המלצות יומיות מספר 1 ברשת!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י footballguy, ‏10/10/13.

  1. footballguy Member

    הצטרף ב:
    ‏5/10/13
    הודעות:
    14
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כנסו עכשיו לאתר ליגה ותהנו מעוד המלצות על המשחקים הכי חמים!
    http://www.liga.co.il/

    19. ארמניה - בולגריה (17:55)
    בית 2 במוקדמות מונדיאל 2014. המארחת ארמניה בקמפיין מוזר משהו. לצד מאזן ביתי מזעזע של ארבעה הפסדים בארבעת משחקיה, כולל לנבחרת גרועה כמו מלטה עם 1:0, היא מנצחת בשלושה מארבעת משחקי החוץ שלה, כולל מול דנמרק (0:4!) וצ'כיה (1:2) החזקות ממנה.

    הארמנים יגיעו אחרי הפסד ביתי 1:0 לדנים ומדורגים כרגע במקום החמישי בבית עם 9 נקודות - 4 פחות מהמקום השני והכרטיס לשלב הפלייאוף. במשחק הידידות האחרון שלה, הפסידה ארמניה 2:0 במשחק חוץ לאלבניה שנערך באמצע חודש אוגוסט השנה. מן העבר השני, בולגריה קיימה לא מזמן שלושה משחקי הכנה, כשהיא מנצחת את יפן וקזחסטן, ומפסידה 2:0 בחוץ למקדוניה.

    הבולגרים יגיעו אחרי ניצחון חוץ חשוב 1:2 על מלטה, אחרי שהפסידו 1:0 במשחק חוץ אחר - לאיטליה, המוליכה, ומאיישים את המקום השני עם 13 נקודות במאזנם. שתי הנבחרות הללו נפגשו פעם אחת בעבר וזה קרה בקמפיין הנוכחי, כשבולגריה ניצחה 0:1 דחוק במגרשה. ארמניה כאמור עם מאזן ביתי רע, ומול בולגריה יהיה לה קשה להימנע מהפסד נוסף. אנחנו נהמר על ניצחון חוץ במפגש הזה.
    ההימור: 2 ביחס 2.05.

    30. קרואטיה - בלגיה (18:55)
    בית 1. מפגש פיסגה גדול בין שתי הנבחרות הטובות בבית. מצד אחד קרואטיה מדורגת שניה עם 17 נקודות ומאזן ביתי של 3 ניצחונות והפסד בארבעה משחקים, כאשר היא תגיע אחרי ניצחון חוץ נאה 1:2 על דרום קוריאה במשחק ידידות. קודם לכן במוקדמות, היא הוציאה נקודה מ-6 אפשריות מול סקוטלנד (הפסד 1:0 בבית) וסרביה (1:1 בחוץ).

    עם זאת, הקרואטים חגגו לפני כן רצף גדול של ארבעה ניצחונות. בלגיה, מנגד, נחשבת ולא בכדי לאחת הנבחרות הטובות באירופה, אחרי שניצחה בכל ששת המחזורים האחרונים, כולל 0:2 במשחק חוץ לא קל בסקוטלנד, ומאיישת את המקום הראשון בבית עם 22 נקודות לצד מאזן חוץ מושלם של 4 מ-4. הבלגים קיימו משחק ידידות מול צרפת החזקה באמצע חודש אוגוסט, ושתי הנבחרות נפרדו בתיקו מאופס.

    במפגש בין קרואטיה ובלגיה במוקדמות, נרשם תיקו 1:1 נאה בחוץ עבור קרואטיה, שהניצחון האחרון שלה על היריבה הושג ב-2010, עם 0:1 במשחק ידידות. המארחת תציג שמות כמו דריו סרנה הוותיק בעמדת המגן הימני, לוקה מודריץ' הנפלא מריאל מדריד בקישור, ואיביציה אוליץ', אקס באיירן מינכן, ומריו מנדז'וקיץ' המבקיע המחונן של הבווארים, בחלק הקדמי.

    בלגיה בונה על לוקאקו שנזרק ע"י מוריניו מצ'לסי, ויטסל שעבר לזניט הרוסית בהרבה מאוד כסף, וכמובן מרוואן פלאיני ממנצ'סטר יונייטד. מי שייחסרו עבור האורחים הם קומפאני ממנצ'סטר סיטי ודמבלה, הקשר של טוטנהאם. גם אדן הזארד מצ'לסי בספק ולא ברור אם יפתח. בלגיה נבחרת קטלנית ולא תיעצר גם במשחק החוץ הזה. נהמר עליה במפגש הגדול הזה.
    ההימור: 2 ביחס 2.80.

