המסע האירופאי - שבוע בינוני לאיטלקיות, רומא מובסת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י cazzo, ‏19/7/13.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    אני רואה קצת יותר כדורגל מיובנטוס הערב. הלחץ טיפה יותר טוב, משחק הקישור יותר מוצלח, אבל חבל שההגנה עדיין לא מתפקדת.
     
  2. Gianluigi Buffon Campione d'Italia

    הצטרף ב:
    ‏12/3/06
    הודעות:
    3,737
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    בסך הכל, אני חושב שהמערך החדש אפשר לומר שניסה קונטה עבד פחות או יותר בחלק הקדמי, אך לצערי בהגנה, כמו הרבה משחקים העונה ובאופן לא טיפוסי ואופייני, נכשלנו. בעייתי לנסות מערך חדש במשחק כ"כ חשוב, במיוחד כשאתה מנסה לעשות אותו עם אוגבונה הצעיר והאיטי ועם קסארס, שכנראה לא אותו קסארס מאז שחזר מהפציעה.

    החילוף של פירלו לא ברור לי, ולא כי הוא היה טוב במיוחד, ההיפך. פשוט הוא מסוג השחקנים שיכולים להיות גרועים כל המשחק, ומספיק הברקה קטנה אחת, ובתכלס? זה כל מה שהיה חסר לנו...

    טבז ופוגבה נתנו מחצית ראשונה מעולה, שניהם לבד הביאו לכך שלדעתי יובה, לפחות לפי המחצית הראשונה, הייתה שווה יותר מגול, או לפחות לרדת למחצית בשיוויון, אך כנראה שלקייליני, שוב, היו תוכניות אחרות... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dunno.Xxx

    חבל על האדום בשלב כ"כ מוקדם במחצית ה-2. אני חושב שהוא לא מוצדק בכלל, אך אין מה לעשות. למרות זאת היינו צריכים להעיז יותר גם במצב הזה, ולא להיזכר רק בדקה ה-75 שמדובר במשחק קריטי ולהתחיל לעבור את החצי.
    סך הכל, ריאל לא הקשיתה עלינו יותר מדי וגם ב10 שחקנים זה לא שהיא הכתיבה את הקצב ולחצה עלינו, פשוט נתנו להם להניע את הכדור ללא הפרעה, ללא שום ניסיון ללחוץ אותם או לפתח מתפרצת כזאת או אחרת, ועם פוגבה וטבז למעלה היה לנו את הכלים לכך.
    הניסיונות בסוף היו מעט מדי, מאוחר מדי.

    נ.ב

    לא הייתי מתבאס אם וידאל ינוח כמה משחקים, הוא לא מתקרב לוידאל שלפני הקיץ.
    אולי ההתעניינות בו סינוורה אותו קצת, שישב קצת לא יזיק לו...
     
  3. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    ריאל מדריד ידעה שאנחנו הולכים לעלות להוטים למגרש ובחרה בטקטיקה המובנת של להאט דברים, לתקוע את המשחק כל כך עד שאנחנו נשתעמם ממנו ואז תגיע ההברקה התורנית של רונאלדו. אנחנו מנגד משחקים במרץ רב ולמרות חוסר דיוק משווע בחלק הקדמי אנחנו יורדים להפסקה ביתרון מאוד חשוב (לא בטוח אם היה פנדל). פירלו בניהול משחק מהמשובחים שלו במדינו, בטח ובטח העונה, וביום כזה של פירלו אפשר להיות בטוחים שלפחות מרכז השדה יתפקד - והוא אכן מתפקד. מרקיזיו, וידאל ופוגבה עושים הגנה בכל חלקי המגרש ולמעשה רק טבס לדעתי יכול היה להגן טוב יותר.

    למחצית השנייה נצטרך לעלות כאילו אנחנו בשנייה הראשונה של המשחק - כבשן עד לשער. למען האמת, במזל מסוים עלינו ליתרון בדיוק בסוף המחצית, שער 10 דקות קודם לכן והיינו נאלצים (ואולי לא בהצלחה) עם ריאל הרבה יותר נחושה. בכל מקרה, נצטרך להמשיך לתקוף עד ל2-0, אחרת אנחנו מסתכנים במבצע אישי של רונאלדו שעשוי לחרב הכל.
     
  4. N כמוני Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/05
    הודעות:
    1,064
    לייקים שהתקבלו:
    30
    סך הכל תוצאה לא גרועה במיוחד, בהנחה שריאל ינצחו את שני המשחקים הנותרים (אין סיבה שלא ינצחו לפחות את גלא בבית), ניצחון על קופנהגן ותיקו בטורקיה ויובה עולה.

    לגבי המשחק עצמו, מחצית ראשונה יובה שיחקה מצויין,בעיקר פוגבה ופירלו וחבל שלא ניצלה את השליטה שלה לרדת להפסקה ביתרון יותר גדול.
    במחצית השנייה ריאל כבר שלטה כמעט ללא עוררין, הרבה בזכות יציאה של מרסלו וראמוס קדימה ויצאנו במזל עם השער של יורנטה. לא ברור לי למה קסארס לא קיבל עזרה על רונאלדו/ בייל מאחד משחקני מרכז השדה (וידאל למשל).
     
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    תוצאות השבוע:
    רומא מובסת ע״י באיירן בתוצאה 7-1 באולימפיקו, אך למזלה סיטי איבדה נקודות קריטיות נגד צסקא והיא עדיין ממוקמת במקום השני עם ארבע נקודות.
    יובנטוס גם היא מפסידה, 1-0 בהר הגעש של אולימפיאקוס, אך היא לעומת רומא ממוקמת במקום השלישי, אחריי היוונים ואתלטיקו שבמקום הראשון.

    בליגה האירופאית:
    טורינו מנצחת 0-2 בבית את הלסינקי ומתייצבת במקום הראשון בבית עם 7 נקודות ושלוש נקודות פער מהמקום השלישי.
    נאפולי, הפאשלנית הקבועה באירופה, מפסידה 2-0 בחוץ ליאנג בויז ומתמקמת במקום השלישי, עם מספר נקודות זהה לספרטה פראג ויאנג בויז שמעליה. בית מעניין מאוד.
    פיורנטינה ממשיכה לעשות חיל בבית שלה, עם ניצחון 0-1 על פאוק סלוניקי בחוץ ומאזן מושלם של 9 מ-9.
    אינטר מסיימת בתיקו 0-0 ביתי ומשעמם עם סט אטיין, אך גם היא במקום הראשון בביתה.

    לסיכום:
    אינטר, טורינו ופיורנטינה עשויות להבטיח את העפלתן לשלב הבא בליגה האירופאית מבחינה מעשית אם ינצחו במחזור הבא. נאפולי ככל הנראה תישאר במאבק עד הרגע האחרון. באלופות המצב הרבה פחות טוב, כשרומא תהיה חייבת לצאת עם נקודות ממינכן ויובנטוס תהיה חייבת לנצח את אולימפיאקוס בבית בשביל לשמור על סיכוי ממשי להעפיל לשלב הבא.
     

מצב נושא:
הנושא נעול.