המלצות לליגה האיטלקית ועוד ביום ראשון!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י footballguy, ‏20/10/13.

  1. footballguy Member

    הצטרף ב:
    ‏5/10/13
    הודעות:
    14
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כנסו לעוד ממיטב ההמלצות שלנו: http://www.liga.co.il/


    57. ורונה - פארמה (16:00)
    מחזור 8 בליגה האיטלקית הבכירה. למרבה הפלא, מדובר במפגש מעניין בין שתי קבוצות שנמצאות בתקופה מצוינת, בעיקר העולה החדשה ורונה שנחשבת להפתעה המרעננת של העונה בינתיים. היא תגיע אחרי שני ניצחונות רצופים על ליבורנו 1:2 ועל בולוניה עם 1:4 גדול בחוץ, במחזור שעבר, ומאיישת את המקום החמישי הגבוה עם 13 נקודות לצד מאזן ביתי מושלם של 3 מ-3.

    גם פארמה תגיע בכושר טוב אחרי שליקטה 7 נקודות מ-9 האחרונות שלה, כאשר ניצחה את אטאלנטה וססאולו במשחקי הבית, וסיימה בתיקו 2:2 מעודד בהחלט בפירנצה מול פיורנטינה החזקה. האורחים במקום העשירי עם 9 נקודות וינסו לצבור ניצחון חוץ ראשון אחרי 2 תוצאות תיקו והפסד. שתי הקבוצות הללו נפגשו לאחרונה בעונת 2011-12 במסגרת הגביע האיטלקי, ו-ורונה הפתיעה עם 0:2 בטארדיני.

    בליגה, הן התעמתו לאחרונה אי שם בעונת 2001-2, כאשר ורונה ניצחה 0:1 במגרשה אחרי 2:2 בסיבוב הראשון. ורונה בונה שוב על החלוץ הוותיק לוקה טוני, כאשר מנגד תעלה פארמה עם צמד קטלני בשפיץ - אנטוניו קסאנו ואמאורי הברזילאי. ורונה קבוצה ביתית נהדרת ובכלל בכושר מצוין, ומנגד האורחים מתקשים בחוץ. נראה כמו ניצחון מקומי נוסף לעולה החדשה.
    ההימור: 1 ביחס 2.15.

    64. ססאולו - בולוניה (16:00)
    קרב בין שתי הקבוצות הגרועות בסריה A, לפחות בינתיים. העולה החדשה ססאולו עדיין אחרונה עם 2 נקודות בלבד אותן השיגה בתוצאות התיקו המרשימות מול נאפולי בחוץ ולאציו בבית. אבל חוץ מזה, היא הפסידה לקבוצות כמו טורינו, ליבורנו ובמחזור שעבר 3:1 בטארדיני של פארמה.

    בולוניה, מנגד, מחפשת בעצמה ניצחון ראשון לעונה החדשה אחרי שלושה תוצאות תיקו וארבעה הפסדים - שני האחרונים מביכים במיוחד עם 5:0 אצל רומא ו-4:1 בבית ע"י ורונה. הבולונזים עם 3 נקודות בלבד עד כה. השתיים ייפגשו לראשונה אי פעם במשחק רשמי אחרי שכל קבוצה זכתה בניצחון ביתי משלה במשחקי ידידות, ואגב באותה תוצאה של 1:2. ססאולו הוכיחה מול לאציו שהיא קבוצה הרבה יותר טובה ממה שזה נדמה לכולם, ובמשחק בית שכזה מול יריב גרוע בפני עצמו, אנחנו מאמינים שהמקומיים טובים מספיק כדי לצבור ניצחון ראשון העונה.
    ההימור: 1 ביחס 2.20.

    206. טורינו - אינטר (21:45)
    טורינו תגיע במצב לא אופטימלי למשחק הבית הקשה נגד אינטר החזקה, אחרי שאספה 2 נק' בלבד מ-9 האחרונות שלה, כשנפרדה מורונה ומסמפדוריה בתיקו, והפסידה 1:0 בדרבי ליובנטוס. היא מאיישת את המקום התשיעי בטבלה עם 9 נקודות ומאזן ביתי של ניצחון, 2 תיקויים והפסד.

    הנראזורי של וולטר מצארי נעצרים מעט לאחרונה אחרי התיקו בקליארי והתבוסה הביתית הקשה והכואבת במחזור שעבר 3:0 לרומא. קודם לכן, אינטר ניצחה בארבעה מחמשת המשחקים שלה ומדורגת כרגע במקום הרביעי בטבלה עם 14 נקודות - מרחק של 10 נקודות כבר מהמקום הראשון. האורחים אמנם מייעדים אל המקום השלישי והכרטיס לצ'מפיונס בתום העונה, אך יקוו בכל זאת להשיג ניצחון בטורינו בכדי לצמצם מעט פערים מרומא המושלמת.

    בעונה שעברה ניצחה אינטר 0:2 בחוץ את היריבה שלה, לפני התיקו 2:2 בסאן סירו. הנתון המעניין ביותר הוא שהאורחים מנצחים בטורינו בכל שבעת הביקורים האחרונים שלהם - מאז עונת 1999-2000, כשהקודם אשתקד היה 0:2 משערים של מיליטו וקסאנו, שהאחד בספק בגלל פציעה והשני כלל לא בקבוצה. פלאסיו ואלבארז ישחקו בחלק הקדמי של מצארי, כאשר גוארין יפתח מעט מאחור.

    שני שחקנים משמעותיים שייעדרו בשורות אינטר הם הוותיקים קיבו וזאנטי הפצועים. השמות הבולטים בטורינו הם צ'רצ'י, אקס רומא, ואימובילה הצעיר והמוכשר. אינטר איכותית יותר וכידוע, די הולך לה במשחק החוץ הזה. היחס אמנם מעט קטן, אבל משתלם בהחלט במקרה הזה.
    ההימור: 2 ביחס 1.80.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/10/13