    51. אוקראינה - פולין (20:55)
    בית 8. אחרי פתיחת קמפיין לא טוב עם 2 נק' בלבד מ-9 אפשריות מול אנגליה, מולדובה ומונטנגרו, המארחת אוקראינה טסה לארבעה ניצחונות רצופים - כולל 0:4 ענק בחוץ על מי שהובילה עד לא מזמן את הבית - מונטנגרו, ו-0:9 ביתי על סן מרינו החלשה.

    במחזור האחרון נפרדה אוקראינה מאנגליה החזקה בתיקו ביתי מאופס, ומדורגת כרגע במקום השני עם 15 נקודות - נקודה בלבד מהאנגלים. משחק הידידות האחרון של אוקראינה היה מול.. ישראל באמצע חודש אוגוסט, והוא הסתיים עם ניצחון ביתי 0:2. מנגד, פולין ניצחה 2:3 את דנמרק במשחק הידידות האחרון, כאשר במוקדמות מדובר בנבחרת די בינונית עם שלושה ניצחונות בלבד בקמפיין הזה - כולן על יריבות חלשות כמו מולדובה וסן מרינו פעמיים.

    פולין הפסידה רק פעם אחת - 3:1 בבית לאוקראינה, יריבתה הקרובה, וסיימה בלא פחות מארבעה תוצאות תיקו. היא מדורגת במקום הרביעי עם 13 נקודות ועדיין עם סיכויים טובים לסיים באחד משני המקומות הראשונים, חרף הטורניר המאכזב שלה. שתי הנבחרות הללו נפגשו גם בשנת 2010 למשחק הכנה ונפרדו בתיקו 1:1. ב-2008 ניצחו האוקראינים 0:1 במשחק הכנה.

    פולין בונה על חלוץ דורטמונד המצוין רוברט לבנדובסקי, אך מולה תוצב נבחרת, תרתי משמע, שתגיע במצב טוב יותר וגם תזכה ביתרון הביתיות. תיקו בין השתיים קורץ מאוד לאור היחס הפנטסטי, אבל אוקראינה במגרשה פייבוריטית ואנו בוחרים ללכת עליה במפגש הזה.

    75. סך הכל שערים (2-3) - גרמניה/אירלנד (21:40)
    בית 3 במוקדמות מונדיאל 2014. גרמניה החזקה מובילה בגאון את הבית עם מאזן אדיר של 7 ניצחונות ותיקו ב-8 משחקים, ו-22 נקודות במאזנה - 5 יותר משבדיה שבמקום השני. היא החלה את הקמפיין כשניצחה בכל שלושת המחזורים הראשונים, המשיכה לתיקו 4:4 משוגע נגד השבדים, ואז רצה לעוד רצף בן ארבעה ניצחונות, כולל פעמיים 0:3 בבית על אוסטריה ובחוץ על איי פארו.

    המאנשפט ערכו קודם לכן שלושה משחקי ידידות גדושים בשערים, כאשר בראשון הם ניצחו 2:4 את אקוודור, בשני הפסידו במפתיע 4:3 לארצון הברית, ובשלישי סיימו בתיקו 3:3 נגד פרגוואי. מן העבר השני, אירלנד הצנועה יותר תגיע אחרי שני הפסדים רצופים - 2:1 בבית לשבדיה ו-1:0 בחוץ ע"י אוסטריה, והיא רביעית בבית עם 11 נקודות.

    האירים ניצחו בשלושה משחקים בקמפיין - פעמיים על איי פארו ופעם אחת על קזחסטן החלשות. גרמניה תשמח לשחזר את ה-1:6 על אירלנד בסיבוב הראשון של הטורניר, כאשר טוני קרוס שכבש צמד, ומסוט אוזיל שהתכבד בשער אף הוא, יעלו בהרכב. מרקו רויס שכבש אף הוא צמד, יפתח על הספסל לטובת תומאס מולר.

    למאמן יואכים לב סגל עמוס בשחקנים נהדרים, ונראה שהפעם הוא יהמר על חלוץ גלדבאך מקס קרוסה כחלוץ היחיד שלו, אחרי שהשחקן שמסוגל לשחק גם בעמדות הקישור, הרשית חמישה שערי ליגה עד כה ומצוי בכושר נהדר. הגרמנים זקוקים לתיקו כדי להבטיח את המקום במונדיאל, ופייבוריטים מובהקים להשיג הכרעה ומשכנעת. אנחנו נהמר ששערים רבים יובקעו מול ההגנה האירית הדלילה ונהמר על יותר מ-2-3 שערים.
    ההימור: 2 ביחס 1.70.


