואם הם לא היו הפועל ת"א כבר מזמן הם היו תחת מפרק.