    בהצלחה למהמרים! :aaa021:
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/10/13
  2. footballguy Member

    הצטרף ב:
    ‏5/10/13
    הודעות:
    14
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טופס ברזילאי להיום בלילה! כנסו כנסו עכשיו לאתר ליגה ותהנו מעוד המלצות על המשחקים הכי חמים!
    http://www.liga.co.il/


    186. אתלטיקו מיניירו - קרוזיירו (כל המשחקים ב-21:55)
    מחזור 28 בליגה הברזילאית הבכירה. המארחת אתלטיקו מיניירו נקלעה לתקופה פחות טובה לאחרונה, כאשר אספה רק נקודה בודדת מ-6 האחרונות שלה, כשסיימה בתיקו ביתי מאופס מול קורינתיאנס והפסידה 2:0 במחזור שעבר אצל פונטה פרטה. קודם לכן היא ניצחה פעמיים ברציפות. מיניירו חמישית כרגע עם 39 נקודות ומאזן ביתי די טוב של 8 ניצחונות, 4 תוצאות תיקו והפסד בודד ב-13 משחקים - השני בטיבו בליגה.

    מן העבר השני, קרוזיירו בדרך לזכיה נהדרת באליפות, כשהיא בפער של 11 נקודות מהמקום השני בו נמצאת גרמיו, לצד מאזן חוץ של 7 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו ו-3 הפסדים ב-13 משחקים - הטוב בליגה. המוליכה תגיע אחרי הפסד ביתי נדיר 2:0 לסאו פאולו, אבל לפני כן היא ניצחה בשלושה משחקים רצופים, ובשמונה מתשעה מחזורים בסך הכל. קרוזיירו דרסה 1:4 את מיניירו בסיבוב הראשון של העונה, ולמרות משחק החוץ היא מועמדת בכירה לעשות זאת שוב גם הפעם, אם כי בתוצאה קטנה יותר. נהמר על ניצחון חוץ למובילה.
    ההימור: 2 ביחס 2.30.


    189. סאו פאולו - קורינתיאנס
    שתי הקבוצות - מהבכירות של הכדורגל הברזילאי, מצויות בעיצומה של עונה קשה מאוד. סאו פאולו רק במקום ה-16 בטבלה עם 33 נקודות - נקודה מעל הקו האדום, לצד מאזן ביתי של 5 ניצחונות, תיקו ו-7 הפסדים ב-13 משחקים, כאשר היא מגיעה אחרי קצת נחת שהעניקה לאוהדיה בדמות שני ניצחונות רצופים על ויטוריה ובמחזור שעבר המוליכה קרוזיירו ועוד בחוץ.

    לפני כן, המקומיים הפסידו בשלושה מחזורים רצופים. קורינתיאנס תגיע אחרי שתי תוצאות תיקו מאופסות נגד מיניירו בחוץ ופארננסה בבית. היא מדורגת כרגע במקום ה-12 עם 36 נקודות לצד מאזן חוץ של 2 ניצחונות, 6 תוצאות תיקו ו-5 הפסדים ב-13 משחקים.

    המפגש בסיבוב הראשון בין השתיים לא הוכרע עם 0:0 מאכזב. בעונה שעברה הייתה זו סאו פאולו שחגגה דאבל על היריבה שלה. המארחת רוצה להמשיך במומנטום מול יריבה שהסתפקה בניצחון אחד בלבד מעשרת משחקיה האחרונים, ואנחנו צופים שכך אכן יהיה.
    ההימור: 1 ביחס 2.00.


    192. קריסיומה - ואסקו דה גמא
    קרב תחתית גועש ורועש. קריסיומה תגיע אחרי ניצחון אמנם - 1:2 אצל גרמיו, אבל קודם לכן היא הייתה במשבר גדול אשר כלל שמונה מחזורים ללא ניצחון, ולאחרונה ארבעה הפסדים משישה מחזורים, עד שהגיע לו הניצחון המיוחל במחזור הקודם. היא מדורגת מתחת לקו האדום - מקום 18 עם 29 נקודות לצד מאזן ביתי של 5 ניצחונות, 2 תיקויים ו-6 הפסדים ב-13 משחקים.

    ואסקו דה גמא מקום אחד מעל עם 3 נק' יותר ומאזן חוץ של 3 ניצחונות, 4 תוצאות תיקו ו-6 הפסדים ב-13 משחקים - העשירי בלבד בטיבו בליגה! ואסקו תגיע בתקופה לא רעה כאשר היא מלקטת 7 נקודות מ-9 אפשריות, ובמחזור שעבר משיגה 0:1 ביתי על פלומיננזה.

    השתיים נפגשו בסיבוב הראשון של העונה ו-ואסקו חגגה 2:3 במגרשה הביתי. קודם לכן הן התעמתו אי שם בעונת 2004, כאשר הייתה זו קריסיומה שניצחה בשני המפגשים 0:1. ואסקו קבוצה טובה יותר, וחרף מצבה העגום בטבלה היא בהחלט שווה הרבה יותר לאור סגל השחקנים והמסורת של המועדון. אנחנו נהמר כאן על ניצחון חוץ שימשיך את המומנטום שלה.
    ההימור: 2 ביחס 2.25.